Alla kategorier Catering Stockholms län Stockholm Älvsjö Solberga KÖKSÄLVAN Bröllop & Fest

Bröllop & Fest
en del av KÖKSÄLVAN

Vi på köksälvan hjälper er gärna med er bröllopsfest, födelsedagsfest eller andra festarrengemang.
Våra lokaler rymmer upp till 700 personer, men kan delas av till mindre rum för att passa era önskemål.
Våra egna erfarna kockar hjälper er gärna att komponera menyer utifrån era önskemål och vi kan också komma med tips och idéer för att skapa den perfekta festen. Vi kan också hjälpa er med underhållning såsom musik och dans.
Kontakta oss gärna så ser vi tillsammans till att skapa en oförglömlig fest!
Vatthagsvägen 13
194 52 Upplands väsby — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Bröllop & Fest

• Margareta S
    Margareta S skrev om Bröllop & Fest en del av KÖKSÄLVAN
    Jag har vid tre tillfällen beställt buffé hos Köksälvan. Bra bemötande, god mat och bra service. Har fått maten levererad till festlokalen alla tre gånger. Jag har rekommenderat företaget och alla gäster har varit riktigt nöjda. Läs mer
    Elia S gillar detta
  • Anne H
    Anne H skrev om Bröllop & Fest en del av KÖKSÄLVAN
    Min 50-års fest blev riktigt lyckad på Köksälvan. Restaurangchefen och hans medarbetare lagade en fantastisk god och tilltagen buffé. Mina önskemål besvarades och genomfördes utan problem. Läs mer
  • Nicole K
    Nicole K skrev om Bröllop & Fest en del av KÖKSÄLVAN
    Bemötandet, servicen och personalen är fantastiska!! Vi hade vår bröllopsfest på Köksälvan och fick alla våra önskemål uppfyllda. Maten var över förväntan! Restaurangägaren fanns tillgänglig alla dagar oavsett tid för att erbjuda mig sin hjälp och expertis. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Patricia H
    Patricia H skrev om Bröllop & Fest en del av KÖKSÄLVAN
    Vi fick hjälp att ha vår bröllopsfest på Köksälvan och det var helt fantastiskt och över förväntan.
    Fantastisk god mat, god service och bemötandet.
    Vi är evigt tacksamma för hur allt hanterades och hur alla togs emot.
    FANTASTISKA!! Läs mer
  • Jasamin M
    Jasamin M skrev om Bröllop & Fest en del av KÖKSÄLVAN
    Jag hade mitt bröllop i köksälvan, jag tyckte att allting gick smidigt till, Elia som var ansvarig för lokalen var mottaglig och medgörlig när de kom till planering och kontaktnätverk. Han lyssnade på hur vi ville ha det och förstod oss.

Maten vi serverade var otroligt god, kökspersonalen gjorde ett kanon jobb, likaså servitris personalen som stod för serveringen under hela kvällen. Vi hade ca 200 gäster och alla blev välbemötta!

Jag kommer definitivt vilja hyra den lokalen igen om vi ska ha dop eller annat stort event

// Jasamin Läs mer
  • Malin C
    Malin C skrev om Bröllop & Fest en del av KÖKSÄLVAN
    Mycket trevligt och professionellt bemötande!! Fina lokaler och god mat!! Vi hade vår bröllopsfest på Köksälvan i somras och är super nöjda!! //

Malin & Junior Fungula Läs mer

Vatthagsvägen 13, 194 52 Upplands väsby