KAN-kliniken

Vi är godkända av Socialstyrelsen och även kvalitetssäkrade genom Kiropraktiska Föreningen i Sverige.

Vår filosofi är att hela kroppen ska vara i balans. Så tror vi att man uppnår god hälsa. Vi behandlar allt mellan ryggont, spänningar och stelhet till idrottsskador eller huvudvärk. Vad du än har problem med kan du kontakta oss så hjälper vi dig att utse den rätta behandlingen.

Vi följer vetenskapens alla råd och utformar indviduella behandlingar om du behöver.
Varmt välkommen!

Välkommen till oss!

Läs vad 73 kunder tycker om KAN-kliniken 2

• 2021-07-15
    Patrik är ett riktigt proffs på behandling av skador.
  • 2021-04-13
    Enkelt att boka tid, alltid vänligt mottagen med ett hängivet engagemang och ett professionellt handlag. Känner mig trygg vid varje besök och fått hjälp med symptom som huvudvärk och belastningsskador vilka åtgärdats med väldigt goda resultat.
    Personalen har alltid en helhetssyn på mig som kund och jag får tips och råd om hur jag själv skall optimera min hälsa genom bland annat rörelseövningar. Så tacksam!
    2021-02-18
    Kiropraktor tjänst
    Väl omhändertagen och känner sig lyssnad på.
    Att bli behandlad för den skada jag kom dit med,levde upp till alla mina förväntningar.
    Känner mig väldigt omhändertagen och högt kunnande av behandlarna
  • 2021-02-16
    Fantastiska behandlingar som direkt förbättrar kroppens rörlighet. Jag har haft mycket stela höfter efter mycket racketsport där regelbundna besök ger mig bättre möjligheter att prestera bättre på banan. KAN-kliniken har en förmåga att se till en större helhet i kroppen och inte enbart behandla fokusera på det direkta problemet. Perfekta resultat!
  • 2021-02-15
    Efter många år av ryggproblem hittade jag idag fram till Thomas Östling på KAN-kliniken. Linkade in med bultande ryggskott och noll kraft i vänsterbenet - gick en långpromenad därifrån! Fantastisk behandling! Och inte blev det sämre av att det dessutom var väldigt härligt rent socialt. Skönt umgänge hjälper mer än man kan tro för att leda tankarna bort från smärtan. Tack, Thomas!
  • 2020-12-14
    Lysande kiropraktor i Thomas Östling! Så service minded och omtänksam. Har varit trogen kund i flera år och får alltid bästa vård och omsorg. Rekommenderas!
  • 2020-06-01
    Hjälpte mig med en väldigt gammal skada när ingen annan kunde. Superbra bemötande och proffsiga på alla sätt. Kände mig i mycket trygga händer!
  • 2020-05-20
    Proffsig, kunnig och serviceminded personal, högsta betyg! Fått mkt bra hjälp med mina smärtor i nacken
    Tack Marie!
    Hoppas att du har fortsatt fina resultat på sikt. Den där nacken ska inte få bråka med dig! :)
  • 2020-05-20
    Jag fick kiropraktiska behandlingar. Väldigt bra bemötande - både professionellt och personligt. Det kändes som att de såg och respekterade mig som individ. Känner mig starkare och inspirerad att ta hand om mig själv bättre, på flera plan - har blivit hoppfull. Dessa möten/behandlingar har fört mig in på en ny (egentligen en delvis gammal och under ganska många år bortglömd) väg. Dessa "biverkningar" hade jag inte räknat med när jag bokade tid för att fixa till kroppen inför en fysiskt påfrestande period. Bara plus!, förutom priset kanske, som är lite väl saftigt för min plånbok. Skulle rekommendera till alla som behöver kiropraktisk behandling.
    Vad härligt att du har fått mer resultat än du förväntat dig. Tack för fina ord, de värmer! KAN-kliniken
  • Nils H
    skrev om KAN-kliniken
    2020-05-19
    Jag gick till kliniken för stel nacke. Redan vid först besöket upplevde jag en markant förbättring i rörligheten och mycket av molade verken försvann. Jag behandlades tre gånger. Efter sista behandlingen så känner jag mig helt återställd och har faktiskt inte mått så bra på många år.
    Patrik som kiropraktor som behandlade mig heter var mycket informativ om vad som skulle hända. Jag var orolig vid först besöket men han var väldigt skicklig gjorde att jag vid de två övriga besöken kände mig väldigt lugn och trygg i hans händer.
    Tack Nils!
    Vad roligt att du känner dig trygg och att du har blivit helt bra. Det är precis som det ska vara!
    Det är bara att säga till om du behöver Patriks hjälp igen.
  • 2020-05-18
    jättekuning personal proffs trevligt ställe allt samlat på samma ställe allt från ont o ryggen ta tag i dej själv genom yoga personlig utveckling till få hjälp få kontroll på din vikt och sunda matvanor bästa rekomedationerna
    Tack för ditt förtroende! Det betyder mycket för oss att du är nöjd! :) KAN-kliniken
  • 2020-05-18
    Snabb personlig och proffesionell hjälp, kan varmt rekommendera!
    Tack Malin! Roligt att det blir så bra! KAN-kliniken
    Extremt professionella !
    Rekommenderar starkt!
    Det gör oss stolta att du är nöjd!
    Tack!
  • 2020-05-14
    Har varit med mina ryggbesvär hos KAN-kliniken vid fyra tillfällen och är väldigt nöjd med såväl behandlingen och trevligt bemötande. Över förväntan på alla sätt och vis.
    Det har varit väldigt trevligt att få försöka hjälpa dig!
    Tack David!
  • 2020-05-14
    Om du behöver hjälp av en kiropraktor kan jag rekommendera KAN-kliniken alla dagar. Fantastiska behandlingar och underbart bemötande!
    Tack Jonas!
    Det var snällt sagt. :)
  • 2020-05-13
    Therese på KAN-kliniken har hjälp mig med min smärta flera gånger, både i nacke och knän. Så skönt att hitta nån man kan lita 100% på när det kommer till kiropraktik!
    Tack! Det är alltid trevligt att ha dig hos oss! :) KAN-kliniken
  • 2020-05-12
    Jag har besökt KAN för kiropraktorbehandling både för mig själv vid flertalet tillfällen samt för min dotter på två år. Bemötande har varit fantastiskt! För min del släppte låsningar i rygg och nacke och för min lilla dotter krävdes både en stor dos tillit för att ens kunna genomföra behandlingarna och ett superproffsigt bemötande för en annars ”doktor-rädd” liten person. KAN kliniken hjälpte henne/oss med det som ingen läkare vi mött kunde hjälpa oss med och läkarnas utlåtande om varför hennes värk och obehag försvunnit var att ”det måste ha varit kiropraktorns behandling av henne”.
    Nu ska jag snart tillbaka för att göra kroppen redo för förlossning av mitt andra barn. Jag har stor tillit till min kiropraktor!
    Det var ett sant nöje att få vinna hennes förtroende! Lilla fina, starka och roliga F.
    Skönt att det blev så bra! Varmt välkommen tillbaka!
  • 2020-05-12
    Thomas och Therese är fantastiska. De två absolut bästa kiropraktorerna jag varit hos.
    Vi lyfter på hatten och tackar för det. :) KAN-kliniken
  • 2020-05-12
    Kiropraktorbesök - fick en tid för behandling med kort varsel.
    Hej Tinna!
    Vad roligt att du hittat in på Reco. Tack för fint betyg!
    Ha det bäst!
  • 2020-05-08
    En otroligt kompetent klinik som verkligen vet vad dom gör.

Väl investerade timmar och pengar.
    Vad roligt att du är nöjd Micke! Så kul att kunna hjälpa dig! 💚 KAN-kliniken
  • 2018-10-27
    Har gått hos samma kiropraktor i många men det har aldrig blivit riktigt bra så jag bestämde att prova kiripraktorbolaget och jag inte varit så här bra på 10 år. Helt fantastiskt tack vare er.
  • 2018-10-25
    Med ett akut ryggskott samt ett whiplashtrauma i bagaget så har besöken här hjälpt mig undkomma smärta mer än en gång. Ont eller inte ett besök här gör susen för både kropp och knopp
  • 2018-10-25
    Fick tid snabbt, trevlig personal, professionella och lagom dyra. Behandlingen hjälpte och fick mycket bra råd! Rekommenderas!
    Rekommenderar verkligen Therese Ö
  • 2018-08-17
    Kiropraktors here are very strong professionals and treat you the best way possible. Besides high level of expertise you also get a very warm and friendly atmosphere.

I'm very satisfied with the company.
  • 2018-08-17
    Fantastiskt!!!
    Problem med nästan hela kroppen och efter tre behandlingar så är det mesta löst.
  • 2018-06-17
    Behandling för ryggskott.
    Vänligt, proffsigt och förtroendeingivande bemötande.
    Kunde inte blivit bättre omhändertagen!
  • 2018-06-17
    Trevliga o kompetenta. Vi går där hela familjen och har alltid känt mig trygg under deras behandling av både mig o barnen.
    2018-06-15
    Behandling av ryggvärk, med gott resultat
  • 2018-06-15
    Behandling av Therese.

Mycket gott! Lyhörd och intresserad av mitt mående.

Att bli hjälpt med upplevda problem, värk, stelhet.

Förväntningarna uppfylldes med råge. Jag blev lyssnad på, Therese var intresserad och förhoppningsvis blir jag bättre. Jag är redan på god väg.
  • 2018-05-31
    Akut hjälp med nackspärr som släppte direkt. Tusen tack för proffsig hjälp!
  • 2018-05-30
    Tåspridare, D-vitamin.
    Bra.
    Höga, utmärkt.

jättebra.
  • 2018-05-21
    Kiropraktorbehandling med fantastiskt kunnande och mycket bra mottagande. Deras behandlingar gör verkligen skillnad.
    2018-05-02
    Kan varmt rekommenderar både Patrik och Therese dom är liksom bara BÄST!!!
    / Åsa
  • 2018-03-07
    Kiropraktorbolaget har förmodligen Sveriges bästa kiropraktiska behandling. Jag tycker mig se att de har ett holistiskt perspektiv som innebär att de förstår hur kroppen hänger ihop med psyket och vice versa. Därför får man den behandling som behövs. Inga överpriser utan ren och skär omtanke.

Rekommenderar starkt.
    2018-03-02
    Jag kom till kiropraktorn Patrik efter att jag kört i diket med min bil och hade problem med rörlighet och smärta i nacke och axlar. Jag fick otroligt bra hjälp och empati över mitt problem både fysiskt och psykiskt över rädslan att inte få tillbaka rörligheten. Han hade även väldigt bra förståelse för att jag har svårt att släppa kontrollen vilket kan vara problematiskt hos en kiropraktor. Men han hade tålamod med mig vilket jag är väldigt tacksam över. Jag har redan rekommenderat flera att ta kontakt med företaget med liknande problem och kommer fortsätta göra det. Tack för all hjälp! Mvh Sara
  • 2018-03-01
    Patrik Vilhelmson är en fantastiskt kiropraktor. Jag har gått hos många kiropraktorer och naprapater under över 20 års tid och aldrig har jag fått en så bra behandling som hos Patrik. Patrik lyssnade noga och sen behandlade han mig grundligt från topp till tå. Jag fick även tips om rörelser som jag kan göra hemma. Jag har mycket högt förtroende för Patrik och kan varmt rekommendera honom.
  • 2018-02-15
    Mycket bra bemötande. Patrik är en professionell, noggrann och kunnig kiropraktor.
  • 2018-01-31
    Wow ,vilken behandling det blev! Har aldrig varit hos en kiropraktor tidigare och trodde uppriktigt talat inte att de var så kunniga om min kropp🙈 jag vart väldigt fascinerad av hur duktiga och kunniga de var om min kropp! Therese presenterade för mig om hur min kropp fungerar efter 35 års tid fick jag veta mer om den! Tack för tipsen jag fick. Rekommenderar andra med skador eller rörelse förhinder att besöka kiropraktorbolaget för att få fler tips om rörlighet etc. förstår nu lite mer om hir viktigt det är att serva sin kropp då o då och inte bara serva bilen då och då😅
  • 2018-01-31
    Jag är jättenöjd efter mina beök hos Kiropraktorbolaget! Rekommenderas starkt.
  • 2018-01-30
    Fantastiskt bemötande!
    Kunniga, lyssnar och ställer frågor så man verkligen måste tänka till. Inte alltid lätt att beskriva hur det gör ont, men de kan verkligen få fram detta. Snabba resultat och goda resultat.
    Kan verkligen rekommendera både Therese och Patrik.
  • 2018-01-30
    Professionellt, trevligt och personligt bemötande. Fick hjälp med värk och stelhet i nacke och rygg. Första gången för mig hos en kiropraktor och Therese avdramatiserade det hela så jag kände mig trygg och avslappnad
  • 2018-01-28
    Kiropraktisk behandling. Utmärkt kunskap hos Therese och Patrik! Vi är mycket nöjda.
  • ANNA L
    skrev om KAN-kliniken
    2018-01-24
    Mycket proffsig personal med lång erfarenhet. Fick bort problem jag haft länge. Rena och fräscha lokaler. Rekommenderas!
    2018-01-24
    Jag har i många år varit kund hos Kiropraktorbolagen.
    Bemötandet är trevligt och med kunnig personal, i annat fall kommer man inte tillbaka. Mina problem har alltid lösts.
    Har fått både massage och kiropraktikerhjälp för mina åkommor som jag är mycket nöjd med. Vad beträffar varor har jag köpt liniment, mycket bra.
    Summan av kardemumman, ett mycket bra ställe med trevlig och kunnig personal.
    2018-01-24
    Mycket bra! Effektivt och proffesionellt, kan verkligen rekommendera Kiropraktorbolaget till andra.
  • 2017-07-18
    Korrekt och professionellt.
    2 behandlingar av komplexa låsningar i höger resp vänster axel.
  • 2017-07-17
    Fantastisk mottagning och behandling, har gått tillbaka redan och kommer att fortsätta göra det längre fram!
  • 2017-07-12
    Jag har flertalet gånger varit hos kiropraktorn Patrik Vilhelmsson och har vid samtliga besök blivit väldigt seriöst och kunnigt bemött. Patrik har även sänt mig vidare på ultraljud och följt upp. Är 100% nöjd!
  • 2017-05-10
    Känner stort förtroende för Therese på Kiropraktorbolaget som har hjälpt mig med många åkommor. Började gå hos Therese när jag hade problem med mina vader/smalben, fortsatte med stresskäke och nu sist har det varit problem med en axel. Grymt duktig på det hon gör! Och jag kan varmt rekommendera henne!