Köksspecialisten i Stockholm AB

Köksspecialisten i Stockholm AB

www.koksspecialisten.se
  • Badge2021

Vi förverkligar de önskemål och drömmar ni har för ert hem! Målet är att göra renoveringen enkel för er. I enlighet med era önskemål och behov skapar vi en förändring i varje hem, oavsett om det handlar om ett litet utrymme eller ett helt hus. Det vi hoppas kunna ge er är den fantastiska kraft som en förändring hemma kan göra....

96 omdömen om Köksspecialisten i Stockholm AB

Sedan starten hos Reco 2017

Jacob M
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Artin och hans team är exceptionellt proffsiga!! När familjen med småbarn stod inför en köksrenovering men de bokade hantverkarna aldrig dök upp var det inga muntra miner men jag fick kontakt med Artin och från den dagen vände han hela projektet från skit till ett rent nöje. Tack för ni hjälpte till med allt från små till stora saker, lyssnade och kom med förslag, såg detaljer som kunde förbättras och framför allt hela tiden kommunicerade med oss gällande tider. Vi rekommenderar Artin och teamet till alla er som står...

ANNELIE F
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Artin och hans killar har totalrenoverat vårat kök. Artin är en super trevlig kille som är bra på att ge tips, är trevlig utan att vara burdus eller för pushande. Allmänt trevlig. Hans killar som arbetar för honom är super killar av högsta klass! Snabba, trevliga och duktiga som attan! Jag går i god för att dom är exeptionella och bäst!

Susanne Petra Madeleine M
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Mycket trevlig kontakt med arbetsledare. Snabb installation av kök av kunniga snickare. Flexibla och tillmötesgående. Mycket nöjd. Tack! Petra

SPIROS L
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Vi anlitade Köksspecialisten för en totalrenovering av vårt kök. Det blev helt perfekt. Vi är så nöjda med slutresultatet och arbetet under resans gång. Alla som jobbade med vårt kök var professionella, trevliga och lyhörda. Artin, som alla andra skriver, var fantastisk att ha som bollplank och såg till att det blev precis som vi ville. Vi kommer definitivt anlita dem igen. Stort tack till Artin, Said, Mikael och alla andra.

FREDRIK S
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Vi renoverade köket med hjälp av Artin och gänget på Köksspecialisten. Medan många andra tillfrågade hantverkare suckade djupt vid åsynen av vårt lilla kök med konstiga vinklar så var Artin och team lösningsorienterade från start och gjorde ett fantastiskt jobb under svåra förutsättningar!

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Stort Tack för din rekommendation Fredrik. Vad roligt att du är nöjd med ditt kök. Ser framemot att ses nästa vecka för att planera ditt nästa projekt - Badrummet =) Bästa hälsningar Artin & hela teamet

DAVID W
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Köksspecialisten totalrenoverade vårat kök. Vi kunde inte varit mer nöjda med resultatet. Exceptionellt är ett passande betyg på resultat från Artin och gänget :)

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Stort Tack för din rekommendation David. Vad roligt att ni är nöjd med ditt kök. Stort tack för at vi fick vara med och genomföra renoveringen. Ser framemot att hjälpa med er med att renovera uteplatsen. Bästa hälsningar Artin & hela teamet

Nader E
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Köksspecilisten i Stockholm renoverade vårt badrum med ett utmärkt resultat. Alltid trevlig bemötande, noggranna och proffsiga. Hög kvalitet på allt. Är supernöjd med allt som Köksspecialisten levererade.

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Hej Nader, Tack för din rekommendation och stort tack för att vi fick hjälpa dig med köksrenoveringen. Vi ses snart igen när det närmar sig för badrumsrenoveringen. Bästa hälsningar Artin & köksspecialisten

Jenny Magdalena B
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Köksspecialisten renoverade mitt kök och jag rekommenderar dem varmt. Artin och teamet är snabba, hjälpsamma och prisvärda. Också flexibla om det dyker upp oväntade saker och det behövs speciallösningar. Tack för hjälpen!

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Tack Jenny för de varma orden och att vi fick ert förtroende att renovera hemma hos er. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden om ni skulle behöva hjälp med renovering. Bästa hälsningar Artin & Teamet

Richard M
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Köksspecialisten AB Femstjärnigt arbete! * Håller tider och kommer när dom sagt. * Trevliga, kompetenta och professionella. * Tydlig och bra offerering. * Levererar högkvalitativt arbete och håller tidsplan. * Städar och håller ordning. Jag rekommenderar Artin varmt.

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Hej Richard, Stort tack för din varma rekommendation och ett fint samarbete. Du är alltid välkommen tillbaka till oss igen om du ska renovera ditt hem igen. Bästa hälsningar Artin & köksspecialisten

Åsa A
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Fick hjälp med att lägga nytt golv i köket. Mycket trevligt bemötande. Arbetet utfördes exemplariskt. De lagade ett skåp som inte fungerade trots att det inte ingick i uppdraget 🌹🌹🌹.

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Hej Åsa, Tack för din rekommendation och att vi fick vara med och renovera golvet hemma hos dig. Stort tack för ditt förtroende för Köksspecialisten. Tack för att du la ner tid och skrev så fint om oss. Vi är så glada att du blev så glad med ditt golv. Du är alltid välkommen att kontakta oss igen när du vill renovera ditt hem igen. Varma hälsningar Artin & Teamet

Philip S
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Proffsig, hjälpsam och väldigt trevlig att jobba med. Kökspecialisten hjälpte mig att bygga ihop en Kvik-garderob. Hela arbetet gick väldigt snabbt och resultatet blev väldigt bra! Rekommenderas starkt!

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Hej Philip, Tack för din rekommendation och att vi fick vara med och renovera hemma hos dig. Tack för att du la ner tid och skrev så fint om oss. Vi är så glada att du blev så nöjd med din garderob. Du är alltid välkommen att kontakta oss igen när du vill renovera ditt hem igen. Varma hälsningar Artin & Teamet

Khao S
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Att hitta en rätt byggfirma som skulle ta hand om renoveringen av vår restaurang på Östermalm var en utmaning tills vi hörde om Köksspecialisten i Stockholm. Allt vi hade hört om Artin och Köksspecialisten stämde när vi träffade Artin och teamet som utförde arbetet. Att hitta byggfirma som är pålitliga och ärliga är en bristvara inom byggbranschen. De höll både tiden, hög kvalitet och kostnaden. Kan varmt rekommendera Köksspecialisten. Vi kommer inte anlita en annan byggfirma för våra kommande uppdrag och renoveringar än...

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Tack för din rekommendation och att vi fick vara med och renovera ert fantastiska restaurang. Tack för att du la ner tid och skrev så fint om oss. Vi är så glada att du blev så nöjd med hela arbetet och tack för de goda maten du bjöd oss. Helt magisk =) Ser framemot att renovera din andra restaurang under hösten. Varma hälsningar Artin & Teamet

Lena L
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Köksspecialisten hjälpte mig att installera en garderobsvägg med bra resultat - vilket man har rätt att förvänta sig då man betalar hantverkare. Så varför de två extra stjärnorna från godkänt till top notch? För det första var de intresserade av att göra jobbet. Då Kviks första snickare strulade och en vecka innan leverans sa att han tidigast kunde installera efter en månad blev jag här uppringd av en glad och trevlig man som hade offerten klar samma kväll och kunde göra jobbet dagen efter leverans. Snickarna som kom var...

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Stort Tack Lena för de fina och varma rekommendationerna. WOW. Vi är så glada att du blev så nöjd med hela arbetet. Tack för trevliga bemötandet under hela projektet. Att du la ner din tid för att skriva så fint om oss. Det betyder så mycket. Tack. Ni är alltid välkomna i framtiden när ni ska renovera igen. Vi ses =) Bästa hälsningar Artin och Teamet Köksspecialisten i Stockholm

Maria S
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Företaget med Artin som kontaktperson och med väldigt trevlig och kunnig personal skötte vår köksrenovering mycket bra. I den mån vi hade olika uppfattningsr så lyssnade Artin och killarna på oss och försökte verkligen få till köket som vi ville ha det. Och .... detbleb verkligen fint och funktionellt. Trevligt företag med bra personal, jag kan rekommendera Kölsdpecialisyen i Stockholm AB

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Tack finaste Maria för de varmaste orden om oss. Vi är så glada av att se hur ert hem blev totalt förändrad genom att göra om ert kök. Era vänlighet kommer vi alltid bära med oss. Vilka fina hjärtan ni har. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden om ni ska göra om något annat hemma. Varmaste hälsnigar Artin

Jonny P
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Fantastisk byggfirma som vi samarbetat med under flera år genom otaliga ​projekt. Alltid ett gediget jobb med mycket fint slutresultat men framförallt att våra kära kunder varit oerhört nöjda med dem både gällande prisnivå samt finish. Nyckeln till deras framgång tror jag är både Artin, som är en väldigt jordnära och trevlig person att ha kontakt med, samt deras snickar-team som installerar alla kök & bad mm som om det vore deras egna, dvs på ett suveränt vis. Så letar ni efter ett trevlig team av smidiga snickare...

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Tack för de varma orden. Vi är så tacksamma för förtroendet vi får från er på KVIK att hjälpa era kunder med deras kök och badrumsrenoveringar. Tack för ett så fint förtroende. Ser fram emot att hjälpa ännu fler kunder som ni har. Bästa hälsningar Artin

Eva R
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Det är andra gången vi köper tjänster av Köksspecialisten. Första gången gjorde de en köksrenovering (planering, kakling, insättning av nya maskiner). Det vi uppskattar är deras noggrannhet, breda yrkeskunnande och effektivitet. År 2021 köpte vi en badrumsrenovering med ihopsättning, uppsättning av 5 badrumsskåp, planering, inköp och montering av bänkskiva, montering av elektrisk handdukstork samt uppsättning av badrumslampa och spegel samt fixning med golvvärme. Även denna gång med samma yrkesskicklighet! Vi är jättenöjda! 😊😊😊

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Hej Eva, Vi är så tacksamma för de fina orden ni har skrivit om oss. Ni har varit så fina med oss alla från första dagen. Tack för att vi fick renovera ert hem. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden om ni behöver hjälp med renoveringen. Allt gott Artin & Teamet Köksspecialisten i Stockholm

Sandra A
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Jag totalrenoverade mitt kök med hjälp av Köksspecialisten. Resultatet blev utmärkt och genomfört på kort tid. Fick färgförslag till väggarna som matchade köket på ett fint sätt. Teamet löste de problem som upptäcktes under renoveringen på ett föredömligt sätt. Varje dag var det städat vilket gjorde att vi kunde bo i lägenheten under renoveringen. Artin kontaktade mig dagligen för att uppdatera mig om renoveringen samt om jag hade några frågor vilket kändes tryggt. Jag kan absolut rekommendera Köksspecialisten och kommer anlita dem igen.

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Hej Sandra. Vi är så tacksamma för de fina orden ni har skrivit om oss. Vi blev minst lika glada när vi såg hur glad och nöjd du var med ditt nya kök och hela arbetet. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden om ni behöver hjälp med renoveringen. Allt gott Artin & Teamet Köksspecialisten i Stockholm

Tom R
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Artin och hans team Köksspecialisten gjorde ett mycket bra jobb åt oss i Juni. Dom renoverade vårat kök och vi blev bemötta på ett proffsigt sätt. Artin och hans team på Kökspecialisten levde upp till våra förväntingar. Mvh, Tom Robertsson

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Hej Tom, Vi är så tacksamma för de fina orden ni har skrivit om oss. Ni har varit så fina med oss alla från första dagen. Tack för att vi fick renovera ert hem. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden om ni behöver hjälp med renoveringen. Allt gott Artin & Teamet Köksspecialisten i Stockholm

Peter N
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Artin och Köksspecialisten genomförde re- noveringen av vårt kök på ett ytterligt professionellt sätt. Hög kvalitet i arbetet; tidsplaner och anbud hölls. Ett trevligt bemötande gör att vi gärna läm Nar de bästa rekommendationer Peter Norrby

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Tack Peter för de varma orden. Det betyder så mkt att ni blev så nöjda med ert nya kök. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden om ni behöver hjälp med andra saker hemma. Tack för ert fina bemötande under hela projektet. Bästa hälsningar Artin Roys & Teamet

KARIM A
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Renoverade vår 3a med riktigt bra resultat och allt tack vare projektledaren och ägaren Artin! Inledningsvis kom han med flera ideér som vi sedan genomförde som exempelvis en Nisch i köket, färgval och design på spottar! Genomgående alltid ett öga för att vi skulle bli nöjda med arbetet och vilket lyft vi fic! Köket köptes från Kvik och var ett hel svart, utöver kök så renoverade vi hall och vardagssrum! Kan verkligen rekommendera Artin och hans gäng på köksspecialisten och vi kommer absolut använda dom till nästa renovering!

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Tack för att vi fick vara med och hjälpa er med renoveringen av ert hem och att ni litade på oss med dem förslag vi kom för ert fina hem. Vi ser fram emot att renovera och ta hand om nästa projekt. Tac för de varma orden. Hälsningar Artin & Temat

Andrew A
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Inför renoveringen av vårt kök och badrum kände vi oss genast trygga från första mötet med Köksspecialisten och projektledaren Artin. Väldigt proffsigt. Deras sätt att hantera hela uppdraget gjorde att vi upplevde att vårt hem är i trygga händer. Stort tack till Köksspecialisten. Letar ni efter en byggfirma som håller vad de lovar, kontakta Köksspecialisten i Stockholm.

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Tack Andrew för de varma orden. Så trevligt att få vara med och ert kök och badrum. Ni är alltid välkomna att kontakta oss för nästa gång ni vill renovera ert hem. Vi komma gärna tillbaka till er. Varma hälsningar Artin

Emanuel H
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Fantastiskt duktiga hantverkare som gjorde sitt yttersta i samband med renoveringen av vårt kök. Artin och teamet svarade direkt och fanns tillhands, all tider hölls, kvalitén blev den bästa och allt inom satt budget. Bästa hantverkarna jag varit med om, kan varmt rekommenderas!

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Tack Bästa Emanuel för de fina orden om oss. Så tacksamma för ditt fina förtroende som vi fick av er att hjälpa er med renoveringen. Ser fram emot att komma till när det blir dags för badrummet. Varma hälsningar Artin & Teamet

DANIEL G
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Köksspecialisten totalrenoverade mitt kök och man kan bara säga att man är riktigt nöjd. Artin såg till att jobbet utfördes snabbt, enligt våra önskemål, och utan bekymmer. Teamet var proffsiga och trevliga, och resultatet är ett riktigt fint kök.

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Tack bästa Daniel för de fina orden om oss. Så tacksamma för ditt fina förtroende som vi fick av er att hjälpa er med renoveringen av ert nya kök från KVIK. Ser fram emot att komma till er om ni skulle behöva hjälp med annat hemma hos er. Varma hälsningar Artin & Teamet

Ronald C
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Artin och sitt team är riktig schyssta snubbar som känns trygga att anlita. Jätte erfarna, hjälpsamma och generösa! Jag rekommenderar!

Lovisa A
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Anlitade Köksspecialisten för en totalrenovering av kök och kunde inte vara nöjdare med resultat och utförande! Hela teamet är otroligt professionella, serviceinriktade och tillmötesgående. De var lyhörda för våra önskemål men kom också med ärlig feedback och förslag för att renoveringen skulle bli så bra som möjligt inom överenskommen budget. Artin som projektledare är fantastiskt trevlig, och genuint mån om sina kunder. Han fanns alltid tillgänglig för frågor och visade ett stort engagemang genom hela processen. Bättre...

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Vi är så tacksamma att vi fick just Ert förtroende att hjälpa er med att totalrenovera ert kök. Tack för ert fina bemötande under hela projektet. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden när ni behöver göra annat i ert hem. Vi kommer gärna tillbaka. Varma hälsningar Artin & Teamet =)

Ann Z
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Fantastisk service och ett utomordentligt arbete. Vi är supernöjda!

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Hej Ann och Michael, Tack för ert fina bemötande under hela projektet. Vi är så tacksamma för ert fina omdöme om oss. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden om ni skulle behöva hjälp med renovering av ert hem. Allt gott Artin & Teamet

Erik S
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Köksspecialisten renoverade vårt kök, och vi har 0 ont att säga. Vi blev väl bemötta och fick mycket hjälp inför renoveringen, och kände oss helt trygga genom hela processen! Stort tack, kommer anlita igen!

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Hej Erik, Tack för ert fina bemötande under hela projektet. Vi är så tacksamma för ert fina omdöme om oss. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden om ni skulle behöva hjälp med renovering av ert hem. Allt gott Artin & glada Teamet =)

Andrea F
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Artin and team have installed a warderobe solution with excellent quality and high professionalism.

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Hej Andrea, Tack för ert fina bemötande under hela projektet. Vi är så tacksamma för ert fina omdöme om oss. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden om ni skulle behöva hjälp med renovering av ert hem. Allt gott Artin & glada Teamet =)

Johan A
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Jag köpte skjutdörrar från kvik och kom då i kontakt med Artin för hjälp med montering etc. Artin ordnade direkt så att en i personalen kom ut till mig för att mäta och säkerställa inför monteringen av dörrarna. Efter leverans av dörrarna skedde montering på angiven dag och installationen gick smidigt och personalen var väldigt trevlig. Vill också inflika att Artin är väldigt tillmötesgående och alltid trevlig att ha att göra med. Jag kommer absolut att anlita köksspecialisten igen om så krävs. Jag kan starkt rekommendera Artin och hans gäng. Mvh Johan

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Hej Johan, Tack för ert fina bemötande under hela projektet. Vi är så tacksamma för ert fina omdöme om oss. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden om ni skulle behöva hjälp med renovering av ert hem. Allt gott Artin & glada Teamet =)

HUGO H
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Min upplevelse efter offert-konsultation: Kunniga, vänliga, seriösa, noggranna, och väldigt service-minded. Vi hade idéer om åtgärder i ett kök inför försäljning. Köksspecialisten förklarade pedagogiskt och noggrant varför våra idéer inte var helt bra, och vi diskuterade vad man skulle kunna göra istället. De rekommenderade till sist att vi skulle låta köket vara som det är, istället för att lägga pengar på något med tvivelaktigt värde. Det kändes väldigt ärligt och seriöst! Kommer definitivt kontakta Köksspecialisten för framtida jobb.

Linnea A
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Mycket bra och noggranna! Kan verkligen rekommendera :)

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Hej Linnea, Vill tacka dig för ert fina förtroende för oss att få göra om er garderobslösning. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden om ni skulle behöva hjälp med renoveringen. Önskar er en trevlig midsommar. Varma hälsningar Artin

Inger Margareta A
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Vi köpte en garderob till sovrummet. Bra hjälp i butiken att välja dörrar, färg samt inredning. Artin och hans monteringskolkegor gjorde ett fullgott arbete både med målning av sovrummet samt montering av garderob. Allt sköttes på bestämd tid och alla inblandade var väldigt hjälpsamma. Vi rekommenderar dem gärna.

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Hej Inger och Åke, Tack för ert fina bemötande under hela projektet. Vi är så tacksamma för ert fina omdöme om oss. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden om ni skulle behöva hjälp med renovering / montering. Allt gott Artin & Teamet

Marcus N
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Jag fick kontakt med Köksspecialisten när jag skulle installera en garderob som jag köpt genom Kvik.Jag fick rekommendation av Kvik att det var Köksspecialisten som installerade deras garderober. Jag fick snabbt kontakt med Artin på Köksspecialisten och han gjorde ett hembesök där vi gick igenom vad som skulle göras. jag fick genast ett mycket gott intryck och de har varit snabba på att återkomma under processens gång. idag levererades min garderob och snickarna var här och installerade den och jag är verkligen supernöjd...

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Stort tack Marcus för fint omdöme och din rekommendation och för ditt fina förtroende för oss. Så underbart att du är nöjd med hela arbetet. Du är alltid välkommen att kontakta oss i framtiden om du skulle behöva hjälp med renovering. Varma hälsningar Artin =)

Lisa Camilla D
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Proffsiga och måna om att göra ett bra jobb. God planering och god kommunikation. Kan bara ge mina varmaste rekommendationer. Jag anlitar er gärna igen.

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Stort tack Lisa för fint omdöme och din rekommendation och för ditt fina förtroende för oss. Så underbart att du är nöjd med hela arbetet. Du är alltid välkommen att kontakta oss i framtiden om du skulle behöva hjälp med renovering. Varma hälsningar Artin =)

Anna / Björn R
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Äntligen professionella hantverkare , Riktigt kunniga problemlösare, Tack ! Vi kommer att anlita er igen .

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Hej Anna och Björn, Tack för ert fina och trevliga bemötande under projektet. Tack för att vi fick vara med och hjälpa er med renoveringen. Vi ser fram emot att renovera ert nya hem i snar framtid. Varma hälsningar Artin

Deniz K
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Vi är jättenöjda med totalrenoveringen av vårt kök som Köksspecialisten i Stockholm utförde. Kundnöjdhet i fokus och hantverkarkvalitet är vad som genomsyrar hela teamet. Artin som projektledare har ett stort hjärta för service och det märks att han drivs av en passion att se till att våra drömmar med köket blev en verkligen. Vi är jätte nöjda med både bemötandet och service. Köksspecialisten håller det de lovar. Slutresultatet blev även bättre än vi förväntade oss. Vi kommer att använder de igen! Starkt rekommenderad!

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Tack Deniz för att vi fick vara med och hjälpa dig med renoveringen. Du är alltid välkommen att kontakta oss i framtiden. Ser fram emot att höras igen. Hälsningar Artin

Micaela B
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Höll vad de lovade. Arbetade snabbt och proffsigt. Väldigt nöjda med resultatet. Även bra på att kommunicera innan arbetet, så vi fick snabb feedback på frågor och vad som gällde inför arbetet.

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Tack Micaela för varma orden och att ni var nöjda med vårt arbete. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden om ni behöver hjälp med annat i er bostad. Hela teamet tackar och hälsar =) Vänligen Artin

HAWI E
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Köksspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av badrummet i vår lägenhet. Artin är väldigt hjälpsam och lyhörd och har jättebra bemötande mot sina kunder. Tidplan och budget hölls, och under renoveringen var det skönt att han var lättillgänglig via telefon/mail samt hade en ärlig kommunikation. Man får helt enkelt ett bra förtroende för honom och hans kollegor. Vi skulle absolut anlita Artin igen!

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Stort tack Hawi för fint omdöme och din rekommendation och för ditt fina förtroende för oss. Så underbart att du är nöjd med hela arbetet. Du är alltid välkommen att kontakta oss i framtiden om du skulle behöva hjälp med renovering. Varma hälsningar Artin =)

JONAS T
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Vi anlitade köksspecialisten för en helrenovering av vår lägenhet som inkluderade Golvläggning i hela lägenheten Målning av hela lägenheten Rivning av väggar Installation av komplett nytt kök Artin som var vår projektledare på Köksspecialisten var fantastiskt trevlig att ha att göra med. Han gav bra proaktivt förslag på lösningar, hade alltid trevligt bemötande och kändes genom hela processen genuint mån om att vi skulle bli nöjda. Slutresultatet blev precis som vi hade hoppats och den överenskomna budget och...

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Stort tack Jonas för fint omdöme och din rekommendation och för ditt fina förtroende för oss. Så underbart att du är nöjd med hela arbetet. Du är alltid välkommen att kontakta oss i framtiden om du skulle behöva hjälp med renovering. Varma hälsningar Artin =)

Samantha S
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Bästa bemötandet jag fått när jag sökt efter hantverkare. Fick dom rekommenderade av en vän som använt sig utav dom vid ett flertal olika tillfällen. Jag var supernöjd med allt och har även rekommenderat dom vidare till mina vänner. Jag kommer definitivt att använda dom när nästa lägenhet ska renoveras. Artin är nog en av de trevligaste människorna jag träffat, jag är helt enkelt supernöjd!

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Stort tack Samantha för ditt fina omdöme och din rekommendation om oss och för ditt fina förtroende för oss. Så underbart att du är nöjd med hela arbetet. Du är alltid välkommen att kontakta oss i framtiden om du skulle behöva hjälp med renovering. Varma hälsningar Artin =)

John H
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Köksspecialisten har byggt 4 kök hos mig, dvs varje gång jag flyttat och renoverat. Jag anlitar köksspecialisten för att de är ärliga och kommer med konstruktiva förslag. Dessutom är de väldigt trevliga och pålitliga. Jag rekommenderar köksspecialisten varje gång någon frågar om jag känner en bra byggfirma. Högsta betyg!

Susanne B
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Installation av kök. På hela taget bra men lite rörigt i logistiken.

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Hej Susanne, Tack för ert fina förtroende för oss och ert fina bemötande under hela projektet. Tack också för er feedback.Vi tar till oss det. Vi jobbar ständigt för att förbättra våra processer för att förenkla renoveringen för våra kunder och öka kundtillfredsställelsen. Vi är så glada att ni var så nöjda mer ert nya kök. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden om ni skulle behöva hjälp med renovering av ert hem. Vänligen Artin & teamet =)

Arman R
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Jag anlitade Köksspecialisten då jag köpt nytt kök och behövde hjälp med installationen av detta. Träffade då Artin på första kundmötet där man direkt fick känslan av trevligt bemötande, kunden i fokus och proffsigt tänk rakt igenom. Trots de va tidspressat så löste dem detta jobb med bravur, jobbat med många bolag tidigare och är själv i byggsvängen, men detta är helt klart ett bolag jag ger mina högsta och bästa rekommendationer till. Jag blev så pass nöjd så dem fick även göra ett nytt badrum till mig, som även detta...

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Tack Arman för dina varma rekommendationer. Att få vara med göra om ditt kök och badrum var en mycket spännande resa för oss alla. Har aldrig träffat någon som har sån fantastisk öga för detaljer och design. Genom dina fina tankar om hur ditt hem ska se ut har du lyckats få till den till en drömbostad. Tack för att vi fick just ditt förtroende och göra om ditt kök och badrum. Ser fram emot att få hjälpa dig med framtida uppdrag. Hela teamet tackar. Allt gott Artin

Maria A
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Jag har nyligen anlitat Köksspecialisten för en renovering av badrumet och jag är väldigt nöjd med både resultatet och killarnas arbete, det gick snabbt och smidigt, de var lyhörda och trevliga och t o m åtgärdade oförutsedd problem som visade sig av fel leverans från ett annar företag, så jag kan varmt rekomendera Köksspecialisten i Stockholm AB /Maria Autrieb

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Tack Maria för att vi fick ditt förtroende att hjälpa dig med badrummet. Tack för att de fina orden om oss. Du är alltid välkommen att kontakta oss i framtiden om du skulle behöva hjälp med renovering i ditt hem. Allt gott Artin

Maria L
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Köksspecialisten monterade en Kvikgarderob i min klädkammare. De tog hand om allt från mottagning av leverans, montering och bortforsling av överblivet material. Mycket tillmötesgående. De anpassade sig helt efter mina tider och kom vid utsatt tid. Snabbt och bra jobb.

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Tack Maria för att vi fick ditt förtroende att hjälpa dig med garderobslösningen. Tack för att de fina orden om oss. Du är alltid välkommen att kontakta oss i framtiden om du skulle behöva hjälp med renovering i ditt hem. Allt gott Artin

Jonas M
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Resultatet blev toppen och Artin & Co var väldigt smidiga att samarbeta med. Ett kanongäng!

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Tusen tack Jonas för att vi fick ert förtroende att få renovera hos er och tack för ert fina och trevliga bemötande under hela projektet. Vi är så glada att ni fick ert drömkök och att ni blev så nöjda. Ni är alltid välkomna tillbaka att kontakta oss i framtiden. Vänligen Artin & Teamet

Dan A
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Vi köpte ett komplett nytt kök och renoverade flera rum. Köksspecialisten (Artin m.fl) gjorde ett fantastiskt installations- och renoveringsarbete! De löste på ett professionellt och trevligt sätt alla problem. Kunde inte ha varit smidigare. De satte varje detalj och vi är supernöjda!

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Tack Dan och Pia för ert fina omdöme och rekommendation :) Så gott och höra att Ni är nöjda med renoveringen. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden om ni skulle behöva hjälp med renoveringen. Allt gott Artin & Teamet

Göran E
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Kökspecialisten i Stockholm AB hjälpte mig att installera en skjutdörrsgarderob. De var mycket trevliga och måna om att kunna hjälpa till den tid som passade mig och i nära anslutning till leverans av garderoben! Arbetet utfördes på utlovad tid. De var försiktiga och lämnade inga oönskade märken efter sig, vilket inte alltid är fallet med hantverkare. Claes

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Hej Göran, Tack för fina förtroendet att få hjälpa dig med garderobslösningen. Tack för ditt fina omdöme. Du är alltid välkommen att kontakta oss i framtiden om du skulle behöva renovera ditt hem. Allt gott Artin & teamet

Nelson W
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Jag fick vid två olika jobb tillfälle att stifta bekantskap med Köksspecialisten i Stockholm AB. De är genomgående otroligt bra att ha att göra med. Snabba, ärliga, duktiga och allt annat du kan önska vid kontakt och kommunikation med Hantverkare. Nästa gång vi behöver hjälp vid byte av kök eller badrum och annat kommer vi uteslutande att kontakta dem.

Svar från Köksspecialisten i Stockholm AB

Tack Nelson för förtroendet och fina kontakten vi hade under projektet. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden. Tack även för de varma orden om oss och din upplevelse av våra tjänster. Vänligen Artin & Teamet

Ewa K
Skrev om Köksspecialisten i Stockholm AB

Fick mycket fin hjälp av företaget BO FIN, Artin och Michael, med att åtgärda de fel som gjorts av tidigare köksinstallatör.