Alla kategorier Sjukgymnast Stockholms län Stockholm Kungsholmen Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, 112 45 Stockholm — Visa karta

Matton Jernberg är Sveriges största Kiropraktorkedja med flera kliniker runt om i Stockholm, i Uppsala, Gävle, Västerås och Örebro. Hos oss hittar du några av Sveriges duktigaste kiropraktorer. Alla har en gedigen femårig högskoleutbildning. Vi vidareutbildar oss kontinuerligt och följer alltid den senaste forskningen. Hos oss erbjuds du kiropraktisk undersökning och kiropraktisk behandling som syftar till att återställa optimal funktion i din kropp och framförallt i nervsystemet. Med ett nervsystem som fungerar kan din kropp röra sig på ett effektivt sätt och sliter mindre på känsliga delar.

Då kan kroppens naturliga läkningsprocesser komma igång. Vi behandlar akuta eller kroniska tillstånd med eller utan smärta. Vi hjälper både dig som jobbar på kontor och dig som har ett tyngre kroppsarbete. Vi hjälper golfare som vill ha de där extra meterna med drivern eller sprintern som känner att full funktion i nervsystemet kapar några hundradelar på 100 meter.
Sandelsgatan 31, 11534, STOCKHOLM
Aloma Naprapati
Anna E:
Förtroendeingivande bemötande. informativt, konstruktivt och lugnande.

Sjukgymnaster nära Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen:

Södra Agnegatan 29, Stockholm
Idrottsskadespecialisterna behandlar idrottsskador, knäskador, rygg och -nackbes... Läs mer ›
Peter B:
Jag fick ett mycket bra bemötande av kunnig och professionell personal. Min första behandling gav genast resultat till det bättre.

Västra järnvägsgatan 13, STOCKHOLM
Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besv... Läs mer ›
Per A:
Bra bemötande och kunnig personal. Jag har fått hjälp med något som jag trodde var hälsporre, men visade sig vara ett problem med hälsenefäs...

ODENGATAN 71, Stockholm
Ytterdörren är alltid öppen - välkommen till Odenplans Ryggklinik! Läs mer ›
Stefan B:
Botad men jag slår alla bollar till vänster nu. (Golf) Driven går åt helv.....behöver golflektioner...

Drottninggatan 101, STOCKHOLM
Kiropraktik när resultaten räknas! Läs mer ›
Niklas B:
Lyssnar alltid till helheten innan behandling, känns alltid tryggt.Tack Cheyne!att du tog dig tid, när jag var helt ur balans. /Niklas

Läs vad 170 kunder tycker om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

• Stefan W
    Stefan W skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Bra bemötande.
    Troligtvis på god väg att räta upp kotor som orsakat diskbråck och diskutbuktningar några gånger.
  • Sofie J
    Sofie J skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Bra bemötande som grav ett förtroendeingivande intryck. Fräscha lokaler och bra läge.
  • Jonas C
    Jonas C skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Michael besökte jag. Har enbart varit hos er en gång, men bemötandet var kanon.
    Vårt företag ser fram emot ett bra samarbete
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Allt var bra förutom mitt problem var större än så visade magnetröntgen.
  • Jan F
    Jan F skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Hej, jag är mycket nöjd med Josefin som varit oerhört proffsig från första besöket. Orsaken till att jag besökte er var ett ryggskott som jag dragits med till och från i många år. Nu känns det som om vi kan lösa det en gång för alla. Ryggskottet är iochförsig inte borta ännu men jag är ändå nöjd.
  • Josefine Ö
    Josefine Ö skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Väldigt profitionella kiropraktorer. Man blir väl omhändertagen från första början. De gör en detaljerad kontroll av besvären innan de påbörjar behandlingen vilket gör att man känner sig i goda händer.
    Min behandling gav underbara resultat!
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Snabb återkoppling från begäran av Kiropraktor-tid. Tillräckligt med lediga tider.
    Dålig ingång till lokalen, samt feltänkt soffa i väntrummet. Har man dålig rygg så är det enormt svårt att ta sig in i lokalen.
    Träffade kunnig Kiropraktor som kunde lösa mina akuta problem med ryggen på ett bra sätt. Är dock för tidigt om det långsiktigt löste mina problem.
  • Jonny N
    Jonny N skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Sökte för muskelvärk i ryggen, först hos massageterapeut
    sedan hos kiropraktor
    Professionellt bemötande, vänligt och sakligt
  • Sanja J
    Sanja J skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Personen i fråga tog inte min smärta på allvar. Ger inte så seriöst och ödmjukt intryck.
    2016-10-28 Kiropraktorkedjan M svarar Sanja J
    Det var väldigt tråkigt att höra Sanja. Så ska det inte vara, vi är måna om att alltid sätta patienten och dennes problem i fokus. Kontakta gärna mig direkt på 08-562 486 84 eller jonas@mattonjernberg.se

Med vänlig hälsning, Jonas
  • Louise R
    Louise R skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Jättenöjd! Proffsigt och kunnigt bemötande!
  • Hannah S
    Hannah S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Väldigt trevliga och behjälpliga. Får hjälp med nacke, rygg, höfter m.m.
  • Katarina P
    Katarina P skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Kiropraktor Josefine Tallgård som jag går till är toppen! Trevlig, sympatisk, professionell och himla duktig!
    //Katarina
  • Eine V
    Eine V skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Fint och respektfull bemötande. Tack.
  • Uno S
    Uno S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Bra. Professionella individer som vet vad de håller på med. Fick bra tipps på hur man tränar och förbättrar bålstabiliteten.
  • Sara B
    Sara B skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Proffsigt bemötande, kunnig kiropraktor, känns genuint intresserade och visar stor omtanke och ödmjukhet.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Bra bemötande, engagerad personal, bra uppföljning, bra information.

Enda som saknas är väl att problemet kvarstår...
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Snabb hjälp som fixade mitt problem
    . Kommer verkligen att rekommendera matton Jernberg till andra. Kunnig och påläst kiropraktor. VÄLDIGT nöjd!
  • Sara G
    Sara G skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Jag vill börja med att ge pluspoäng för den kundvänliga hemsidan med möjlighet till onlinebokning. När jag själv strulade till min bokning fick jag snabb och vänlig hjälp i telefon, och alla på Matton Jernberg jag varit i kontakt med har varit mycket trevliga och service-minded. Jag har sedan 10-15 år haft stora problem med migrän som på senare år kommit i kombination med smärta i nacke och skuldra. Efter otaliga besök hos läkare och även sjukgymnast under åren gav jag mitt sista hopp till kiropraktiken. Redan sedan mitt första besök mår jag betydligt bättre, jag har varken haft smärtan eller migrän, och jag känner för första gången hopp om att äntligen kunna använda min kropp till något annat än att ha ont! Jag kan starkt rekommendera Matton Jernberg och i synnerhet Marcus Hallberg, som verkligen hjälper mig att få tillbaka min livskvalitet. Marcus utstrålar kompetens, engagemang och lyhördhet, och jag har från första stund bokstavligt talat känt mig trygg i hans händer. Tack Marcus!
    2016-09-13 Kiropraktorkedjan M svarar Sara G
    Tack för den otroligt fina rekommendationen Sara! Vi är glada för din skull och hoppas du fortsätter att må bra framöver.
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Bra besök och jag tas om hand på ett proffsigt och engagerat sätt . Vill varmt rekommendera vänner och bekanta .
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Jag fick snabbt hjälp och behandling. Personalen var utbildad och kunnig inom området.
  • David B
    David B skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Trevlig men på tok för mycket mail angående det ena och det andra!
    2016-09-13 Kiropraktorkedjan M svarar David B
    Hej David!
    Vi tar åt oss och ser om vi kan förändra något i våra rutiner så du inte upplever att du får för mycket mail från oss.
  • Maja M
    Maja M skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Mycket bra. Fint bemötande. Trygga hander.
  • Erik J
    Erik J skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Jag fick inte en positiv upplevelse av mitt besök, ett tveksamt bemötande & osäkerhet.
    2016-09-13 Kiropraktorkedjan M svarar Erik J
    Hej Erik!
    Det var tråkigt att du inte var nöjd med ditt besök hos oss. Du får hemskt gärna höra av dig direkt till mig på jonas@mattonjernberg.se med din feedback så vi kan fortsätta att förbättra oss.
  • Karin B
    Karin B skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    proffsigt, stödjande så här långt. Är inte klar än/problem kvarstår
  • Matias L
    Matias L skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Jag hade problem med ländryggen efter en kortare tids besvär. En tid kunde snabbt bokas och det gjordes en grundlig undersökning, där kiropraktorn hittade flera problemområden i min rygg, nacke och höft. Han korrigerade det som kunde göras vid det tillfället och bara på ett par dagar kände jag en enorm skillnad. Jag fortsätter att gå tillbaka varje vecka en period framöver nu och får vidare hjälp med att komma tillbaka till normal funktion. Under hela förloppet har jag blivit mycket väl bemött och kan rekommendera detta vidare till andra som har problem med ryggen.
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Positivt, kunnigt och trevligt bemötande. Fick hjälp med vad jag sökte för.
  • Suzanna T
    Suzanna T skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Personalen var trevlig. Jag fick hjälp med mina besvär.
  • Anna L
    Anna L skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Trevligt och proffsigt bemötande. Mycket nöjd.
  • Daniel O
    Daniel O skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Mycket trevlig personal och det knakar bra i ryggen när man blir behandlad :)
  • Matthew L
    Matthew L skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    I come from a family of chiropractors (my brother and grandma) and when I got injured in Sweden and needed to see a chiropractor, a fitness trainer recommended Matton. He was very professional and ensured I knew their process and was comfortable with it before proceeding. He has a gentle touch and technique. I would send my family to him. :-)
  • Filip S
    Filip S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Trevligt, personligt, lockande. Jag har inte bokat vidare träffar men kommer nog att göra det.
  • Jacqueline S
    Jacqueline S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Trevligt , glada och lättsamma, Information som ingen annan har givit mig förut om kroppens funktion. Hittade direkt var jag ar ont och vad som behöver justeras.
    Kiropraktorkedjan M, Representant Matton Jernberg gillar detta
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Jag är jätte tacksam att när jag bara droppade in med det värsta besväret och trots att den personal som var på plats var fullbokad och ensam( dagen innan midsommar) så fick jag akut hjälp. Jag är otroligt tacksam för det. Varje gång jag kommer dit och är nyfiken får jag ta del av den kunskap jag söker. Jag är jätte nöjd
    Kiropraktorkedjan M, Representant Matton Jernberg gillar detta
  • Charlotte N
    Charlotte N skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Mycket bra bemötande. Blev skickad hit av min son (som jag själv skickade dit för några år sedan. Har länge haft problem med ont i ryggen (scolios) och när behandlingen påbörjats insåg jag att jag även varit mycket stel och orörlig i både nacke och rygg.
    En mycket duktig och pedagogisk kiropraktor (Jonas Gustavsson) som på ett tydligt sätt förklarat vad han hållit på med och varför han har gjort olika saker. Hittills mycket lyckat resultat, jag känner mig mer rörlig och har inte ont i ryggen!
  • Sofie E
    Sofie E skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    mycket bra bemötande, proffsigt och pedagogiskt. Bra behandling med ganska direkt bra resultat på vissa ställen.

Önskar dock lite mer behandling vid andra besöket. Vet att min kropp klarar det.
  • Maria H
    Maria H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Bra mottagande. Upplevd hög kompetens. Ännu begränsade resultat men jag har gått med problemen länge och väntade mig inte snabbt resultat.
  • Pia B
    Pia B skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Hög kompetens, mycket bra bemötande och flexibelt sätt att anpassa behandlingstiderna. Mycket nöjd.
  • Jaime M
    Jaime M skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Lyhörd, professionell och jätteduktig! Kan rekommender Josefine på Matton Jernberg!
    2016-08-18 Kiropraktorkedjan M svarar Jaime M
    Tack för ditt fina omdöme. Josefine är fantastiskt duktig!
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    barncancerfonden är bra och det borde fler stödja
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    fin miljö och trevlig stämning, bra bemötande och behandling
  • Johan B
    Johan B skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Jag hade enormt stora problem med mina fötter som personalen på Matton Jernberg har hjälpt mig med på ett mycket professionellt sätt.
    En djupgående analys kring vad som var grundorsaken till mina problem inklusive vidare remittering till annan specialist för vidare hantering.
    Jag är mycket nöjd med det bemötande och den vård jag har fått från Matton Jernberg och kan varmt rekommendera dom.
    2016-08-18 Kiropraktorkedjan M svarar Johan B
    Tack för den fina rekommendationen Johan!
  • Klara S
    Klara S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Har fått hjälp med muskulatur kring ryggen som krampar av olika anledningar som kommer från intensiv träning som gymnast. Har fått perfekt bemötande och mycket kompetent hjälp. Kan inte begära mer och kommer fortsätta hos dem!
  • Monica H
    Monica H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Mycket trevligt och bra bemötande. Proffesionell personal som har hittat mina problem och har en väl fungerade behandling för min ländrygg o nacke.
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Mycket trevlig bemötande samt professionell behandling. Blev redan bättre efter första behandling. Är mycket nöjd och kommer säkert tillbacka till kiropraktor Josefine Tallgård på Fleminggatan i Stockholm som jag vill ge mina bästa rekommendationer .
    Kristina Haxholm
  • Eva-Lotta G
    Eva-Lotta G skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Kiropraktorn var rar och duktig. Dör mig som privatperson och pensionär blir det dock väldigt dyrt att betala hela kostnaden själv.
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Sängliggande ryggskott löste sig på ett besök, så har du ont är det inget att fundera över!
  • Miyabi W
    Miyabi W skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Mycket nöjd. Trevlig bemötande. Jag har haft ont intygen men inga läkare och andra på "alternative medicine" område kunde inte hitta orsak men min kiropraktor kunde hitta orsak. Undersökning/bedömning vid första besök var noggrann och jag rekommenderar åtminstone min kiropraktor.
    En sak som stör mig var att de inte använder papper på behandlings bord. Det känns ohygieniskt.l
    2016-05-27 Kiropraktorkedjan M svarar Miyabi W
    Hej Miyabi. Tack för den fina rekommendationen. Vi tvättar våra bänkar mellan patienterna så du behöver inte vara orolig. Papper på bänken kan tyvärr göra att det är svårt att vara så specifik som det behövs för justeringen.
  • Axel K
    Axel K skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Tog inte hand om problemet enligt min åsikt.
    2016-05-27 Kiropraktorkedjan M svarar Axel K
    Hej Axel. Det var tråkigt att höra. Då hoppas vi att du får den hjälp du söker annorstädes.
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    Mycket bra bemötande och behandling. kan rekomenderas
  • Anton H
    Anton H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen
    De va bra. Kunniga, duktiga och trevliga. Ryggen känns bättre och

Fleminggatan 58, 112 45 Stockholm