Klappat Å Klart Städservice

Klappat Å Klart Städservice

klappataklart.se
  • BadgeTwoYears

Klappat Å Klart Städservice - Marknadsledande Kvalitet till Oslagbara Priser i Malmö och Skåne! Ditt förstahandsval för Flyttstädning, Hemstädning och Flytthjälp i Malmö och Skåne! Vi förstår att kunder alltid letar efter det bästa värdet när det kommer till städtjänster. Det är därför vi på Klappat Å Klart Städservice är...

46 omdömen om Klappat Å Klart Städservice

Lars O
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Mycket trevligt och ett proffesionellt städföretag som tar sina kunder på största allvar. Rent, snyggt, snabbt, klappat&klart! 👍👍👍👍👍😃

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Lars för ditt omdöme. Det har varit ett nöje att göra dig nöjd och hoppas få höra från dig igen.

Martina K
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Seriöst företag med trevlig personal och bra service! Jag fick hjälp med tömning, städning och magasinering av lägenhet och när det uppstod några frågor eller oklarheter fick jag snabb respons och bra hjälp. Slutresultatet levde upp till mina förväntningar och jag skulle gärna anlita Klappat Å Klart igen.

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Martina för ditt omdöme det hjälper oss att fortsätta vårt arbete att göra kunder nöjda. Lycka till i din nya bostad så ser vi fram emot att kunna stå till tjänst igen när behov uppstår.

Sandra E
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Bokade en storstädning av vårt hus, inget att anmärka på. De kom i tid och priset stämde vad vi hade kommit överens om innan. Rekommenderar.

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Sandra för feedbacken. Vi är glada att ha kunnat hjälpa till i stressen. Hälsa mannen.

Malin B
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Mycket nöjda, enkel kommunikation och exemplariskt utförande.

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Malin för ditt omdöme, det var en trevlig kontakt.

Peter L
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Beställde både flytt och städ med kort varsel. Funkade mycket bättre än förväntat då vi var sent ute. Trevliga och snabba med att hitta tid. Rekommenderas starkt. Stort tack för hjälpen med den besvärliga hörnsoffan.

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Peter för din feedback, den hjälper oss i vår fortsatta satsning på prisvärda städtjänster.

Sara P
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Trevlig kontakt och bra flyttstäd.

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Sara för ditt omdöme, det hjälper oss i vårt fortsatta kvalitetsarbete.

Lars M
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Både jag och min fru är mycket nöjda med flyttstädningen. Bokade även till röjning. Inget att anmärka på och rekommenderar detta företag.

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack för feedbacken och lycka till i den nya bostaden.

Niklas A
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Rent och snyggt på avtalad tid. Dessutom jättetrevligt bemötande!

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Niklas för din feedback och omdöme det uppskattas.

Katarina C
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Vi är jättenöjda med städningen. Fint städat och trevligt bemötande. Rekommenderar!

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Stort tack för din feedback och omdöme, det uppskattas.

Yilli Z
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Hade lite panik när ett städbolag avboka några dagar innan flytt. Sökte på nätet och hittade klappat å klart som var schyssta och ordnade en tid utan problem. Städningen gick snabbt och effektivt. Dom var 3 st som städade. Jätte trevligt bemötande ifrån dom. Fick även förklaring om vad som har gjort och inte hade möjlighet att göra. Kommer använda och rekommendera klappat å klart till många.

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack för din feedback och omdöme, detta uppskattas verkligen. Lycka till i nya boendet.

Bengt L
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Bokade städ genom deras hemsida och det funkade smärtfritt. Var lite sent ute men det gick bra ändå. Inget att anmärka på. Rekomenderar detta företag. Jag bokade storstädning och tömning av skräp i garaget.

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack för ditt omdöme och feedback. Du är välkommen tillbaka när som.

Lena A
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Super bra service från början till slut. Jag och min sambo bokade flyttstädning och det kom två duktiga städare på utsatt tid. Trevlig kundtjänst.

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Lena och Johan för en trevlig kontakt och feedback.

Måns A
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Super bra service, de var väldigt noggranna och vi fick inga anmärkningar på städ checken när vi sålde vårat hus. Jag hade använt dom igen!

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Måns för din feedback och den trevliga kontakten. Lycka till i den nya bostaden.

Sandra S
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Har nu haft hemstäd i 2 månader genom klappat å klart och det funkar helt perfekt. Har behövt omboka ett tillfälle och det gick smidigt utan problem. Rekommenderas

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Sandra och Robert för er feedback. Kul att ni är nöjda och vi ser fram emot att fortsätta städa hos er. God Jul i förväg 🙂

Dennis A
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Trevlig kundtjänst som svara tillbaka på mail mycket snabbt. Perfekt utförd flyttstädning med kort varsel. Det kom 3 städare som gjorde ett toppen jobb och besiktningen blev godkänd samma dag. Rekommenderas

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Dennis för din feedback och den trevliga kontakten. Lycka till i den nya bostaden.

Göran S
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Lätt att få svar när man ringer. Snabb leverans. Snabbast av de fyra jag kontaktade. Betalade för hemstädning pga av operation med fönsterputs. Jag är lite pedant men jag hade inget att klaga på.tom duschkabindörrarna var glasklara, Något de aldrig varit sedan jag flyttade hit 11 år seasn trotts idoga försök.

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Stort tack Göran för din feedback om hur du upplevt vår tjänst. Vi är tacksamma för detta och tar det med oss i vårt dagliga kvalitetsarbete.

Josefin L
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Bra flyttstädning utan anmärkning! Bra service! Rekommenderar!

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Josefin för din feedback. Önskar dig lycka till i den nya bostaden.

Annika J
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Vi är riktigt nöjda med allt. Proffsig kontakt i samband med offert, beställning och genomförande. Trevligt gäng som kom och städade i alla hörn och gömda utrymmen!

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack för din feedback Annika och den trevliga kontakten. Önskar er lycka till i nya bostaden.

Kajsa N
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

När jag kom till lägenheten så fick jag en känsla av att det var rent. Ytorna såg blanka och fina ut och toaletten blev bättre än vad jag förväntade mig. Bra pris för mycket god kvalité!

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack för din feedback och en trevlig kontakt. Lycka till i nya bostaden och trevlig helg!

Elli A
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Bra bemötande av killarna som jag träffa vid 1:a besöket i lägenheten. Har inte träffat några andra. Hade väldigt fin kontakt med deras chef Anders ang vad som skulle göras, snabbt svar efter att jag mailat ditt och ville ha en tjänst utförd. Den tjänsten jag behövde var att tömma ett dödsbo samt städ av lägenhet. Mycket nöjd även vaktmästaren godkände städningen och det var ju positivt. Kommer att anlita dom vid ett annat tillfälle i framtiden. Bara en massa 👍👍👍👍👍

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Stort tack Elli-Britt för din feedback. Tack själv personligen för en trevlig kontakt och du är välkommen tillbaka närsom. / Anders Brito

Hassan K
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Väldigt bra service och bra städat. Inget att klaga på.

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Hassan för din feedback och tack själv för en trevlig kontakt. Lycka till i den nya lägenheten.

Ivan L
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

En seriös städfirma med stark kundtjänst och proffsiga medarbetare.

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Ivan för ditt omdöme och den trevliga kontakten.

Robert A
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Professionellt och effektivt. Flyttade och städade utan problem. Rekommenderar starkt!

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Robert för en trevlig kontakt och lycka till i nya bostaden.

Sofia B
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Smidigt, rengjorde effektivt enligt önskemål, blev godkänd på besiktningen och var enkelt att hålla kontakt med städservice!

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Sofia för din feedback. Önskar dig en fortsatt trevlig dag och lycka till i nya bostaden.

Signe P
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Jag har fått städat o putsat mina fönster jättebra alli hop käns härligt att få jättebra städning

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack själv Signe för en trevlig pratstund.

Anders V

Mycket nöjd med utförd städning. Mvh Anders

Sherif M
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Professionellt, städar fint. Rekommenderas väl.

Tack Sherif för ditt omdöme och trevliga kontakten. Glad sommar🌞

Bednarz E
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

I booked this company for a moving our cleaning, the worker was friendly, smiling, on time, and he did is work very meticulously. Thanks a lot !

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Thank you for a nice contact and wishing you a great summer 🌞

Ulla W
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Mycket bra, effektiva och trevliga. Serviceminded och problemlösande!

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack själv för en trevlig kontakt. Killarna tyckte du var super trevlig.

Remzi G
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Super bra service och kunnig personal

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack själv Remzi för en trevlig kontakt. Lycka till på nya adressen.

Sandra H
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Trevligt och proffsigt bemötande med kunden i fokus. Lätta att komma i kontakt med och gör ett utmärkt jobb.

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack själv Sandra för en trevlig kontakt, du är välkommen tillbaka närsomhelst.

Torbjörn B
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Städtjänst i hemmet. Trevligt, artigt bemötande och flexibel anpassning till begärd tjänst. Arbetstagarnas engagemang och utförande blev till min fulla belåtenhet.. T. B

Henrik A
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Bokade flyttstäd av vår lägenhet som blev jättebra. Jag och min fru blev bra bemötta och priset vi fick stämde. Rekommenderar dom.

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Henrik och Lotta själv för en trevlig kontakt. Ni är välkomna tillbaka närsomhelst.

Istvan G
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Jag hade besällt FLYTT med FLYTTSTÄD . De gjorde ett bra jobb ! Priset var , som vi sade innan ! Deras bemötande var ärligt-pålitligt ! Kan rekkomendera varmt företaget ! Vänliga hälsningar : Istvan Gabor

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack själv för en trevlig kontakt och din feedback. Lycka till på den nya adressen.

Erik O
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Proffsigt, smidigt och seriöst. Trevligt bemötande.

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Erik för ditt omdöme. Det hjälper oss i vårt löpande kvalitetsarbete.

Margret L
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Utmärkt städföretag! Är flexibla och alltid trevligt bemötande. Vi har haft dem i flera år och är super nöjda.

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack själv Margret för en trevlig kontakt under åren som gått.

Gitte S
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Utför det dom ska, lätta att få kontakt med. Vi är nöjda!

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Gitte för din feedback och den trevliga kontakt vi haft.

Joél C
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Ordentliga, trevliga och noggranna. Rekommenderar till alla.

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack för er feedback och den trevliga kontakt från er sida också.

Christopher S
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Haft dem i flera år och kommer fortsätta

Susanne H
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Har haft veckostädning under många års tid har de bästa här Anders och Mimmi alltid utmärkt utfört. Vill jag lägga till något extra är det aldrig problem vi hittar ett lämpligt tillfälle så löser de detta.

Maria S
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Jag måste säga att företaget är verkligen att rekommendera. Mycket duktiga, snabba,trevliga. Ställer upp för allt och lite till. Jag älskar dom, jag är mer än nöjd. Behöver man hjälp med städning då är detta företaget man ska ta

Markus S
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Trevligt personal. Alltid väl utfört arbete. Bra kommunikation.

Ole Johan W
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Använt mig av klappat och klart i flera år. Mycket nöjd!

Josefin S
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Fantastiskt bolag som städar med perfektion. Har hemstäd varje vecka sen flera år tillbaka samt har använt Klappat och klart till flera flyttstädningar och flera vänner har gjort desamma. Toppen personal, alltid trevliga och väldigt flexibla.

Tore F
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Bästa tänkbar bemötande samt återkoppling av Anders detta långt över förväntning Var på plats på förutbestämd tid med mycket personal och ett snabbt o ett mycket bra resultat Jag kan med glädje rekommendera detta och vid senare behov kommer jag bara att behöva ringa ett städföretag och tala med Anders Tack för ett utmärkt utfört uppdrag och så även de som utfört arbetet Thomas Limhamn

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack själv Thomas för en trevlig kontakt och din feedback på vårt arbete. Du är välkommen tillbaka närsom. Trevlig helg!

Gertrud Z
Skrev om Klappat Å Klart Städservice

Vi har anlitat Anders, Mimmi och deras anställda i många år och de är alltid flexibla, noggranna och lyhörda. De har även ett bra kontaktnät och kan fixa det mesta vad gäller lokaler och städ, flytt och kringtjänster både till vårt företag men även till vårt privata hem. Rekommenderas varm!

Svar från Klappat Å Klart Städservice

Tack Gertrud för din feedback, både gällande hemmet, företaget och dom andra områden där vi gör vårt bästa för att göra dig och andra kunder nöjda.