ristorante la Volpina AB

2.8

4 omdömen om ristorante la Volpina AB

Sara S
Skrev om ristorante la Volpina AB

Överaskande bra Italienare som ligger lite avsides på en bakgata men centralt. Riktigt bra carpaccio med tryffel, bra pasta och oxfilén även den med lite tryffel var fantastiskt bra. Servicen avslappnad, uppmärksam och kunnig. En klassisk Italienare med mycket bra mat men i en tråkig lokal vilket tyvärr drar ner betyget.

Jakob D gillar detta
Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Anna-Carin C
Skrev om ristorante la Volpina AB

Traditionell italiensk smak, mycket Karljohanssvamp, tryffel, pasta och annat klassiskt. Goda, rena smaker, bra viner. Otroligt trevlig, uppmärksam och serviceminded personal. Inget problem att byta ut vin som inte föll i smaken. Trång lokal, högljutt - har man hörselproblem är det svårt. Lite höga priser, även om maten är riktigt bra. Men en fiskrätt för 300 kr motiveras inte bara med smaken utan restaurangen som helhet, och den känns mer som en trattoria. Därför blir det bara en fyra.

Anders G
Skrev om ristorante la Volpina AB

Italiensk restaurang av det lite lyxigare slaget, väldigt bra mat och trevlig sevice.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Leon
Skrev om ristorante la Volpina AB

Älskar du lite lyxigare italiensk mat och har inte något emot att bli behandlad som skit, då är detta stället för dig. Här kunde jag skrivit om den helt underbara Cannelonin, men det som blev avgörande för mig var när jag och mina kollegor blev oförskämt behandlade av den korta lilla italienska hovmästaren då han gav bort vår plats till ett gäng medelålders kostymgubbar som dessutom trängde sig i kön. Inte nog med det, hovmästaren ljög oss också rätt i ansiktet och sa att de hade bokat bordet fastän en annan servitör hade...