KAN-kliniken

Wallingatan 35, 111 24 Stockholm — Visa karta

Vi är godkända av Socialstyrelsen och även kvalitetssäkrade genom Kiropraktiska Föreningen i Sverige.

Vår filosofi är att hela kroppen ska vara i balans. Så tror vi att man uppnår god hälsa. Vi behandlar allt mellan ryggont, spänningar och stelhet till idrottsskador eller huvudvärk. Vad du än har problem med kan du kontakta oss så hjälper vi dig att utse den rätta behandlingen.

Vi följer vetenskapens alla råd och utformar indviduella behandlingar om du behöver.
Varmt välkommen!

Välkommen till oss!
Lör-Sön: 09:00-17:00

Läs vad 67 kunder tycker om KAN-kliniken

• 2020-06-01

Fredrik E skrev om KAN-kliniken
    Hjälpte mig med en väldigt gammal skada när ingen annan kunde. Superbra bemötande och proffsiga på alla sätt. Kände mig i mycket trygga händer! Läs mer
  • Marie P

2020-05-20

Marie P skrev om KAN-kliniken
    Proffsig, kunnig och serviceminded personal, högsta betyg! Fått mkt bra hjälp med mina smärtor i nacken Läs mer
    2020-05-26 KAN-kliniken svarar Marie P
    Tack Marie!
    Hoppas att du har fortsatt fina resultat på sikt. Den där nacken ska inte få bråka med dig! :)
  • 2020-05-20

Malin B skrev om KAN-kliniken
    Jag fick kiropraktiska behandlingar. Väldigt bra bemötande - både professionellt och personligt. Det kändes som att de såg och respekterade mig som individ. Känner mig starkare och inspirerad att ta hand om mig själv bättre, på flera plan - har blivit hoppfull. Dessa möten/behandlingar har fört mig in på en ny (egentligen en delvis gammal och under ganska många år bortglömd) väg. Dessa "biverkningar" hade jag inte räknat med när jag bokade tid för att fixa till kroppen inför en fysiskt påfrestande period. Bara plus!, förutom priset kanske, som är lite väl saftigt för min plånbok. Skulle rekommendera till alla som behöver kiropraktisk behandling. Läs mer
    2020-05-26 KAN-kliniken svarar Malin B
    Vad härligt att du har fått mer resultat än du förväntat dig. Tack för fina ord, de värmer!
  • Nils H

2020-05-19

Nils H skrev om KAN-kliniken
    Jag gick till kliniken för stel nacke. Redan vid först besöket upplevde jag en markant förbättring i rörligheten och mycket av molade verken försvann. Jag behandlades tre gånger. Efter sista behandlingen så känner jag mig helt återställd och har faktiskt inte mått så bra på många år.
    Patrik som kiropraktor som behandlade mig heter var mycket informativ om vad som skulle hända. Jag var orolig vid först besöket men han var väldigt skicklig gjorde att jag vid de två övriga besöken kände mig väldigt lugn och trygg i hans händer. Läs mer
    2020-05-19 KAN-kliniken svarar Nils H
    Tack Nils!
    Vad roligt att du känner dig trygg och att du har blivit helt bra. Det är precis som det ska vara!
    Det är bara att säga till om du behöver Patriks hjälp igen.
  • 2020-05-18

Peter S skrev om KAN-kliniken
    jättekuning personal proffs trevligt ställe allt samlat på samma ställe allt från ont o ryggen ta tag i dej själv genom yoga personlig utveckling till få hjälp få kontroll på din vikt och sunda matvanor bästa rekomedationerna Läs mer
    2020-05-19 KAN-kliniken svarar Peter S
    Tack för ditt förtroende! Det betyder mycket för oss att du är nöjd! :)
  • 2020-05-18

Malin F skrev om KAN-kliniken
    Snabb personlig och proffesionell hjälp, kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-05-18 KAN-kliniken svarar Malin F
    Tack Malin! Roligt att det blir så bra!

Daniel A skrev om KAN-kliniken
    Extremt professionella !
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-05-17 KAN-kliniken svarar Daniel A
    Det gör oss stolta att du är nöjd!
    Tack!

David P skrev om KAN-kliniken
    Har varit med mina ryggbesvär hos KAN-kliniken vid fyra tillfällen och är väldigt nöjd med såväl behandlingen och trevligt bemötande. Över förväntan på alla sätt och vis. Läs mer
    2020-05-17 KAN-kliniken svarar David P
    Det har varit väldigt trevligt att få försöka hjälpa dig!
    Tack David!

Jonas C skrev om KAN-kliniken
    Om du behöver hjälp av en kiropraktor kan jag rekommendera KAN-kliniken alla dagar. Fantastiska behandlingar och underbart bemötande! Läs mer
    2020-05-17 KAN-kliniken svarar Jonas C
    Tack Jonas!
    Det var snällt sagt. :)
  • 2020-05-13

Josephin J skrev om KAN-kliniken
    Therese på KAN-kliniken har hjälp mig med min smärta flera gånger, både i nacke och knän. Så skönt att hitta nån man kan lita 100% på när det kommer till kiropraktik! Läs mer
    2020-05-14 KAN-kliniken svarar Josephin J
    Tack! Det är alltid trevligt att ha dig hos oss! :)
  • 2020-05-12

Petra L skrev om KAN-kliniken
    Jag har besökt KAN för kiropraktorbehandling både för mig själv vid flertalet tillfällen samt för min dotter på två år. Bemötande har varit fantastiskt! För min del släppte låsningar i rygg och nacke och för min lilla dotter krävdes både en stor dos tillit för att ens kunna genomföra behandlingarna och ett superproffsigt bemötande för en annars ”doktor-rädd” liten person. KAN kliniken hjälpte henne/oss med det som ingen läkare vi mött kunde hjälpa oss med och läkarnas utlåtande om varför hennes värk och obehag försvunnit var att ”det måste ha varit kiropraktorns behandling av henne”.
    Nu ska jag snart tillbaka för att göra kroppen redo för förlossning av mitt andra barn. Jag har stor tillit till min kiropraktor! Läs mer
    2020-05-13 KAN-kliniken svarar Petra L
    Det var ett sant nöje att få vinna hennes förtroende! Lilla fina, starka och roliga F.
    Skönt att det blev så bra! Varmt välkommen tillbaka!
  • Marcus A

2020-05-12

Marcus A skrev om KAN-kliniken
    Thomas och Therese är fantastiska. De två absolut bästa kiropraktorerna jag varit hos. Läs mer
    2020-05-13 KAN-kliniken svarar Marcus A
    Vi lyfter på hatten och tackar för det. :)
  • 2020-05-12

Tinna M skrev om KAN-kliniken
    Kiropraktorbesök - fick en tid för behandling med kort varsel. Läs mer
    2020-05-12 KAN-kliniken svarar Tinna M
    Hej Tinna!
    Vad roligt att du hittat in på Reco. Tack för fint betyg!
    Ha det bäst!
  • Micke H

2020-05-08

Micke H skrev om KAN-kliniken
    En otroligt kompetent klinik som verkligen vet vad dom gör.

Väl investerade timmar och pengar. Läs mer
    2020-05-08 KAN-kliniken svarar Micke H
    Vad roligt att du är nöjd Micke! Så kul att kunna hjälpa dig! 💚
    Micke H, KAN-kliniken gillar detta
  • 2018-10-27

Anneli H skrev om KAN-kliniken
    Har gått hos samma kiropraktor i många men det har aldrig blivit riktigt bra så jag bestämde att prova kiripraktorbolaget och jag inte varit så här bra på 10 år. Helt fantastiskt tack vare er. Läs mer
  • Evelina A

2018-10-25

Evelina A skrev om KAN-kliniken
    Med ett akut ryggskott samt ett whiplashtrauma i bagaget så har besöken här hjälpt mig undkomma smärta mer än en gång. Ont eller inte ett besök här gör susen för både kropp och knopp Läs mer
  • 2018-10-25

Elias L skrev om KAN-kliniken
    Fick tid snabbt, trevlig personal, professionella och lagom dyra. Behandlingen hjälpte och fick mycket bra råd! Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-10-25

Michael M skrev om KAN-kliniken
    Rekommenderar verkligen Therese Ö Läs mer
  • 2018-08-17

MIkhail A skrev om KAN-kliniken
    Kiropraktors here are very strong professionals and treat you the best way possible. Besides high level of expertise you also get a very warm and friendly atmosphere.

I'm very satisfied with the company. Läs mer
  • Hozaifa A

2018-08-17

Hozaifa A skrev om KAN-kliniken
    Fantastiskt!!!
    Problem med nästan hela kroppen och efter tre behandlingar så är det mesta löst. Läs mer
  • 2018-06-17

Pekka H skrev om KAN-kliniken
    Behandling för ryggskott.
    Vänligt, proffsigt och förtroendeingivande bemötande.
    Kunde inte blivit bättre omhändertagen! Läs mer
  • 2018-06-17

Robin S skrev om KAN-kliniken
    Trevliga o kompetenta. Vi går där hela familjen och har alltid känt mig trygg under deras behandling av både mig o barnen. Läs mer
  • 2018-06-15

Leif L skrev om KAN-kliniken
    Behandling av ryggvärk, med gott resultat Läs mer
  • 2018-06-15

Annika E skrev om KAN-kliniken
    Behandling av Therese.

Mycket gott! Lyhörd och intresserad av mitt mående.

Att bli hjälpt med upplevda problem, värk, stelhet.

Förväntningarna uppfylldes med råge. Jag blev lyssnad på, Therese var intresserad och förhoppningsvis blir jag bättre. Jag är redan på god väg. Läs mer
  • 2018-05-31

Marie K skrev om KAN-kliniken
    Akut hjälp med nackspärr som släppte direkt. Tusen tack för proffsig hjälp! Läs mer
  • 2018-05-30

Frank V skrev om KAN-kliniken
    Tåspridare, D-vitamin.
    Bra.
    Höga, utmärkt.

jättebra. Läs mer
  • 2018-05-21

Christoffer M skrev om KAN-kliniken
    Kiropraktorbehandling med fantastiskt kunnande och mycket bra mottagande. Deras behandlingar gör verkligen skillnad. Läs mer
  • 2018-05-02

Åsa L skrev om KAN-kliniken
    Kan varmt rekommenderar både Patrik och Therese dom är liksom bara BÄST!!!
    / Åsa Läs mer
  • Elina S

2018-03-07

Elina S skrev om KAN-kliniken
    Kiropraktorbolaget har förmodligen Sveriges bästa kiropraktiska behandling. Jag tycker mig se att de har ett holistiskt perspektiv som innebär att de förstår hur kroppen hänger ihop med psyket och vice versa. Därför får man den behandling som behövs. Inga överpriser utan ren och skär omtanke.

Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2018-03-02

Sara N skrev om KAN-kliniken
    Jag kom till kiropraktorn Patrik efter att jag kört i diket med min bil och hade problem med rörlighet och smärta i nacke och axlar. Jag fick otroligt bra hjälp och empati över mitt problem både fysiskt och psykiskt över rädslan att inte få tillbaka rörligheten. Han hade även väldigt bra förståelse för att jag har svårt att släppa kontrollen vilket kan vara problematiskt hos en kiropraktor. Men han hade tålamod med mig vilket jag är väldigt tacksam över. Jag har redan rekommenderat flera att ta kontakt med företaget med liknande problem och kommer fortsätta göra det. Tack för all hjälp! Mvh Sara Läs mer
  • Ingrid H

2018-03-01

Ingrid H skrev om KAN-kliniken
    Patrik Vilhelmson är en fantastiskt kiropraktor. Jag har gått hos många kiropraktorer och naprapater under över 20 års tid och aldrig har jag fått en så bra behandling som hos Patrik. Patrik lyssnade noga och sen behandlade han mig grundligt från topp till tå. Jag fick även tips om rörelser som jag kan göra hemma. Jag har mycket högt förtroende för Patrik och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-02-15

Frida J skrev om KAN-kliniken
    Mycket bra bemötande. Patrik är en professionell, noggrann och kunnig kiropraktor. Läs mer
  • 2018-01-31

Husse S skrev om KAN-kliniken
    Wow ,vilken behandling det blev! Har aldrig varit hos en kiropraktor tidigare och trodde uppriktigt talat inte att de var så kunniga om min kropp🙈 jag vart väldigt fascinerad av hur duktiga och kunniga de var om min kropp! Therese presenterade för mig om hur min kropp fungerar efter 35 års tid fick jag veta mer om den! Tack för tipsen jag fick. Rekommenderar andra med skador eller rörelse förhinder att besöka kiropraktorbolaget för att få fler tips om rörlighet etc. förstår nu lite mer om hir viktigt det är att serva sin kropp då o då och inte bara serva bilen då och då😅 Läs mer
  • 2018-01-31

Andreas E skrev om KAN-kliniken
    Jag är jättenöjd efter mina beök hos Kiropraktorbolaget! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2018-01-30

Kjärstin W skrev om KAN-kliniken
    Fantastiskt bemötande!
    Kunniga, lyssnar och ställer frågor så man verkligen måste tänka till. Inte alltid lätt att beskriva hur det gör ont, men de kan verkligen få fram detta. Snabba resultat och goda resultat.
    Kan verkligen rekommendera både Therese och Patrik. Läs mer
  • 2018-01-30

Kristina S skrev om KAN-kliniken
    Professionellt, trevligt och personligt bemötande. Fick hjälp med värk och stelhet i nacke och rygg. Första gången för mig hos en kiropraktor och Therese avdramatiserade det hela så jag kände mig trygg och avslappnad Läs mer
  • Marina D

2018-01-28

Marina D skrev om KAN-kliniken
    Kiropraktisk behandling. Utmärkt kunskap hos Therese och Patrik! Vi är mycket nöjda. Läs mer

Anna L skrev om KAN-kliniken
    Mycket proffsig personal med lång erfarenhet. Fick bort problem jag haft länge. Rena och fräscha lokaler. Rekommenderas! Läs mer

Lena S skrev om KAN-kliniken
    Jag har i många år varit kund hos Kiropraktorbolagen.
    Bemötandet är trevligt och med kunnig personal, i annat fall kommer man inte tillbaka. Mina problem har alltid lösts.
    Har fått både massage och kiropraktikerhjälp för mina åkommor som jag är mycket nöjd med. Vad beträffar varor har jag köpt liniment, mycket bra.
    Summan av kardemumman, ett mycket bra ställe med trevlig och kunnig personal. Läs mer

Lina T skrev om KAN-kliniken
    Mycket bra! Effektivt och proffesionellt, kan verkligen rekommendera Kiropraktorbolaget till andra. Läs mer
  • 2017-07-18

Göran B skrev om KAN-kliniken
    Korrekt och professionellt.
    2 behandlingar av komplexa låsningar i höger resp vänster axel. Läs mer
  • 2017-07-17

Valli N skrev om KAN-kliniken
    Fantastisk mottagning och behandling, har gått tillbaka redan och kommer att fortsätta göra det längre fram! Läs mer
  • 2017-07-12

Victoria M skrev om KAN-kliniken
    Jag har flertalet gånger varit hos kiropraktorn Patrik Vilhelmsson och har vid samtliga besök blivit väldigt seriöst och kunnigt bemött. Patrik har även sänt mig vidare på ultraljud och följt upp. Är 100% nöjd! Läs mer
  • 2017-05-10

Martina C skrev om KAN-kliniken
    Känner stort förtroende för Therese på Kiropraktorbolaget som har hjälpt mig med många åkommor. Började gå hos Therese när jag hade problem med mina vader/smalben, fortsatte med stresskäke och nu sist har det varit problem med en axel. Grymt duktig på det hon gör! Och jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2017-05-08

Filippa H skrev om KAN-kliniken
    Väldigt fint bemöttande. En trygg behandling med en fantastisk hjälp. Läs mer
  • 2017-04-15

Jonas Ö skrev om KAN-kliniken
    Jag tycker att Kiropraktorbolaget är superbra. Trevliga och effektiva. Läs mer
  • 2017-04-14

Marie M skrev om KAN-kliniken
    Fantastiskt bemötande och behandling, känner stor tilltro till att jag får den bästa möjliga behandlingen. Har gått i flera omgångar för behandling och tvekar inte att komma tillbaka. Läs mer
  • 2017-04-14

Sarah Ö skrev om KAN-kliniken
    Bästa nyporna i stan! Jag rekommenderar starkt Kiropraktorbolaget. Läs mer
  • 2017-04-12

Fredrik L skrev om KAN-kliniken
    Patrik är riktigt riktigt duktig.
    Jag har haft problem med en höft i flera år och har varit på behandling hos en handfull företag.
    Efter bara ca 5-10 besök hos Patrik är jag nu nästan helt bra igen, fantastiskt! Läs mer
  • 2017-03-22

Fotini P skrev om KAN-kliniken
    Alltid när jag har behov av professionell kiropraktor , kontaktar jag Patrick Läs mer

Wallingatan 35, 111 24 Stockholm