KlarSynt Studio Malmö

KlarSynt Studio Malmö

En del av Klarsynt - klarsynt.se
Välkommen till KlarSynt Studio Malmö!

Vi är familjeföretaget som erbjuder dig en upplevelse utöver det vanliga. Vi handplockar alltid de bågar och solglasögon så att du som kund alltid ska få det du vill ha. Extra stolta är vi över att vara ensamma om att ha en del kollektioner såsom Victoria Beckham. Kom gärna in i vår butik på Nordenskiöldsgatan 26 i Malmö och ta del av alla våra fina glasögon.

När du kommer in till oss omges du av en lugn och stressfri miljö så att du i lugn och ro kan testa de glasögon som passar dig bäst. När du beställer en synundersökning tar vi oss alltid tiden att se över hela din syn samt gör förebyggande tester vi eventuella ögonsjukdomar. Varmt välkommen in till oss på KlarSynt Studio Malmö!

Läs vad 123 kunder tycker om KlarSynt Studio Malmö 2

2022-08-07 Verifierad kund
    Närvarande och trevligt bemötande.
    Hej Jeanette, tack för dina ord om vårt bemötande, det stärker. KlarSynt Studio Malmö
    2022-08-04 Verifierad kund
    Perfekt! Inget mer att önska.
    hej Fredrik, perfekt låter underbart - tack! KlarSynt Studio Malmö
    2022-08-01 Verifierad kund
    Gick snabbt och enkelt och fick väldigt bra service.
    Tack Edvard, vi önskar dig en fortsatt fin sommar. KlarSynt Studio Malmö
    2022-07-29 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, professionell hjälp med fokus på mina behöv. Kommer säkert rekommendera dem i framtiden för glasögon och linser. De gör verkligen det lilla extra.
    Hej Danna, tack för dina fina ord, det stärker oss! KlarSynt Studio Malmö
    2022-07-29 Verifierad kund
    Fantastiskt service och bra kvalitet på glasögon
    Hej Cecilia, så härligt att höra, ha det bäst i sommar! KlarSynt Studio Malmö
    2022-07-28 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.
    Mina tankar om företaget var goda o det blev också positivt
    Jag provade min syn som behövdes ändras lite. Det blev nya bågar o glas. Jag fick mycket god hjälp med att välja bågar.
    Jag är mycket nöjd med all den hjälp jag fick
    Tack Gerd för de härliga orden om oss - vi blir stolta! KlarSynt Studio Malmö
    2022-07-24 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med ett trevligt och professionellt bemötande. Fick fullt förtroende för optikern och framförallt butiksmedarbetaren som hjälpte mig välja ut glasögon innan synundersökningen.
    Hej Louise, så glada vi blir för dina fina ord, ha en fin sommar önskar vi. KlarSynt Studio Malmö
    2022-07-24 Verifierad kund
    Välkomnande bemötande
    Fel styrka i linserna efter första mötet
    Hej Christoffer, så trist att vi inte levde upp till dina förväntningar. KlarSynt Studio Malmö
    2022-07-21 Verifierad kund
    Jag fick mycket information och trevlig bemötande.
    Hej Nimo, tack för dina ord och ha en fin sommar KlarSynt Studio Malmö
    2022-07-14 Verifierad kund
    Kanon service och super trevligt personal!
    Hej Claudia, så glada vi blir när du tycker vi är super trevliga! KlarSynt Studio Malmö
    2022-07-10 Verifierad kund
    Progressiva glasögon som jag än så länge är väldigt nöjd med. Trevligt bemötande vid mina besök i butiken. Kändes proffsigt från början till slut.
    Hej Katarina, tack för dina fina ord och hoppas du fortsatt kommer vara nöjd med dina glasögon. KlarSynt Studio Malmö
    2022-07-08 Verifierad kund
    Professionella o väldigt trevliga
    hej Angelica, tack för det fina omdömet. Ha det gott KlarSynt Studio Malmö
    2022-07-08 Verifierad kund
    So far, so good. Speciellt tryfflarna.
    Haha, så bra att du gillade dem Alf, hälsa med dig KlarSynt Studio Malmö
    2022-07-04 Verifierad kund
    Tack Johan, det värmer oss. Ha det gott KlarSynt Studio Malmö
    2022-06-13 Verifierad kund
    Professionell och vänlig bemötande på klarsyn Västra Hamnen i Malmö
    Tack snälla Eugenia, vi önskar dig en fin sommar KlarSynt Studio Malmö
    2022-06-13 Verifierad kund
    Mycket bra service och kunskap. Perfekta glasögon!
    Hallå Michael, tack för det och ha en fin sommar! KlarSynt Studio Malmö
    2022-06-12 Verifierad kund
    Både Ronny och Erik gav ett varmt och professionellt bemötande. Man kände sig direkt välkommen och i goda händer.
    Jag behövde synundersökning och nya linser. Klarsynt Studio hjälpte mig med det och överträffade mina förväntningar på både service och bemötande.
    Toppen optiker som jag varmt rekommenderar!
    /Jennie
    Hej Jennie och tack snälla för fina ord, vi önskar dig en fantastisk resa så ses vi efter sommaren! KlarSynt Studio Malmö
    2022-06-10 Verifierad kund
    Personligt och professionellt
    Tack Maria, det är vi glada över, ha det gott KlarSynt Studio Malmö
    2022-06-08 Verifierad kund
    Bra hantering o fint resultat
    Härligt Mika att du är nöjd, vi gör vårt bästa. KlarSynt Studio Malmö
    2022-06-03 Verifierad kund
    Professionellt och vänligt bemötande! Samtliga i personal tog sig tid att lyssna och fokusera på mina önskemål och behov.
    Tack Peter, vi hoppas vi kan fortsätta leva upp till detta! KlarSynt Studio Malmö
    2022-06-03 Verifierad kund
    Toppen. Nya progressiva, jättebra jag är helnöjd. Mycket vänlig o kunnig personal. Toppbetyg. Mvh Nils
    Hej Nils, så underbart trevliga ord! KlarSynt Studio Malmö
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Professionell personal. Rekommenderar dom varmt.
    Hej Göran, tack så otroligt mycket för det! KlarSynt Studio Malmö
    2022-05-31 Verifierad kund
    Superbra kundbemötande, besökte för synundersökning , nöjd med hela förloppet !
    Tack Mikael, vi blir stolta av dina ord! KlarSynt Studio Malmö
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mycket väl omhändertagna. Både min man o jag var där.
    Mycket trevlig personal.
    Enbart positiv upplevelse
    Åh tack snälla så fint du skriver! KlarSynt Studio Malmö
  • Nia S
    skrev om KlarSynt Studio Malmö
    2022-05-29 Verifierad kund
    Jag som kund var i absoluta centrum.Otroligt trevligt bemötande.Samt proffsiga.Guidade mig til rätt glasögon, som var ursnygga.
    Toppen bästa betyg.Solglasögon och progressiva glasögon!
    Tack snälla Nia för de värmande orden. Vi hoppas du får mycket glädje av glasögonen KlarSynt Studio Malmö
    2022-05-28 Verifierad kund
    Nya glasögon till jobbet. Snabbt och proffsigt resultat. Ser nu bra igen.
    Härligt - visst ordet befriande att se skarpt KlarSynt Studio Malmö
    2022-05-28 Verifierad kund
    Proffsig undersökning och trevligt bemötande och många fina bågar. Mycket nöjd!
    Hej Sofia, tack snälla du för de fina orden KlarSynt Studio Malmö
    2022-05-26 Verifierad kund
    Mycket vänligt och proffsigt bemötandet.
    Jag köpte 2 par glasögon efter råd från optiker. Fick även hjälp med att prova ut bågar.
    Hej Åsa, tack för dina fina ord! KlarSynt Studio Malmö
    2022-05-13 Verifierad kund
    Jag kände direkt förtroende. Jag var hos optiker för ca 2 år sen och fick inte reda på att jag hade starr. När jag var hos Klarsynt skickade han mig till Aleris för OP. Efter en vecka blev jag opererad och har lagt glasögonen. Jag är så nöjd. En 10 på en tiogradig skala
    Hej Roland, Så glad vi är att du har fått hjälp med dina problem, ha det gott! KlarSynt Studio Malmö
    2022-05-12 Verifierad kund
    Förstod inte mitt behov. Trots tydliggörande. Lyssnade inte på min tankar. Snobbig person som hanterade. Optikern ok.
    Hej Sara, jag tycker det är trist att du hade en dålig upplevelse i vår butik. Vår ambition är att vara lyhörda och om jag inte lyckats med detta är jag ledsen. KlarSynt Studio Malmö
    2022-05-04 Verifierad kund
    Proffsigt mottagande. Klar och tydlig undersökning som har lett till fortsatt undersökning hos ögonläkare. Känns tryggt att man är noggrann och seriös. Vi ses snart igen.
    Hej Olof, tack för de orden, det viktiga är att du får rätt hjälp med att få ut optimalt av din syn., ha det gott KlarSynt Studio Malmö
    2022-05-02 Verifierad kund
    Väl bemött och trots motgångar fick jag en riktigt bra upplevelse med deras trevliga och kompetenta personal.
    Tack för det Emil, ibland går det troll i grejerna. Tack för ditt tålamod. KlarSynt Studio Malmö
    2022-04-28 Verifierad kund
    Köpte nya glasögon med synundersökning först. Mötte stor omtanke från alla.
    Hej Inga Lill, vi är så glada att du upplever att vi bryr oss - stort tack! KlarSynt Studio Malmö
    2022-04-14 Verifierad kund
    Är helnöjd efter flera besök på KlarSynt Studio i Malmö! Noggrann synundersökning följt av utprovning av bågar från Tom Ford, med tips vilken modell som passar min ansiktsform.
    Snabb leverans av glasögonen efter en dryg vecka och ett härligt bemötande från start till mål!
    Tack snälla Marianne! Jag (Erik är ingen njutare....) tackar för påskhararna, mycket goda. KlarSynt Studio Malmö
    2022-04-14 Verifierad kund
    Kunnig personal som är trevliga och jag känner mig väl bemött. Är så nöjd med mina glasögon och solglasögon.
    Kommer alltid att gå hit!
    Hej Madeleine, Så skoj att du är nöjd med dina fina glasögon. Du är alltid välkommen till oss! KlarSynt Studio Malmö
    2022-04-13 Verifierad kund
    Helt amazing service! Proffsigast I Skåne utan tvekan.
    Åååh, tack Joa! Amazing ord av dig - vi bugar djuuuupt. KlarSynt Studio Malmö
    2022-04-11 Verifierad kund
    Jag blev väldigt imponerad av det kompetenta och professionella bemötandet. Jag fick all information jag behövde och gillade verkligen utbudet av snygga och personliga bågar. Blev mer än nöjd med mina nya Victoria Beckham-brillor och rekommenderar varmt ett besök hos KlarSynt Studio.
    Hej Maria, tack snälla för de fina orden. Vi spricker nästan av stolthet! KlarSynt Studio Malmö
    2022-04-04 Verifierad kund
    Jag hade redan hört väldigt bra om butiken innan jag gick dit men deras service överträffade verkligen mina förväntningar!
    Fått jätte fin hjälp med mitt köp av glasögon.
    Rekommenderar att gå dit om ni vill få det lilla extra!
    Hej Susanne, tack så hjärtligt för de orden och så snygga glasögonen blev med den tonade färgen! KlarSynt Studio Malmö
    2022-04-01 Verifierad kund
    Jag gjorde en synundersökning och den gick bra och jag fick god service. Sen provade jag ut glasögon och beställde. Personalen säger sedan att glasögonen ska komma om mindre än en vecka och när det gått 1,5 vecka ringer jag dem. Jag får då höra att glasögonen är på väg men att det skulle ta längre tid. Jag blir sedan uppringd där de säger att mina glasögon har kommit och att de beställde två färger så att jag kan prova ut vilka som är bäst. När jag väl kommer dit meddelar de att mina glasögon inte gick att beställa och att de beställt andra färger på bågarna. Jag blir jättebesviken eftersom jag beställt och betalt för en vara som de inte kan leverera. Eftersom jag pratade i telefon med personalen flera gånger borde de verkligen ha sagt detta till mig tidigare. De hade kunnat säga som det är. Istället låtsades det som allt var i sin ordning. Jag fick pengarna tillbaka och jag tar mina pengar till en annan butik nu.
    Hej Matilda, vi är oerhört ledsna för att du har haft en dålig upplevelse hos oss. Jag uppskattar att du är utförlig i dina kommentarer och vi tar åt oss av din kritik. KlarSynt Studio Malmö
    2022-03-26 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig personal.
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Hej Björn och tack för dina ord, du får gärna ge oss feedback på vad vi kan förbättra. KlarSynt Studio Malmö
    2022-03-26 Verifierad kund
    Otroligt kunnig och trevlig personal.
    Tack Denis, Vi hoppas att dina linserfungerar och att det blir toppen efter operationen. KlarSynt Studio Malmö
    2022-03-25 Verifierad kund
    ”Personalen” verkade genuint intresserade av att jag skulle hitta bågar och glas som jag skulle trivas med.
    Hej Liselotte, vi försöker verkligen jobba med hjärtat och blir så glada när det märks tack. KlarSynt Studio Malmö
    2022-03-21 Verifierad kund
    Mycket trevligt o professionellt bemötande.
    Omfattande synundersökning med modern utrustning.
    Eftersom synen inte förändrats nämnvärt så behövde jag inte byta glasögon ännu. Trots detta behövde jag inte betala för undersökningen! Jag kommer självklart tillbaka nästa år då det antagligen är dags att byta.
    Kan rekommendera dessa duktiga herrar!
    Hej Yvonne, dessa herrarna bugar och sträcker sedan på sig efter de fina orden. KlarSynt Studio Malmö
    2022-03-21 Verifierad kund
    Synundersökning fantastiskt proffsigt och bra bemötande och service
    Tack snälla Maria, vi blir sååå glada när vi får applåder och visslingar. KlarSynt Studio Malmö
    2022-03-21 Verifierad kund
    Personligt bemötande och mycket hög kvalitet på undersökning samt utrustning härför.
    Hej Ann-Christine, som du vet strävar vi efter att vara duktiga och du får gärna återkoppla om du känner att du saknade något när du besökte oss. Ha det bäst! KlarSynt Studio Malmö
    2022-03-20 Verifierad kund
    Snabb service mycket trevlig personal tar verkligen kunden i focus mycket duktig o utbildad personal
    Hej Zora, så glada vi blir av dina fina ord. Jag hoppas simglasögonen blev bra och vi ses snart igen när dina vanliga glasögon är färdiga. KlarSynt Studio Malmö
    2022-03-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande....proffsigt intryck. Leverans i tid.
    Hej Ulf, det är viktigt för oss att veta vad vi mer kan göra för att komma upp i full pott. Maila oss gärna på studiomalmo@klarsynt.se KlarSynt Studio Malmö
    2022-03-14 Verifierad kund
    Jag fick ett mycket bra bemötande och jag fick den tid som behövdes för synundersökning, provning för rätt bågar, frågor mm.
    Jag är mycket nöjd med mina nya progressiva glasögon.
    Allt bra!
    Hej Berit, så roligt att höra att du haft en bra upplevelse hos oss samt att du gillar dina fina glasögon. KlarSynt Studio Malmö
  • Mari C
    skrev om KlarSynt Studio Malmö
    2022-03-07 Verifierad kund
    Superproffsigt, bra urval med bågar och tips. Så nöjd med slutresultatet, ser bra och ser bra ut. 10 av 10 ....
    Hej Mari, tack för de fina orden och så härligt med 10 av 10! KlarSynt Studio Malmö
    2022-03-03 Verifierad kund
    Topnotch kundbemötande och teknologi.
    Nöjd
    Hej Robert, wow tänk att vi är topnotch! Det ska vi jobba på att alltid vara. KlarSynt Studio Malmö