Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Kortedala Tandvård

Kortedala Torg 7B, 415 10 Göteborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Kortedala Tandvård

• Lucija S
    Lucija S skrev om Kortedala Tandvård
    BÄSTA TANDLÄKAREN I SVERIGE jättego gubbe med läng erfarenhet har varit hos många så jag vet jättecool har liten hund i mottagningen men skulle dock arbeta mera kvällstid samt ta in en ytterligare tandläkare, lite äldre, de med lång erfarenhet är bäst ! Läs mer
  • C
    C skrev om Kortedala Tandvård
    Han var inte särskild bra och väldigt arrogant, det kändes att han vill att jag ska vara tyst.

Han var väldigt förkyld en dag jag besökt honom för behandling. Och ett par veckor senare var han ännu mer förkyld, och efter han hade snuvat på tangentbord till datorn han använda, mitt i behandlingen; satt han händerna direkt tillbaka i min mun UTAN att rensa de!!!! Och ett tand som jag hade haft mycket ond med hade han sagt att ska lära mig att hantera det för att man med ålder få ond hit och dit och att folk nu för tiden klaga på det minsta lilla saker.

Min tand blev bara värre och värre och jag hade flera månader av ont tills jag gick till ett annat tandläkare som skickat mig till ett speciallist på Östra sjukhus och där hade de konstaterat att jag hade blöd förgiftning pga att detta tand (som var rot fylld) hade läckage, skadan var så omfattande att de var tvungen att ta det ut. Och det måste göras med ett kirurg som kostade mig nästan 4000 kr.

Så jag kan inte säger att han är ett bra tandläkare - tvärtom. Läs mer

Bästa tandläkarna i Göteborg:

Per C Per C tycker:
“Känner mig verkligen väl omhän...” Läs mer

Hisingsgatan 28, 41703, Göteborg