Alla kategorier Godis Östergötland Söderköping Konfekthörnan Daniel Özer

Carl skrev om Konfekthörnan Daniel Özer
    Sörpings godaste glass
  • Michael N
    Michael N skrev om Konfekthörnan Daniel Özer
    Glassen är riktigt god, men esterande utbud var bättre förr...
  • Johan  K
    Johan K skrev om Konfekthörnan Daniel Özer
    På konfekthörnan finns Söderköping absolut godaste glass. Många tror att det är smultronstället som har dem godaste glassarna men så är det inte. Nere i Källaren på konfekt får man inte så häftiga uppläggningar men man får den godaste kulglassen i Sörping. Ganska prisvärd trots årets prishöjning men helt klart bäst.
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Konfekthörnan Daniel Özer
    Om du är hungrig en varm sommardag och inte orkar laga mat, gör som jag o ät dig tokmätt på glass! De har väldigt många olika smaker, allt från de tradtionella till lite mer exotiska. Man får väldigt stor beslutsångest, men de är värt. Fyra kulor kärlek kostar 30 kr har jag för mig, men om de är mer så är det ändå värt de! Åk dit o bli fast i ett glassmissbruk!
  • Christoffer R
    Christoffer R skrev om Konfekthörnan Daniel Özer
    Om du är sugen på hemmagjord glass så är detta ett ställe för dig. Smultronstället må vara fint och serverar bra glass men på konfekthörnan hittar du absolut den godaste glassen till ett bra pris. Konfekthörnan har även specialiserat sig på sportfiske så om du letar efter fiskegrejer så finns det där.
  • Johan K
    Johan K skrev om Konfekthörnan Daniel Özer
    Nere i Källaren på konfekt får man inte så häftiga uppläggningar men man får den godaste kulglassen i Sörping. Ganska prisvärd trots årets prishöjning men helt klart bäst.ö
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Konfekthörnan Daniel Özer
    Hemmagjord italienskglass...det kan inte bli bättre! Den godaste glassen jag har ätit, slår Smultronstället med hästlängder! Nog för att de har fina uppläggningar, men SIA-glass kan jag köpa i affären! Prova på deras saffransglass, den är gudomlig!

Rådhustorget 1, 614 34 Söderköping