Kjellmans Bil

Jonvägen 1, 141 49 Huddinge — Visa karta

Kjellmans Bil i Huddinge - Vi har erfarenhet som du kan lita på. På Kjellmans Bil har vi som mål att erbjuda bilar med hög kvalitét och klass samt att hjälpa dig att köpa, sälja eller byta in din bil. Kolla gärna igenom det utbud vi erbjuder, har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss. Vi erbjuder dig som kund en enkel bilaffär där vi även kan erbjuda finansiering via Wasa Kredit samt Svea Ekonomi. Där skräddarsyr vi din finansiering efter dina behov och gör det så enkelt som möjligt för dig. Utöver detta erbjuder dig givetvis garanti på din nya bil. Vill du ha mer information om de garantier eller finansieringslösningar vi erbjuder finns det mer information på vår sajt. Varmt välkommen till oss på Kjellmans Bil!
Gesällvägen 4, 64541, Strängnäs
BD Bil Strängnäs
Rodde R:
Jag brukar ofta vara försiktig med att göra affärer med människor man inte känner sedan tidigare, detta gjorde mig försiktig vid valet av bi...

Bilförsäljare nära Kjellmans Bil:

Hamringevägen 1, TULLINGE
Köp, byt eller sälj din bil hos oss på CarCenter i Tullinge. Bra bil till bra pr... Läs mer ›
Samuel E:
Ett fantastiskt vänligt bemötande från första kontakten. Fick hjälp med att hitta en lämplig första bil till vår dotter i rätt prisklass. Vi...

Smista allé 30, Segeltorp
Välkommen till Lexus Stockholm Söder! Läs mer ›
Lamooi Accounting:
Mycket bra och personlig service, vi kände oss välkomna och omhändertagna från start till mål.

Murmästarvägen 37, Skärholmen
Leif L:
Då jag var tidspressad var jag helt ok med snabb affär.

Västberga Allé 50, HÄGERSTEN
Varmt välkommen till US Center, vi är köper, säljer och servar alla bilmärken me... Läs mer ›
Sara H:
Ärliga, raka, tar in inbytesbil, man får 1 års garanti, trevlig och hjälpsam personal. Bara massa positivt. Bra bilar!

Läs vad 4 kunder tycker om Kjellmans Bil

• Emil N
    Emil N skrev om Kjellmans Bil
    Ett tryggt och bra köp. Köpte min golf av Joakim som var trevlig och gav ett ärligt intryck. Bilen fungerar som den ska och har fått hjälp med småsaker i efterhand. Jag fick till en försäkring till bilen när jag köpte som också är otroligt bra och gjorde köpet mycket tryggare! Om du ska köpa bil och är osäker på bilförsäljaren så kan jag rekommendera dig att gå till Kjellmans bil varmt.
  • Dennis K
    Dennis K skrev om Kjellmans Bil
    Gav Kjellmans Bil uppdraget att sälja min Hyundai. Grymt smidigt och bra service! Lämnade in bilen och Kjellmans Bil skötte resten. Engagerad personal som verkligen ser till att kunden blir nöjd. Rekommenderas varmt!
    2016-10-15 Joakim J svarar Dennis K
    Hejsan Dennis!

Det var riktigt smidigt att sälja din bil. Väldigt välbehållen och omhändertagen. Det är roligt att sälja bra bilar tycker vi! Hoppas den nya bilen funkat bra för dig. Hoppas vi ses vid nästa bilaffär!

• Andreas L
    Andreas L skrev om Kjellmans Bil
    Köpte nyligen min nya bil via Kjellmans Bil och vill tacka personalen för servicen och ett trevlig bemötande. Är väldigt nöjd med bilen!

Mvh Andreas
    2016-10-15 Joakim J svarar Andreas L
    Hejsan Andreas!

Tack för den fina recensionen. Vi är väldigt tacksamma över att du köpte din fina Renualt här hos oss! Vi hoppas på det bästa för dig och hoppas att det går bra på det nya jobbet.

Trevlig lördag!

• Daniel C
    Daniel C skrev om Kjellmans Bil
    Fantastisk upplevelse! Trevlig personal, tillmötesgående och tog verkligen hand om en! Skulle gärna köpa bil hör igen. Gott kaffe hade dom också
    2016-10-09 Joakim J svarar Daniel C
    Hejsan Daniel!

Vad kul att få höra att du blev nöjd med ditt köp här hos oss. Vi tackar för det stora förtroendet vi fått från dig och hoppas att vi ses igen vid nästa bilköp. Kaffe har vi gott om, så kom gärna förbi och hälsa på.

Ha det bra så länge!

Jonvägen 1, 141 49 Huddinge