Alla kategorier Klockor Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Johanneshov Klockmäster Globen City

Klockmäster Globen City

Arenavägen 61, 121 77 Johanneshov — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Klockmäster Globen City

• Jan O skrev om Klockmäster Globen City
    Mycket arrogant och snorkigt bemött idag då jag ville byta upp modell ( och prisklass ) med klockan jag köpte i fredags. Så får man inga kunder. Varning utfärdad. Läs mer
  • Sanna M skrev om Klockmäster Globen City
    Skulle justera armband på klocka. Expediten var bitter, arrogant och fientlig. Anledningen till detta antar jag var att jag varit fräck nog att handla på internet. Kom igen, internet är här för att stanna.
    Tog min klocka till klockmäster i Farsta istället, där fick jag mycket bra service. Läs mer
  • mattias a skrev om Klockmäster Globen City
    Var där med min Breitling då en bit på min länk hade lossnat. Fick som svar att jag behövde byta HELA länken som skulle gå på en ca 20000kr. Ifrågasatte det och sa att det är väl bara att byta länkbiten som är trasig och fick svar att nej det går absolut inte. Gick hem och inspekterade klockan själv och såg då direkt att det gick att byta ut den trasiga länkbiten. Beställde en ny länkbit och gick sedan till Ur & Penn som bytte den trasiga länkbiten och även dom ifrågasatte varför klockmaster som säljer Breitling och bör veta vad man ska göra, säger att hela länken behövs byta.

Skulle aldrig rekommendera att köpa eller rådfråga angående klockor hos dessa skojare. Gå till ur och penn istället och få mer professionell hjälp... Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Klockmäster Globen City
    Köpte ny klocka hos Klockmäster globen. Bra sortiment med mycket bra priser & service. Läs mer
  • Jim P skrev om Klockmäster Globen City
    Fick ett mycket arrogant bemötande när jag ville justera armbandet på min klocka (mot ersättning såklart), de vägrade ta i det eftersom klockan inte var köpt där. Detta trots att jag tidigare köpt en hyfsat dyr Omega hos dom.

Här handlar jag aldrig mer!!! Läs mer