Key Code

Key Code

Ring 031-758 61 00 www.keycode.se
3.9

Har du förlorat nycklar, plånbok eller andra värdehandlingar gäller det att snabbt spärra dessa för att undvika att de används felaktigt. Vi på Key Code erbjuder en rad tjänster som gör att du kan spärra alla dina värdehandlingar med endast ett samtal. Key Code ägs och drivs sedan starten 1983 av familjen Johansson och idag...

274 omdömen om Key Code

Jonatan knut S

Verkligen god service, trevlig personal som tog emot mina frågor snabbt och effektivt!

Magnus F
Skrev om Key Code

Fick betala för nyckelbrickorna efter avslutat abbonemang då Keycode tyckte att det dröjde innan de kom tillbaka. Det finns inget i avtalet som reglerar återlämningstid på brickorna, enbart att de ska tillbaka. När jag vägrade betala skickades inkassokrav trots att brickorna returnerats! Riktigt uselt företag!! Avråder starkt att ingå avtal med dessa banditer. Var kund i över 10år och blir behandlad så illa.

Kristina K
Skrev om Key Code

Extremt svårt att säga upp avtal. Lurar kunder att stanna kvar vid avtal, eftersom det är svårt att förstå när dessa ska sägas upp. Kommer aldrig mer att anlita detta oseriösa företag - och jag hoppas att fler väljer att inte anlita företaget.

Arve S
Skrev om Key Code

TOTALT BLUFFÖRETAG: BEDRAGARE. GÅR INTAE ATT SÄGA UPP AVTAL. SVARAR INTE PÅ TELEFON ELLER MAIL. UNDVIK DETTA FÖRETAG. TOTALT OSERIÖST

KATRIN M
Skrev om Key Code

Håll er borta från KeyCode! Extremt svårt att avsluta Spärrtjänsten, låser kunder till 1-årsavtal. Mycket dyrt med urusel kundservice när det gäller abbonnemangshantering.

David C
Skrev om Key Code

I princip ett bluff-företag! Extremt svårt att avsluta tjänsterna, hutlösa priser för förlängning, och låser kunder till 1-årsavtal. Håll er borta från KeyCode!

Josefine N
Skrev om Key Code

Jag har en nyckelbricka på min nyckelknippa och tack vare Kent code har jag fått tillbaka mina nycklar hela 2ggr när jag i mitt förvirrade tillstånd lyckats tappa dem. Det innebär också att jag har sluppit att byta ut lås på min lägenhet 2 st ggr. Vilket har sparat mig en hel del besvär och pengar! De är jättetrevliga i bemötande och jag är så tacksam över att de finns! Tack!!

Svar från Key Code

Hej Josefine, Härligt att höra att vi kunde hjälpa till, det gläder oss att du verkar nöjd med vår service! Bästa hälsningar,

Monica N
Skrev om Key Code

Tappade hela min nyckelknippa utomhus/buss/sjukhus. Efter 3,5 veckor ringde Key Code och meddelade att den hade kommit till dem tack vare min nyckelbricka. Är mycket nöjd!!!

Hej Monica, Härligt, det glädjer oss att höra! Bästa hälsningar

Mimmi O
Skrev om Key Code

Det var ett gott samarbete när mina nycklar var skrivna på mamma och väldigt bra kommunikation via mail

Stefan U
Skrev om Key Code

En trevlig herre ringde upp mig, presenterade sig och berättade att han/Key Code hade en nyckelknippa som jag tappat bort. Den skulle skickas hem till mig trots att jag glömt förnya abonnemanget! Vi uppadaterade lite adress & telefonnummer och givetvis förnyade jag mitt åtagande för en acceptabel summa!

Hej Stefan, Kul att höra! Välkommen tillbaka som kund! Bästa hälsningar

Anne-Kristin Ö

Snabbt å enkelt att få tillbaka mina bortslarvade nycklar. Trevligt med personligt samtal innan de skickades hem.

Svar från Key Code

Hej Anne-Kristin, Kul att höra! Skönt att nycklarna har hittat hem! Bästa Hälsningar

Inger S
Skrev om Key Code

Jag blev bemött på ett trevligt sätt. Jag hoppades att mina borttappade nycklar skulle komma tillbaka och till min stora glädje gjorde dom det. Företaget förmedlade mina nycklar till mig. Jättebra med en nyckelbricka som möjliggör att nycklar kommer tillrätta.

Svar från Key Code

Hej Inger, Vad roligt att höra, skönt att nycklarna kom åter till sin rätte ägare! Bästa hälsningar,

Bogestedt Forestam Ab B

Utmärkt vad bra det är att få tillbaka nyckeln Med vänlig hälsning, Björn Weslien

Härligt, det gläder oss att höra! Bästa Hälsningar

Felipe Fernandez S

Vart jätteglad att vi fick tillbaka våra nycklar. Enda bara är att ni är väldigt svåra att få tag på när man ska ringa. Jag ville ringa och bekräfta att mina nycklar var upphittade. När någon ringer från skyddad nummer och berättar att dom har mina nycklar och berättar min adress så vill man dubbelkolla. Ringde men kom aldrig fram. Vart lite oroad då. Men fick nycklarna nu. Tack så mycket!👍🏻😃

Håkan V
Skrev om Key Code

Väl bemött trots att jag inte va aktiv kund. Bra information och återkoppling på ärendet.

Hej Håkan, Härligt, det gläder oss att höra! Bästa Hälsningar

Adam A
Skrev om Key Code

Lite tjatigt med medförsäljning dock bra med nyckeltjänsten.

Kraftstaden Fastigheter Ab K

Bra bemötande och snabb retur av nycklar. Vi har Keycode nyckelringar i alla våra knippor.

Svar från Key Code

Härligt att höra att vi kunde hjälpa till, det gläder oss att ni är nöjda med vår service! Bästa hälsningar

Elias L
Skrev om Key Code

Jag tappade mina nycklar och blev väldigt ledsen över det. Ringde Keycode, då jag har en nyckelbricka, och fick förklarat hur processen såg ut om dem skulle få nycklarna inskickade till dem. Efter fyra dagar fick jag ett trevligt samtal från Keycode och dem hade fått in nycklarna, det var fantastiskt att få höra det, samt att få nycklarna hemskickade.

Hej Elias, Härligt, det gläder oss att höra! Bästa hälsningar,

Andrea B
Skrev om Key Code

Efter en dryg vecka hade jag gett upp hoppet, men jag blev uppringt och informerat att nycklarna hittats. De kom till mig via rekommenderat brev efter två dagar! Smidigt!

Hej Andrea, Kul att höra! Skönt att nycklarna har hittat hem! Bästa Hälsningar

Kerstin Maria S

Nyckelförsäkring. Tredje tappade nyckelknippa som återkommit. Utmärkt service av Keycode.

Svar från Key Code

Tack så mycket för dina fina ord - det gläder oss att du är nöjd med tjänsten! Bästa Hälsniningar

Monika T
Skrev om Key Code

Fick ett mycket oväntat och trevligt samtal från Keycode. Överlycklig och lättad att mina nycklar hittats och var på väg till mig. 👍 En tjänst jag haft ett tag och kommer fortsätta ha.

Svar från Key Code

Hej Monica, Härligt att höra att vi kunde hjälpa till, det gläder oss att du verkar nöjd med vår service! Bästa hälsningar,

Uddevalla Tryckeri Ab U

Trevligt bemötande. Blev rejält tacksam när det visade sig att min firmanyckel hade hittats och upphittaren hade sett keycode- brickan och lagt knippan i postlådan. Kan varmt rekommendera Keycode. De kör inte stenhårt med säljsnack utan berättar sakligt om sina erbjudanden.

Svar från Key Code

Hej, Vad roligt att höra, skönt att nycklarna kom åter till sin rätte ägare! Bästa hälsningar,

Ak.s Glas&porslin Ab A

Blev glad när Key Code ringde och meddelade att de hade fått in min tappade nyckel, de. Skulle skickas till mig i ett rekommenderat kuvert. Tog ca en vecka så fick jag en avi om att nycken har anlänt. Pga av Key Codes tjänst besparades jag en massa jobb och pengar, väldigt smidigt.

Ingesunds Folkhögskola I

Vi blev uppringda av KeyCode som berättade att de hade fått in nycklar som tillhör oss. De informerade även om att någon på skolan behöver ha behörighet att hämta ut nycklar och hjälpte oss genom den processen. När vi väl ordnat med fullmakt och behörighet kom nycklarna väldigt snabbt.

Elisabeth M
Skrev om Key Code

Blev väldigt positivt överraskad när Daniel ringde mig och talade om att mina nycklar hade kommit tillrätta, trots att jag hade avslutat mitt abonnemang för ett år sen. Men nu är jag kund igen!

Hej Elisabeth! Vad roligt, stort välkommen tillbaka! Bästa hälsningar, Key Code

Johan D
Skrev om Key Code

Vänligt bemötande. Bra service ochomtönksamma.

Astrid Monica B

Trevligt bemötande. Fick tillbaka min nyckelknippa tack vare Keycode brickan

Stefanos M
Skrev om Key Code

Bra service och gott bemötande. Förnyade mitt avtal (nyckelsäkerhet) och kommer varmt rekommendera Key Code till mina vänner mm.

Svar från Key Code

Hej Stefanos! Härligt att höra! Kul att du tycks vilja rekommendera oss! Bästa hälsningar, Key Code

Anastasia E
Skrev om Key Code

Jag har fått verkligen trevligt bemötande och jag oerhört nöjd med servicen. Stort tack!

Svar från Key Code

Hej Anastasia! Underbart att höra - det gläder oss. Tack själv! Bästa hälsningar, Key Code

Emelie N
Skrev om Key Code

Fick tillbaka mina borttappade nycklar (vilket är det jag betalat för), men måste säga att all kontakt jag haft med företaget har varit otrevlig. Både försäljare, mail-ledes och när jag blev uppringd med informationen att mina nycklar hittats (den här personen borde ju ha värdens bästa jobb - bara ringa kunder och säga att deras nycklar blivit hittade, hurra! Dock otroligt otrevlig med en massa gliringar om att jag tidigare sagt upp deras tjänster (som deras otrevliga säljare ”tvingat” på mig) osv.). Skulle ej rekommendera, välj annan leverantör.

Svar från Key Code

Hej Emelie, Tack för din feedback. Positivt att du fick tillbaka dina nycklar! Dock tråkigt att du haft en negativ upplevelse av vår service. Vi tar givetvis med oss detta och ska se över vad vi kan göra annorlunda för att förbättra din, och alla andras, kontakt med oss. Bästa hälsningar, Key Code

Sandra Christina Helen E

Har använt nyckelbricka i flera år och inte behövt utnyttja tjänsten! Nu tappade dottern sina nycklar och vi hade is i magen, och efter 3 veckor ringde de och hade fått in nycklarna! Helt fantastiskt!!!

Svar från Key Code

Hej Sandra! Tack för din kommentar. Kul att höra att det löste sig! Bästa hälsningar, Key Code

Pernilla B
Skrev om Key Code

Trevligt å informativt samtal eftersom jag alldeles glömt bort er :-) Hade kanske behövt ett info sms innan eftersom jag inte kunde svara på första samtalet 🌞

Vallentuna Motor Ab V

Vi blev positivt överraskade när vi blev uppringda av er om att våra borttappade nycklar blivit upphittade och lagda på lådan till er så att vi kunde få tillbaka dem. Kul att se när det fungerar som det är tänkt.

Svar från Key Code

Hej! Härligt att du verkar nöjd med tjänsten och att den fungerar som utlovat! Bästa hälsningar,

Daniel H
Skrev om Key Code

Snabb och trygg service med hantering av nycklar.

Elisabeth Christina J

Det var en mycket bra hantering av min borttappade nyckel!

Anders J
Skrev om Key Code

Bra att vi fick tillbaka bilnyckeln.

Susanne Margareta E

Bra och trevligt bemötande på alla vis👍 Fick tillbaka min nyckelknippa😃 Tack till alla berörda!!

Hej Susanne, Underbart - är du nöjd så är vi nöjda! Bästa hälsningar,

Nanolfsvillan Ab N

Funkar bra och smidigt. Haft tjänsten i många år

Sussane S
Skrev om Key Code

Mina upphittade nycklar kom väldigt snabbt hem till mig efter samtalet från Key code. Är så nöjd

Hej Sussane, Härligt, det gläder oss att höra! Bästa hälsningar,

Estella M
Skrev om Key Code

Det var verkligen roligt att blir uppringd av personalen, de var trevligt samtal och bra bemötande.

Hej Estella, Va kul att höra - det ska jag hälsa kollegorna! Bästa hälsningar,

Karl E
Skrev om Key Code

Utmärkt bemötande när de kontaktade mig för att meddela att mina borttappade nycklar hade kommit in till dom.

Svar från Key Code

Hej Karl, Vad roligt att höra, skönt att nycklarna kom åter till sin rätte ägare! Bästa hälsningar,

Kalle M
Skrev om Key Code

Grymt att mina nycklar kom tillbaka så jag är super glad

Daniel P
Skrev om Key Code

Nycklarna kom tillbaka kändes otroligt skönt att inte behöva byta lås 😃

Klaes M
Skrev om Key Code

Bra har nu flera ggr fått tillbaka nycklarna

Eva Christina T

Fick just tillbaka en tappad nyckelknippa Tack vare Keycode!!😊

Karin B
Skrev om Key Code

Jag fick igen mina nycklar. Missade dock telefonsamtalet.

Bernt Gösta R

Fenomenal service när vi satt i skiten!

Svar från Key Code

Hej! Härligt att höra att vi kunde hjälpa till, det gläder oss att du verkar nöjd med vår service! Bästa hälsningar,

Dan W
Skrev om Key Code

Mycket nöjd med hur ni behandlade mitt ärende hos er.

Hej Dan, Kul att höra att du är nöjd! Bästa hälsningar,

Sölvesborgs-mjällby Sparbank S

Var inte jag som pratade med Er i telefon, men hämtade ut reket, och det funkade bra, mvh Annelie

Henry Lennart O

Blev väldigt glad när ni ringer och meddelar mig att nycklarna är återlämnade till er. Förlorade mina nycklar en måndag nästa måndag hadde jag jag åter mina nycklar i mina händer 😀😀😀

Svar från Key Code

Hej Henry! Det verkar som du är nöjd med hanteringen - det gläder oss något oerhört! Bästa hälsningar,