Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen Klara Bilverkstad

Klara Bilverkstad

Kronobergsgatan 43, 112 33 Stockholm — Visa karta

Vi är en bilverkstad på Kungsholmen i Stockholm som funnits i branschen sedan 1994. Vi erbjuder service & reparationer av ALLA BILMÄRKEN och in- och utvändig tvätt av din bil. Vi gör även däckbyte, däckmontering och reparation och felsökning.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Klara Bilverkstad:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 2 kunder tycker om Klara Bilverkstad

• Tomas P
    Tomas P skrev om Klara Bilverkstad
    Jag har servat mina bilar här i flera år och jag är väldigt nöjd med dem. Har även fått förklarat av annan mekaniker som tittat på min bil under en resa att de verkar väldigt seriösa, de smörjer bultar etc med kopparpasta när de byter saker, något han menade på, nästan aldrig sker på professionella verkstäder numera tydligen. Han var smått lyrisk. :)

Det viktigaste av allt, när saker gått fel (helt normalt att det sker tycker jag) bemöter de dig alltid på ett bra sätt och är väldigt lösningsorienterade.
    Tidigare var de lite röriga med återkoppling, framförallt om de behövde beställa delar som inte kom samma dag. Det har dock blivit bättre.
  • Jonah O
    Jonah O skrev om Klara Bilverkstad
    Lämnade in bilen för en in- och utvändig tvätt på deras drop-in. När bilen väl skulle hämtas ser allt bra ut i deras mörka garage (varningssignal, jag vet..), men ute i ljuset inser jag att bilen har kalkfläckar av dålig torkning, men mest att bilen invändigt knappt är tvättad alls. Att dra med fingret på mittkonsolen resulterade i ett tydligt spår bland smuts och damm. Det såg mest ut som att någon snabbt torkat de största ytorna med en trasa och struntat i allt annat.

Klara Bilverkstad erbjuder mycket billiga biltvättar, men också tyvärr helt värdelösa biltvättar. Kan absolut inte rekommenderas.

Kronobergsgatan 43, 112 33 Stockholm