Kina-Terapi

Kina-Terapi

Ring 08-508 636 26 www.kina-terapi.se
4.5

Kina-Terapi vid Gullmarsplan arbetar med traditionell kinesisk terapi t.ex. Akupunktur, Akupressur, Tui Na Massage, Koppning, Fot-Ben Terapi, Fotmassage, Zonterapi och även med modern teknik för hälsoproblematik. Vi är även specialiserade med terapiformer på områden som smärtlindring , allergibehandling, stresshantering...

926 omdömen om Kina-Terapi

Ismeta F

Jätte Brå trevlig personal och väldig kunnig och Brå pris

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 874 omdömen 4.7 av 874 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Josefin K
Skrev om Kina-Terapi

Jag har inget negativt att säga. Alexander är trevlig, lyhörd och hjälpsam.

Mark W
Skrev om Kina-Terapi

Hon bara körde på, utan att känna in situationen / kunden.

Kinesiska Murens Akupunkturklinik
4.8/5 i betyg av 163 omdömen 4.8 av 163 omdömen

Dr Wang tog alltid seriöst på mina problem. Tog pulsen och tittade på tungan varje gång innan akupunkturen. Jag sökte för illamående men

Alicia K
Skrev om Kina-Terapi

Blev bemött på det bästa sättet man kan bli. Hoppades på att få lite hjälp med min ömma kropp. Jag fick mycket bra behandling och lindring av smärta. Mycket nöjd😀

Peter A
Skrev om Kina-Terapi

Trevligt bemötande och proffsig massage.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1019 omdömen 4.7 av 1019 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Enno T
Skrev om Kina-Terapi

Bra bemötande och fin lokal. Massagebänken kunde ha varit bekvämare för ansiktet.

Amanda Z
Skrev om Kina-Terapi

Jag bokade 50 min klassisk massage, fick akupunktur och en kort massage av någon som inte vet hur man masserar.

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 604 omdömen 4.7 av 604 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Sána L
Skrev om Kina-Terapi

Tack för en väl behövd behandling. Ska återkomma framöver

Mona T
Skrev om Kina-Terapi

Terapheften var kinesiska! Hade beställt klassisk massage men hon gav mig även kinesisk massage pluss koppling. Fick tyvärr stora runda röda märken som fortfarande är kvar efter en vecka. Men hon skulle nog ha sagt att detta skulle hända men det gjorde hon inte. Tur att jag inte skulle ha någon ärmlös klänning på mig under denna vecka. Mona

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 427 omdömen 4.7 av 427 omdömen

Marcella O

Bra och informativt mottagande. Proffesionellt

Maria P

Trevliga lokaler, trevlig personal

Sattarzadeh Farkosh N

Jag köpte akupunktur .kursen var bra för mig . Och personal . Och lärare var trevliga o kunniga.

Marianne J
Skrev om Kina-Terapi

Bemötande: Helt ok. Terapeuten: trevlig, inlyssnande. Förväntning: Eftersom jag själv arbetat som terapeut så har jag några synpunkter. Skulle jag önska mer förstående för hur man agerar generellt vid behandlingar. Att man skall tänka på att man har bästa möjliga omsorg om klientens kropp vid behandling. Det jag anmärker på är inte något udda just för denna behandling utan gäller vid många olika behandlingsformer även hos andra företag/terapeuter. Detta borde läras ut som en viktig...

Ingrid Kristina Elisabet B

Vänligt bemötande! Intresserade, mycket kunniga, inlyssnande. Den här gången tog jag fotmassage, fantastiskt!

Linda G
Skrev om Kina-Terapi

Mycket trevligt bemötande och kunnig personal. Duktig utövare som levererade över förväntan. Fotmassage hos Choi.

Marjorie H
Skrev om Kina-Terapi

Bra bemötande 💯 jag fortsätter med behandling några ggr till eftersom jag behöver den. Duktiga personal 👍vi ses nästa gång eller nästa vecka. Jag har tipsat några av mina kamrater och min man.🙏 Trevlig helg Marjorie

Torbjörn D
Skrev om Kina-Terapi

Har använt Kinaterapi och Magnus flera gånger. Fick ordning på en dålig axel bara efter 3-4 behandlingar.

Carina D
Skrev om Kina-Terapi

Fantastiskt fint bemötande av Alexander! Kände mig fullständigt trygg under behandlingen. Det här är mitt andra besök men känner redan en positiv förändring i kroppen. Kan varmt rekommendera Alexander och Kina-Terapi!

Paulina V
Skrev om Kina-Terapi

Blev väl överraskad av Fotmassage över min rygg Rekommenderas stark, jag slappnade av under resten av dagen. Blev bemött av kunnig hjälpsam och professionell personal. Lokalen utanför ser inte lika fint som på insidan.

Sally D
Skrev om Kina-Terapi

Uppriktigt kan jag med stor förvåning säga att de hittills första två behandlingarna jag har fått de bästa någonsin. Jag har haft besvär under en mycket längre tid och genomgått olika behandlingar från olika mottagningar . Hade hört talas om Kina - Terapi men visade lite eller inget intresse tills jag fick presentkort från en vän som varmt hade rekommenderat kliniken. Jag kan fortfarande inte fatta att jag har blivit så mycket bättre efter mitt första besök. Magnus som tog emot mig är mycket duktig och rutinerad läkare...

Åsa V
Skrev om Kina-Terapi

Tog en fotmassage och det här var en behandling som verkligen hade effekt både för trötta fötter och välmåendet för hela kroppen! Mycket bra. Fina lokaler, trevligt bemötande och utmärkt behandling. Kommer gå tillbaka många gånger

MAGNUS F
Skrev om Kina-Terapi

Köpte smärtlindringspaket på Lets deal. Skulle ingå Tui-na massage och akupunktur. Fick inte en enda sekund massage utan bara 60 min akupunktur och terapeuten satt bakom mig på en stol. Det var ju för massagen jag gick till kliniken... Håll vad ni lovar i er reklam! Mycket besviken!!!

Svar från Kina-Terapi

Självklart ska man få det man beställt/köpt. Våra läkare och behandlare kan vid besöket rekommendera en behandling som de tror passar bättre än den man har köpt från början, detta verkar ha inträffat i detta fall. Kontakta gärna vår kundservice: 08-5086 36 26 så hittar vi en lösning på detta så att du känner dig nöjd! Vi vill gärna se till att du får det som du förväntat dig.

Tomas L
Skrev om Kina-Terapi

Mycke trevlig och professionell personal.

Patrick L
Skrev om Kina-Terapi

Trevlig personal och trevligt bemötande. Akupunktören verkar kompetent och kunnig, även om jag inte är helt botad än:)

Therese M
Skrev om Kina-Terapi

Ser hela människan, insidan och ut. Blivit av med smärtor som varken naprapat, kiropraktor eller läkare lyckats med tidigare. Rekommenderas varmt. Jag har gått till Magnus.

Tiia O

Kina-Terapi - Professionellt människan som helhet i fokus

Ulrika B
Skrev om Kina-Terapi

Mycket trevlig o proffissionell personal som tog hand om en på ett bra sätt.Kan verkligen rekommendera Kina terapi.

Jan L
Skrev om Kina-Terapi

Bra proffsigt bemötande och äntligen fått en mycket bra akupunktur som fungerar. Stor skillnad från akupunktur från sjukgymnast. Kan rekommendera dem.

Chinh N
Skrev om Kina-Terapi

Min värk är mindre och personalen väldigt professionell och trevlig

Pär E
Skrev om Kina-Terapi

Hej blev väl mött av personalen och omhändertagen ,det var mitt första besök och jag gjorde kopping ,det var som jag förväntat mig och jag fick svar på alla mina frågor /pärre

Sofie W
Skrev om Kina-Terapi

Väldigt fint bemötande och tacksam för behandlingen.

Irina K
Skrev om Kina-Terapi

Jag har börjat acupunktor behandling hos Dr. Lee ganska nyligen. Det är för tidigt att säga något. Men första intrycket är positiv .Dr.Lee är trevlig, kunnig och engagerad.Personalen i receptionen är otroligt trevliga och hjälpsamma. Atmosferen på Kina Terapi är väldigt värm och naturlig. Man känner sig välkommen. Hoppas att snart kommer den resultaten av behandlingen som jag förväntar mig.

Sawsan K
Skrev om Kina-Terapi

Bra behandling och kunnig personal.

Eline d
Skrev om Kina-Terapi

Behandling rätt ok, men inte så trevligt bemötande.

Michael N
Skrev om Kina-Terapi

Erfarenhet, trygghet och kompetens.

Mette P
Skrev om Kina-Terapi

Mycket nöjd med lpg behandlingen! Trevlig och varmt bemötande med mycket bra resultat!

Martin C
Skrev om Kina-Terapi

Fantastisk upplevelse! Jag känner förändring i kroppen från allra första dagen! Alexander är mycket professionell och alla i anläggningen är jätte trevliga! Rekommenderas starkt!

Tuqan T
Skrev om Kina-Terapi

I have been a customer for more than 4 years. I was always treated with kindness and respect. Greeting to dr. Lee and all the staff

Anna K
Skrev om Kina-Terapi

Bra priser och professionell service. Har bokad flera gånger hos Alexander (”Trött/sliten” program) och har en bra känsla om andra behandlingar också, kan tänka mig att återkomma vid behov. Kan absolut rekommendera kliniken.

Dan B
Skrev om Kina-Terapi

went to Kina-Terapi for several issues. The staff was really helpful and Alex, which treated me, was professional and the acupuncture removed pain in my leg and right shoulder after few sessions. Thanks so much !

Mary D
Skrev om Kina-Terapi

Köpte bara några av massage och ansiktsbehandling alla jag behövde det jag återkommer stort tack

Ewa L
Skrev om Kina-Terapi

Jag fick ingen information innan att jag ska prata engelska med personalen. Visste inte att vi bor i England!@!! Så klart var jag tvungen att köpa örter som framkallat magsmärter i flera dsgar.

Milos V

Super bra!!!

Robyn A
Skrev om Kina-Terapi

Jag köpte tuina-massage men fick inte det jag beställt, utan massage+akupunktur första gången och andra gången en mycket smärtsam akupunktur på hela framsidan. Mitt mål var att få avslappnade och välgörande massage, men istället fick jag förslag på en behandlingsserie med behandlingar som jag själv inte ansåg att jag behövde. De försökte hävda att smärta och skada i kroppen berodde på psykologiskt trauma, vilket inte alls stämmer (har neurologisk skada och sjukdom). Kändes som att de försökte skapa problem som inte fanns och behandla områden utan bakgrund.

Svar från Kina-Terapi

Hej Robyn. Självklart ska man få det man beställt/köpt. Våra läkare och behandlare kan vid besöket rekommendera en behandling som de tror passar bättre än den man har köpt från början. Vi är ledsna att våra behandlingar har orsakat dig obehag och du är självklart välkommen tillbaka för att få det som du tror skulle passa dig bäst. Våra kunders nöjdhet är vår första prioritet.

Ann-kristin J
Skrev om Kina-Terapi

Fick presentkort och beställde lymfmassage och massage+akupunktur Massagen uteblev varför vet jag inte ! Akupunktur med ström passade inte mig att ligga i 20 min gjorde fruktansvärt ont i min kropp spec. vänster scapula fick uppsöka läkare efter behandlingen då jag hade svårt med djupandning och smärta hematom på vä scapula. Fick även göra en lungröntgen för att utesluta pneumothorax. Lymfmassagen var däremot en bra behandling! Kommer nog inte att besöka Kina Terapi igen!

Svar från Kina-Terapi

Hej Ann-Kristin, Vi är ledsna att du känner dig besviken på vår behandling och självklart vill vi gottgöra dig om någon av våra terapeuter utfört en behandling du inte är nöjd med. Kontakta oss gärna på kundtjänsten 0850863626, för att lösa detta.

Pia O
Skrev om Kina-Terapi

Mkt Trevligt bemötande Återkommer mer än gärna till hösten.

Andreas Z
Skrev om Kina-Terapi

Kändes mycket bra. Fick den hjälp jag behövde. Kunnig och lyhört behandlare. Rekommenderas.

Isabella S
Skrev om Kina-Terapi

Väldigt fint bemötande och fin service!

Gabriella H
Skrev om Kina-Terapi

Har varit kund i 4 år, fantastiskt bemötande god och professionell service. Har testat allt från olika typer sv massage, koppning, akupunktur, LPG, fettfrysning.

Marcus V