Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 14 kunder tycker om Privat

• Eva J
    Eva J skrev om Privat en del av Key Code
    Tappade nycklar kom tillbaka i rekommenderat brev efter mycket trevligt samtal från företaget. Låsbyte behövdes inte. All oro försvann. Läs mer
  • Per B skrev om Privat en del av Key Code
    Tappad bilnyckel kom tillbaka med posten. Mycket smidigt. Läs mer
  • Helen K skrev om Privat en del av Key Code
    Jag fick tillbaka mina borttappade mycklar Läs mer
  • Rune J skrev om Privat en del av Key Code
    Snabbt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Johan F skrev om Privat en del av Key Code
    Helt ok man får vad man betalar för, nycklarna tillbaka efter några veckor. Läs mer
  • Solveig P skrev om Privat en del av Key Code
    Har blivit trevligt bemött i telefonsamtal från Key-Code Läs mer
  • Agneta B skrev om Privat en del av Key Code
    Det tog lång tid innan jag kom till spärrsrrvice. För övrigt skedde allt som förväntat. Läs mer
  • Doris W skrev om Privat en del av Key Code
    Tappade hemnyckelknippa; blev uppringd av Keycode ett par dagar senare med beskedet att nyckeln fanns hos dem och skulle omedelbart skickas till mig. Vänligt bemötande i telefonen - toppenbetyg! Läs mer
  • Sofie L skrev om Privat en del av Key Code
    Bra med ett nummer att ringa för att spärra både telefon och 4 kort. Tyvärr kunde han inte spärra telefonen eftersom det var helg, så det blev ofullständigt. Jag hade angivit både mitt och dotterns IMEI nummer, men det fanns inget sätt att särskilja dem, så jag fick söka på andra vägar för att reda ut vad som var vad. Bra men inte fullständigt. Läs mer
  • Kerstin N skrev om Privat en del av Key Code
    Nyckelringar / blev bemött vänligt - bra förklarat om varan etc - jag hoppades att det skulle fungera ifall jag tappade en nyckel vilket detgjorde. Dem ringdemig och ettrekomenderat brev fick jag hämta ut. Min nyckel kom tillbaka. Tusen tack. Underbart att ni skänker pengar till barncancerfonden Läs mer
5.0 / 5 — 1 reco