KGB kakel golv bygg AB

KGB kakel golv bygg AB

www.kgbbygg.se
  • Badge2023

Välkommen till KGB kakel golv bygg AB! Vi är ett professionellt byggföretag som befinner oss i fina Nynäshamn, men vi utför även jobb i hela Stockholms län. Vi är måna om dig som kund och dina önskemål och är lyhörda för dina tankar och idéer. Med många års erfarenhet inom byggbranschen kan vi hjälpa dig med allt från markanläggning...

13 omdömen om KGB kakel golv bygg AB

Karolina B
Skrev om KGB kakel golv bygg AB

Bästa byggföretaget, tillgängliga, duktiga och mkt noggranna. God kommunikation samt flexibla vilket har minskat vår stress som är svår att undvika vid renovering och då har vi renoverat ett större och äldre hus. Vi kunde inte vara mer nöjda! Vi får så mycket komplimanger för huset av familj och vänner men dessa komplimanger är förtjänta till Andrej och hans fantastiska team! Stort tack för ert fantastiska jobb!

Berit M
Skrev om KGB kakel golv bygg AB

Vi är mycket nöjda med den yttertrappa i trä som KGB kakel byggde åt oss. Kontakterna med KGB fungerade väl och vi kan tänka oss utnyttja deras tjänster igen om vi behöver Berit Malmström

Svar från KGB kakel golv bygg AB

Hej Berit! Tack så mycket för ert svar och ert kloka omdöme! Det var verkligen roligt att få möjligheten att hjälpa er. Tveka inte att höra av er igen om ni behöver ytterligare assistans!

Eva B
Skrev om KGB kakel golv bygg AB

Bra och trevligt bemötande. De var snabba och arbetade långa arbetspass varje dag trots dåligt väder. De bytte en isoleringsplatta och byggde om en trall i anslutning till den. Det blev dock lite dyrt men de hade ett bra och respektfullt bemötande angående priset.

Svar från KGB kakel golv bygg AB

Hej Eva, Tack så mycket för att du har tagit dig tid att svara och ge oss ditt omdöme. Vi beklagar verkligen om du upplevde att priset var högt, men i dagens ekonomiska läge är det tyvärr så att kostnaderna är högre på grund av den rådande lågkonjunkturen. Vi uppskattar din feedback och tar den på allvar. Om det finns något annat vi kan göra för att förbättra din upplevelse, tveka inte att låta oss veta.

Agneta Z
Skrev om KGB kakel golv bygg AB

Super trevligt personal! Snabbt och enkelt! Vi kommer att anlita den här företaget i framtiden.

Svar från KGB kakel golv bygg AB

Hej och tack Agneta att Du hittade tid att skriva så fint om oss! Vi ser fram emot att sammarbeta med Er i framtiden!

Maria B
Skrev om KGB kakel golv bygg AB

Rekommenderar starkt! Jobbet utfördes snabbt och professionellt med hög kvalitet. Mycket trevlig bemötande!

Svar från KGB kakel golv bygg AB

Hej Maria, tack så jätte mycket att Du hittade tid att skriva omdömen om oss! Det var extra mycket viktigt för oss att utföra jobbet för er så snabbt som möjligt när vi fick veta att ni har inte haft tillgång till badrummet redan i två månader! Tack att Du anlitade oss!

Björn E
Skrev om KGB kakel golv bygg AB

Professionellt och trevligt bemötande. Snabb återkoppling och uppmärksamma på vad vi behövde. Bra resultat på arbete och dialog med oss under tiden arbetet utfördes.

Svar från KGB kakel golv bygg AB

Tusen tack Björn för en sån fin recension! Vi är glada att vi har haft möjlighet att sammarbeta med Er!

Oskar B
Skrev om KGB kakel golv bygg AB

Defenitivt bolaget jag kommer anlita i framtiden. Enkla, trevliga och lösningfokuserade. Gjorde en stor källare renovering med nytt badrum, tvättstuga, golvvärme, golvsänkning, golvvärme och stambyte avlopp.

Svar från KGB kakel golv bygg AB

Hej Oskar, tack så mycket att Du har hittad tid att skriva så fint om oss! Vi är jätte glada att vi kunde sammarbeta med Dig och vi ser emot nya projekt med Dig! TACK

Rima B
Skrev om KGB kakel golv bygg AB

Bra utförd jobb, bra kommunikation problem lösning. tack att ni gjorde då finn arbete. ;)

Svar från KGB kakel golv bygg AB

Tusen tack Rima för ett trevligt samarbete! Vi hoppas att Du kommer i kontakt med oss om Du behöver hjälp med renovering, till- eller ombyggnation!

Stefan Conny Erik S
Skrev om KGB kakel golv bygg AB

Min upplevelse är tio av tio. Vi fick hjälp med vårat badrum. Vart super fint och gick prices som man kan tänka sig det. Skulle rekommendera för flera.

Svar från KGB kakel golv bygg AB

Ett stor tack Stefan att Du har hittat tid att svara för våran förfrågan! Det är alltid roligt att hjälpa kunderna att uppfylla deras drömmar! Vi ser emot kommande projekt med er! Tack❤️

David N
Skrev om KGB kakel golv bygg AB

Bra service, trevliga killar, fina jobb.

Svar från KGB kakel golv bygg AB

Ett jätte stort tack David! Vi hoppas att vi ska kunna sammarbeta vidare i framtiden.

Gabrial Wissam M
Skrev om KGB kakel golv bygg AB

Håller tiden, kvalitet och priser.

Svar från KGB kakel golv bygg AB

Tusen tack för positiv omdömen! Vi ser fram emot nya projekter med Dig!

Bo Bertil S
Skrev om KGB kakel golv bygg AB

Bra kompetens, tillförlitliga och alltid snabb återkoppling.

Svar från KGB kakel golv bygg AB

Tusen tack Bo Bertil, så roligt att höra positivt omdöme från Dig! Vi ser fram emot nya projekter med Dig!

Zeke B
Skrev om KGB kakel golv bygg AB

Vi har byggt 2 badrum med KGB kakel. Att lägga kakel är både teknik och artisteri; du måste så klart se till att följa alla regler för säkert vatten, men finishen är till stor del artisteri. KGB är fantastiska när det gäller båda dessa aspekter, dom tänker och fixar så att det inte bara är funktionellt utan supersnyggt! Varmt rekommenderade!

Svar från KGB kakel golv bygg AB

Tack så jätte mycket Zeke för såna fina ord! Vi är jätte glad att vi har haft möjlighet att sammarbeta och hjälpa Dig! Om Du behöver hjälp med nånting, så Du är varmt välkommen att höra av sig .