Kiropraxis

Kiropraxis

Välkommen till Kiropraxis!

På Kiropraxis har vi som målsättning att hjälpa människor i alla åldrar att uppnå en långvarig rygghälsa och förbättrad livskvalitet genom modern kiropraktik baserat på naturvetenskapliga principer samt aktuell forskning.

Hos oss får alla patienter en fullständig konsultation och grundlig undersökning för att hitta orsak och lämplig åtgärd för att komma till rätta med dina problem.

Vi erbjuder förebyggande kiropraktisk hälsovård för rygghälsa, anpassad till dina individuella mål och förutsättningar.

Varmt välkommen!

Läs vad 29 kunder tycker om Kiropraxis 2

2022-12-03 Verifierad kund
    Mycket bra, noggrann, förklarar, redan bättre, går genom allt inte hafsar igenom en kroppsdel synd han inte tillhör högkostnadsskyddet speciellt idag med allt annat som kostar☺️ kan varmt rekommenderas
    Ligger centralt och bra
    2022-11-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av Tomas och han gick igenom kroppen och gav mig sina tankar om hur just min behandling skulle ske. Han har provar olika alternativ för mina åkommor och jag märker en förändring ihop med övningar jag ska göra hemma för att förebygga problemen eller hjälpa dem på traven.
    Rekommenderar varmt😊
  • Mikael K
    2022-11-29 Verifierad kund
    Helt perfekt bra bemötande rekommenderar
    2022-11-22 Verifierad kund
    Ett otroligt förtroendeingivande bemötande. Noggran undersökning som ledde till bra aktions. Känner mig efter 3ggr mycket mer balanserad i kroppen.
    Överträffar verkligen mina förväntningar och vill starkt rekommendera Kiropraxis/Thomas vidare.
    2022-11-19 Verifierad kund
    Mkt bra bemötande! Mina förväntningar var att bli hjälpt med min onda rygg. Bra genomgång så jag förstår.
    2022-11-16 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och han ger ett professionellt intryck och ett genuint intresse av att hjälpa mig.
    2022-11-09 Verifierad kund
    Blev trevligt bemött o undersökt. Fick förtroende för kiropraktorn.
    2022-11-08 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig, ärlig och uppriktig
    2022-11-07 Verifierad kund
    Väldig kunnig och förklarar bra vad han gör.
    Kan varmt rekommendera behandling.
    2022-11-07 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.

Fantastiskt skicklig kiropraktiker.

Har varit till 6 olika kiropraktiker genom åren.

Thomas Lindberg är den bäste!
    2022-11-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och jag upplevde att jag fick hjälp med mitt besvär med värk i ryggslut.
    2022-10-31 Verifierad kund
    Räddad av Thomas igen :-)
    Han knäckte till min rygg som hade låst sig.
    2022-10-25 Verifierad kund
    Jag har under en längre tid varit stel i bröstryggen och nacken.
    Eftersom jag varit mer rädd för kiropraktorer än tandläkare är jag nu så glad och tacksam över att jag hittat rätt och dessutom på kort tid märkt så stor skillnad.
    Efter tre besök är jag nu mer rörlig än vad jag varit på länge vilket även påverkat min hållning på ett positivt sätt.
    Jag känner även att jag andas lättare. Hela jag har fått ett lyft och på Kiropraxis har jag känt mig helt trygg från första början.
    Rekommenderar varmt denna kiropraktor.
    2022-10-24 Verifierad kund
    Ryggbeh. Bra bemötande och proffesionell hjälp
    2022-10-21 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Företaget levde upp till utmärka förväntan . Sammanfattningsvis resultatet blev precis som jag hade förväntat mig och resultatet blev utmärkt.
    Mvh Annika Johansson
    2022-10-18 Verifierad kund
    Fint bemötande. Skicklighet i diagnos och behandling. Kan rekommendera företaget.
    2022-10-18 Verifierad kund
    Lugnt o behagligt bemötande. Informerar o instruerar begripligt. Långsiktig plan för min ”gamla” ländrygg. Känns mycket professionellt.
    2022-10-17 Verifierad kund
    Mycket bra behandling och bemötande.
    2022-10-03 Verifierad kund
    Jag har inte varit där ännu då kiropraktorn blev sjuk
    2022-10-01 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Seriöst, långsiktigt
    Bra på att förklara och ge svar
    Lätt att komma i kontakt med
    Och inte minst har behandlingarna under flera års tid gett bra resultat

Har inte tidigare fått lika bra behandling hos någon annan kiropraktor.
    2022-10-01 Verifierad kund
    Väldigt välkomnande, professionell, o bra behandling.
  • Mahin A
    2022-09-29 Verifierad kund
    Väldigt professionellt och givande första undersökning!
    2022-09-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Bra uppföljning.
    2022-09-13 Verifierad kund
    Väldigt professionellt bemötande. Kunnig kiropraktor. Mina problem har till stora delar avhjälpts.
    2022-09-13 Verifierad kund
    Bra bemötande kunnig personal
    Förklarar som jag förstår
    2022-09-12 Verifierad kund
    Proffsigt bemött.
    Resultat över förväntan.
    Ödmjuk kille som på riktigt ser patienten och dess problem.
  • Madelene B
    2022-09-07 Verifierad kund
    Thomas är väldigt duktig och jag har gått regelbundet till honom i ett par år (till och från vid besvär). Han är lugn, varsam, professionell och förklarar allt han gör på ett mycket pedagogiskt sätt. Han tar sig alltid tid, är noggrann, flexibel och väldigt hjälpsam. Jag blir alltid mycket hjälpt efter varje besök, har sluppit mycket smärta tack vare Thomas och kan starkt rekommendera Kiropraxis till alla!
    2022-09-07 Verifierad kund
    Bra bemötande, kiropraktikbehandlingar var bra dock tycker jag att det är för kort tid för behandlingarna, endast 15 minuter.
    2022-09-07 Verifierad kund
    Mycket bra, förväntningarna var att bli smärtfri och det jobbar vi på, min upplevelse är bara positivt, köpte tjänst är kiropraktor.