Alla kategorier Sjukgymnast Stockholms län Huddinge Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva

Geometrivägen 1, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Matton Jernberg är Sveriges största Kiropraktorkedja med flera kliniker runt om i Stockholm, i Uppsala, Gävle, Västerås och Örebro. Hos oss hittar du några av Sveriges duktigaste kiropraktorer. Alla har en gedigen femårig högskoleutbildning. Vi vidareutbildar oss kontinuerligt och följer alltid den senaste forskningen. Hos oss erbjuds du kiropraktisk undersökning och kiropraktisk behandling som syftar till att återställa optimal funktion i din kropp och framförallt i nervsystemet. Med ett nervsystem som fungerar kan din kropp röra sig på ett effektivt sätt och sliter mindre på känsliga delar.

Då kan kroppens naturliga läkningsprocesser komma igång. Vi behandlar akuta eller kroniska tillstånd med eller utan smärta. Vi hjälper både dig som jobbar på kontor och dig som har ett tyngre kroppsarbete. Vi hjälper golfare som vill ha de där extra meterna med drivern eller sprintern som känner att full funktion i nervsystemet kapar några hundradelar på 100 meter.
Rosenlundsgatan 54, 11863, STOCKHOLM
Lars H:
Mycket bra bemötande och kunnig personal. Kan verkligen rekommendera Agilokliniken

Sjukgymnaster nära Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva:

Stensätravägen 4, SKÄRHOLMEN
Välkommen! Läs mer ›
Peter R:
Jag är mycket nöjd med min undersökning och på det sätt frågeformulär och den uppföljningen gick till.

Rosenlundsgatan 54, STOCKHOLM
Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapat... Läs mer ›
Lars H:

Sigtunagatan 17, Stockholm
Välkomna till Idrottsskadeexperten! Läs mer ›
Isa P:
Jag fick en tid väldigt snabbt. Kom till Engelbrekts kiropraktik där jag fick hjälp. Väldigt trevlig och kunnig personal. Fick stötvågsbehan...

Södra Agnegatan 29, Stockholm
Idrottsskadespecialisterna behandlar idrottsskador, knäskador, rygg och -nackbes... Läs mer ›
Peter B:
Jag fick ett mycket bra bemötande av kunnig och professionell personal. Min första behandling gav genast resultat till det bättre.

Läs vad 29 kunder tycker om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva

• Ayson U
    Ayson U skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Jag stor rekommenderar till alla jag som känner men det är ganska dyrt tyvärr
  • Helen S
    Helen S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Rekommenderas EJ då det enligt kiropraktors uppläggningsplan skulle behövas 40!?! besök för något som jag inte ens har något problem med. Har endast köpt ny säng...
    2016-10-28 Kiropraktorkedjan M svarar Helen S
    Hej Helen! Det stämmer tyvärr inte. Vi diskuterar inte enskilda fall här men du är välkommen att höra av dig direkt till mig på 08-562 486 84 eller jonas@mattonjernberg.se för vidare samtal.

Med vänlig hälsning, Jonas
  • Athanasios K
    Athanasios K skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Seriös och tydlig, bra genomgång av kroppen
  • Lourdes A
    Lourdes A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Bra bemötande. En annan kund som jag känner och gick till mottagningen som ligger på Kungsholmen fick precis samma "diagnos" som jag. Konstigt!
    2016-09-13 Kiropraktorkedjan M svarar Lourdes A
    Hej Lourdes! Att flera personer har samma diagnos är inget ovanligt. Däremot görs en individuell bedömning för varje person, både vad gäller orsak till besvär och behandlingsplan. Hoppas du fortsätter att få den hjälp som behövs för just dig.
  • Mia S
    Mia S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Trevlig kiropraktor, kunnig och lyhörd.
  • Sami S
    Sami S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Värdelös, slöseri med tid och pengar. Rekommenderar inte alls! Han är bara ute efter pengar thats IT!
    2016-09-13 Kiropraktorkedjan M svarar Sami S
    Hej Sami!
    Vad tråkigt att du inte är nöjd med ditt besök. Vid varje besök görs en medicinsk bedömning av vad som är den bästa behandlingen för ditt besvär. Om du inte är nöjd är du välkommen att höra av dig direkt till info@mattonjernberg.se så kan vi se om det är något vi kan göra annorlunda. Att någon av våra kiropraktorer skulle vara ute efter pengar istället för att sträva efter att hjälpa patienten är direkt felaktigt.
  • Anders A
    Anders A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Informativt och givande. Visade väldigt pedagogiskt.
  • Rafaela G
    Rafaela G skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Mycket trevlig personal som hjälpte mig med mina besvär. Jag har redan rekommenderat till mina nära.
  • Agnetha H
    Agnetha H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Håller på med behandling!! Kan inte uttala mig fullt ut än men det känns att kunskapen finns där och proffsigheten!! Har inte lika ont i ryggen och fått övningar för att stärka upp ryggen och höften med.
  • Kristoffer U
    Kristoffer U skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Duktig pedagogisk och profishonel. Jag ha fåt mycket hjälp och bätre förståelse över min kropps välmående och skötsel tack vare besöken jag har gjort här.
    Jag mår bätre och har en mer flexibilitet i mina leder och muskler. Viktigast är nog att efter behandligsplanen så hade jag inte längre värk eller ont i min rygg och nacke.
  • Lars J
    Lars J skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Bra bemötande och kompetent. Mycket nöjd hittills.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Kan ni meddela matton att jag vill bli avregistrerad?
    2016-05-18 Kiropraktorkedjan M svarar Daniel L
    Hej Daniel, maila till info@mattonjernberg.se så fixar vi det på stört!
  • Lena W
    Lena W skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    opererad 28 april, byte knäled. Har kontakt med sjukgymnast o arbetsterapeut.
    Svårt hinna med kiropraktor också.
  • Anette S
    Anette S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    För mycket muntlig information om kroppen och för lite behandling av krämpor
    2016-05-18 Kiropraktorkedjan M svarar Anette S
    Hej Anette! Vad trist att du upplevde att det blev för mycket information. Vi tycker det är viktigt att våra patienter förstår vad som händer i deras kropp. Både före och efter behandlingen. I det här fallet kanske det blev för mycket på en och samma gång. Hoppas dina besvär blivit bättre nu!
  • Kåre K
    Kåre K skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Bra och trevlig kiropraktor. Fick den hjälp jag behövde
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Proffsigt, vänligt och engagerat bemötande. Får hjälp av kiropraktor efter inköp av säng med behandling av smärre ryggbesvär. Hittills motsvarar servicen mina förväntningar.
  • Jessica D
    Jessica D skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Jag har i flera år tampats med ländryggsbesvär, gått hos naprapat, kiropraktor, provat akupunktur, massage sjukgymnastik. Så klart beror av saknandet av tillfrisknande på mitt eget bristfälliga engagemang men jag tycker att Matton Jernbergs sätt att bemöta mig skiljer sig från tidigare aktörer. Jag hoppas på att vårt samarbete kommer resultera i en smärtfri rygg!
  • Dan C
    Dan C skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Bra service och mycket bra kunskap. Pedagogiska förklaringar.
  • Lena A
    Lena A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Jag var på sängbutiken Sova för att byta en säng. Fick då hjälp av en kiropraktor. Han var kunnig och gav information av sängens hårdhet. Detta var avgörande för mitt val vid byte av säng. Jag blev nöjd med bytet. Senare var jag även på en konsultation hos samme kiropraktor. Vi diskuterade rörelser jag hade fått på sjukgymnastiken. Jag fick ett bra och kunnigt bemötande.
  • Ann W
    Ann W skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Professionellt, kunnigt, lyssnande till kundens behov.
    Köpt tjänst är kiropraktik.
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Fått mycket gott bemötande och god behandling av den Kiropraktor jag besökt. Kunnig och tillmötesgående i alla frågor som jag ställer och önskar svar på.
  • Mahrin A
    Mahrin A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Hej , han som jag har träffat han var mycket duktig o kunnig kunde peka på mitt problem exsat . Men tyvärr är dyr o jag har inte råd att träffa han . Men jag kommer ätt rekommendera han vidare till något om bähover
  • Helena Ø
    Helena Ø skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Bra bemötande men kiropraktorn kändes väl ung och lite osäker.
    2016-02-08 Kiropraktorkedjan M svarar Helena Ø
    Hej Helena! Vi hoppas att du fått den hjälp du sökte. Även om du träffar en kiropraktor som du upplever som ung, kan du vara säker på att efter en femårig utbildning finns där gott om kompetens och erfarenhet i bagaget. Och precis som på ett sjukhus finns alltid mer erfarna specialister att tillfråga om det behövs ytterligare erfarenhet.
  • Karin H
    Karin H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Har fått god hjälp med mina besvär. Gott bemötande. Lite tidsödande att ta sig dit bara.
  • Selima C
    Selima C skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Professionellt , kunnighet och trevligt bemötandet...
  • Željko R
    Željko R skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Mycket bra mötande o' kunskap, trevlig person. Jag är jätte nöjd!
  • Maria G
    Maria G skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Skojar ni eller? Det här är ett skämt. Jag hade tid hos dom 28/4 kl13:30...ringer upp mig 50 min innan min tid och avbokar på grund av sjukdom lovar att återkomma och boka nu tid när kiropraktorn Tabitha Van Dinther är frisk igen. Efte två veckors väntan ringde jag...inget svar går inte att få tag i någon. Ringer flera ggr efteråt med samma resultat. Nu har det gått 4 månader jag har varken fått nån tid eller mina pengar tillbaka som jag har betalt i förskott. Väldigt oseriöst...detta är väldigt dåligt...jag är jätte missnöjd// Maria Glimmark
    2015-11-30 Representant Matton Jernberg svarar Maria G
    Hej Maria! Det här låter inte alls bra. Jag kan inte göra annat än att beklaga att du verkar ha hamnat mellan stolarna. Självklart skall du på något sätt bli kompenserad för det. Vi kontaktar dig direkt via telefon eller mail.

Med vänlig hälsning, Jonas
    jonas@mattonjernberg.se
    08-562 486 84
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Bra kontakt, dock dålig återkoppling efteråt
  • Anette M
    Anette M skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungens Kurva
    Hej ! Jag är nöjd med min behandling hos er i Kungens Kurva. Tabitha har givit mig bra behandling och bra övningar, jag är supernöjd.
    MVH Anette Molin Götz

Geometrivägen 1, 141 75 Kungens kurva