Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Östermalm Kiropraktorbolaget AB

Kiropraktorbolaget AB

Kungstensgatan 2, 114 25 Stockholm — Visa karta

Kiropraktorbolaget AB startade 2007 av Leg. Kiropraktor Therese Östling. Vi är godkända av Socialstyrelsen och även kvalitetssäkrade genom Kiropraktiska Föreningen i Sverige. Välkomna!

Läs vad 22 kunder tycker om Kiropraktorbolaget AB

• Jonas Ö
    Jonas Ö skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Jag tycker att Kiropraktorbolaget är superbra. Trevliga och effektiva.
  • Marie M
    Marie M skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Fantastiskt bemötande och behandling, känner stor tilltro till att jag får den bästa möjliga behandlingen. Har gått i flera omgångar för behandling och tvekar inte att komma tillbaka.
  • Sarah Ö
    Sarah Ö skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Bästa nyporna i stan! Jag rekommenderar starkt Kiropraktorbolaget.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Patrik är riktigt riktigt duktig.
    Jag har haft problem med en höft i flera år och har varit på behandling hos en handfull företag.
    Efter bara ca 5-10 besök hos Patrik är jag nu nästan helt bra igen, fantastiskt!
  • Fotini P
    Fotini P skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Alltid när jag har behov av professionell kiropraktor , kontaktar jag Patrick
  • Helen L
    Helen L skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Har räddat min rygg många gånger och är dessutom bra på att se andra skador och hjälpa med övningar och liknande. Detta är ett bolag som vet vad dom gör!
  • Eva H
    Eva H skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Jag har övertid sökt behandling för olika åkommor hos Kiropraktorbolaget. Hos dem har jag alltid fått mycket professionell hjälp alltid med posivit resultat. Nu senast har jag fått hjälp med rygg och knä besvär.

Till saken hör att jag i början var lite rädd för att söka hjälp hos kiropraktorer men med Patrik och Therese känner jag mig i mycket trygga händer
  • Annika G
    Annika G skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Sökte hjälp efter en olycka. Hade låsningar i nacke, rygg och bäcken. Kunnig och kompetent personal, kände mig trygg. Fick även hjälp med en gammal, långvarig smärta där jag upplevde förbättring efter mina besök.
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Kiropraktorbolaget levererar alltid snabbt och med högsta kvalitet både produkter och behandlingar. De svarar alltid snabbt när man ringer lätt att boka tider på nätet och har alltid ett proffsigt bemötande. Jag är alltid mycket nöjd efter besök eller efter kontakt med dem.
  • Petra J
    Petra J skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Har alltid blivit väl bemött och hjälpt av Therese Östling på Kiropraktorbolaget.
    Känns trygg och bra på alla sätt.
    Haft besvär i ländryggen samt nacken. Therese känns oerhört kompetent.
    Har testat andra ställen som ligger bättre till geografisk för mig, men som inte alls funkat.
  • Maria P
    Maria P skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Kiropraktorbolaget har ett mycket kompetent team som ser till att lösa dina besvär med kroppen. Dem har ett mycket bra bemötande, tar sin tid genom att grundligt lyssna på patienten och sedan med effektiv noggrannhet behandla problemet. Jag kan varmt rekommendera Kiripraktorbolaget.
  • Jörgen M
    Jörgen M skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Man blir alltid proffsigt bemött. Jag skulle aldrig gå till någon annan kiropraktor än Therese.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Jag kom till Kiropraktorbolaget för problem med löparknä och fick både behandling och tips i löpteknik för att förebygga fortsatta problem. Det kändes bättre efter ett par behandlingar och jag vill gärna rekommendera Kiropraktorbolaget till andra!
  • Linda I
    Linda I skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Kiropraktorbolaget är otroligt professionella och kompetenta inom sitt område och alltid trevliga i sitt bemötande. Jag har fått utmärkt hjälp och väldigt användbara råd och mina ryggproblem är nu helt borta! Rekommenderar dem varmt!
  • Emma K
    Emma K skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Bästa kiropraktorn i stan! Känner mig alltid i trygga händer.
  • Morgan L
    Morgan L skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Grym Kiropraktor med engagemang och lösningar! Blev av med en rörelsebegränsning i axeln som jag trodde jag skulle få leva med. Är inte den som går då och då, men när jag väl tar tag i ett problem så vill jag ha bästa hjälpen och det fick jag av Kiropraktor Therese!
  • Michaela A
    Michaela A skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Välvillig personal som har kunskaper utöver kiropraktik, fick fin hjälp med att lägga om min kost.
  • Linda L
    Linda L skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Vänder mig alltid till Kiropraktorbolaget. De har ett fantastiskt bemötande och är oerhört kunniga. Rekommenderar dem varmt!
  • Björn B
    Björn B skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Proffsigt bemötande och bra engagemang vid varje behandlingstillfälle. Tack! // Björn
  • Mika D
    Mika D skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Bra och kompetent behandling och rådgivning , man känner att man är i trygga händer!
  • Yesenia J
    Yesenia J skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Jag har varit till många kiropraktorer, men inga kan mäta sig mot kiropraktorbolaget. Man blir bemött på ett proffsigt och trevligt sätt. Mycket kunniga är de också. Jag rekommenderar dem starkt.
  • Eva A
    Eva A skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Bra och in lyssnade personer som verkligen gör sitt bästa för att hjälpa till med den problematik som personer har.
    Jag har använt mig av Patrik Vilhelmson kiropraktiker samt Solveig Rostedt Kroppoteket.
    Min smärta sedan många år i nacken är helt borta

Kungstensgatan 2, 114 25 Stockholm