Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Haninge Kontrollansvarig/Besiktningsman Fredrik Lundgren

Kontrollansvarig/Besiktningsman Fredrik Lundgren

Villavägen 23, 137 38 Västerhaninge — Visa karta

Välkommen till oss på Byggansvar.se!

Vi arbetar med entreprenadbesiktning och med kontrollansvarig uppdrag
Vi är:
Certifierad Kontrollansvarig enl PBL
Certifierad Besiktningsman enl Kiwa fd Swedcert
Även erfarenhet av bygginspektör uppdrag.
Vi har lång erfarenhet av både små och större projekt och hjälper både privatpersoner, kommuner och bostadsrättsföreningar i hela Stockholmsområdet.
Våra rötter bottnar sig i hantverkarledet.

När du anlitar oss får du ett företag som har mångårig erfarenhet när det kommer till nyproduktion.
Byggansvar är ett opartiskt företag som arbetar efter gällande branschregler. När vi avslutar och lämnar över projektet ingår foto och filmdokumentation
(flygbilder när vädret tillåter).

Pris exempel:
Nyproduktion bostadshus fr 15000-25000kr
Tillbyggnad fr 10000-17000kr
Projektledning löpande 1100kr/h
Kontakta oss så berättar vi mer om vad vi kan göra för dig!

Läs vad 2 kunder tycker om Kontrollansvarig/Besiktningsman Fredrik Lundgren

• Kjell O
    Kjell O skrev om Kontrollansvarig/Besiktningsman Fredrik Lundgren
    Jag anlitade Fredrik på Byggansvar som kvalitetsansvarig när vi byggde ett nytt hus i Årsta havsbad. Han skötte allting perfekt,var med på alla möten med kommunen såg till att alla dokument var i sin ordning vilket gjorde vår resa genom bygget smidig.
    Byggansvar gör även besiktningar .
    Dom har besiktigat min grannes husbygge med ett perfekt resultat med en nöjd husägare till följd.
    Så jag kan varmt rekommendera Byggansvar till både Kvalitetsansvarig och besiktning.

Kjell Olsson Läs mer
    Fredrik L gillar detta
  • John B skrev om Kontrollansvarig/Besiktningsman Fredrik Lundgren
    Hej.
    Jag hade hjälp av Byggansvar med kontrollansvar för mitt garagebygge.
    Jag tycker allt fungerade mycket bra och ger därför högsta betyg.
    Skulle troligtvis anlita Byggansvar igen om jag skulle bygga något mer. Läs mer
    Fredrik L gillar detta

Villavägen 23, 137 38 Västerhaninge