Alla kategorier Elektriker Skåne Kristianstad Kontor El/vvs/vent

Uddevägen 3, 291 54 Kristianstad — Visa karta

Stjärnplan 3, 21618, Limhamn
Rut och Rot Hemservice
Jenny S:
Personligt och litet företag. Lätt att komma i kontakt med och löser de situationer som uppstår.

Läs vad 3 kunder tycker om Kontor El/vvs/vent

• Joakim P
    Joakim P skrev om Kontor El/vvs/vent
    Jag jobbar själv på bravida vvs som rörmokare men vill rekommendera min kompis Jhonny strand som jobbar på sjukhuset nus i umeå åt bravida vvs. Han var med om en Olycka för ca 3 år sedan och blev till stor del förlamad i vänster fot och arm. Han var sjukskriven och kunde inte ens gå på toa utan hjälp. Han har kämpat SJUKT hårt och är idag tillbaka 100%20och håller i sina egna projekt. Tycker det är riktigt riktigt starkt. För övrigt gör har jätte fina jobb. Och hjälper alltid en kompis Lr granne som behöver. Min erfarenhet är 11 år som industri/vvs montör
  • Thommy L
    Thommy L skrev om Kontor El/vvs/vent
    Mina medarbetare kämpar varje dag med att lösa våra kunders utmaningar så snabbt och kompetent som möjligtMest rek jag teknikern Anders Stenberg Linköping
  • elisa s
    elisa s skrev om Kontor El/vvs/vent
    Bravida de är väldigt professionella. De hjälper folk och förstår folk. Jag recommenderar Bravida. Toppen bra!

Uddevägen 3, 291 54 Kristianstad