Alla kategorier Målare Örebro Örebro Nordisk Yta Krafft Måleri

Krafft Måleri, sid 2

Idrottshuset 1A, 702 25 Örebro — Visa karta

I centrala Örebro finner ni anrika Krafft Måleri. Våra målare har lång erfarenhet och jobbar alltid för att ge dig bra service och kvalité i arbetet. Vi vill kunna ta uppdrag på kort varsel och därför har vi alltid välutrustade bilar redo för alla sorters måleri!

I butiken ger vi dig inspiration, råd och tips inför ditt projekt. Vi vill att du ska bli nöjd med resultatet och därför visar vi gärna hur det kommer se ut i vår inredda ateljé. Du kan främst inhandla färg och tapeter, men vi visar också de kök vi har till försäljning. Vi har dessutom en lekhörna för barn som tröttnar på att jämföra färgkartor och välja tapeter.

Några av de tjänster vi erbjuder är byggnadsmåleri, färgsättning, dekorativt måleri och målning av industrigolv och plåttak. Vi håller dessutom lift- och ställningskurser på förfrågan.

Kom förbi butiken eller hör av dig så hjälper vi dig!

Läs vad 69 kunder tycker om Krafft Måleri

• Kjell A skrev om Krafft Måleri
    Om måleri och har vi bara gott att såga. Läs mer
  • Staffan S skrev om Krafft Måleri
    Bra service, pålitliga , trevliga och ärliga.
    Jag rekommenderar verkligen dem. Läs mer
  • Ulf U skrev om Krafft Måleri
    Köpte hjälp med renovering av gamla fönster.
    Allt, bemötandet från första kontakt till kvalitén på genomförandet var alltigenom perfekt.
    Ett verkligen toppenföretag!! Läs mer
  • Erik N skrev om Krafft Måleri
    Krafft Måleri har under de 3 åren som jag har jobbat med dom varit en bra sammarbetspartner, de har visat ett genuint engagemang. Detta är något som fungerat genom hela kedjan, allt från beställning av en liten burk färg till beställning av ett omfattande arbete. God kompetens inom företaget är något som jag uppskattar! Läs mer
  • Elisabeth E skrev om Krafft Måleri
    Mycket nöjd!
    Bra arbete och trevlig personal Läs mer
  • Gerd S skrev om Krafft Måleri
    Proffsigt, inget kladd och trevligt bemötande. Nöjd! Läs mer
  • Harriet B skrev om Krafft Måleri
    När man ringer måste man varje gång påpeka att vi har ett avtal att klotter skall vara borta inom 48 timmar. Svar: återkom om en månad han har semester! Läs mer
  • Ellen O skrev om Krafft Måleri
    Allt har rullat på utan problem. Hyresgäster väljer tapeter, målaren hämtar ut. Allt har funkat bra vilket har gjort att vi inte haft mer kontakt än beställningar över mail. Läs mer
  • Niclas H skrev om Krafft Måleri
    JAG HAR BARA POSITIVA SAKER ATT SÄGA OM KRAFFT MÅLERI BRA SERVICE OCH KUNNIG PERSONAL MED TREVLIGT BEMÖTANDE Läs mer
  • Stefan S skrev om Krafft Måleri
    Utomordenligt bra genomfört jobb med kunnig personal Läs mer
  • Ulf U skrev om Krafft Måleri
    mycket kunnig och trevlig personal som gav oss ny inspiration när vi kört fast med färgsättningen av vårt TV-rum. Dessutom en snygg och inspirerande butik. Läs mer
  • Maria W skrev om Krafft Måleri
    Vissa saker var bra. Andra, som att spackling bakom elementen var inte alls bra gjort. Det syns tydliga gropar i målningen. Läs mer
  • Joakim J skrev om Krafft Måleri
    Arbetet utfördes helt enligt önskemål både kvalités mässigt och tidsmässigt. Läs mer
  • Britt B skrev om Krafft Måleri
    Duktiga hantverkare. Bra service. Behov av justeringar på utfört arbete i efterhand mottogs utan problem av Peter. Mycket nöjda med den hjälp vi fick i butiken. Läs mer
  • Berit B skrev om Krafft Måleri
    Sisådär Oliver får en 5 a. Jätte svårt med målaren som var döv min man har hör apparater och det funkade inte så bra. Mycket bättrings arbete för min fru efteråt sista rummet men vi orkade inte få tillbaka målaren den här gången också.Annars jätte bra företag och Ronny mot trevlig.MVH Byström som. Läs mer
  • Patrick W skrev om Krafft Måleri
    Mycket bra proffsig service

MVH
    Patrick Walker Läs mer
  • Maria R skrev om Krafft Måleri
    Jag har mest kontakt med Conny som är arbetsledare och han levererar allt 100% Läs mer
  • Peter O
    Peter O skrev om Krafft Måleri
    Ett mycket proffsigt företag från ledning, försäjlning till de som utför det praktiska arbetena som alltid blir mycket bra. Läs mer
  • Bo A skrev om Krafft Måleri
    Bra bemötande samt ett snabbt och bra utfört målningsarbete. Läs mer

Idrottshuset 1A, 702 25 Örebro