Alla kategorier Snickare Skåne Malmö Kpw Bygg HB

Kpw Bygg HB

Uppsalagatan 20, 214 29 Malmö — Visa karta

Stjärnplan 3, 21618, Limhamn
Anna B:
De är proffsiga, kommer alltid i tid och det blir snyggt och fräscht.

Snickare nära Kpw Bygg HB:

Stjärnplan 3, Limhamn
Rut & Rot Hemservice AB erbjuder tjänster som berättigar både rut- och rotavdrag... Läs mer ›
Anna B:
De är proffsiga, kommer alltid i tid och det blir snyggt och fräscht.

Läs vad 5 kunder tycker om Kpw Bygg HB

• J H
    J H skrev om Kpw Bygg HB
    VARNING SE UPP FÖR KPW BYGG
    Fusk företag, inkompetenta, oseriösa hantverkare som inte har någon aning om hur man river ner eller bygger upp ett nytt kök.Vår dröm kök har förvandlas till mardröms kök. Allt måste göras om. Många skåp är skadade och behöver ersättas på grund av ovarsam hantering. Och inte tala om köks kakel, har aldrig sett värre oproffsigt köks kakel.
    Inte undra på att vårt kök var iskall, hål i väggen som inte är täppa, trots att jag påpekade att det måste göras.
    Vi var tvungna att ta bort ena fönster karmen för att få plats med kylskåp och frys mellan fönstret och väggen. Sa till hantverkarna att de måste täppa till/spackla utrymmet där karmen satt, vilket de lovat att fixa, men inte har gjort. Hantverkarna monterade mikrovågsugnen upp och ner. Enligt Ikeas köksritning skulle ventilationen monteras under frys och kylskåp, hantverkarna monterade det över kyl och frys, helt omvänt och tokig, fyller ingen funktion alls. Jag skulle kunna skriva fler sidor på vilka allvarliga misstag de har gjort och bifoga med minst 50 bilder som bevisar hur inkompetenta de är.
    Om du inte vill slänga dina pengar i sjön och uppleva en mardröm anlita inte KPW. Har kollat med konsument rådgivning vad jag kan göra, de sa att enligt lag ska ett företag rätta till sina misstag. Ärligt talat vågar jag inte låta de röra mitt kök igen, hellre förlorar jag pengarna som jag betalat ut till de än riskerar ännu större misstag och fler skador, litar inte ens 1 % på företaget.
  • Sylwia M
    Sylwia M skrev om Kpw Bygg HB
    Piotr är en bedragare, han kör dyra bilar för andras pengar VARNING SE UPP FÖR KPW BYGG !!!
    Hans firma har ingen giltigt våtrums behörighet!!!
    Han betalar för pappret för att nån annan firma ska skriva under utan att besikta badrummet.
    Han tar in så kallade hantverkare från Polen som han därefter blåser och bytar ut mot nya offer. Piotr Mikola Chomiszczak umgås i kriminella kretsar så som Folketsbygg och Jacek Baranbygg.Dem här företagen drivs av organiserade kriminella grupper .Mutor betalas ut till stora bostadsbolag så som Mkb i fronten.Inte minst bedrägerier på miljon belopp görs tills idag.
    Så lever Piotr Mikola Chomiszczak så kallade chefen på KPW Bygg...
  • Philip J
    Philip J skrev om Kpw Bygg HB
    Varning för detta oseriösa företag. Tog betalt drog rotavdrag men gjorde aldrig arbetet klart. Inga riktiga hantverkare - arbetet fick göras om i badrum och kök, målning allt som de hade gjort då det var felaktigt utfört.
  • Wioletta C
    Wioletta C skrev om Kpw Bygg HB
    Vi kom först i kontakt med Peter och KPW Bygg sommaren 2012 när vi köpte vårt hus. Vi hittade KPW via nätet och kontaktade dem. Vi ville bygga om vår ovanvåning, dvs höja taket upp till nock, byta golv och sätta träpanel på väggarna. Killarna som jobbade med renoveringen var ordningssamma, trevliga, punktliga och mycket flitiga. Arbetet gick fort och med ett gott resultat. Vi uppskattade att de alltid efter var dags slut städade efter sig så det kändes inte på samma sätt att man bodde i en renovering.

Därefter upptäckte vi en skada på huset som vi behövde åtgärda. Detta blev en stor renovering, som innefattade ett sovrum (nytt golv, innerväggar, nya fönster, panelsättning, tapetsering och garderobsbygge), ett större badrum, en WC (kakel, panel, nytt fönster), en hall (klinker, nya innerväggar, ny dörr, bredspackling, målning), och en tvättstuga (kakel, montering av inredning, nytt fönster.)

Vi har dessutom fått hjälp med att byta ut skadat material i en farstu och bygga om denna, samt att vi fått hjälp att tilläggsisolera våra vattenrör och så har vi fått hjälp att underhålla vår krypgrund.

Vi har varit mycket nöjda med KPW. Deras arbete är noga utfört och de är alltid arbetssamma och har ordning och reda under tiden. Vi kommer fortsätta vända oss till Peter och KPW när vi behöver hjälp med diverse renoveringar i vårt hem.

Filippa och Henrik
  • Michel p
    Michel p skrev om Kpw Bygg HB
    Svart jobbare!! oseriös firma ,slutförde aldrigt jobbet. Svara ej på telefon,mail.

Uppsalagatan 20, 214 29 Malmö