Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Östermalm Kiropraktorbolaget AB

Kiropraktorbolaget AB

Kungstensgatan 2, 114 25 Stockholm — Visa karta

Kiropraktorbolaget AB startade 2007 av Leg. Kiropraktor Therese Östling. Vi är godkända av Socialstyrelsen och även kvalitetssäkrade genom Kiropraktiska Föreningen i Sverige. Välkomna!
Stationsgränd 16, plan 5, 18450, ÅKERSBERGA
FixaRyggen.nu
Karl T:
Jag hade under en tid haft ont i höften och hört av en anhörig att FixaRyggen skulle vara bra på att hjälpa mig. Så jag bokade en tid och gi...

Kiropraktorer nära Kiropraktorbolaget AB:

Birger Jarlsgatan 34, STOCKHOLM
Välkomna till KiropraktorKompaniet! Läs mer ›
Nila N:
Kiropraktor kompaniet finns alltid till hands vid akuta behov, tillgängliga även på helger vilket är fantastiskt och känns tryggt. Till dett...

Tegnérgatan 37, STOCKHOLM
Vill du ha snabbt resultat och snabbt kunna träna igen? Vi hjälper dig omedelbar... Läs mer ›
Mikael G:
Trevlig och kompetent bemötande.

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Hagagatan 1, STOCKHOLM
Kontakta oss och boka en tid för att göra något åt din onda rygg! Läs mer ›
Tony R:
Jag har alltid blivit bra när jag har varit hos kiropraktorn

Läs vad 10 kunder tycker om Kiropraktorbolaget AB

• Åsa B
    Åsa B skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Jag kom till Kiropraktorbolaget för problem med löparknä och fick både behandling och tips i löpteknik för att förebygga fortsatta problem. Det kändes bättre efter ett par behandlingar och jag vill gärna rekommendera Kiropraktorbolaget till andra!
  • Linda I
    Linda I skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Kiropraktorbolaget är otroligt professionella och kompetenta inom sitt område och alltid trevliga i sitt bemötande. Jag har fått utmärkt hjälp och väldigt användbara råd och mina ryggproblem är nu helt borta! Rekommenderar dem varmt!
  • Emma K
    Emma K skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Bästa kiropraktorn i stan! Känner mig alltid i trygga händer.
  • Morgan L
    Morgan L skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Grym Kiropraktor med engagemang och lösningar! Blev av med en rörelsebegränsning i axeln som jag trodde jag skulle få leva med. Är inte den som går då och då, men när jag väl tar tag i ett problem så vill jag ha bästa hjälpen och det fick jag av Kiropraktor Therese!
  • Michaela A
    Michaela A skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Välvillig personal som har kunskaper utöver kiropraktik, fick fin hjälp med att lägga om min kost.
  • Linda L
    Linda L skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Vänder mig alltid till Kiropraktorbolaget. De har ett fantastiskt bemötande och är oerhört kunniga. Rekommenderar dem varmt!
  • Björn B
    Björn B skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Proffsigt bemötande och bra engagemang vid varje behandlingstillfälle. Tack! // Björn
  • Mika D
    Mika D skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Bra och kompetent behandling och rådgivning , man känner att man är i trygga händer!
  • Yesenia J
    Yesenia J skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Jag har varit till många kiropraktorer, men inga kan mäta sig mot kiropraktorbolaget. Man blir bemött på ett proffsigt och trevligt sätt. Mycket kunniga är de också. Jag rekommenderar dem starkt.
  • Eva A
    Eva A skrev om Kiropraktorbolaget AB
    Bra och in lyssnade personer som verkligen gör sitt bästa för att hjälpa till med den problematik som personer har.
    Jag har använt mig av Patrik Vilhelmson kiropraktiker samt Solveig Rostedt Kroppoteket.
    Min smärta sedan många år i nacken är helt borta

Kungstensgatan 2, 114 25 Stockholm