Trevnad&smak AB

Trevnad&smak AB

4 omdömen om Trevnad&smak AB

Johan L
Skrev om Trevnad&smak AB

Vi har anlitat Trevnad&Smak i flera år för hemstädning och är oerhört nöjda! Extremt duktiga och noggranna, flexibla och oerhört måna om att leverera enligt våra önskemål -Vi är jättenöjda och imponerade! Alena är servicemind personifierad!

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Gunilla B
Skrev om Trevnad&smak AB

Alena är toppen! Proffsig, glad och positiv! Väldigt nöjd och rekommenderar dem verkligen! Hälsar Gunilla Brolin

Maria L
Skrev om Trevnad&smak AB

Trevnad&Smak AB gjorde renovering i mitt hus. Köket byggdes upp på ny plats, och rör för vatten/avlopp, samt el-ledningar och ventilation drogs fram till ny plats samtidigt med målning och tapetsering av väggar i köket och hållen. Trevnad&Smak har varit proffsiga ända från första möte. Bra offert, och tydlig kommunikation under tiden arbetet pågick. Jag och familjen är jätte nöjda av utfört arbete.

Helen A gillar detta
Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

STAFFAN S
Skrev om Trevnad&smak AB

Ett plank och en ny entretrappa: Trevnad och Smak arbetade hårt och effektivt, på överenskomna tider och inom budget. Noggranna och positiva. Vi blev mycket nöjda.

Helen A gillar detta