Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Östermalm Kiropraktorbolaget AB
Rekommenderat företag 2016 - Kiropraktorbolaget AB

Kiropraktorbolaget AB

Kungstensgatan 2, 114 25 Stockholm — Visa karta

Kiropraktorbolaget AB startade 2007 av Leg. Kiropraktor Therese Östling. Vi är godkända av Socialstyrelsen och även kvalitetssäkrade genom Kiropraktiska Föreningen i Sverige. Välkomna!

Läs vad 10 kunder tycker om Kiropraktorbolaget AB

• Åsa B
    Åsa B skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Jag kom till Kiropraktorbolaget för problem med löparknä och fick både behandling och tips i löpteknik för att förebygga fortsatta problem. Det kändes bättre efter ett par behandlingar och jag vill gärna rekommendera Kiropraktorbolaget till andra!
  • Linda I
    Linda I skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Kiropraktorbolaget är otroligt professionella och kompetenta inom sitt område och alltid trevliga i sitt bemötande. Jag har fått utmärkt hjälp och väldigt användbara råd och mina ryggproblem är nu helt borta! Rekommenderar dem varmt!
  • Emma K
    Emma K skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Bästa kiropraktorn i stan! Känner mig alltid i trygga händer.
  • Morgan L
    Morgan L skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Grym Kiropraktor med engagemang och lösningar! Blev av med en rörelsebegränsning i axeln som jag trodde jag skulle få leva med. Är inte den som går då och då, men när jag väl tar tag i ett problem så vill jag ha bästa hjälpen och det fick jag av Kiropraktor Therese!
  • Michaela A
    Michaela A skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Välvillig personal som har kunskaper utöver kiropraktik, fick fin hjälp med att lägga om min kost.
  • Linda L
    Linda L skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Vänder mig alltid till Kiropraktorbolaget. De har ett fantastiskt bemötande och är oerhört kunniga. Rekommenderar dem varmt!
  • Björn B
    Björn B skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Proffsigt bemötande och bra engagemang vid varje behandlingstillfälle. Tack! // Björn
  • Mika D
    Mika D skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Bra och kompetent behandling och rådgivning , man känner att man är i trygga händer!
  • Yesenia J
    Yesenia J skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Jag har varit till många kiropraktorer, men inga kan mäta sig mot kiropraktorbolaget. Man blir bemött på ett proffsigt och trevligt sätt. Mycket kunniga är de också. Jag rekommenderar dem starkt.
  • Eva A
    Eva A skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Bra och in lyssnade personer som verkligen gör sitt bästa för att hjälpa till med den problematik som personer har.
    Jag har använt mig av Patrik Vilhelmson kiropraktiker samt Solveig Rostedt Kroppoteket.
    Min smärta sedan många år i nacken är helt borta

Kungstensgatan 2, 114 25 Stockholm