Alla kategorier Matkasse Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Stureby Klara Maten i Sverige AB

Klara Maten i Sverige AB

Grycksbovägen 60, 122 47 Enskede — Visa karta

Matkasseleverantör nära Klara Maten i Sverige AB:

Antennvägen 14, TYRESÖ
Vill du också ha middagar förberedda av en kock direkt hem till din dörr? Matko... Läs mer ›
Rose-marie K:
Vi har precis börjat att prenumerera på premiumkassen. höga betyg på kvalitet och smak. nästa vecka skall vi testa familjefavoriter!

Läs vad 1 kund tycker om Klara Maten i Sverige AB

• PeA S
    PeA S skrev om Klara Maten i Sverige AB
    För dig som har svårt att hinna med allting så kan jag rekommendera en matkasse från Klara Maten. Det som skiljer den från andra matkassar är att du får maten färdiglagad(av riktiga kockar dessutom) till skillnad från de flesta andra matkassar där du får en veckomeny, recept och sen en kasse med utplockade matvaror och ingredienser. Här får du vakuumförpackade lådor som bara är att värme(du får dock fixa en del tillbehör själv som tex grönsaker osv.). En fördel med det vakuumförpackade är att de har ganska lång hållbarhet också. Min familj var mycket nöjda med de olika maträtterna, fiskrätterna var dock inte i riktigt samma klass som det övriga. Och bemötandet från den trevliga "kocken" (han hade en trevlig kockmössa lite charmigt på sned men var nog inte själva kocken..) som körde ut maten var också mycket trevligt

Grycksbovägen 60, 122 47 Enskede