Alla kategorier Sjukgymnast Stockholms län Täby Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Täby

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Täby

Hantverkarvägen 2, 187 66 Täby — Visa karta

Matton Jernberg är Sveriges största Kiropraktorkedja med flera kliniker runt om i Stockholm, i Uppsala, Gävle, Västerås och Örebro. Hos oss hittar du några av Sveriges duktigaste kiropraktorer. Alla har en gedigen femårig högskoleutbildning. Vi vidareutbildar oss kontinuerligt och följer alltid den senaste forskningen. Hos oss erbjuds du kiropraktisk undersökning och kiropraktisk behandling som syftar till att återställa optimal funktion i din kropp och framförallt i nervsystemet. Med ett nervsystem som fungerar kan din kropp röra sig på ett effektivt sätt och sliter mindre på känsliga delar.

Då kan kroppens naturliga läkningsprocesser komma igång. Vi behandlar akuta eller kroniska tillstånd med eller utan smärta. Vi hjälper både dig som jobbar på kontor och dig som har ett tyngre kroppsarbete. Vi hjälper golfare som vill ha de där extra meterna med drivern eller sprintern som känner att full funktion i nervsystemet kapar några hundradelar på 100 meter.
ODENGATAN 71, 11322, Stockholm
Odenplans Ryggklinik
Stefan B:
Botad men jag slår alla bollar till vänster nu. (Golf) Driven går åt helv.....behöver golflektioner...

Läs vad 13 kunder tycker om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Täby

• Martin L
    Martin L skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Täby
    Förväntade mig nån kralligare mer hårdhänt, kändes inte som att det tog på rätt ställe.. Men det va billigt genom letsdeal, det va därför jag testade där.
    2016-10-28 Kiropraktorkedjan M svarar Martin L
    Hej Martin! Om du söker efter en krallig kiropraktor är du välkommen att bildgoogla. Om du istället vill träffa en duktig kiropraktor som vet vad hen gör kan du känna dig säker hos vilken som helst av våra kiropraktorer. Dennis i Täby är både kompetent och säker på att justera där det behövs.

För mer frågor är du välkommen att kontakta mig direkt på jonas@mattonjernberg.se
  • Zlatko D
    Zlatko D skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Täby
    Riktigt dåligt, man är bara ute att tjäna pengar genom öka antal besök. Fick hjälp av aleris är riktigt nöjd med de!
    2016-10-28 Kiropraktorkedjan M svarar Zlatko D
    Vad tråkigt att du känner så Zlatko. Vi bedömer alltid patientens besvär individuellt och lägger upp en behandlingsplan efter det. Vissa gånger räcker det med 3-4 besök och andra gånger kan det vara betydligt fler men det beror helt och hållet på vad det är för orsak till dina besvär. Är man ute efter enbart smärtlindring är vi inte rätt alternativ.

För fler frågor är du välkommen att kontakta mig direkt på jonas@mattonjernberg.se
    2016-10-28 Zlatko D svarar Kiropraktorkedjan M
    Konstigt att jag hos Aleris som har vårdavtal med landstingen efter tre behandlingar blir helt frisk. Hos dem var det besöksintervall varannan vecka. Hos er skulle jag komma efter två dagar efter första besöket då man inte skulle behandla nacken och ryggen under samma besök. Ni använder metoder bara för att utöka antalet besök. För att vara ärligt hade jag dålig kunskap hur det fungerade med alla de olika kiropraktorkliniker. Om man vill vara säker på att få en kunnig kiropraktor som inte är ute efter dina pengar går man till de som har vårdavtal. Landstinget ställer krav på de kliniker som har vårdavtal med dem och då kan man vara säkrare att få en kunnig kiropraktor. Ett besök hus de som har vårdavtal kostar 200kr och om man överstiget 1100kr så blir besöken gratis.

Jonas jag vill inte ställa direkta frågor tanken är att jag ska ge ett öppet omdöme så att alla kan ta del av det.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Täby
    Ett kanon trevligt bemötande, lyssnar, lyhörd och framför allt kunnig och duktig.
    Rekommenderar absolut Dennis.
  • Mina N
    Mina N skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Täby
    Hej
    Tack för ditt bra bemötande,väldigt bra och noggrann undersökning. Din bedömning stämde exakt med mina besvär.
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Täby
    Riktigt kunnig och kommunikativ personal
  • Kerstin C
    Kerstin C skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Täby
    Bra bemötande, lätt att boka när det passade mig. Bra behandling som hjälpte mig: Återkommer vid behov!
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Täby
    Trevlig personal som var väldigt noga med att gå igenom hela kroppen innan behandling. Personalen berättade också vad och varför under hela undersökningen och behandlingen. Tydliga och bra direktiv om fortsatta behandlingar framledes. Kändes som att jag var i goda händer.
  • Marianne N
    Marianne N skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Täby
    Bemötandet var verkligen bra men jag hade egentligen inte behov av

en kiropraktor eftersom jag hade fått generaliserad ledvärk som biverkan av en

medici. .Nu går jag till en sjukgymnast och får akupunktur oc där gäller mitt frikort.
  • Isabel H
    Isabel H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Täby
    Mycket bra bemötande och lyhörd, och tar fram en fin planering som passar mina val.
    Representant Matton Jernberg, Kiropraktorkedjan M gillar detta
  • Isabel H
    Isabel H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Täby
    Riktig bra kiropraktor. Kom in vid akut då jag hade jätteont vid ena axeln och skulderbladen, hade så ont att jag fick huvudvärk och kunde inte sitta still. Efter några knäckar mådde jag bättre dagen efter:). Rekommenderat starkt denna kiropraktorn i Täby!
    Representant Matton Jernberg, Kiropraktorkedjan M gillar detta
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Täby
    Synd att ni inte är kopplade till landstinget. Dyrt i längden.
    2016-02-08 Kiropraktorkedjan M svarar Åsa W
    Ja det tycker vi också är tråkigt. Förhoppningsvis blir det ändring på det i framtiden!
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Täby
    Bra mottagande suverän pwrspnal..
    Representant Matton Jernberg, Jonas G gillar detta
  • Lena H
    Lena H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Täby
    Vänligt bemötande och bra resultat av behandlingen av min rygg.
    Jonas G gillar detta

Hantverkarvägen 2, 187 66 Täby