Alla kategorier Sjukgymnast Örebro Örebro Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro

Fredsgatan 11, 703 62 Örebro — Visa karta

Matton Jernberg är Sveriges största Kiropraktorkedja med flera kliniker runt om i Stockholm, i Uppsala, Gävle, Västerås och Örebro. Hos oss hittar du några av Sveriges duktigaste kiropraktorer. Alla har en gedigen femårig högskoleutbildning. Vi vidareutbildar oss kontinuerligt och följer alltid den senaste forskningen. Hos oss erbjuds du kiropraktisk undersökning och kiropraktisk behandling som syftar till att återställa optimal funktion i din kropp och framförallt i nervsystemet. Med ett nervsystem som fungerar kan din kropp röra sig på ett effektivt sätt och sliter mindre på känsliga delar.

Då kan kroppens naturliga läkningsprocesser komma igång. Vi behandlar akuta eller kroniska tillstånd med eller utan smärta. Vi hjälper både dig som jobbar på kontor och dig som har ett tyngre kroppsarbete. Vi hjälper golfare som vill ha de där extra meterna med drivern eller sprintern som känner att full funktion i nervsystemet kapar några hundradelar på 100 meter.

Läs vad 36 kunder tycker om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro

• Inger A
    Inger A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    För mig blev mina besök som kund hos er av stor betydelse. I allra högsta grad bidrog ett mycket gott bemötande som ingav både lugn och förtroende. Jag fick mina misstankar om mina svåra ryggsmärtor bekräftade. En stor del verkade bero på muskelsmärta. För att veta en säker orsak till det krävdes dock röntgen. Fick remiss genom min vårdcentral och det visade sig att jag tyvärr fått artros i en höft och rygg. Det viktiga just nu för mig blir att hålla muskelsmärtan under kontroll.
  • Håkan C
    Håkan C skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Trevligt bemötande och framsteg i mina ryggproblem!
  • Felicia D
    Felicia D skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Fick efter första besöket reda på vad som var fel och påbörjad behandling. Jag blev tagen på allvar som jag vid tidigare besök hos läkare inte blivit. Känner mig redan efter tre besök bättre än vad jag gjort på snart ett år!! Rekommenderar starkt
  • Therese R
    Therese R skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Första besöket där men har hört mycket bra innan! Jag tycker det var ett bra besök med mycket info om vad vi gjort och uppföljning!
  • Johan H
    Johan H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Hittade mitt problem och löste det. Gav mig verktyg o övningar för att det inte skulle återkomma. Perfekt!
  • Lena P
    Lena P skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Kunnig och ett bra bemötande samt tydliga resultat vid behandling.
  • Anna H
    Anna H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Jag har fått ett professionellt, kunnigt och respektfullt bemötande när jag vände mig till Matton Jernberg för att få hjälp med problem med ländryggen. Kiropraktorn tog reda på vad som är fel, har påbörjat behandlingen och upprättat behandlingsplan. Jag känner mig helt trygg med att hon "knäcker rätt" - trots att det är första gången jag går till kiropraktor känner jag mig inte alls orolig eller rädd. Hon har pedagogiskt och lugnt förklarat vad hon gör och varför. Jag kan varmt rekommendera deras tjänster till andra som är i behov. Jag fick också väldigt snabbt hjälp - fick första tiden samma dag som jag ringde!
  • Robbin M
    Robbin M skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Jag gick till Josefine Tallberg på Matton Jernberg för att få hjälp med min stela rygg. Jag har under alla besök fått ett jättebra bemötande och känt mig bekväm med behandlingen. Det har hjälpt mig mycket för att få en bättre hållning och rörlighet. Allt som allt en mycket bra upplevelse!
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Hej
    Jag har blivit bra och professionellt bemött vid mina besök
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Mycket bra! Professionell och kunnig.
  • Anders S
    Anders S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Fått hjälp med onda knän. Bra och pedagogiskt förklarat, effektiv behandling!
  • Ines B
    Ines B skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Mycket bra bemötande. Väldigt förstående och lyhörd. Har gett mig mer och bättre svar än vad läkare och sjukgymnaster har kunnat göra!
  • Anna B
    Anna B skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Fint bemötande och känsla av god kompetens.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Ringde hit och blev med en gång vänligt och bra bemött, snabba svar
    Nackont visade vara en kota som inte fungerade som den skulle och jag har fått 4 behandlingar nu och jag är jättenöjd med Josefina som är i Örebro, hon förklarar så att man förstår och är mycket kunnig och hjälpsam.
    Ångrar inte att jag gick till just detta företag
  • Kenta R
    Kenta R skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Jag är supernöjd! Josefin i Örebro är kanon! Proffsig och trevlig, och behandlingarna har hjälpt mig mycket!
    Jag rekomenderar MJ till alla jag känner!
  • Ulf C
    Ulf C skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Superbra bemötande. Fixat mina problem med höften samt knä mm. Bra med SMs påminnelse och faktura mm via mail.
  • Peder A
    Peder A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Bra bemötande, men inget resultat trots fyra behandlingar, problemet kvarstod och jag har lika mycket besvär som före behandling, mycket missnöjd, rekommenderar INTE er!
  • Lars Olof T
    Lars Olof T skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Kiropraktiker för domning i ben.
  • David V
    David V skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Jag fick den hjälp jag behövde när jag besökte kiropraktorn första gången, plus extra behandling på ställen jag inte ens visste jag hade problem med. Man kände sig trygg och välkommen, vilket jag anser är en stor fördel för att man ska känna sig nöjd med sitt val av kiropraktor.
  • Victor Z
    Victor Z skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Jag tycker att ni gör ett bra jobb och verkar kunniga.
  • Stina U
    Stina U skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Kunniga, hjälpsamma, förstående och glada!
  • Margit W
    Margit W skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Jag vill helst inte skriva någon rekommendation.
  • Ida W
    Ida W skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Sökte hjälp för min nack-skada som jag gått med i flera år innan. Blev väldigt bra bemött och redan första besöket hjälpte mig något enormt. Efter regelbundna besök en längre tid är jag i dag så gott som smärt fri. Jag har rekommenderat dem till andra vilket jag även kommer göra i fortsättningen.
  • Jan W
    Jan W skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Kiropraktor, Trevlig och kunnig personal som ger ett bra personligt bemötande
  • Camilla T
    Camilla T skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Jag har fått kiropraktorbehandling för min rygg och axel. Har alltid fått ett trevligt bemötande och bra behandling. Mina förväntningar har varit höga och de har kiropraktorn kunnat uppnå :)
  • Francis R
    Francis R skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Lite att säga, Inte värt pengarna.
    2015-06-03 Representant Matton Jernberg svarar Francis R
    Hej Francis, det var tråkigt att höra att du inte var helt nöjd med dina besök hos Jonas. Vi tar tacksamt emot feedback direkt på info@mattonjernberg.se
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Fick ett bra intryck redan från början, mina problem har successivt blivit bättre tack vara behandligen.
  • Kjell Arne S
    Kjell Arne S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Bra, lyssnade, åtgärdande: 30 tecken
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Jag har blivit fantastiskt bemött av Jonas Gustavsson på Matton Jernberg. Har kommer med lösningsfokuserade förslag och ser hela tiden möjligheter, inte hinder, vilket gjort mig motiverad och gett mig hopp om ett fortsatt aktivt liv!
  • Rober L
    Rober L skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Jag kom in med ett knä som gjorde ont vid löpning. Jonas konstaterade snabbt att grundproblemet var mina höfter och jag fick tydliga instruktioner kring hur jag skulle träna/stretcha.
    Mycket bra återkoppling under återbesöken.

Otroligt nöjd med mina besök och resultatet. Sprang en halvmara i onsdags utan besvär =)
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Trevligt bemötande och professionellt utförande, rekommenderas starkt!
  • Therese F
    Therese F skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Mycket bra och proffsigt. Jag har fått bra hjälp.
  • Anna-karin F
    Anna-karin F skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Nu är jag en ny kund hos Matton Jernberg och har inte så lång erfarenhet av företaget. Men mitt första intryck är mycket gott och Jonas känns trygg och kunnig. Sätter också stort värde på att få tips om träning och specifika övningar som kan utveckla och stärka mina svagheter. Har fått ett proffesionellt bemötande men med värme och personlighet. Har också redan rekommenderat andra att gå till Jonas.
  • Leif E
    Leif E skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Ett mycket bra bemötande med förståelse för mitt problem, Har behandlats för ryggont. ett antal behandlingar med råd för eget träningsprogram mellan behandlingarna. Lätt att komma in för behandling akut.
  • Linnea C
    Linnea C skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Bra och proffsiga kiropraktorer. Tack för all hjälp med min rygg.
  • Tomas G
    Tomas G skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro
    Jonas är mkt kompetent och engagerad. Positivt bemötande! Har blivit bra från de problem jag sökt hjälp för

Fredsgatan 11, 703 62 Örebro