Alla kategorier Sjukgymnast Stockholms län Järfälla Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby

Herrestavägen 30, 177 38 Järfälla — Visa karta

Matton Jernberg är Sveriges största Kiropraktorkedja med flera kliniker runt om i Stockholm, i Uppsala, Gävle, Västerås och Örebro. Hos oss hittar du några av Sveriges duktigaste kiropraktorer. Alla har en gedigen femårig högskoleutbildning. Vi vidareutbildar oss kontinuerligt och följer alltid den senaste forskningen. Hos oss erbjuds du kiropraktisk undersökning och kiropraktisk behandling som syftar till att återställa optimal funktion i din kropp och framförallt i nervsystemet. Med ett nervsystem som fungerar kan din kropp röra sig på ett effektivt sätt och sliter mindre på känsliga delar.

Då kan kroppens naturliga läkningsprocesser komma igång. Vi behandlar akuta eller kroniska tillstånd med eller utan smärta. Vi hjälper både dig som jobbar på kontor och dig som har ett tyngre kroppsarbete. Vi hjälper golfare som vill ha de där extra meterna med drivern eller sprintern som känner att full funktion i nervsystemet kapar några hundradelar på 100 meter.
Rosenlundsgatan 54, 11863, STOCKHOLM
Agilokliniken - Söder
Sanna S:
Proffsigt, hög tillgänglighet.

Läs vad 52 kunder tycker om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby

• Johan B
    Johan B skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Jag gick på 2 behandlingar och kände inte någon förbättring alls.
    2016-10-28 Kiropraktorkedjan M svarar Johan B
    Hej Johan. Det är vanligt att det krävs fler besök än så. Framför allt om man haft sina problem en längre tid. Ibland kan man få symptomlindring redan på första besöket och ibland tar det längre tid. Forskningen visar att den optimala behandlingsserien sträcker sig över 16 besök.
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Ett vänligt och proffsigt bemötande där man känner sig sedd och att de lyssnar på ens problem. Varit hos många kiropraktorer genom åren men dessa är utan tvekan bäst!
  • Leila O
    Leila O skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Trots att jag behövde hjälp mitt under semestertiden har jag fått snabbt och proffsigt bemötande. Jag är mycket nöjd med mina behandlingar!
  • Denice S
    Denice S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Jag har upplevt företaget bra, men det som dragit ner det för mig har varit att de inte inräknas in under högkostnadsskyddet, då jag som student tyvärr inte hade råd längre att gå dit.
  • Pia A
    Pia A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Korrekt proffsigt bemötande! Ingående förklaring av vad en kiropraktor kan göra och kort behandling
  • Michel M
    Michel M skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Mycket bra och bemötande och behandlingar.
    Kan varmt rekommendera Matton Jernberg.
  • Homa B
    Homa B skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    De var jätte duktiga och jag är jätte njöd
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Bra bemötande och mån om att ta kunden på allvar
  • Anders E
    Anders E skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Hjälp med rygg problem och jag är mycket nöjd med allt ...
  • Emilia E
    Emilia E skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Min upplevelse av att vara kund hos er är mycket positiv. Ni har hjälp mig mycket och är väldigt positiva samt är ni väldigt bra på att motivera mig. Jag anser att ni är mycket kunniga och professionella på det ni gör och gör därmed ett toppen jobb. Jag skulle verkligen rekommendera eran tjänst till andra eftersom jag fått den hjälp jag behövt och min kropp utvecklas numera i rätt riktning.
  • Johan H
    Johan H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Oerhört duktig kiropraktor i Barkarby kliniken
  • Ann A
    Ann A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    I samband med inköp av säng blev jag erbjuden kostnadsfri undersökning då jag har problem med nacken. Behandlingsplan lades sedan upp.
    Har fått stor hjlälp utav proffisionell kiropraktor. Topp betyg.
  • Nasim A
    Nasim A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Jag känner att min besvär har inte gått över än men hoppas fortfarande på förändring.
  • Konstantinos Z
    Konstantinos Z skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Lyhörda, fin miljö, lyssnar med intresse på vad man har att säga och sist men inte minst mycket bra jobb!
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Väldigt bra kiropraktor, förklarade allt på ett sätt så man förstår vad som händer i kroppen.
    Var på 2 st behandlingar och de hjälpte mina problem!
    Hade fått 5/5 om dom inte var så oerhört dyra om man jämför med likvärdiga kiropraktorer.
    Men har du pengar rekommenderars detta företag starkt! (Den i Barkarby Solna då).
  • Carina N
    Carina N skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Seriös, lugn och bra kiropraktor.
    Korta behandlingar vilket gör dem dyra.
  • Bernt N
    Bernt N skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Mycket bra bemötande och kunskap om vad mina problem beror på.
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Mycket professionell och förtroendegivande
  • Moa L
    Moa L skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Mycket bra bemötande och behandling av besvären, rekommenderar starkt denna mottagning, tyvärr lite dyrt.
  • Lena E
    Lena E skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    En trevlig person som är lyhörd och duktig på att beskriva vad han gör och vill göra
    eftersom jag varit tvungen att ändra tid vid flera tillfällen (vilket har varit enkelt och inte stött på hinder) så har jag inte än haft någon behandling.
  • Jaak S
    Jaak S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Kiropraktor tjänst
    Bemötande och introduktion mycket bra.
    Behandlingen är jag nöjd med.
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Är riktigt nöjd, har träffat en kiropraktor som verkligen förklarar hur min kropp mår och varför. Förklarar på ett sätt jag förstår och gör verkligen allt för att jag ska må bättre. Han tar mig på allvar. Jag har sökt hjälp tidigare hos naprapater, läkare, sjukgymnaster, massörer och ingen har någonsin kunnat hjälpa mig eller försökt fullt ut. Är fortfarande inte klar med mina behandlingar men känner att det verkligen är något jag kommer fortsätta lägga pengar på. Blir bra bemött och omhändertagen!
  • Mia B
    Mia B skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Bra bemötande och kunnig personal, jag har blivit hjälpt bra, kan rekommendera dem till andra.
  • Anita E
    Anita E skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Kiropraktor hos Matton Jernberg i Barkarby var riktigt bra. Undersökte, förklarade fel, och behandla mig på ett mycket proffsigt sätt.
  • Westa Z
    Westa Z skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Mycket proffessionellt bemötande. Jag var mycket nöjd och fortsatte en behandlingskontakt.
  • Vanessa G
    Vanessa G skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Jättenöjd med mina behandlingar, jag kan verkligen rekommendera den här kliniken.
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Marcus är hur bra som helst, känner mig trygg och omhändertagen och mår alltid bättre efter behandling.
  • Ulrika D
    Ulrika D skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Bra bemötande med intresse för mina problem och stort försök till att lösa dem.

Kiropraktisk behandling är den tjänst jag köpt.
  • Eddie Ö
    Eddie Ö skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    fick hjälp med ryggen som har blivit bra
    så jag är hur nöjd som helst
    kan bara säga kanon
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Är mycket nöjd med de behandlingar jag varit på.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Bra bemötande trevlig och kunni personal som hittar nya lösningar.g
  • Bo-Gösta R
    Bo-Gösta R skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Trevligt bemötande och proffsig behandling.
  • Maja W
    Maja W skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Mycket duktiga och professionella! Fått mycket bra hjälp med min skada, med behandling samt övningar och stretch övningar att göra hemma!
  • Amanuel U
    Amanuel U skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Jag fick bra bemötande och behandling som gett goda effekter på mina tidigare skador. Allt utmärkt måste jag säga.
  • Peter W
    Peter W skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Bra mottagande och bra behandling
  • Ingela N
    Ingela N skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Proffsig, förtroende givande,noga, med känsla och engagemang.
  • Linda-maria N
    Linda-maria N skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Mycket bra Kiropraktorer som är lyhörda!
  • Anders M
    Anders M skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Jag har varit på Fleminggatan och det var bra.
  • Johan M
    Johan M skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Kändes i början lite som att man blev påsåld nåt man inte bett om (eftersom man har svårt att säga nej). MEN... hade problem och nu har jag det inte längre. Tog en behandlig...kanske...6 gånger? + uppföljning etc. Rätade ut 3 sneda ryggkotor så gott det gick samt rättade till höften i samband med det, väldigt nöjd med resultatet och vaknar inte längre med ont i ryggen.

Väldigt fint bemötande. Pedagogiskt. Och väldigt överseende framför allt - jag har svårt att passa tider. Vart där både väldigt sent och väldigt tidigt och det har aldrig varit några problem, inte ens när bussen försenat en 30-40 min eller man behövt ställa in i sista stund.

Sammantaget väldigt bra - men lite skumt att kliniken ligger i en annan butik. Och visst finns det billigare praktiker. Men säkert dyrare också.
  • Philip H
    Philip H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Riktig bra klinik, med kunnig personal, har inte haft ont i ryggen på månader sedan jag började hå till "Matton Jernberg"
  • Roozbeh
    Roozbeh skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Jag blev mycket bättre i ryggen efter några få besök mina värma rekommendationer till kliniken
    Roozbeh
  • Linda K
    Linda K skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Mycket bra bemötande! Har endast varit 1 gång, men skulle lätt gå tillbaka om plånboken bara tillät :)
  • Anita F
    Anita F skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Bemötandet var mycket bra.
    Ryggproblem.
    Fick bra övning att ta med hem.
  • Peter E
    Peter E skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Jag skulle inte rekommendera denna kiropraktor till någon annan.
    Jag var inte nöjd efter utförd behandling, jag fick efter utförd behandling uppsöka en annan praktik för att lösa de besvär som uppstod efter att jag varit hos Matton Jernberg.

Mitt betyg är - och kommer därför inte att överensstämma med betyget jag anger här i undersökningen.
    2015-03-20 Representant Matton Jernberg svarar Peter E
    Hej Peter! Det var verkligen trist att höra. Vi vore hemskt tacksamma om du ville höra av dig direkt till oss så vi kan se vad som blivit tokigt i just ditt fall. Du når oss lättast på info@mattonjernberg.se
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    God, blir bemött på ett bra sätt!
  • Anna A
    Anna A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Mattias Wranå är en väldig bra å lyhörd kiropraktor
  • Per B
    Per B skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Jag fick ett bra bemötande av trevlig och kunnig personal. De lyssnade på mig och förstod vad jag ville ha hjälp med. Jag kände skillnad i kroppen efter första besöket!
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Jag är återkommande kund eftersom de alltid levererar bra och proffsig service med goda resultat, oavsett vilken av kiropraktorerna du går till.
  • Malin A
    Malin A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    De lägger alltid tid på att förstå dina problem. Professionella och kompetenta.
  • Carin A
    Carin A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby
    Jag fick hjälp vid två-tre tillfällen men bev hänvisad til dr och rtg.Det var tur- hade blodförgiftning- akut till sjh i sista minuten.
    Har därefter varit i butiken i Jkb o efterfrågat er och även mejlat och ringt er för att få råd om sängmadrass men tyvärr har ni i n t e hörsammat dessa kontaktförsök. Summan är att jag inte är nöjd! Carin Almerfors

Herrestavägen 30, 177 38 Järfälla