Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Skärholmen Bredäng King Trafikskolan

King Trafikskolan

Bredängstorget 5, 127 34 Skärholmen — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 5 kunder tycker om King Trafikskolan

• sargon o
    sargon o skrev om King Trafikskolan
    king trafikskolan är mycket bra och har trevlig personal som kan sveveska språket.
    alla personal är utbildad .De hjälpte mig mycket när jag studerade där, och jag har fått 59 på teoriprovet från första gången.jag ska säga tusen tack till dem och lycka till i framtiden.
  • jozef r
    jozef r skrev om King Trafikskolan
    Jag tycker att skolan är fantastiskt och pluggade där i ca 1 månad och tog både körkortet och teorin samtdigit. Kunnig personal som hjälpte mig att klara provet och körningen. Helt fantastisk skola som jag starkt rekomenderar. Kings trafikskolan är den skola som jag kommer att åka till om jag behöver något annat.
  • fuona O
    fuona O skrev om King Trafikskolan
    kings skolan är en fantastisk skola men mycket trevligt personal. pluggar själv där nu och tycker att jag bemött väldigt trevligt och visst kan de det svenska språket. de gör allt för att få en att klara av testerna och körkortet.
    forsätt som ni gör :)
  • David G
    David G skrev om King Trafikskolan
    En mycket fin skola med fint folk som respekterar eleverna som är där och hjälper till på alla möjliga sätt. Fortsätt med ert jobb och lycka till i framtiden. Mycket prisvärt och bra skola.
  • Martin K
    Martin K skrev om King Trafikskolan
    Jag håller tyvärr inte med dig Robert S. Jag tycker att skolan är mycket bra och trevlig personal som absolut kan svenska språket i alla fall det som vi svenskar pratar men om du pratar ett annat språk då vet jag inte om du har kommit rätt. Kunnig utbildad personal är jag själv har tagit körkort och min fru samt mina kusiner och håller på att ta taxi körkortet också och har faktiskt en hel del vänner som har tagit körkortet där. Jag menar du behöver inte tro på det jag skriver men du kan väl undersöka hur många personer per dag eller månad som faktiskt tar körkortet och då menar jag hela paketet inte bara teorin.

Så innan man lägger ut sin åsikt så tycker jag att man ska undersöka ett ställe för att se om det verligen suger som du säger och jag kan garantera allihopa som åker till Kings trafik skolan att de blir bemöta med ett vänligt leende samt profsig personal som kan sin sak och SVENSKA SPRÅKET självklart. Jag tycker att skolan är perfekt och kommer alltid att åka dit om jag vill söka ett annat körkort.
    sargon o gillar detta

Bredängstorget 5, 127 34 Skärholmen