Pub

Målargatan 4, 111 22 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Pub

• jenny n
    jenny n skrev om Pub
    Håller med föregående talare, bra sortiment, trevlig personal, däremot för lite och för dyrt. Jag handlar alltid på nätet, Eleven.se och Vivamondo.se. Däremot brukar jag alltid lyssna med Kicks, Åhléns eller NK för att få tips och även testa nyheter!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Pub
    Brett sortiment inom kosmetika. Kunde ha lite mer sortiment av hårprodukter av kända märken. Personalen är mycket trevligt.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Pub
    Bra butik. Brett sortiment inom kosmetika samt parfymer. Tycker de kan ha lite mer hår produkter av olia märken.
  • Nina Ö
    Nina Ö skrev om Pub
    En bra butik med brett sortiment inom kosmetika, väldigt stort utbud på parfymer, både för killar och tjejer, men de har inte bara parfymer utan ett väldigt stort sortiment med smink, hud och hårprodukter. Kicks butikerna man besöker har oftast väldigt trevlig och kunnig personal. En stor kedja som finns i de flesta större städerna runt om i Sverige.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Pub
    Jag gillar Kicks! Jag gillar att allt inom make-up, hudvård och andra skönhetsprodukter finns under ett och samma tak. För här finns faktiskt det mesta, oavsett vad man letar efter. De har bra utbud och många olika märken vad gäller smink, parfymer och hudvård. Dessutom bra och kunnig personal. Rekommenderas!
  • Elina E
    Elina E skrev om Pub
    Den här Kicks affären tycker jag om. På ena sidan av gången har du ett stort utbud av smink-, nagel-, hud- och hårprodukter och på andra sidan finns det ett stort utbud av parfymer, både för henne och honom. Bra upplägg på affären vilket gör det lätt att hitta det märket/den varan jag letar efter. Bra priser på de egna märkena.

Målargatan 4, 111 22 Stockholm