Alla kategorier Sjukgymnast Västmanland Västerås Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås

Hallsta Gårdsgata 8, 721 38 Västerås — Visa karta

Matton Jernberg är Sveriges största Kiropraktorkedja med flera kliniker runt om i Stockholm, i Uppsala, Gävle, Västerås och Örebro. Hos oss hittar du några av Sveriges duktigaste kiropraktorer. Alla har en gedigen femårig högskoleutbildning. Vi vidareutbildar oss kontinuerligt och följer alltid den senaste forskningen. Hos oss erbjuds du kiropraktisk undersökning och kiropraktisk behandling som syftar till att återställa optimal funktion i din kropp och framförallt i nervsystemet. Med ett nervsystem som fungerar kan din kropp röra sig på ett effektivt sätt och sliter mindre på känsliga delar.

Då kan kroppens naturliga läkningsprocesser komma igång. Vi behandlar akuta eller kroniska tillstånd med eller utan smärta. Vi hjälper både dig som jobbar på kontor och dig som har ett tyngre kroppsarbete. Vi hjälper golfare som vill ha de där extra meterna med drivern eller sprintern som känner att full funktion i nervsystemet kapar några hundradelar på 100 meter.

Läs vad 33 kunder tycker om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås

• Hans-erik B
    Hans-erik B skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Proffs ända uti fingertopparna. Läs mer
  • Pauline E
    Pauline E skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Har vart hos flertal mottagningar men aldrig upplevt det som denna Kiropraktorkedja erbjuder. Diana lyssnar förstår och förklarar hur saker hänger ihop. Man får med sig övningar hem och ett annat tankesätt som får vardagen att fungera. Har gått med min smärta i 10 år men efter 4 v var jag smärtfri. Läs mer
  • Karin F
    Karin F skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Väldigt nöjd med mitt första besök.
    Det var kunnig, trevlig och kompetent personal Läs mer
  • Gösta H
    Gösta H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Den behandling jag hittills fått har varit utmärkt Läs mer
  • Joel S
    Joel S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Har endast varit där en gång men har inte haft några problem hittills och intruduktionen var bra. Läs mer
  • Therese S
    Therese S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Mycket nöjd med Diana som kiropraktor. Har fått hjälp med mina besvär och har blivit bättre Läs mer
  • Tor Olav L
    Tor Olav L skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    god mottagelse og behandling. Kunne ikke behandle skaden totalt, men anbefalte da videre behandling hos andre Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Problemet blev fixat. Trevligt bemötande även om jag råkade ringa fel klinik. Kunnig tjej som tog hand om mig, vilket e viktigt. Hade inte behövt gå så många ggr dock, borde vara en fråga om man vill komma tillbaka eller ej. Spec när det kostar en del. Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Trevligt bemötande och kunnig personal.
    Bra parkeringsmöjligheter. Läs mer
  • Elin H
    Elin H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Jag är jätte nöjd Läs mer
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Det var en ren tillfällighet som gjorde att jag fick kontakt med er. Var i Sova butiken för att köpa ny kudde och samtidigt berättade jag om mina ryggproblem för säljaren. Han hämtade Diana och tid bokades. Nu har Diana behandlat mig några gånger och det känns skillnad, till det bättre förstås. Läs mer
    2016-08-18 Kiropraktorkedjan M svarar Birgitta H
    Vad roligt att du mår bättre! Vi blir så glada att du tar dig tid att berätta för oss hur det går.
  • Charlotte M
    Charlotte M skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Jag uppskattar den hjälp jag fått att förstå min rygg. Få förklarat varför det blir problem och hjälp att själv hålla min rygg i check genom övningar och hållning. Tidigare har jag varit hos olika kiropraktorer och efter ett tag är problemet tillbaka. Nu har jag fått hjälp till självhjälp tack vare Diana som förklarar och behandlar toppenbra. Läs mer
  • Ulrika Elisabet F
    Ulrika Elisabet F skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Jag har blivit proffesionellt bemött av kunnig personal. Mina problem har blivit bättre och jag är på god väg att bli helt frisk i kroppen med hjälp av min kiropraktor. Läs mer
  • Rolf G
    Rolf G skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Tog kontakt med familjeläkarmottagningen då jag kände något konstigt under min högra armhåla. 10-15 sekunder efter jag satt mig i en mjuk soffa började det som om en mängd myror kröp från skulderbladet och ut under armen. Jag fick rådet att börja med att söka en kiropraktor då det kunde vara någon nerv i kläm.
    Sökte på nätet och hittade Matton Jernbergs kiropraktor lämpligt placerad på Erikslund och bokningen fungerade bra.
    Jag känner mig nu efter ett antal behandlingar fullt återställd.
    Jag har blivit mycket bra mottagen av Diana med både behandling och förklaringar. Några "skavanker" på ryggraden har rättats till och myrorna har slutat sin vandring. Läs mer
  • Vicki L
    Irmeli Kristina F skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Trevlig bemötande. Behandlingen var bra. Läs mer
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Mycket bra bemötande, väldigt trevliga. Har fått den hjälp jag behöver! Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Trevligt och förtoendeskapande kontakt Läs mer
  • Tommi A
    Tommi A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Bra, men kunde inte hjälpa med mina fot problem. Läs mer
    2016-02-08 Kiropraktorkedjan M svarar Tommi A
    Det var tråkigt att höra Tommi! Då hoppas vi att du får den hjälp du behöver någon annanstans.
  • Mia S
    Mia S skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Bara bra, men aningen dyra besök. Läs mer
  • Ken Robin Ö
    Ken Robin Ö skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Bra och trevligt bemötande av alla jag träffade, kompetent hjälp med de bekymmer jag har och ärlighet när deras möjlighet till att hjälpa mer inte räckte till. Över hela spektra ett mycket bra betyg. Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Mycket proffsigt bemötande. Jag rekommenderar Läs mer
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Tyckte det var mkt snack och lite behandling! Läs mer
    2016-02-08 Kiropraktorkedjan M svarar Johanna J
    Vid ett nybesök är det väldigt viktigt med en utförlig anamnes och undersökning för att kunna välja rätt behandling. Ibland kan det upplevas som att det tar mycket tid. Men när undersökningen är gjord och diagnosen är ställd tar själva behandlingen sällan längre tid än några minuter. Den kiropraktiska justeringen återställer funktionen, kroppen sköter läkningen.
  • Pia A
    Pia A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Mycket bra. Proffsig och duktig Läs mer
  • Johannes M
    Johannes M skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Mycket bra och kompetent hjälp. Läs mer
  • Ove W
    Ove W skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Sökte för ont i ryggen, hade ingen närmare diagnos.
    Fick ett mycket positivt bemötande. Fick också uppmaning att söka läkare för röntgenundersökning. Har nu fått en röntgenundersökning och en diagnos men det är så nyligen att kiropraktorn inte känner till detta. Läs mer
  • Björn R
    Björn R skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Trevligt och proffsigt bemötande!
    //Björn Läs mer
  • Angelica A
    Angelica A skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Trevlig och kunnig kiropraktor! Bra och grundlig konsultation och behandling! Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Proffsigt och bra. Duktig och kan sin sak! Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Kanonbra och proffsig. I like it Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås
    Mycket bra! Har hjälpt mig att få bukt med mina ryggproblem. Läs mer
  • Ann L
    Ann L skrev om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås