Kirokliniken - Liljeholmens Kiropraktor klinik

Kirokliniken - Liljeholmens Kiropraktor klinik

Nå hälsa genom ryggraden med hjälp av kiropraktik!

Hos oss på Liljeholmens Kiropraktik möts du av legitimerade kiropraktorer som alla har internationellt godkänd utbildning. Vi kombinerar traditionella tekniker med modern utrustning och håller hela tiden koll på den senaste forskningen för att kunna ge dig bästa möjliga vård.

Vi kan hjälpa dig både behandla och förebygga problem som orsakas i ryggraden. Genom vår holistiska syn på hälsa ger vi gärna råd när det gäller rörelse och kost för att den kiropraktiska behandlingen ska ge full effekt och bevaras.

Välkommen till oss på Liljeholmens Kiropraktik!

Läs vad 511 kunder tycker om Kirokliniken - Liljeholmens Kiropraktor klinik 2

2021-04-09
    Tänkte bara få massage men blev tester mm och hade missuppfattat att det var kiropraktor som skulle knäcka min nacke, vilket jag inte ville.
    2021-04-09
    Jag har bokat tid hos kiropraktorn pga ischias smärta. Jag känner mig mycket bättre efter bara några procedur och jag skulle gärna rekommendera denna typ av behandling.
    2021-04-07
    Mycket bra hjälp för min onda rygg!
    2021-04-07
    Jag har blivit bemött på ett föredömligt sätt. Visste exakt vad jag hade för åkomma. Bra behandling och så trevlig. Rekommenderar varmt denna klinik.
    2021-04-07
    Sökte med öm och stel rygg.
    Är nu betydligt bättre 😃
    2021-04-07
    Vänligt och respektfullt bemött av samtliga.
    Kompetent och trygg kiropraktor.
    2021-02-26
    Jag har fått ett jättefint bemötande och superbra hjälp på Kirokliniken. Uppskattar det helhetstänk som jag upplever att de har!
    2021-02-25
    De är professionella och mycket trevliga.
    Jag får hjälp med mina ryggproblem.
    Går dit just nu var 10:de dag.
    2021-02-23
    Sökte för ryggproblem, blev mycket vänligt bemött redan när jag bokade tid. Blev även mycket bra bemött av mon kiropraktor som behandlar mig. Lyssnar in mina problem på ett mycket bra sätt.
    Kommer att rekommendera er till alla som är i behov av en bra kiropraktor. Kan varmt rekommendera er.
  • Ina F
    2021-02-23
    Första gången jag besöker en kiropraktor. Därför visste jag inte vad som väntade eller om jag skulle få hjälp med mina besvär. Riktigt ont i axlar samt armar, tennisarm. Blev både överraskad o glad då jag blivit så mkt bättre i smärta o rörelser samt annan långvarig spänning o oro fick en omgång o släppte, mindre yr o trött.
    2021-02-23
    Utmärkt bemötande och professionell hjälp.
    2021-01-06
    Jag fick hjälp med att lätta upp låsningar min rygg.
    2021-01-04
    Har fått behandling av Kiropraktor, och utöver att det har givit strålande resultat så har jag också blivit väldigt fint bemött och haft riktigt trevligt under behandlingarna. Kan bara varmt rekommendera Kirokliniken!
    2020-11-22
    Proffsigt bemötande! Fick snabbt tid när jag hade akut ont.
    Rekommenderas varmt!
    2020-11-21
    Allt var bra. Mina förväntningar uppfylldes.
    2020-11-19
    Jag blev väldigt bra bemött av personalen. De är extremt kunniga och har hjälpt mig med mina ryggproblem. Kan starkt rekommendera andra att gå hit.
    2020-11-19
    Allt toppen, otroligt nöjd med Jess och bemötandet från samtliga.
    2020-10-17
    Trevligt bemötande, bra med fokus på både kortsiktiga åtgärder och långsiktig förbättring
    2020-10-17
    Ute på Ekerö. Jess är super bra,( vet ej stavningen på namnet) . Uppföljning, förebyggande övningar.
    2020-10-17
    Mycket trevligt bemötande och kunnig personal. Jess är väldigt kompetent och det känns som att målet är att behandla ursprunget till problemet istället för att bara behandla symtom. Har blivit mycket bättre redan efter några besök.
    2020-10-16
    Tydlig och bra rådgivning. Blev snabbt bättre . Bra service och enkelt vid tidsbokning
    2020-10-15
    Duktiga och kunniga. Trevliga och personligt bemötande.
    2020-10-15
    Seriöst patienthandhavande av proffesionell personal
    2020-10-15
    Vi fyller upp allt man kan vänta sig ni är bäst ♥️❤️♥️❤️
    2020-10-15
    Fint bemötande och utmärkt behandling! Min onda rygg känns helt återställd och jag har fått verktyg att arbeta med den på egen hand.
    2020-08-08
    Jag fick hjälp med att lossa lite stelhet i ryggen. Tuvkte jag fick en för stunden lämplig brhandling men tyvärr har det visat sig att jag har en Tumör i höger njure och metastaser i kota 12. Detta visste vi inte då förståss.
    Ligger nu och väntar på operation på SöS.
    Hej Tommy, tack för din bedömning. Våra tankar är med dig inför operationen och vi önskar dig en god tillfrisknad. Ta hand om dig! Kirokliniken - Liljeholmens Kiropraktor klinik
    2020-08-06
    Första gången jag träffar en så kunnig och engagerad kiropraktor. Han stämde av med mig hur jag är som person innan han började en överenskommen behandling av min nacke å axel. Ett väldigt bra och tryggt bemötande
    2020-06-10
    Lätt att få tider, man känner sig förstådd, snabba resultat och rådgivning ur ett holistiskt perspektiv, vilket passar mig som yogatjej. Jess är kanontrevlig!
    2020-06-10
    I’ve been treated really well
    2020-06-10
    Trevligt och professionellt bemötande, snabb hjälp och lediga tider under veckan! Jätte bra behandling som hjälpte från första gången. Undersökningen innan behandlingen med mättning av muskelspänningar kunde visa hela bilden av ryggproblemet och få det förklarat av kiropraktorn. Fick tips om vilka övningar jag får göra hemma. Känns skönt i ryggen efteråt!
    2020-06-09
    Var till Kiropraktorn på Ekerö. Mkt förtroendegivande och väl bemött. Fick hjälpen jag sökte för och ska på återbesök.
    2020-06-08
    Behandling för ryggsmärtor. Blev bemött väldigt trevligt och omhändertagande, hade inte så mycket förväntningar men behandlingen funkade mycket bättre och snabbare än jag hade trott.
    2020-06-08
    Sitter hemifrån och jobbar och fick ont i svanken samt axlarna. Har sett kliniken när jag gått till och från jobbet då jag bor i Liljeholmen. Jag är otroligt nöjd med massören Helena som jag träffat ett par gånger nu. Hon gör ett bra jobb med mig.
    Kommer att fortsätta hos henne ett par gånger i månaden framöver.
    Professionell och väldigt trevligt
  • Hamidi R
    2020-04-17
    Otroligt bra bemötande. Professionell personal.
    2020-04-17
    Jättetrevlig personal, och jag har fått bra hjälp med det jag sökte mig dit för. Om det hade varit längre besökstider alt. billigare hade de fått toppbetyg.
    * kiropraktor
    * bra bemötande
    * lever upp t förväntningar
    * bra
    2020-04-17
    Fått fantastisk hjälp med min rygg
    Jättebra bemötande.
    Snabb behandling.
    Bra pris.
    2020-03-05
    Kunnig personal, Jess kollade sånt som ingen annan gjort innan och min rygg är mycket bättre än den varit på många år.
    Man känner sig avslappnad, lugn och trygg. Rekommenderar alla jag känner att gå dit
    2020-03-05
    Rygg och axlar! Väldigt trevligt mottagande och positivt bemötande. Bra med förklaring om hur kroppen fungerar🙏🏻
    2020-03-04
    Jag har träffat Ulrika tre ggr och fått ett mkt bra intryck av henne.
    2020-03-04
    Seriös, lyssnande samt flexibel. Kunning!
    2020-03-04
    Jag bokade en tid hos Kirokliniken- Liljeholmens kiropraktorklinik för att jag sedan en längre tid har haft besvär med stelhet och mycket ont i ryggen. Vid mitt första möte fick jag göra en Myovision för att utvärdera min ryggradshälsa. Jag fick även läsa av min andningsrytm och hjärtrytm. Jag fick även i samtal med min kiropraktor försöka sätta fingret på helheten till mina besvär, ej bara var jag har besvär utan också djupdyka i vilka orsaker som kan vara bakomliggande. Jag anser att dessa olika steg gemensamt var ett grundligt sätt att påbörja min behandling som i mitt fall kom att bli en 12-stegs behandling. Denna innebär att jag enligt överenskommen plan träffar kiropraktorn regelbundet med fler täta besök i början som sedan blir glesare allt eftersom besvären minskar. Besöken innefattar dels justeringar som behandlar, dels övningar som förebygger. Jag är fortfarande under behandling men ser stora resultat redan. Jag har mycket mindre ont, är rörligare, sover bättre och känner mig piggare. I helhet- nöjd över förväntan!
    2020-03-03
    Behandling, bra bemötande, kompetent behandlare,
    Beskrivning av status och behandling bra.

Förbättra? Ge lägesrapporter , vi följer plan, eller detta var svårare än jag tänkt och nu gör jag så här., ,,,, etc

Mycket nöjd. 😋
    2020-03-03
    Trevligt bemötande från all personal.
    Känner att jag blir väl omhändertagen.
    Går just nu under beh. och har hoppfulla tankar att det skall gå framåt.
    Stort plus att jag bor i närheten. Lätt att komma till.
    Längtar till varje besök och satsar nu på min hälsa.
    Med vänlig hälsning, Karin
    2020-03-02
    Bra inledning med test och informationsinhämtning av kunnig personal. Kortabehandlingstillfällen... Känns som man vill ha mer tid. Bra efterföljande egna övningar. Själv blev jag nästan bra efter cirka 8 behandlingar. Sedan kom besvären tillbaka. Man borde återkoppla till den testbild av ryggens problematik efter ett tag och tillsammans se eventuella förbättringar.
    2020-03-02
    Trevligt och bra bemötande. Vid första besöket gjordes en mer grundlig bedömning av vad för behandling som behövdes. Behandlingarna har sedan gett resultat.
  • Janne M
    2020-03-02
    Jag fick snabb hjälp när jag hade problem med min rygg och nacke, går till dem en gång i veckan nu för att jag uppskattar deras kunnande.
    2020-03-02
    trevligt bemött och fixade de problem med hals och nacke, armbåge jag har haft