Kinesisk Medicinsk Mottagning, sid 2

S:t Eriksgatan 33, 112 39 Stockholm — Visa karta

Sedan starten 1985 har Dr. Shaozou Liu spritt kunskap om kinesisk läkekonst och hjälpt människor i behov av den kunskapen med en rad olika krämpor och besvär.

Vi som jobbar på Kinesisk Medicinsk Mottagning är utbildade sjukgymnaster, akupunktörer, läkare i kinesisk medicin och massageterapeuter. Vi rekommenderar gärna olika typer av behandlingar beroende på dina besvär.

Vi finns för att lindra och bota dina besvär, som stöd och ge tips och råd. Vi erbjuder olika typer av akupunktur och t.ex. massage och andra metoder ur kinesisk medicin.

Läs vad 54 kunder tycker om Kinesisk Medicinsk Mottagning

• 2016-01-15

Fowzia A skrev om Kinesisk Medicinsk Mottagning
    Bra, trots språkssvårigheter. Läs mer
  • 2016-01-14

Daniel B skrev om Kinesisk Medicinsk Mottagning
    Dem är bra vet sin sak utan tveka Läs mer
  • 2016-01-14

Dorothée S skrev om Kinesisk Medicinsk Mottagning
    Jag har varit i kontakt med Kinesisk medicinsk mottagning av och till i många år. Varje gång jag börjar hos dem blir jag irriterad på mig själv att jag väntat så länge. Några behandlingar hos dem brukar hjälpa. Så jag kan endast säga vänta inte så länge utan gå dit. Läs mer
  • mona d

2015-08-19

mona d skrev om Kinesisk Medicinsk Mottagning
    När jag kom till mottagningen var mitt allmäntillstånd dåligt, jag hade sömnsvårigheter, var infektionskänslig och saknade energi. Efter min akupunkturbehandling hos Jessica på mottagningen har jag blivit mig själv igen. Jag sover bra, mitt immunförsvar är stärkt och energin och styrkan är tillbaka. Jag rekommenderar denna mottagning varmt! Här möts du av hög skicklighet, kompetens och vänlighet! Läs mer

S:t Eriksgatan 33, 112 39 Stockholm