Klarna Bank AB

Läs vad 1 kund tycker om Klarna Bank AB

• Andrej K

2019-03-01

Andrej K skrev om Klarna Bank AB
    Jag är en gammal kund hos Klarna, d.v.s. sedan 2005. Köpte i januari 2019 en film på tradera för 43 kr, har valt att betala efter leverans med Klarna. Boken kom lite senare och jag har glömt att betala Klarnas faktura i tid. Fick påminnelse hem som jag betalade tillsammans med fakturan på en gång. Har kopia från banken att Klarna fick min betalning på måndag den 18/2-2019. Med på fredag den 15/2 skickade en robot fakturan till bolag Segoria. Som resultat fick jag veta idag att jag ska betala för en bok som kostade 43 kr- 303 kr. Klarna kundservice bett om ursäkt, men så att Segoria tillhör inte Klarna och dem får inte göra ngt åt. Men på Segorias hemsida står klart att Segoria en del av Klarna Bank. Nästa vecka väntar jag pa ca 15000 kr leverans som jag tänkte först betala med faktura till Klarna Bank. Ringer tillverkaren på måndag och gör allt att välja bort Klarna. Jag har varit kund hos Klarna i många år och har aldrig upplevt ngn liknande. Har Klarna kollat att jag under 15 år fick betala tiotals deras fakturor, alltid i god tid?! Nej, det gjorde de inte för det är robotar som hanterar inkassoärenden. Har bestämt att välja bort Klarna Bank för alltid. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte