Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Norrmalm Klinik Storgatan

Klinik Storgatan

Arsenalsgatan 3, 111 47 Stockholm — Visa karta

Varmt välkomna till Klinik Storgatan! Vi tar emot kunder i lokaler tillhörande Salong Face Up på Arsenalsgatan 3 i Stockholm. Ni kan boka tid genom att kontakta mig via sms eller mail.Vi har mycket generösa öppettider för att kunna möta våra kunders krav. Maryam som driver Klinik Storgatan är legitimerad läkare i grund och botten. SMSa gärna då vi ofta sitter i behandling; 070-785 20 50 Vi har öppet efter tidsbokning.
Ölandsgatan 42, 11663, Stockholm
NaturalBeauty Söderkliniken
Viberg E:
Said var superduktig. Otroligt nöjd med mina läppar!

Rynkborttagare nära Klinik Storgatan:

Birger Jarlsgatan 8, Stockholm
Varmt välkommen till Experia Dental, oavsett vad ditt besök gäller brinner vi fö... Läs mer ›
Viveka F:
Vänliga, mycket ansvarstagande och bra människor.

Riddargatan 14, STOCKHOLM
På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, ... Läs mer ›
Stephanie E:
Mycket bra bemötande och jag är nöjd med resultatet,

Drottninggatan 33, STOCKHOLM
Här kan du känna dig trygg! Vår filosofi är ge ett personligt och professionellt... Läs mer ›
Malin B:
Jag kunde inte ha varit mer nöjd med Nordiska Kliniken! Ett stort tack till all personal för ett varmt och proffesionellt bemötande från för...

Mäster Samuelsgatan 49, STOCKHOLM
Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård! Läs mer ›
Pia K:
Mycket trevligt bemötande och avstressande atmosfär. Alla hudterapeuter är proffesionella och hjälpsamma man känner sig trygg. Jag har gjort...

Läs vad 21 kunder tycker om Klinik Storgatan

• derly s
    derly s skrev om Klinik Storgatan
    Oprofessionell och dålig bemötande.Gå inte dit.
    2015-02-26 Maryam N svarar derly s
    Bästa Derly, Klinik Storgatan är för närvarande uthyrd till Dr Farnosh som utför behandlingar via Lets Deal.
    Jag rekommenderar Dig att kontakta henne för att diskutera kring ditt missnöje. Jag är övertygad om att Du kommer att bli nöjd!
    Hälsningar
    Maryam Nirvani
    Legitimerad Läkare
    Klinikchef
  • Kaidi B
    Kaidi B skrev om Klinik Storgatan
    Jag är mycket nöjd med Klinik Storgatan! Personalen var mycket tillmötesgående o blev bra bemött! Rekommenderar!
  • Åsa Å
    Åsa Å skrev om Klinik Storgatan
    Maryam är extremt kunnig och supertrevlig!
    Det är ett nöje att gå till hennes salong.
    När hon ger botox sprutor gör det inte alls lika ont som hos övriga jag varit hos, kommer garanterat tillbaka
  • Annika A
    Annika A skrev om Klinik Storgatan
    Proffessionellt utförd behandling och mycket bra rådgivning, rekommenderas varmt
  • Bogda B
    Bogda B skrev om Klinik Storgatan
    Mycket professionella behandlingar, känner mig trygg med att konsultation och priser matchar med kundens behov till 100%.
    Rekomenderar starkt!
    B.E
  • Elina E
    Elina E skrev om Klinik Storgatan
    Man känner sig väl omhändertagen och vet att resultatet alltid blir perfekt!
  • Johan
    Johan skrev om Klinik Storgatan
    Gå inte hit! Hon är enbart intresserad av dina pengar.
    Jag köpte ett erbjudande på let's deal för att göra botox runt ögonen. Jag gjorde behandlingen och två veckor gick, men jag såg inget resultat. Jag vände mig till kliniken för att de skulle få möjlighet att rätta till saken. Hon vägrade dock att ge mig en tid för korrigerande behandling som passade mig. När jag stod på mig fick jag svaret att jag inte fick kontakta kliniken mer.
    Jag rekommenderar alla att istället gå till en mer seriös klinik med en behandlare som arbetar med denna typ av behandlingar på heltid. Det är värt att betala lite mer för att vara säker på att få ett professionellt bemötande och en behandling som motsvarar dina förväntningar.
    derly s gillar detta
  • Nalin F
    Nalin F skrev om Klinik Storgatan
    Kan varmt rekommendera Klinik Storgatan. Jag gjorde botox på tre områden, pannan, argarynkan och skrattrynkorna runt ögonen. Resultatet blev precis som jag hade tänkt mig, och jag som var rädd för sprutor kände knappt något. Dr Maryam Nirvani var omhändertagande, lyhörd och fick en genast att känna sig lugn. Jag kommer definitivt gå tillbaka till Klinik Storgatan när det behövs. Rekommenderar starkt.
  • Maria W
    Maria W skrev om Klinik Storgatan
    Kliniken är mycket bra.Ve lift och tryggt bemötande. Maria
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Klinik Storgatan
    Mycket proffsig. Jag kr supernöjd med både läppar och pannan :)
  • Melina H
    Melina H skrev om Klinik Storgatan
    Fantastisk bra service och utförande. Mkt nöjd!
  • Leyla S
    Leyla S skrev om Klinik Storgatan
    Bästa bemötandet. Omtänksam personal. Man blir väl omhändertagen. Rekommenderar starkt!
  • Karita H
    Karita H skrev om Klinik Storgatan
    Väldigt nöjd med både behandling och bemötande. Priserna är kanonbra. Rekommenderar verkligen!
  • Madelaine Z
    Madelaine Z skrev om Klinik Storgatan
    Kan varmt rekommendera Maryam som är läkare där. Varm och rar person som tar sitt yrke på fullaste allvar
  • Amanda K
    Amanda K skrev om Klinik Storgatan
    Supernöjd kund! Kommer komma tillbaka. Kompetent och duktig.
  • Michelle W
    Michelle W skrev om Klinik Storgatan
    Proffsigt o trevligt bemôtande.
    Skôn lokal o vâldigt duktigt lâkare som utfôr behandlingar.

Rek.varmt
  • Mina J
    Mina J skrev om Klinik Storgatan
    10 år yngre och fräsare efter två gånger behandling, väl bemötande! Vad mer en kund ska önska! Rekommenderas varmt av mig.
  • Maria P
    Maria P skrev om Klinik Storgatan
    En mkt duktig och trevlig klinik som vet vad de gör??
  • Sema S
    Sema S skrev om Klinik Storgatan
    Rekommenderas starkt! Jätte trevlig personal och super nöjd med resultatet!!
  • Camilla F
    Camilla F skrev om Klinik Storgatan
    Seriös, noggrann och duktig behandlare. Rekommenderas!
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om Klinik Storgatan
    Jag rekommenderar klinik storgatan bra bemötande och kunnig personal

Arsenalsgatan 3, 111 47 Stockholm