KlarSynt Falköping

KlarSynt Falköping

En del av Klarsynt www.klarsynt.se
  • BadgeSixYears
Boka tid Ring 0515-20 32 34 Dela

Välkommen till KlarSynt Falköping! På Landbogatan 3 i centrala Falköping hittar du KlarSynt Falköping. När du kliver in i vår butik möts du av Sophia och Maria som jobbar här. Vi hjälper dig att välja ut de bästa glasen tillsammans med de perfekta bågarna. Använder du kontaktlinser så kan du även testa Linsboxen. Du får då...

525 omdömen om KlarSynt Falköping

Sedan starten hos Reco 2019

Christina L
Skrev om KlarSynt Falköping

Klarsynt är bara bäst. Sofia är så kunnig och snäll.

Elly G
Skrev om KlarSynt Falköping

Proffesionellt bemötande. Glad och vänlig personal. Glaukom sedan många år- kan jag ha nytta av nya glasögon? Beslut om nya glasögon, har inte fått dem ännu.

Karin E
Skrev om KlarSynt Falköping

Proffsigt bemötande,man känner sig trygg. God hjälp att välja båge också 😘

Lars T
Skrev om KlarSynt Falköping

Även om det dröjer nästan 10 år mellan tillfällena man köper glasögon är bemötandet och servicen prickfria!

Susanne L
Skrev om KlarSynt Falköping

Blivit mycket bra bemött vid alla tillfällen jag varit på klarsynt. Nu hade jag bokat tid för synundersökning och var mycket nöjd med den. Hade inga förväntningar innan besöket men mycket trevlig personal och allt till belåtenhet.

Hanna T

Supertrevliga och professionella.

Johanna L

Proffsig och jättetrevlig personal! 🌟

Ulrika F
Skrev om KlarSynt Falköping

Jag var där för att kolla att min syn inte hade förändrats och blev väl bemött och har inget att klaga på. Eftersom det var oförändrat med min syn behövde jag heller inte köpa speciella glasögon. Med Vänlig Hälsning Ulrika

Kristina V
Skrev om KlarSynt Falköping

Mycket trevlig personal. Kontrollen av ögonen var super .Ingen stress utan lugnt o bra och tog verkligen tid på sig. Man känner sig trygg

Gunilla N
Skrev om KlarSynt Falköping

Mina förväntningar var högt ställda på service och kvalitet och dessa infriades.

Björn K
Skrev om KlarSynt Falköping

En stor eloge till Klarsynt för en jätte noga undersökning som upptäckte grå starr på ena ögat.

Harriet F
Skrev om KlarSynt Falköping

Ny som kund. Jättebra bemött fick hjälp omgående.

Juha N
Skrev om KlarSynt Falköping

Väldigt trevlig, service minded, proffsig personal. Nya glasögon som fungerar klockrent.

Olle S
Skrev om KlarSynt Falköping

Trevlig personal, gott bemötande, kunniga

Marie-louise F

Ärligt, vänligt, professionellt.

Linda H

Bra, trevlig personal, handikappanpassad

Håkan P

Proffsiga och kundvänliga!!!!!!!!!

Daniel P
Skrev om KlarSynt Falköping

Väldigt trevliga, fina och härliga tjejer:)

Eila S
Skrev om KlarSynt Falköping

Härlig personal. 😄 Väldigt fina glasögon attvälja mellan.

Kibrom Gebremedhin G
Skrev om KlarSynt Falköping

Det är bra att man har en god hjärta 💓 för känslor. Jag har varit hos klarsynt Falköping för synsundesökning.

Irene H
Skrev om KlarSynt Falköping

Synundersökning blev till nya glasögon beställda. Alltid så trevligt bemötande när jag är där

David S
Skrev om KlarSynt Falköping

Snabb, bra och mycket trevlig service. När man tänker på att åka till Klarsynt i Falköping blir man glad trots att glasögon rent generellt är en stor utgift.

Ingrid B
Skrev om KlarSynt Falköping

Personalen är trevliga...däremot en mycket stooor besvikelse att mina glasögon inte levererades som utlovat. Hade verkligen sett framemot att bära mina nya glasögon till jul.

Anna J
Skrev om KlarSynt Falköping

Mycket bra service å mycket bra motagande å mycket trevlig personal❤️

Kristina H
Skrev om KlarSynt Falköping

Alltid jättebra bemötande och service lätta att ha och göra med .Har gått där i ca 30 år bästa butiken !!!!!

Ulrik H
Skrev om KlarSynt Falköping

Var proffsigt utförd men personalen var övertrevliga o skulle försöka vara roliga hela tiden, uppskattades ej, räcker med glad o trevlig.

Admir O
Skrev om KlarSynt Falköping

Jättebra...en 10 tycker jag......

Roland A
Skrev om KlarSynt Falköping

Vänlig och kunnig personal, proffsigt helt enkelt

Linnea S
Skrev om KlarSynt Falköping

Väldigt trevliga och kunniga. Alltid lika nöjd med dem.

Ann-Marie K
Skrev om KlarSynt Falköping

Helt fantastiskt bemötande med stor lyhördhet för vad just jag behövde! Rekommenderar med hela hjärtat!

Jörgen G
Skrev om KlarSynt Falköping

Vänlig o proffesionellt personal så man känner sig välkommen

Christian E
Skrev om KlarSynt Falköping

Väldigt trevlig och bra service!

Siv M
Skrev om KlarSynt Falköping

Allt bra både bemötande o kunnighet

Ingalill S
Skrev om KlarSynt Falköping

Mycket trevligt och vänligt bemötande Ingen stress vid undersökningen Mycket kunnig och saklig. Fint samarbete mellan personal

Robert K
Skrev om KlarSynt Falköping

Mycket trevligt bemötande av kunnig personal. De förväntningar jag hade på företaget gick i uppfyllelse till punkt och pricka. Det var en bra upplevelse, inget stressigt och ingen påtryckning vad jag skulle ha för typ av glasögon.

Arne A
Skrev om KlarSynt Falköping

Tycker det fungerade bra De kändes proffsiga och kunniga. Bra jobbat..

Apitchaya D
Skrev om KlarSynt Falköping

Alltid så hjälpsamma och snälla. Bästa servicen man kan få.

Mari-Anne K
Skrev om KlarSynt Falköping

Hej! Blev jättebra bemött .Är så nöjd med mina nya glasögon 👓 inget att klaga på Hälsningar till er.🌹🍁🍂från en nöjd kund

Giselda P
Skrev om KlarSynt Falköping

Trevlig proffsig personal , bra bemötande!

Christina G
Skrev om KlarSynt Falköping

Helt underbar personal. Tog sig tid för varje kund. Kommer besöka dom igen.

Tord K
Skrev om KlarSynt Falköping

Ok. Ok. Ok. Ok. Ok. Ok Ok. Ok. Ok. Ok. Ok. Ok. Nästa gång svarar jag inte.

Anita P
Skrev om KlarSynt Falköping

Det är alltid trevlig och professionell personal. Om det skulle vara något problem rättas det alltid till och det är aldrig något problem. 😊 🌺 🤗 🌸

Tjolle S
Skrev om KlarSynt Falköping

Ja har fått det mesta och bästa tänkbara hjälp är helnöjd❤️

Daniel T
Skrev om KlarSynt Falköping

Bästa platsen, mycket bra fortsätt med samma survis

Carola T
Skrev om KlarSynt Falköping

Trevlig och kunnig personal och bra service. Mycket prisvärda!

Ingalill P

Synundersökning, beställde nya glasögon

Lena A
Skrev om KlarSynt Falköping

Synundersökning och köp av glasögon.. Mycket gott bemötande, bra information och god hjälp i valet av glasögon. Stort plus att jag fick låna hem bågar.

Jenny B
Skrev om KlarSynt Falköping

Så bra bemötande och hjälp med utprovning

Jan Olof M
Skrev om KlarSynt Falköping

Jag köpte progressiva +läsglasögon och jag fick ett bra bemötande.

Daniel T
Skrev om KlarSynt Falköping

Mycket trevligt bemötande och trevlig personal. Fick bra svar på mina frågor o funderingar.