Alla kategorier Sjukgymnast Gävleborg Gävle Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle

Valbovägen 343, 818 32 Valbo — Visa karta

Matton Jernberg är Sveriges största Kiropraktorkedja med flera kliniker runt om i Stockholm, i Uppsala, Gävle, Västerås och Örebro. Hos oss hittar du några av Sveriges duktigaste kiropraktorer. Alla har en gedigen femårig högskoleutbildning. Vi vidareutbildar oss kontinuerligt och följer alltid den senaste forskningen. Hos oss erbjuds du kiropraktisk undersökning och kiropraktisk behandling som syftar till att återställa optimal funktion i din kropp och framförallt i nervsystemet. Med ett nervsystem som fungerar kan din kropp röra sig på ett effektivt sätt och sliter mindre på känsliga delar.

Då kan kroppens naturliga läkningsprocesser komma igång. Vi behandlar akuta eller kroniska tillstånd med eller utan smärta. Vi hjälper både dig som jobbar på kontor och dig som har ett tyngre kroppsarbete. Vi hjälper golfare som vill ha de där extra meterna med drivern eller sprintern som känner att full funktion i nervsystemet kapar några hundradelar på 100 meter.

Läs vad 16 kunder tycker om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle

• Britt-mari P
    Britt-mari P skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle
    Jag ville ha hjälp för jag hade fruktansvärt ont i ryggen och ett ben trots starka värkmediciner. Det var mitt första besök hos en kiropraktiker. Besöket översteg min förväntan eftersom smärtorna minskade avsevärt.
    Blev bra bemött av en kiropraktiker som jag uppfattade som kunnig och engagerad. Jag blev noggrant undersökt av kiropraktikern som även tog sig tid att förklara orsakerna till smärtan.
  • Mona Ulrika S
    Mona Ulrika S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle
    Jag fick hjälp med mitt onda i nacken.
    Trevligt och professionellt bemötande.
  • Nijat G
    Nijat G skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle
    Bra förklaring samt råd och tips.
  • Berit S
    Berit S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle
    Fick hjälp med val av säng hos SOVA i Valbo. Fick då samtidigt en behandling av rygg/höft.
  • Maths S
    Maths S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle
    mycket bra behandling av akut kiropraktisktkaraktär och uppföljning.
  • Linda Å
    Linda Å skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle
    bra bemötande.
    Köpte kiropraktortjänst för käken som är bättre idag.
  • Robert S
    Robert S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle
    Professionella och mycket kunniga.
  • Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle
    Jag blev mycket väl bemött och fick en genomgång av hur kroppen och skelettet
    fungerar. Jag trodde att jag hade ischias men det var något annat som kíroprakti-
    kern kom fram till och jag fick god hjälp. Jag besökte kiropraktorkedjan 5 eller
    6 gånger.
  • Adam N
    Adam N skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle
    Mycket bra bemötande, får alltid valuta för pengarna.
    Rekommenderar Kristoffer till bekanta.
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle
    Allt fungerade toppen från bokning till första mötet till sista behandlingen.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle
    Ja riktigt bra, inget att klaga på. Fixade mitt problem så jag är nöjd
  • Marie L
    Marie L skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle
    Trevligt bemötande. Professionell och kunnig.
  • Edit J
    Edit J skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle
    Kunniga, bra service och väl omhändertagen
  • Lina G
    Lina G skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle
    Fantastiskt bra bemötande av mycket kunnig kiropraktor. Inför varje möte är han påläst och uppdaterad och kommer alltid ihåg vad vi diskuterat sist, skönt att slippa dra historien om vad som hänt igen. Har besökt honom för två skador och han har kunnat hjälpa mig båda gångerna. Rekommenderas varmt!
  • Bo E
    Bo E skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle
    Förebyggande kiropraktorbehandling
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Gävle
    Riktigt bra, lugn och lyssnande kiropraktor. Inte bara intresserad av att boka upp fler möten utan vill verkligen komna tillrätta med problemen, inte bara åtgärda symptomen som många andra.

Valbovägen 343, 818 32 Valbo