Kitchn Södertälje

Kitchn Södertälje

Ring 08-550 185 60 kitchnsodertalje.se

Vi på Kitchn Södertälje hjälper dig med allt inom kök, bad och förvaring. Vi tar ett helhetsansvar och levererar allt i ett - från projektering och rivning till montering och färdigställande. Hos oss hittar du danska kök av hög kvalitet. Personlig service är viktigt för oss och du är mer än välkommen att besöka oss i vår butik...

7 omdömen om Kitchn Södertälje

Michel A
Skrev om Kitchn Södertälje

Vi renoverade hela köket från grunden. Det var jättebra från början till slut och kändes proffsigt. Ingen hets utan vi fick god tid att bestämma oss för vilken typ av kök vi ville ha. Köket blev över förväntan och installationen gick bra och det kändes hela tiden tryggt att få hjälp av Kitchn. Jag kan starkt rekommendera Kitchn som köksleverantör

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Elisabet K
Skrev om Kitchn Södertälje

Inredning till badrum. Kakel, klinker, ny dusch, kommod, toalett och badrumsskåp. Samt skåp

Susanne W gillar detta
Lena D
Skrev om Kitchn Södertälje

Jätte bra bemötande och genomförande. Vi beställde två kök till våra gruppboenden, då det blev några maskinella fel löstes det snabbt och effektivt. Köken sattes också upp av Kitchns hantverkare.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Billy A
Skrev om Kitchn Södertälje

Jättebra från början och hela vägen till slutet. Också mycket bra rådgivning

Berit Ö
Skrev om Kitchn Södertälje

Bra bemötande lätt att få olika förslag , vi blev verkligen nöjda med köket , vit varorna hel utsökta , färgerna blev som vi tänkt oss vi rekommenderar kitschen . Det enda var arr det torg längre tid än det skulle. Men väntar man på något så blir det fint

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Ann-sofie L
Skrev om Kitchn Södertälje

Vi har köpt ett nytt kök men hade egen snickare som monterade köket. Vi fick personligt och proffsigt bemötande genom hela processen. Vi fick en bra kontakt vid första besöket och vi fick förtroende för Susanne. Hon gav oss mycket tid för planering och förslag. Efter beställning har vi bemötts med snabba svar på våra frågor och alltid en lösning på de problem som uppstått. Mycket snabbt och proffsigt bemötande. Vi är mycket nöjda med både personlig service och med kvaliteten på det levererade köket.

Lisa B
Skrev om Kitchn Södertälje

Kontaktade Kitchn för fullentrepenad på planering och renovering av kök. Mycket trevligt och bra bemötande från början till slut. Snabb återkoppling när små incidenter uppstod. Dom levde upp till förväntningarna och har vi kommer att använda oss av dom igen vid andra projekt.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen