Klasströjor.se

Klasströjor.se

4.5

Välkommen till Klasströjor.se! Är det dags att representera klassen genom ett par riktigt snygga klasströjor? De är inte bara schyssta i stil och form utan även tillverkade på ett företag med bra arbetsvillkor. Designa era helt egna klasströjor och välj bland en mängd olika stilar och tryck. Vårt mål är att erbjuda dig och...

253 omdömen om Klasströjor.se

Jeanna V
Skrev om Klasströjor.se

Bra service och snabb leverans, dock lyssnade de inte helt riktigt på hur jag ville ha trycket på baksidan så i slutändan såg det inte ut som jag förväntade mig. Annars var det bra.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Ellinor A
Skrev om Klasströjor.se

Bra kundservice som hjälpte till mycket! Bättre kvalitet än vad vi räknat med och allt var väldigt bra. Min klass köpte hoodies med eget tryck och de levererade över förväntningarna! Ett stort plus för all hjälp med att fixa till tryck mm.

Anneli W
Skrev om Klasströjor.se

Mycket bra bemötande och service

Synos Medical
5.0/5 i betyg av 39 omdömen 5.0 av 39 omdömen
BadgeThreeYears

Jag har köpt en Motus AX - hårborttagningsmaskin från Synos AB. Detta val blev självklart efter en fantastisk bra genomgång/utbildning av An

Kim W
Skrev om Klasströjor.se

Välbemött av företaget som tog våra tips och idéer mycket bra

Linda E
Skrev om Klasströjor.se

Mycket bra! Snabba svar på mail vid konversationen gällande tryck, kreditupplysning mm. Snabb leverans. Har inte tvättat och testat tröjorna ännu men storlekarna verkar bra och trycken är fina! Motsvarar förväntningarna!

Jennifer N
Skrev om Klasströjor.se

Bra bemötande, ändrade designen vid förfrågan och skickade nytt förslag. Snabb leveranstid!

Deljar D
Skrev om Klasströjor.se

Bra tryck och tröja, dock fick vi en som var sönder

Svar från Klasströjor.se

Hej Deljar! Vi ordnar självklart en ersättare utan extra kostnad om någon tröja var sönder, kontakta oss direkt om ni inte redan gjort det! Vänligen Jakob R klasströjor.se

Karin B
Skrev om Klasströjor.se

Trevligt och snabbt bemötande och bra kvalité till ett bra pris!

Lovisa P
Skrev om Klasströjor.se

Snabb leverans och jättebra servic

Manne
Skrev om Klasströjor.se

Bra tröjor, har inte haft några problem med dessa eller liknande. Pluss väldigt billigt

Lina P
Skrev om Klasströjor.se

Bra bemötande, fint tryck på tröjorna som var bra i storlek och av skön kvalitet. Precis som vi förväntade oss.

Teijo G
Skrev om Klasströjor.se

Bra jobbat! Snabba och höll vad de lovade. Rekommenderas!

Frida B
Skrev om Klasströjor.se

Det var superbra! Så sjyst med all hjälp man får och dem tar verklogen en tid och lyssnar och fixar alla smådetaljer! Så så bra

Amanda H
Skrev om Klasströjor.se

Enkelt att designa tröjorna, det var snabbt, smidigt och enkelt. Sen blev det en hel del fel när tröjorna skickades men kontakten med företaget var bra och det bemötte min/vår kritik rätt bra. Vi hade ganska låga förväntningar då vi förväntade oss att det skulle vara ett ”B företag”. Men sammanfattningsvis så är vi rätt nöjda med Klasströjor trots att det blev två misstag. Kvalitén var inte bättre än vi förväntade oss men vi förväntade oss inte den bästa heller.

Josefine P
Skrev om Klasströjor.se

Vi som en helhet som var delaktiga när vi beställde tröjorna är väldigt nöjda med vårt köp. Dels för tröjorna i sig såklart, kvaliteten, priset och utseendet. Men även servicen. Med det menar vi till exempel hjälpen och svarsmejlen och sen även leveranstiden. Vi anser att det var väldigt smidigt och ett allmänt bra företag. Vi är supernöjda!

Lillemor H
Skrev om Klasströjor.se

Bra kvalitet på tröjorna och fin service

Thomas S
Skrev om Klasströjor.se

Snabb återkoppling, snabb leverans. Snygga tröjor! Vi fick beställa två extra efter leveransen och de kom jättesnabbt. Verkligen fin service. Vi beställde 30 klasströjor med tryck.

Louice F
Skrev om Klasströjor.se

Jag blev väldigt bra bemött av dem som jobbar, hade bara mail kontakt med det var utmärkt Vi hade inte så mycket förväntningar men är väldigt nöjda med resultatet Jag beställde en hög klasströjor👊🙏☀️🌸😀

Maichel M
Skrev om Klasströjor.se

Bemötande: Helt perfect! Svarar på mejl snabbt och är villiga att hjälpa kunderna. Förväntningar: att de skulle vara billigt för eleverna, smidig leverans och välgjorda tröjorna. Företaget levde upp till allt. Sammanfattning: Jag skulle absolut beställa från denna sida om och om.

Sabina M
Skrev om Klasströjor.se

Super trevlig service och jätte smidigt. Förväntningarna var högs och precis som vi trodde så upplevde de dessa förväntningar.

Helena L
Skrev om Klasströjor.se

Snabb och proffsig service, bra tröjor till dotterns klass

Ellen H
Skrev om Klasströjor.se

Super bra service och fina tröjor!

Maria E
Skrev om Klasströjor.se

Snabbt, smidigt och superbra service. Vi är mycket nöjda med tröjorna.

Tanja H
Skrev om Klasströjor.se

Den första beställningen jag gjorde va gråa tröjor med text o dom va riktigt fina bra färg o höll bra i texten.den andra beställningen va svarta tröjor med text texten va bra o höll, men den svarta färgen skiftar i brunt o är inte lika fin. I övrigt riktigt nöjd med beställningarna.

Ida M
Skrev om Klasströjor.se

Tycker det var väldigt trevligt bemötande av företaget

Malva O
Skrev om Klasströjor.se

Beställde klasströjor och blev bra bemötta av kundtjänsten men fick ett hål i en tröja.

Svar från Klasströjor.se

Hej Malva! Vi ersätter självklart skadade tröjor. Maila din säljkontakt så ordnar vi en ny! Vänligen klasströjor.se

Pernilla N
Skrev om Klasströjor.se

Det var lång väntetid annars var det superfina tröjor!

Heléne W
Skrev om Klasströjor.se

Snabb leverans och bra kundbemötande

Per F
Skrev om Klasströjor.se

Bra i storlekar. Trycken var snygga och sitter bra.

Lena Litens L
Skrev om Klasströjor.se

Beställde klasströjor till en skolklass. Snabb, trevlig och bra service och kunde tillgodose alla klassens önskemål.

Alexandra M
Skrev om Klasströjor.se

Köpte klasströjor, dom var grymma! Snabb tillverkning och leverans. Bra kvalite och snyggt bemötande över mail och alla önskemål uppfylldes. Bra pris också så mycket nöjda

Nina B
Skrev om Klasströjor.se

Bra kundservice! Snabb leverans. En av hoodiesarna kom tyvärr med en liten fläck men annars var allt bra

Felicia E
Skrev om Klasströjor.se

Jag och min klass köpte klasströjor med ett tryck som klasströjor.se designade åt oss. Jag skickade in ett mail på hur vi ungefär ville att trycket skulle se ut och sen så fixade dem resten, det var jätte smidigt och tröjorna blev som vi hade tänkt oss.

Marie L
Skrev om Klasströjor.se

Allt fungerade. Snabba svar. Bra förslag på förbättringar. Nöjda elever!

Kristina S
Skrev om Klasströjor.se

Klassen köpte klasströja och ville ha eget tryck. Vi fick utmärkt hjälp med att designa tryck och snabba svar när vi hade frågor. Vi är väldigt nöjda.

Annika N
Skrev om Klasströjor.se

Trevligt bemötande via mail och lyhörd designer. Snabb leverans och sköna tröjor.

Gabriella M
Skrev om Klasströjor.se

Vi köpte klasströjor med egengjort tryck. Blev super bra bemötta och även fast att vi kronglade så fortsatte kundservicen vara mycket bra! Blev super nöjda med tröjorna!! Tack för allt!!

Ulf T
Skrev om Klasströjor.se

Köpt klasströjor och allt blev perfekt och bra service o leverans

Susanne W
Skrev om Klasströjor.se

Klasströjor med tryck på fram och baksida. Bra bemötande och snabb leverans.

Caisa W
Skrev om Klasströjor.se

Mycket nöjd. Bad om hjälp med ett eget tryck utifrån en av era modeller och fick snabbt svar och efter lite bollande blev vi riktigt nöjda!

Samira H
Skrev om Klasströjor.se

Hoodiserna kunde vara mer av skönare material och bättre kvalitet, och det skulle vart bättre om tröjorna hade samma färg både på trycket och efternamnen på ärmen. Annars var allt bra, man fick svar direkt och det blev exakt som man ville ha på trycket. Lite oväntat när fakturan skrevs fel och att det blev mer pengar man skulle betala men företaget rättade till de och då fick vi betala det som vi kom överens om innan.

Emilia W
Skrev om Klasströjor.se

vi tog kontakt med klasströjor.se och såg vad de kunde erbjuda. vi fick kontakt med en jättetrevlig man vid namn David som hjälpte oss genom hela vår process. Vi gjorde ett eget tryck fram och skrev egna namn på ryggen, vilket blev precis som vi tänkt. vår hoodies med väldigt bra kvalitet kom sedan i ett bra packiterat paket på posten.

Åsa L
Skrev om Klasströjor.se

En uppsättning klasströjor, trevligt bemötande, snabb leverans. Allt enligt önskemål. Toppen! som alltid.

Alicia B
Skrev om Klasströjor.se

Vi beställde klasströjor till vår klass. Företaget hjälpte oss bra och det var väldigt trevliga. Vi hade höga förväntningar på våra tröjor och det levererades som vi hade önskat. Vi har inget att klaga på. Bra bemötande och service av företaget. Jättesköna och snygga tröjor!

Sara Maria Lindberg S
Skrev om Klasströjor.se

Bra service och snabba svar!

Jasmina M

Kan varmt rekomenderas. Bra kvalitet och snabb leverans.. 👍

Ella L
Skrev om Klasströjor.se

Tröjorna var väldigt bra. Hade bra tryck och var väldigt mjuka.

Elsa N
Skrev om Klasströjor.se

Snabb leverans och återkopplingar Tröjorna motsvarade förväntningarna

Catrine R
Skrev om Klasströjor.se

Mycket tydlig, bra och snabb kontakt! Fina tröjor levererades och klassen verkar nöjd☺️

Camilla J
Skrev om Klasströjor.se

Trevligt bemötande,snabb leverans och nöjda barn