Kiropraxis

Kiropraxis

kiropraxis.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Kiropraxis! På Kiropraxis har vi som målsättning att hjälpa människor i alla åldrar att uppnå en långvarig rygghälsa och förbättrad livskvalitet genom modern kiropraktik baserat på naturvetenskapliga principer samt aktuell forskning. Hos oss får alla patienter en fullständig konsultation och grundlig undersökning...

103 omdömen om Kiropraxis

Lena I
Skrev om Kiropraxis

Bra bemötande och proffsig behandling.

Åsa W
Skrev om Kiropraxis

Känns väldigt kunnig och hittar exakt det som känns fel i kroppen. Omtänksam och har varma händer.

Susanne O
Skrev om Kiropraxis

Mycket proffesionellt bemötande och utförande behandling. Högsta betyg. Rekommenderas.

Irene B
Skrev om Kiropraxis

Mycket professionellt och trevligt bemötande. Thomas är mycket kunnig och har hjälpt mig att verkligen förstå vad problemet är med min rygg. Jag kan verkligen rekommendera Kiropraxis.

Katharina S
Skrev om Kiropraxis

Bra bemötande och fått bra hjälp! Väldigt duktig och kompetent!

Xiangfeng Y
Skrev om Kiropraxis

Thomas är jättebra, och han gör behandlingen på ett mycket professionellt sätt.

Sandra N
Skrev om Kiropraxis

Professionell och väldigt inkännande och duktig. Bra med ett långt första möte där han gick igenom hela kroppen för att få en helhetsbild. Alltid väldigt informativ. Rekommenderar till alla jag känner.

Karin E
Skrev om Kiropraxis

Väldigt bra och trevligt bemötande. Har hjälpt mot de besvär jag haft/ har. Blev tyvärr sjuk och fick göra uppehåll men kommer återvända till Kiropraxis.

Sofia F
Skrev om Kiropraxis

Väldigt lugnt och avslappnat bemötande. Jag har gått till flera olika kiropraktorer under lång tid men det är först hos Kiropraxis som orsaken till min smärta i ryggen blev upptäckt och behandlad, och inte bara behandling av symptomen.

Arne T
Skrev om Kiropraxis

Trevligt bemötande med stor kunnighet.

Kenth K
Skrev om Kiropraxis

1) Det är svårt att få ett bätter bemötande än vad jag fick första gångan jag var där. Jag fick en týdlig information på vad som måste göras och det inte går att få rätt på problemet genom bara ett par tillfällen. 2) Förvämtningarna var efter en lång problematik med ryggen att få den bra igen, även om jag hade varit hos många Kiroprktiker tidigare. 3) Som jag har nämt så har jag haft en långvarigt problem med ryggen, och hade stora förväntningar att bli så symtomfri som möjligt.

Carl-Johan S
Skrev om Kiropraxis

Mycket nöjd med behandlingen. Trevligt bemötande!

Martin M
Skrev om Kiropraxis

Mycket välkomnande och förstående mottagande! Gott samtal om mina bekymmer. Inget tvingande eller säljande attityd. Förklarande och realistiska antagande om hur kiropraktik kan hjälpa mig.

Linda L
Skrev om Kiropraxis

Kunnig, professionell, lätt att prata med och lätt att få kontakt med

Patrik A
Skrev om Kiropraxis

Tomas är ett riktigt proffs på det han gör!

Simon A
Skrev om Kiropraxis

Kunnig inom området och gjorde styrketest före och efter behandling och därefter en konstruktiv handlingsplan. Mycket proffesionellt.

Magnus H
Skrev om Kiropraxis

Bra bemötande och seriös undersökning. Kan rekommendera Kiropraxis. Jag fick hjälp med mina besvär.

Roland B
Skrev om Kiropraxis

Mycket nöjd med bemötande, kunnighet och behandlingen jag får..

Fredrik S
Skrev om Kiropraxis

Trevlig och kunnig. Har hjälpt mig kontinuerligt med nacken, nu slipper jag smärtan.

Sanna M
Skrev om Kiropraxis

Mycket bra bemötande. Blev bättre I min problematik. Dock svårt att veta om det beror på träningsövningar eller själva behandlingen. Säkert en kombination av de båda.

Therése B
Skrev om Kiropraxis

bra o min rygg har blivit bättre men det tär på ekonomin....

Lotta M
Skrev om Kiropraxis

Väldigt lyhörd, kunnig och professionell! Jag har blivit hjälpt med min ländrygg som jag har haft problem med i flera år. Oerhört tacksam!

Mats M
Skrev om Kiropraxis

Thomas är den bästa kiropraktikern ,jag har varit till. Har besökt 7 st andra.kiropraktorer.

Alexander K
Skrev om Kiropraxis

Lätt att boka tid, trevligt bemötande och framförallt så försvann min smärta!!

Karin N
Skrev om Kiropraxis

Proffsigt väl bemött kunnig Ställer alltid upp

Lovisa G
Skrev om Kiropraxis

Seriös och trovärdig. Kände mig trygg genom hela behandlingen av en ryggproblematik efter en akut skada.

Gunilla A
Skrev om Kiropraxis

Har känt mig trygg och blivit både proffsigt och vänligt bemött. Hade inte så stora förväntningar då jag gått länge med ont i rygg och nacke. Nu vet jag ( känner ) att det gjort bra nytta och mindre smärta samt inte så stel längre. Vänlig hälsning Gunilla

Birgitta F
Skrev om Kiropraxis

Otroligt proffsigt, med högsta kunskap och förståelse för helhetsbilden och med kundens bästa i fokus. Då jag sedan tidigare varit kund hos Kiropraxis, fast på annan ort och då via ett annat företag, visste jag redan vad jag kunde ha för förväntningar. Inte heller denna gång har jag blivit besviken utan än mer övertygad om att jag kommer att fortsätta behöva använda mig av Kiropraxis emellan varven. Min upplevelse är enbart positiv och jag har fått behandling för en skadad fot, felbelastad höft, stel rygg samt stel nacke genom kiropraktik.

Annika G
Skrev om Kiropraxis

Jag blev trevligt och väl bemött när jag sökte hjälp för mina ryggproblem. Vi testade olika metoder men lyckades tyvärr inte göra ryggen och smärtan mer än marginellt bättre. Jag fick dock veta hans syn på vad som var problemet och det kändes trovärdigt. Jag fick också övningar för att stötta upp muskulaturen runt om problemområdena som för hoppningsvis ska ge effekt på sikt.

Mats H
Skrev om Kiropraxis

Kunnig o bra bemötande gör att man känner sig förstådd o mår bra under tiden man är där.

Rose-Marie F
Skrev om Kiropraxis

Mycket bra bemötande och bred kompetens

Ewa W
Skrev om Kiropraxis

Blev väl mottagen, hade just inga förväntningar men företaget levererade bra. Jag ville ha hjälp med knä och ryggproblem men det gick ej att lösa då det onda behövde annan behandling så tyvärr men vi gjorde dock ett försök.

Tanja P
Skrev om Kiropraxis

Rekommenderar denna kiropraktor till alla. Han är super proffsig, trevlig, lugn, lyssnar in och skickar hem övningar om det behövs. Jag är väldigt nöjd med min behandling och han kommer att vara min kiropraktor från och med nu!

Anneli L
Skrev om Kiropraxis

mycket trevlig klinik och personal jag kände mig väl bemött. behandlingen gav resultat

Markus L
Skrev om Kiropraxis

Trevligt och professionellt mottagande. Jag fick tydlig information om min rygg och var problemen sitter. Efter behandlingen fick jag rekommendationer på rörelser jag kan jobba med för att hålla ryggens rörlighet.

Anna B
Skrev om Kiropraxis

Duktig och erfaren. Thomas har hjälpt mig med min nacke och jag kommer definitivt söka hjälp hos kiropraxis igen når det behövs.

Eva-Lena B
Skrev om Kiropraxis

Jag fick en godgenomgång av problemen i min riff och exempel på vad som kan göras åt problemet. samt en behandling-

Elisabet S

Bra bemötande Behandling av besvär som gör positiv skillnad Seriös

Lars F
Skrev om Kiropraxis

Mycket vänligt bemötande! Bra information om hur behandlingen kommer att genomföras för att nå ett bra resultat!

Anna-Lena S
Skrev om Kiropraxis

Trevlig, kunnig och hjälper mig med mina axlar, nacke och rygg.

Christer P
Skrev om Kiropraxis

Trevlig och lättsam kille, förklarade så man förstod.

Björn L
Skrev om Kiropraxis

Suveränt med stöd och hjälp inför fortsatt rehabilitering.

Parabjit Singh T

Fantastic service and great to have someone explain each step clearly then carry out the adjustments. Would highly recommend

Mulham K
Skrev om Kiropraxis

Det gick ganska bra, fick lite hjälp Men jag fick inget kvitto än 🤔

Ann-Britt J
Skrev om Kiropraxis

Blev så omhändertagen o grundligt undersökt. Jag kände en förbättring efter bara 1 gång. En riktig wow upplevelse. Ångrar inte mitt beslut att ta steget o boka en tid.

Agneta K
Skrev om Kiropraxis

Proffesionellt och kunnigt bemötande. Mycket nöjd med behandlingarna. Trivsamma och fräscha lokaler.

Mini L
Skrev om Kiropraxis

Imponerad av hans kunskap. Har flera medfödda defekter som kan ställa till det vid manipulation. Vilka han hade kunskap om. Vilket jag inte tidigare träffat på.

Åsa S
Skrev om Kiropraxis

Väldigt bra bemötande Jag sökte för problem med ryggen ev sträckning och jag fick hjälp med massage Jag frågade också om min ena hand som hade svullna leder. Efter att handen kännts igenom så blev jag rådd att kontakta sjukvården- kanske reumatoid artrit. Jag har precis träffat läkare som skriver remiss på provtagning. Det kan vara reumatoid artrit men det kan också vara Borrelia. Jag väntar på att få lämna proverna. Helt rätt att skicka mig vidare

Ida K
Skrev om Kiropraxis

Kompetent och säker. Jag har fått hjälp med åratal av smärta.

Tommy G
Skrev om Kiropraxis

Är mycket nöjd med bemötande och behandling