Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Östermalm Kiropraktorbolaget AB

Kiropraktorbolaget AB

Kungstensgatan 2, 114 25 Stockholm — Visa karta

Kiropraktorbolaget AB startade 2007 av Leg. Kiropraktor Therese Östling. Vi är godkända av Socialstyrelsen och även kvalitetssäkrade genom Kiropraktiska Föreningen i Sverige.

Vår filosofi är att hela kroppen ska vara i balans. Så tror vi att man uppnår god hälsa. Vi behandlar allt mellan ryggont, spänningar och stelhet till idrottsskador eller huvudvärk. Vad du än har problem med kan du kontakta oss så hjälper vi dig att utse den rätta behandlingen.

Vi följer vetenskapens alla råd och utformar indviduella behandlingar om du behöver.

Välkommen till oss!

Läs vad 47 kunder tycker om Kiropraktorbolaget AB

• Pekka H
    Pekka H skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Behandling för ryggskott.
    Vänligt, proffsigt och förtroendeingivande bemötande.
    Kunde inte blivit bättre omhändertagen! Läs mer
  • Robin S
    Robin S skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Trevliga o kompetenta. Vi går där hela familjen och har alltid känt mig trygg under deras behandling av både mig o barnen. Läs mer
  • Leif L
    Leif L skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Behandling av ryggvärk, med gott resultat Läs mer
  • Annika E
    Annika E skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Behandling av Therese.

Mycket gott! Lyhörd och intresserad av mitt mående.

Att bli hjälpt med upplevda problem, värk, stelhet.

Förväntningarna uppfylldes med råge. Jag blev lyssnad på, Therese var intresserad och förhoppningsvis blir jag bättre. Jag är redan på god väg. Läs mer
  • Marie K
    Marie K skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Akut hjälp med nackspärr som släppte direkt. Tusen tack för proffsig hjälp! Läs mer
  • Frank V
    Frank V skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Tåspridare, D-vitamin.
    Bra.
    Höga, utmärkt.

jättebra. Läs mer
  • Christoffer M
    Christoffer M skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Kiropraktorbehandling med fantastiskt kunnande och mycket bra mottagande. Deras behandlingar gör verkligen skillnad. Läs mer
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Kan varmt rekommenderar både Patrik och Therese dom är liksom bara BÄST!!!
    / Åsa Läs mer
  • Elina S
    Elina S skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Kiropraktorbolaget har förmodligen Sveriges bästa kiropraktiska behandling. Jag tycker mig se att de har ett holistiskt perspektiv som innebär att de förstår hur kroppen hänger ihop med psyket och vice versa. Därför får man den behandling som behövs. Inga överpriser utan ren och skär omtanke.

Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Sara N
    Sara N skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Jag kom till kiropraktorn Patrik efter att jag kört i diket med min bil och hade problem med rörlighet och smärta i nacke och axlar. Jag fick otroligt bra hjälp och empati över mitt problem både fysiskt och psykiskt över rädslan att inte få tillbaka rörligheten. Han hade även väldigt bra förståelse för att jag har svårt att släppa kontrollen vilket kan vara problematiskt hos en kiropraktor. Men han hade tålamod med mig vilket jag är väldigt tacksam över. Jag har redan rekommenderat flera att ta kontakt med företaget med liknande problem och kommer fortsätta göra det. Tack för all hjälp! Mvh Sara Läs mer
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Patrik Vilhelmson är en fantastiskt kiropraktor. Jag har gått hos många kiropraktorer och naprapater under över 20 års tid och aldrig har jag fått en så bra behandling som hos Patrik. Patrik lyssnade noga och sen behandlade han mig grundligt från topp till tå. Jag fick även tips om rörelser som jag kan göra hemma. Jag har mycket högt förtroende för Patrik och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Frida J
    Frida J skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Mycket bra bemötande. Patrik är en professionell, noggrann och kunnig kiropraktor. Läs mer
  • Husse S
    Husse S skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Wow ,vilken behandling det blev! Har aldrig varit hos en kiropraktor tidigare och trodde uppriktigt talat inte att de var så kunniga om min kropp🙈 jag vart väldigt fascinerad av hur duktiga och kunniga de var om min kropp! Therese presenterade för mig om hur min kropp fungerar efter 35 års tid fick jag veta mer om den! Tack för tipsen jag fick. Rekommenderar andra med skador eller rörelse förhinder att besöka kiropraktorbolaget för att få fler tips om rörlighet etc. förstår nu lite mer om hir viktigt det är att serva sin kropp då o då och inte bara serva bilen då och då😅 Läs mer
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Jag är jättenöjd efter mina beök hos Kiropraktorbolaget! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Kjärstin W
    Kjärstin W skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Fantastiskt bemötande!
    Kunniga, lyssnar och ställer frågor så man verkligen måste tänka till. Inte alltid lätt att beskriva hur det gör ont, men de kan verkligen få fram detta. Snabba resultat och goda resultat.
    Kan verkligen rekommendera både Therese och Patrik. Läs mer
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Professionellt, trevligt och personligt bemötande. Fick hjälp med värk och stelhet i nacke och rygg. Första gången för mig hos en kiropraktor och Therese avdramatiserade det hela så jag kände mig trygg och avslappnad Läs mer
  • Marina D
    Marina D skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Kiropraktisk behandling. Utmärkt kunskap hos Therese och Patrik! Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Mycket proffsig personal med lång erfarenhet. Fick bort problem jag haft länge. Rena och fräscha lokaler. Rekommenderas! Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Jag har i många år varit kund hos Kiropraktorbolagen.
    Bemötandet är trevligt och med kunnig personal, i annat fall kommer man inte tillbaka. Mina problem har alltid lösts.
    Har fått både massage och kiropraktikerhjälp för mina åkommor som jag är mycket nöjd med. Vad beträffar varor har jag köpt liniment, mycket bra.
    Summan av kardemumman, ett mycket bra ställe med trevlig och kunnig personal. Läs mer
  • Lina T
    Lina T skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Mycket bra! Effektivt och proffesionellt, kan verkligen rekommendera Kiropraktorbolaget till andra. Läs mer
  • Göran B
    Göran B skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Korrekt och professionellt.
    2 behandlingar av komplexa låsningar i höger resp vänster axel. Läs mer
  • Valli N
    Valli N skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Fantastisk mottagning och behandling, har gått tillbaka redan och kommer att fortsätta göra det längre fram! Läs mer
  • Victoria M
    Victoria M skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Jag har flertalet gånger varit hos kiropraktorn Patrik Vilhelmsson och har vid samtliga besök blivit väldigt seriöst och kunnigt bemött. Patrik har även sänt mig vidare på ultraljud och följt upp. Är 100% nöjd! Läs mer
  • Martina C
    Martina C skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Känner stort förtroende för Therese på Kiropraktorbolaget som har hjälpt mig med många åkommor. Började gå hos Therese när jag hade problem med mina vader/smalben, fortsatte med stresskäke och nu sist har det varit problem med en axel. Grymt duktig på det hon gör! Och jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Filippa H
    Filippa H skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Väldigt fint bemöttande. En trygg behandling med en fantastisk hjälp. Läs mer
  • Jonas Ö
    Jonas Ö skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Jag tycker att Kiropraktorbolaget är superbra. Trevliga och effektiva. Läs mer
  • Marie M
    Marie M skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Fantastiskt bemötande och behandling, känner stor tilltro till att jag får den bästa möjliga behandlingen. Har gått i flera omgångar för behandling och tvekar inte att komma tillbaka. Läs mer
  • Sarah Ö
    Sarah Ö skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Bästa nyporna i stan! Jag rekommenderar starkt Kiropraktorbolaget. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Patrik är riktigt riktigt duktig.
    Jag har haft problem med en höft i flera år och har varit på behandling hos en handfull företag.
    Efter bara ca 5-10 besök hos Patrik är jag nu nästan helt bra igen, fantastiskt! Läs mer
  • Fotini P
    Fotini P skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Alltid när jag har behov av professionell kiropraktor , kontaktar jag Patrick Läs mer
  • Helen L
    Helen L skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Har räddat min rygg många gånger och är dessutom bra på att se andra skador och hjälpa med övningar och liknande. Detta är ett bolag som vet vad dom gör! Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Jag har övertid sökt behandling för olika åkommor hos Kiropraktorbolaget. Hos dem har jag alltid fått mycket professionell hjälp alltid med posivit resultat. Nu senast har jag fått hjälp med rygg och knä besvär.

Till saken hör att jag i början var lite rädd för att söka hjälp hos kiropraktorer men med Patrik och Therese känner jag mig i mycket trygga händer Läs mer
  • Annika G
    Annika G skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Sökte hjälp efter en olycka. Hade låsningar i nacke, rygg och bäcken. Kunnig och kompetent personal, kände mig trygg. Fick även hjälp med en gammal, långvarig smärta där jag upplevde förbättring efter mina besök. Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Kiropraktorbolaget levererar alltid snabbt och med högsta kvalitet både produkter och behandlingar. De svarar alltid snabbt när man ringer lätt att boka tider på nätet och har alltid ett proffsigt bemötande. Jag är alltid mycket nöjd efter besök eller efter kontakt med dem. Läs mer
  • Petra J
    Petra J skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Har alltid blivit väl bemött och hjälpt av Therese Östling på Kiropraktorbolaget.
    Känns trygg och bra på alla sätt.
    Haft besvär i ländryggen samt nacken. Therese känns oerhört kompetent.
    Har testat andra ställen som ligger bättre till geografisk för mig, men som inte alls funkat. Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Kiropraktorbolaget har ett mycket kompetent team som ser till att lösa dina besvär med kroppen. Dem har ett mycket bra bemötande, tar sin tid genom att grundligt lyssna på patienten och sedan med effektiv noggrannhet behandla problemet. Jag kan varmt rekommendera Kiripraktorbolaget. Läs mer
  • Jörgen M
    Jörgen M skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Man blir alltid proffsigt bemött. Jag skulle aldrig gå till någon annan kiropraktor än Therese. Läs mer
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Jag kom till Kiropraktorbolaget för problem med löparknä och fick både behandling och tips i löpteknik för att förebygga fortsatta problem. Det kändes bättre efter ett par behandlingar och jag vill gärna rekommendera Kiropraktorbolaget till andra! Läs mer
  • Linda I
    Linda I skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Kiropraktorbolaget är otroligt professionella och kompetenta inom sitt område och alltid trevliga i sitt bemötande. Jag har fått utmärkt hjälp och väldigt användbara råd och mina ryggproblem är nu helt borta! Rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Bästa kiropraktorn i stan! Känner mig alltid i trygga händer. Läs mer
  • Morgan L
    Morgan L skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Grym Kiropraktor med engagemang och lösningar! Blev av med en rörelsebegränsning i axeln som jag trodde jag skulle få leva med. Är inte den som går då och då, men när jag väl tar tag i ett problem så vill jag ha bästa hjälpen och det fick jag av Kiropraktor Therese! Läs mer
  • Michaela A
    Michaela A skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Välvillig personal som har kunskaper utöver kiropraktik, fick fin hjälp med att lägga om min kost. Läs mer
  • Linda L
    Linda L skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Vänder mig alltid till Kiropraktorbolaget. De har ett fantastiskt bemötande och är oerhört kunniga. Rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • Björn B
    Björn B skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Proffsigt bemötande och bra engagemang vid varje behandlingstillfälle. Tack! // Björn Läs mer
  • Mika D
    Mika D skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Bra och kompetent behandling och rådgivning , man känner att man är i trygga händer! Läs mer
  • Yesenia J
    Yesenia J skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Jag har varit till många kiropraktorer, men inga kan mäta sig mot kiropraktorbolaget. Man blir bemött på ett proffsigt och trevligt sätt. Mycket kunniga är de också. Jag rekommenderar dem starkt. Läs mer
  • Eva A
    Eva A skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Bra och in lyssnade personer som verkligen gör sitt bästa för att hjälpa till med den problematik som personer har.
    Jag har använt mig av Patrik Vilhelmson kiropraktiker samt Solveig Rostedt Kroppoteket.
    Min smärta sedan många år i nacken är helt borta Läs mer

Kungstensgatan 2, 114 25 Stockholm