Riskutbildning

Nybohovsbacken 18
117 61 Stockholm — Visa karta

Läs vad 29 kunder tycker om Riskutbildning

• Bila T skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det var roligt och vi lärde oss viktiga saker inför körkortet. Läs mer
  • Vuk F skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Nöjd helt och hållet, väldigt professionellt gjort. Läs mer
  • Michaela R skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag fick jättebra bemötande, jag är nöjd. Läs mer
  • Maja P skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag är supernöjd med riskutbildningen. Den lärde mig väldigt mycket, bland annat känslan av att tappa kontrollen över bilden. Och även inom teorin lärde jag mig mycket som var kopplat till risker, vinterdäck och hur man ska hantera situationer som halka. Läs mer
  • Madeleine S skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag fick ett trevligt bemötande men är inte nöjd med kursen då läraren var väldigt ineffektiv och gärna satt vid datorn långa stunder för att dra ut på tiden. Om man inte kan fylla 3 timmar med innehåll kanske man inte borde vara den som undervisar. Läs mer
  • Tove S skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jättebra utbildning! Jag lärde mig mycket! Läs mer
  • Jacob H skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Informativt och bra, kommer ha med mig en del tankar i bagaget. Tycker att det kan bli lite mer diskussion angående alkohol. Normer, situationer och liknande. Läs mer
  • Cristian V skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Fantastiskt ,jag har kommit lite nervös from börjar men när lärare borja a pratar ,de blir bra och lugnare ,nu ska åk till risk2 snart och hoppas att klara mig utan problem
    Tack körkortshuset så klart jag rekommenderar er . Läs mer
  • Darya K skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det var väldigt trevlig stämning. Jag kände mig jätte välkommen av personalen. Läs mer
  • Ali M skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det har varit överlag bra föreläsning/utbildning. Bra lärare som fått mig att följa upp utbildning med intresse trots dålig och obekväm lokal. Rekommenderar varmt ändå Läs mer
  • Melisa Ü skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det var kul & intressant!
    Man fick lära sig mycket och kunskaper man kan ta med i livet fram över med körningen Läs mer
  • John M skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    I think overall this is a great program to have in Sweden. For me, the administration of the program was smooth and efficient at the driving school. Läs mer
  • Deep P skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det är lite längre än det borde vara, men då har sverige de lägsta bilolyckorna per capita i världen, så jag antar att det fungerar. Cool lärare. Läs mer
  • Solomon T skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Mycket bra och professionell!
    Rolig dessutom :) . Läs mer
  • Peter P skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra liknelser man ofta inte tänker på Läs mer
  • Tim L
    Tim L skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag har än så länge bara avklarat risk-ettan. Det var en informativ, intressant och ibland t o m rolig "lektion". Läs mer
  • Auburn D skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Mycket bra utbildnig.Nicholas var pedagogiskt och helt enkelt bra. Läs mer
  • Anna A skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Jag tyckte att riskutbildningen innehöll mycket mera än jag trodde den skulle göra. Fick lära oss mycket om statistik och procent vilket man inte visste sedan innan och man blev förvånad över. Halkbanan tog upp allt som man kan tänkas komma över i trafiken och det var väldigt rärorikt och bra att få känna på. Man blev förvånad över hur det verkligen funkar i verkliga livet och att man måste vara så mycket mera försiktig än vad man först tror. Läs mer
  • Julia C skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra att det inte bara var föreläsning utan att gruppen fick samtala kring frågor. Detta gjorde att man fick olika insyns vinklar men även andra tops om vad som kan ge mest med ävningskörongen ellee tips på appar för att träna teori. Gav inte bara lärdom om trötthet och rattfylleri utan även tips från personer som även de försöker ta körkort Läs mer
  • Nath H
    Nath H skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Riskutbildningen ger självklart nyttig information, som måste delas med alla blivande förare.
    Bättre stolar, något att dricka och fler frågor om ställningstagande hade jag önskat. Läs mer
  • Anki N skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Tyckte riskutbildningen var super. Man fick sig en ordentlig tankeställare på halkbanan när man insåg hur bromssträckan kan se ut på olika väglag samt hastighet. Att 5 km/h mer kan göra stor skillnad. Läs mer
  • Anna W skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra, pedagogiskt och inbjudande. Roligt att träffa andra och diskutera i grupp samt få råd om körning osv. Läs mer
  • Joakim F skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Riskutbildningen som utfördes av läraren Nicholas var inte bara informerande utan även underhållande. Läraren fokuserade på att involvera oss som kom till utbildningen vilket ledde till att man tog in mer info. Läraren frågade oss också om hur vi ville lägga upp 3 timmars kursen med simpla frågor som när vi skulle ta rast och hur vi skulle gå igenom vad vi lärt oss men en röstning av prov eller att svara på frågor som olika grupper.
    Mycket nöjd med kursen! Läs mer
  • Alexandra O
    Alexandra O skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Tyckte det var riktigt bra, man fick nya perspektiv på det hela och gick därifrån lite klokare än när man kom dit. Vissa frågeställningar som för mig verkligen blev en ögonöppnare gällande användande av mobiltelefon i trafiken. Handledaren var inte bara duktig utan lika allvarlig som skämtsam, vilket gjorde att man tog åt informationen lite bättre. Perfekt, kunde inte varit bättre! Läs mer
  • Klara R skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Hade förväntat mig en tråkig föreläsning i ett par timmar med saker jag redan kunde.
    Blev väldigt positivt överraskad! Utbildningen var interaktiv och intressant! Lärde mig väldigt mycket och fick insikter och nya synvinklar. En toppenkväll! Läs mer
  • Zaynab H skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Riskutbildningen var väldigt bra och man lärde sig mycket. Risk 1:an var intressan och det kändes som att den var välplanerad. Det som kunde ha gjorts bättre är om fler exempel på farliga situationer och olyckor som skett pga alkohol/sömn.

Risk 2:an var väldigt rolig och intressan. Något som man kan förbättra är nog att i slutet ge mer tydliga mekaniska råd på hur man ska undvika halk och olyckor. Läs mer
  • Cecilia E skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Det var väldigt smidigt med transporten. Kunde gått ut mer info före om hur dagen var upplagd och vad som skumle hända på plats. Läs mer
  • Elin S skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Bra upplägg, kunde vara tydligare att man bör ta med sig ngt att äta under dagen. Bra att vara uppdelad i två grupper, roligt att kolla när de andra körde. Läs mer
  • Mikael Ö skrev om Riskutbildning en del av Körkortshuset - Liljeholmen
    Utbildningen var enl. förväntan. Jag fick bättre känsla för hur halt underlag känns och vad jag bör tänka på och framför allt varför. Läs mer

Nybohovsbacken 18, 117 61 Stockholm