KlarSynt Studio Malmö

KlarSynt Studio Malmö

En del av Klarsynt - klarsynt.se
Välkommen till KlarSynt Studio Malmö!

Vi är familjeföretaget som erbjuder dig en upplevelse utöver det vanliga. Vi handplockar alltid de bågar och solglasögon så att du som kund alltid ska få det du vill ha. Extra stolta är vi över att vara ensamma om att ha en del kollektioner såsom Victoria Beckham. Kom gärna in i vår butik på Nordenskiöldsgatan 26 i Malmö och ta del av alla våra fina glasögon.

När du kommer in till oss omges du av en lugn och stressfri miljö så att du i lugn och ro kan testa de glasögon som passar dig bäst. När du beställer en synundersökning tar vi oss alltid tiden att se över hela din syn samt gör förebyggande tester vi eventuella ögonsjukdomar. Varmt välkommen in till oss på KlarSynt Studio Malmö!

Läs vad 14 kunder tycker om KlarSynt Studio Malmö 2

2021-08-05
    Jättebra bemötande
    Jag är nöjd med glasögonen
    Hej Mariam, Tack för dina fina ord! KlarSynt Studio Malmö
    2021-08-03
    Ett mycket personligt möte som ingav förtroende och förmedlade kunskap på ett vis som inte är så vanligt nuförtiden.
    Kan varmt rekommenderas.
    Hej Johan, att bli uppskattad för det vi strävar efter att vara känns extra bra, tack för det! KlarSynt Studio Malmö
    2021-07-23
    Trevliga killar som förklarar på ett pedagogiskt sätt om undersökningarna m m.
    Köpte ett par progressiva glasögon.
    Läste på Facebook om kunder som var mycket nöjda.
    Tack Viveka för de fina orden. Så bra att vi fick fram rätt storlek på bågen. KlarSynt Studio Malmö
    2021-07-22
    Bra, duktiga, trevliga och goa på Klarsynt Studio i Malmö. Äntligen har jag fått rätt hjälp och rätt styrka på glasen och kan köra bil igen!
    Tack själv Sofia för förtroendet! KlarSynt Studio Malmö
  • Matodija P
    skrev om KlarSynt Studio Malmö
    2021-07-20
    Mycket trevlig personal och proffsig.

Snabb och lätt undersökning.
    Tack Matodija, det var trevligt att ha dig i butiken! KlarSynt Studio Malmö
    2021-07-03
    State of the art ögontestmaskin 👍🏼
    Trevlig och kunnig personal.
    Hej Kristian, ja visst är DnEye maskinen fantastisk! Lycka till med glasögonen. KlarSynt Studio Malmö
    2021-06-29
    Mycket bra bemötande. Kände att de såg mig och mina behov och guidade mig rätt.
    Hej Kristin, så roligt att höra att du är nöjd. Du är alltid välkommen in om du funderar över något. KlarSynt Studio Malmö
    2021-06-21
    Kompetent och trevlig optiker, snygga bågar och senaste teknologin för mätning av synskärpa. Rekommenderas varmt!!!!
    2021-06-18
    Hej! Kunnig trevlig personal som bemöter kunder på ett bra sätt!
    2021-06-16
    Proffsigt bemötande från början till slut! De är värda fem stjärnor. / Gabriela
    Tack snälla du - det är uppskattning vi lever för! KlarSynt Studio Malmö
    2021-06-16
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande.
    Kände att de tog sig tid, och var intresserade av att ge god service
    Rekommenderar dem till alla.

Marie Söderberg
    Tack Marie och behöver du justera glasögonen måste du komma in! KlarSynt Studio Malmö
    2021-06-08
    Excellent service! Definitely will always use this service
    Thanks Mohamad! We look forward to help you again. KlarSynt Studio Malmö
    2021-05-21
    Ett professionellt och varmt bemötande
    Tack Christina, vi blir varma av dina ord. KlarSynt Studio Malmö
  • Qingyin L
    skrev om KlarSynt Studio Malmö
    2021-05-11
    Den bästa optikern i världen (min) som hjälpte mig att välja båga, pratade med mig om mina bekymmer (för att jag har -9 i synfel).
    Jag kan känna att man kan verkligen lita på de och skaffade glasögon igen hos de efter 8 år utan glasögon (då hade jag RGP) .
    Grymt tjänst och stort tack!
    Hej Qingyin, så glad vi blir av det du skriver. Sköt om dig så ses vi framöver igen. KlarSynt Studio Malmö