Alla kategorier Akupunktur Stockholms län Stockholm Södermalm Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Kinesiska Murens Akupunkturklinik, sid 2

Folkungagatan 97, 118 58 Stockholm — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Med 5 års utbildning i traditionell kinesisk medicin, och 20 års praktisk erfarenhet diagnostiserar och behandlar Dr. Wang med hjälp av akupunktur, Tui-Na-massage och kinesisk örtmedicin.

Depression, sömnlöshet, hudsjukdomar, allergier, barnlöshet och olika smärtor är några exempel på besvär som kan behandlas. Förutom behandling med akupunktur, akupressur och massage finns även en mängd olika sorters naturliga örter, örtte och andra produkter till försäljning.

Välkommen till Kinesiska Murens Akupunktur!

Läs vad 61 kunder tycker om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

• Pernilla W
    Pernilla W skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Omgående hjälp!
    Alltid trevligt bemötande! Läs mer
  • Rosa G
    Rosa G skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Doktor Wang är mycket kompetent läkare, professionellt, har tid och tålamod till patienten. Han hjälper och ger bra råd. Jag rekommenderar att testa akupunktur, man är i bra händer. Läs mer
  • Jennie J
    Jennie J skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Stort engagemang för patienten Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag har gått grundbehandlingen på 10 gånger intensivt två gånger i veckan. Under denna behandlingsperiod så har värk och smärta som jag haft i tjugo år försvunnit (kronisk inflammatoriskt smärta i armbågen samt ischias smärtan). Jag är betydligt bättre i ryggen efter min whiplash skada.Mitt höga blodtryck behandlas effektivt och känner en direkt påverkan efter varje behandling. Jag har haft diverse problem p g a ålder, tidigare utbrändhet och övervikt. Efter behandlingen är jag inte längre extremt trött; jag har fått mer energi och känner mig inte lika deprimerad. Tvärtom har jag blivit lugnare och mer balanserad trots min struma och övergångsbesvär. Jag behandlas med akupunktur och kinesiska örter och bönor. Magen mår mycket bättre. Jag upplever Dr Wang som mycket seriös, noggrann, omtänksam, engagerad och mycket kompetent. Man känner sig varmt omhändertagen. Läs mer
  • Anita D
    Anita D skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag har fått ett seriöst, lågmält och respektfullt bemötande. Akupunktören har givit mig lindring i vänster ben och fot - så nu kan jag sova på vänster sida igen, efter 2 behandlingar! Lindringen har kvarstått med upprepad behandling, nu i 2 veckor. Läkarbehandlingar av neurolog, sjukgymnast och medicinsk rehab i 1,5 år har inte hjälpt. Akupunktur gör ont men hjälper! Läs mer
  • Fatima D
    Fatima D skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    mkt bra Akupunkturklinik . Dr är mkt Läs mer
  • Anna-maj V
    Anna-maj V skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Fantastiskt skicklig akupunktör med lång erfarenhet och en ödmjuk attityd. Dr Wang gör alltid allt för att hjälpa sina patienter. Jag har varit hans patient i 20 år och har alltid varit mycket nöjd. Massagen på Kinesiska muren är också fantastiskt bra. Läs mer
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Ett bemötande av hög klass, punktlighet och ett mycket bra bemötande. Behandling som fungerat. Tack! Läs mer
  • Karin P
    Karin P skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag hade fruktansvärt ont i min armbåge och blev diagnostiserad tennisarmbåge. Jag vaknade på natten med värk i armbågen och kunde inte ens lyft en telefon utan att det gjorde ont. Jag hittade Dr Wang på nätet och efter ett antal behandlingar är min armbåge bra! Jag kan verkligen rekommendera Kinesiska Murens Akupunkturklinik! Läs mer
  • Eeva T
    Eeva T skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    - bemötandet har varit varmt och vänlig
    - foretaget har redan till och med överträffat mina förväntningar
    - stämningen har varit lugnt, miljön balancerad och service-nivån kompetent
    - uppfattar det har varit pris- och lovvärd
    - det finns bra att kunna lita på att man är i skickliga händer Läs mer
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik