Klasströjor.se, sid 2

Välkommen till Klasströjor.se!

Är det dags att representera klassen genom ett par riktigt sjysta klasströjor? De är inte bara sjysta i stil och form utan även tillverkade på ett företag med schyssta arbetsvillkor.
Designa dina helt egna klasströjor och välj bland en mängd olika stilar eller välj helt eget tryck. Vårt mål är att erbjuda dig och din klass Sveriges bästa, coolaste och snyggaste klasströjor till det bästa priset. Besök gärna vår hemsida där du bara genom ett fåtal klick kan göra en beställning och skräddarsy din egen klasströja. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 116 kunder tycker om Klasströjor.se

• 2019-06-18

Karolina A skrev om Klasströjor.se
    Köp av luvtröjor med tryck till elever årskurs 9.

Mycket trevligt bemötande via mail. De tog till sig våra önskemål om leveransdatum och levererade snabbare än förväntat.
    Fina tröjor som levererades, väldigt nöjda ungdomar. Läs mer
  • 2019-06-17

Vilma M skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte 25st klasshoodies. Jag blev bemött väldigt bra och de var väldigt trevliga, de svarade dock väldigt långsamt och kunde ibland ta två dagar. Läs mer
    2019-06-17 tsreklam.se svarar Vilma M
    Hej Vilma! Tack för ditt superfina omdöme. Nu i slutskedet av säsongen så har vi upplevt ett enormt högtryck då många vill ha leverans innan avslutningen och då har svarstiden i perioder blivit lite högre, men vi jobbar hårt för att alltid svara snabbast möjligt!

Jakob Ragnarsson
  • 2019-06-12

Stella R skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte klasströjor till min klass. Tyckte jag blev väldigt bra bemött av företaget och de svarade snabbt och hjälpte till med alla idéer. Det enda jag inte riktigt gillade var att luvan på tjocktröjorna var ganska liten, annars var det superbra! Läs mer
  • 2019-06-10

Karin L skrev om Klasströjor.se
    Huvtröja med tryck.
    Snabba svar och god service.
    Eleverna är mycket nöjda med resultatet. Läs mer

Veronika P skrev om Klasströjor.se
    Bra kommunikation, snabba på att svara på frågor.
    Bra service och bra bemötande! Läs mer

Isabelle S skrev om Klasströjor.se
    Bra kommunikation, svarade snabbt på Mail om man hade frågor. Dock satt trycket på väldigt olika ställen, tex att trycket på ryggen satt jättehögt på vissa men på andra satt de nästan på rumpan. Läs mer
    2019-06-04 tsreklam.se svarar Isabelle S
    Hej Isabelle! Då trycket är samma storlek på alla hoodies kan de olika storlekarna göra att det sitter lite olika högt på vissa. Hoppas att ni ändå är nöjda med era nya klasströjor!

Jakob

Nina L skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte en klasströja, jag blev jätte nöjd när dom kom hem till mig, materialet är jätte bra och bra kvalité. Inne i tröjan är det jätte skönt tyg som är mjukt mot huden. Trycket blev jätte bra och snyggt , tröjorna blev som vi hade tänkt oss och ville ha dom ! Läs mer
  • Frida B

2019-06-04

Frida B skrev om Klasströjor.se
    Jag fick ansvaret att beställa klasströjor till min klass nu när vi slutar nian. Jag fick extremt bra bemötande, snabba svar och tålamod med många ändringar och förslag. Jag tillsammans med övriga klassen är supernöjda med hur tröjorna blev och den färdiga produkten blev bättre än vad vi trodde. Läs mer

Edin M skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte klasströjor och fick det med bra leverans och support. Läs mer
  • 2019-05-30

Tenzing D skrev om Klasströjor.se
    Bra bemötande och hyfsad snabb leverans. Lite dålig kvalitet i sömmarna vid fickan. Läs mer

Frida N skrev om Klasströjor.se
    Bra och fina tröjor, trevligt bemötande och smidigt att beställa. Väldigt bra att man kunde få den precis som man ville ha den. Leveransen kunde dock vart lite snabbare men i det stora hela nöjd :) Läs mer

Alva M skrev om Klasströjor.se
    Anledningen till att jag ger så pass dåligt betyg är för att man bara kan beställa ett visst antal tröjor eller mer. Min klass är väldigt liten och ville ha mindre antal tröjor än vad som kunde beställas. Läs mer
    2019-05-28 tsreklam.se svarar Alva M
    Hej Alva! Vad tråkigt att ni tycker så, vi erbjuder vad vi vet det lägsta antalet klasströjor man kan beställa i branschen, 8 st. Allt för att så små klasser som möjligt ska ha möjligheten att beställa klasströjor.

Under det blir det tyvärr inte lönsamt för oss och vi går minus på varje produktion vilket skulle bli ohållbart i längden.

Hoppas att ni ändå är nöjda med själva tröjorna!

Jakob

Moa H skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte 14 stycken klasströjor med personligt tryck. Jag fick bra hjälp med designe och beställning. Läs mer
  • 2019-05-26

Charlott R skrev om Klasströjor.se
    Snabbt och smidigt med ett trevligt och hjälpsamt bemötande vid inköp av klasströjor till klassen Läs mer
  • 2019-05-24

Lovisa R skrev om Klasströjor.se
    Hej jag är nöjd med min upplevelse! Klasströjor.se var jättetrevligs och har svarat mycket snabbt på mina frågor. Vi köpte tröjor till två klasser som blev superfina! Det enda var väll att leveranstiden var ganska lång men annars är vi jättenöjda! Läs mer

Lukas B skrev om Klasströjor.se
    Jag beställde klasströjor till min klass och fick jättebra service och hjälp med min beställning. Kvalitén på tröjorna var väldigt bra och vi hade med dem på vår klassresa. Snabb leverans, snabba svar och bra service. Läs mer

Jessica P skrev om Klasströjor.se
    Tröjor till min dotter som går i nian. Bra kvalitet och ganska snabb leverans. Superbra mail respons vid frågor och löste problem med att en kille missat att skriva sitt namn. Läs mer

Tyra Z skrev om Klasströjor.se
    Klasströjor och alla var väldigt trevliga med snabb leverans Läs mer

Ulf I skrev om Klasströjor.se
    Köpt Hoodies med tryck. Dom är trevliga och bra att prata med. Schyssta priser. Läs mer
  • 2019-05-22

Hans A skrev om Klasströjor.se
    Hoddies med tryck fram och bak.
    Bra bemött med snabba svar.
    Enligt alla förväntningar .
    Kort och gott , bra. Läs mer
  • 2019-05-21

Jesper W skrev om Klasströjor.se
    Fina tryck, snabb leveranstid och enkelt att designa om tröjorna för att få dem på precis det sätt man vill ha dem. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Felicia R

2019-05-21

Felicia R skrev om Klasströjor.se
    Vi beställde 26 klasströjor med eget tryck. Företaget var vänligt och proffsigt, de svarade snabbt på mina mejl och det var inget krångel alls. Jag hade kanske förväntat mig långsammare svar eftersom det är högsäsong för klasströjor, men allt gick smärtfritt. Läs mer
  • 2019-05-21

Julia A skrev om Klasströjor.se
    16 st hoodies till klassen
    Blev jättetrevligt bemött och fick svar på alla frågor Läs mer
  • 2019-05-08

Nellie O skrev om Klasströjor.se
    Jag har köpt klasströjor. Jag blev bemött bra av företaget. Jag förväntade mig att det skulle vara okej kvalitet vilket det var och att alla klasströjor skulle ha storleken som man beställde. Detta stämde dock inte! Läs mer
  • 2019-04-17

Susanne L skrev om Klasströjor.se
    Funkade hur bra som helst. Snabba svar, tydliga korrektur och inte minst snabb leverans efter godkänt prov. Alla 29 tröjorna blev rätt! Dessutom 30 dgr betalningsvillkor på fakturan, vilket gjorde att alla i klassen kunde swisha i tid för betalning! Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2019-04-16

Ebba A skrev om Klasströjor.se
    Bra bemötande och fina tröjor. Bra tryck och mjukt matrial. Läs mer
  • 2019-04-15

Katrin P skrev om Klasströjor.se
    Snabb respons och god förståelse för önskat tryck och tröjorna blev jättefina och hela klassen var väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-04-14

Ella H skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte 20 stycken klasströjor med 3 tryck, alltså namntryck bak och sen även tryck fram och bak. Jag mailade med företaget eftersom att vi ville ha hjälpt med vårat tryck som jag blev väldigt god över att klasströjor.se hade så tummen upp på den! Det enda som var lite mindre bra var när vi mailade så många gånger fram och tillbaka och så blev det lite fel på offerten tex osv. Så det blev lite rörigt men tröjorna blev jättefina och vi blev mer än nöjda Läs mer
  • 2019-04-14

Petra A skrev om Klasströjor.se
    Köptes till en nioendeklass alla elever blev jätte nöjd 👍 Läs mer
  • 2019-04-13

Wilma K skrev om Klasströjor.se
    Jag och mina klasskamrater är väldigt nöjda med klasströjorna vi fick och hur väl bemötta vi blev i beställningen från klasströjor.se. Något stora i storleken men annars bra kvalité och riktigt sköna tröjor. Läs mer
  • 2019-04-13

Stina E skrev om Klasströjor.se
    Det var en bra tjänst och vi alla blev nöjda. Inget att klaga på med hjälpen eller produkten man fick! Läs mer
  • Milda G

2019-04-12

Milda G skrev om Klasströjor.se
    Vi är en klass nio som har beställt ett tiotal hoodies med två tryck, varav framsidans är vårat egenframställda.

Något väldigt positivt med beställningen vara att det gick relativt smidigt och leveranstiden var snabb. Vi har sett andra klasser med liknande tröjor och noterat att kvalitén sett bra ut så därför beslutit oss för att välja er sida. Kvalitén stämde upp på våra förväntningar och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-04-12

Jeanette B skrev om Klasströjor.se
    beställde 24 Klasströjor. Vi var lite omständiga och gjorde lite ändringar men det blev bra till slut. Upplevde säljaren som tålmodig med oss men var lite loj i samtal.

Barnen verkar vara nöjda med sina tröjor vilket är huvudsaken. Läs mer
  • Nellie B

2019-04-11

Nellie B skrev om Klasströjor.se
    Klasströjorna min klass köpte var mjuka och allt stämde bra med överenskomna bestämmelser. Hade dock varit uppskattat om tröjorna varit mindre i storlekarna eller funnits att köpa i XS. Snören i huvan ser aningen billiga ut men fyller sin funktion, enfärgade hade önskats. Läs mer
  • Alva W

2019-04-10

Alva W skrev om Klasströjor.se
    Det var bra, men tog ibland lång tid för svar! Tröjorna var ganska stora i storleken annars hade val möjligheten XS behövst! Trycket på ryggen hamnade även lite långt ner när tröjorna var så stora
    Men annars är vi nöjda! Läs mer
  • 2019-04-10

Anna B skrev om Klasströjor.se
    Köpte klasströjor med ett eget tryck. De var väldigt hjälpsamma med att designa trycket åt oss och tvekade inte på att fixa om vi hade några synpunkter. Snabba svar och snabb leverans.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-03-28

Nike N skrev om Klasströjor.se
    Jag hjälpte min dotters klass med tröjor. Hoddies med tryck fram och bak. Beställningen gick väldigt smidigt från välja loggor till att få ett utkast på varan.
    Övlag jättenöjd. Läs mer
  • 2019-03-28

Linn N skrev om Klasströjor.se
    Jag och min klass köpte hoodies, rosa med vitt tryck. Vi blev bemötta av företaget på ett extremt bra sätt, vi ville ha hjälp med tryck och dem fixade allt via Mail. Vi velade mycket och behövde göra ändringar vilket kanske var lite omständigt men vi är nöjda med resultatet. Vi har inte riktigt några speciella förväntningar men vi antog att tröjorna skulle se ut som på bilden via Mail vilket dem gjorde, det enda var att den var lite mer rosa än vad vi trott men det gjorde ingenting. Läs mer
  • Ella B

2019-03-28

Ella B skrev om Klasströjor.se
    Min klass beställde luvtröjor, vi specialbeställde tröjorna och på så sått hade jag kontakt med en anställd, bemötandet var perfekt. Kvaliteten är helt underbar och vi är glada att vi valde denna sida.
    Tack Läs mer
  • 2019-03-27

Mathilda B skrev om Klasströjor.se
    Super!! Bra service och snabb leverans! Hur sköna hoodies som helst och supersnygga! Läs mer

Conny J skrev om Klasströjor.se
    Klasströjor
    Bra bemötande
    Bra kvalitet
    Bra pris
    Snabb leverans
    Inget att klaga på Läs mer

Tindra B skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte klasströjor till min klass.
    Företaget var trevliga och proffessionella.
    Tröjorna hade bra kvalité, det var snabb leverans på varorna och ett väldigt bra pris! Läs mer

Sofie J skrev om Klasströjor.se
    Jag har köpt 11 st luvtröjor till några tjejer i min ridklubb, jätte nöjda med dem förresten!
    Jag blev bemött väldigt bra av klasströjor.se!
    Jag hade förväntningarna att tröjorna skulle ha bra kvalite och det hade de också!
    Klasströjor gör ett riktigt bra jobb med tydliga instruktioner och ni ska fortsätta med det ni gör! Läs mer

Ida G skrev om Klasströjor.se
    Super bra klasströjor och snabb leverans!! Alla var nöjda!! Läs mer

Linda F skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte klasströjor och hade mkt kontakt innan allt blev klappat o klart. Jättebra service o bemötande både under tiden och efter beställning o leverans. Läs mer
  • Caroline Häll P

2019-03-14

Caroline Häll P skrev om Klasströjor.se
    Köpte klasströjor.
    Mycket bra kommunikation och bra service. Tröjorna blev exakt som klassen ville ha dem.
    Mycket snabb leverans. Läs mer
  • Ellen F

2019-03-14

Ellen F skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte 27 stycken klasströjor, dem blev jätte fina med bara nått litet fel men det löste dem jätte bra. Dem var jätte trevliga i mailen vilket gör att jag kan rekommendera dem. Företaget kunde anpassa efter våra önskemål och jag är jätte nöjd! Läs mer
  • Kajsa K

2019-03-11

Kajsa K skrev om Klasströjor.se
    Köpte klasströjor. snabb leverans, bra kvalitet och bra pris! Läs mer
  • 2019-03-09

Liane B skrev om Klasströjor.se
    Vi beställde skoltröjor. Företaget var noga med att allt var till belåtenhet och att vi var överens om utseende och pris före tröjorna gick i tryck. Snabb leverans och ungdomarna var mkt nöjda. Det var tydligt från företaget hur mkt man skulle beställa och att det inte ”gick” att efterbeställa. Några ångrade sig, och ville ha när de såg tröjorna. Vi efterbeställde inte på grund av priset då. Man kan inte lasta företaget för detta men det kan vara bra att veta. Mvh Liane Läs mer
  • 2019-03-07

Jenny H skrev om Klasströjor.se