Alla kategorier Akupunktur Stockholms län Stockholm Södermalm Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Kinesiska Murens Akupunkturklinik, sid 2

Folkungagatan 97, 118 58 Stockholm — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Med 5 års utbildning i traditionell kinesisk medicin, och 20 års praktisk erfarenhet diagnostiserar och behandlar Dr. Wang med hjälp av akupunktur, Tui-Na-massage och kinesisk örtmedicin.

Depression, sömnlöshet, hudsjukdomar, allergier, barnlöshet och olika smärtor är några exempel på besvär som kan behandlas. Förutom behandling med akupunktur, akupressur och massage finns även en mängd olika sorters naturliga örter, örtte och andra produkter till försäljning.

Välkommen till Kinesiska Murens Akupunktur!

Läs vad 71 kunder tycker om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

• Pascale L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Det var mitt första erfarenhet av akupunktur. När man går in trött, ångestfylld och med värk i magen och kommer ut med ett leende på läpparna känner man en stor tacksamhet och beundran. Läs mer
  • Jan J skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    I have bought an ebike from el hoj. They have nice collection and I am happy with this el hoj product Läs mer
  • Julia K skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag lider av en extremt smärtsam migrän som sträcker sig från nacken upp i halva huvudet, tiningen och ögonen. Jag har haft detta besvär sedan jag är 18 år gammal. Idag är jag 36 år gammal och har tills nu bara fått hjälp med väldigt starka mediciner alla dessa år. Efter att jag gjorde mitt första besök hos dr Wang har jag fortsatt gå på regelbundna besök för att minimera min smärta och eventuellt minska alla anfall jag får ofta. Dr Wang har verkligen bevisat att hans teknik för att göra mig bättre fungerar. Han har även förutom behandling visat väldigt stort engagemang och varit väldigt omtänksam när det gäller att va hans patient. Pga Dr Wang mår jag idag mycket bättre och slipper alla starka mediciner som varit till stor börda för mig och jag kan spendera mer tid med min familj och barn. Ett stort tack till Dr Wang! Läs mer
  • Anne F skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Är super nöjd. Kan varmt rekommendera Kinesiska Murens Akupunkturklinik.
    Anne Läs mer
  • Kevin N skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr wang är väldigt skicklig och försiktig med nålarna. Han är uppmärksam när man pratar med honom och hängiven till att lösa ens problem. Blev av med min pollen allergi efter fem behandlingar, som jag har ätit receptbelagda mediciner sen barnsben för. Har gått för andra saker också som jag också varit nöjd med resultatet av. Läs mer
  • Helena F skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är extremt duktig. Rekommenderar starkt akupunktur hos honom. Läs mer
  • Monthira C
    Monthira C skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är underbar! Extremt Skicklig men även omtänksam och snäll! rekommenderas verkligen!!
    /Ice Läs mer
  • Eva Z skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag gått regelbundet till Kinesiska muren och dr Wang snart 2 år ! Jag är jätte nöjd med behandlingen och dr Wangs sätt att ta hand om patienter ! Han är alltid glad och trevlig ! Jag har också fått hjälp.med olika åkommor och mår mycket bättre !
    Mvh Eva Zakrzewski Läs mer
  • Marcelle L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är en superb läkare. Han är professionell, snäll, ödmjuk, empatisk och lyhörd. Han bryr sig av sina patienter. Så ska läkarna vara tycker jag, inte som andra som bara har ögonpeng! Läs mer
  • Gustaf skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är en mycket vänlig och kunnig akupunktör och har hjälpt mig mycket.
    Jag har bara gott att säga om Wang. Läs mer
  • Pernilla W skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Omgående hjälp!
    Alltid trevligt bemötande! Läs mer
  • Rosa G skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Doktor Wang är mycket kompetent läkare, professionellt, har tid och tålamod till patienten. Han hjälper och ger bra råd. Jag rekommenderar att testa akupunktur, man är i bra händer. Läs mer
  • Jennie J skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Stort engagemang för patienten Läs mer
  • Maria A skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag har gått grundbehandlingen på 10 gånger intensivt två gånger i veckan. Under denna behandlingsperiod så har värk och smärta som jag haft i tjugo år försvunnit (kronisk inflammatoriskt smärta i armbågen samt ischias smärtan). Jag är betydligt bättre i ryggen efter min whiplash skada.Mitt höga blodtryck behandlas effektivt och känner en direkt påverkan efter varje behandling. Jag har haft diverse problem p g a ålder, tidigare utbrändhet och övervikt. Efter behandlingen är jag inte längre extremt trött; jag har fått mer energi och känner mig inte lika deprimerad. Tvärtom har jag blivit lugnare och mer balanserad trots min struma och övergångsbesvär. Jag behandlas med akupunktur och kinesiska örter och bönor. Magen mår mycket bättre. Jag upplever Dr Wang som mycket seriös, noggrann, omtänksam, engagerad och mycket kompetent. Man känner sig varmt omhändertagen. Läs mer
  • Anita D skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag har fått ett seriöst, lågmält och respektfullt bemötande. Akupunktören har givit mig lindring i vänster ben och fot - så nu kan jag sova på vänster sida igen, efter 2 behandlingar! Lindringen har kvarstått med upprepad behandling, nu i 2 veckor. Läkarbehandlingar av neurolog, sjukgymnast och medicinsk rehab i 1,5 år har inte hjälpt. Akupunktur gör ont men hjälper! Läs mer
  • Fatima D skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    mkt bra Akupunkturklinik . Dr är mkt Läs mer
  • Anna-maj V skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Fantastiskt skicklig akupunktör med lång erfarenhet och en ödmjuk attityd. Dr Wang gör alltid allt för att hjälpa sina patienter. Jag har varit hans patient i 20 år och har alltid varit mycket nöjd. Massagen på Kinesiska muren är också fantastiskt bra. Läs mer
  • Åsa H skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Ett bemötande av hög klass, punktlighet och ett mycket bra bemötande. Behandling som fungerat. Tack! Läs mer
  • Karin P
    Karin P skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag hade fruktansvärt ont i min armbåge och blev diagnostiserad tennisarmbåge. Jag vaknade på natten med värk i armbågen och kunde inte ens lyft en telefon utan att det gjorde ont. Jag hittade Dr Wang på nätet och efter ett antal behandlingar är min armbåge bra! Jag kan verkligen rekommendera Kinesiska Murens Akupunkturklinik! Läs mer
  • Eeva T skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    - bemötandet har varit varmt och vänlig
    - foretaget har redan till och med överträffat mina förväntningar
    - stämningen har varit lugnt, miljön balancerad och service-nivån kompetent
    - uppfattar det har varit pris- och lovvärd
    - det finns bra att kunna lita på att man är i skickliga händer Läs mer
  • Eva Å skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Positiva erfarenheter! Professionellt bemötande. Läs mer