Kraft Express AB

Välkommen till Kraft Express AB!

Vi på Kraft Express AB är ett Stockholm baserad företag som kan hjälpa dig med en rad olika tjänster inom el och reparation av hissar!

Våra tjänster:
  • Hisservice - Vi vill åtgärda problemen i förväg och ge hissarna en långvarig livslängd. Därför servar vi dina hissar samt förebygger med underhållsplan och åtgärdsplan för respektive hiss.

• Projektering - Konstruktion, dimensionering, arbetsplanering, riskanalyser, materialval och beredning.

• Installation - Vi följer alltid elsäkerhetsverkets föreskrifter vad det gäller säkerhet när vi hjälper dig med installation.

• Dokumentation - Vi tar hand om dina ritningar, mätprotokoll, intyg m.m.

• Med vårt exklusiva Smarthome belysning som vi erbjuder så kan du kontrollera färg, styrka och musik genom en app.

• Belysning automation - Låt oss installera belysningen på ett smidigt och enkelt sätt helt anpassat efter dina behov samt sänka dina driftkostnader.

• Fastighetstyr - Övervakning och styrning av värme, ventilation, belysning och larm för dig som fastighetsägare.

• Jouruttryckning - Genom vår jouruttryckning kan vi eliminera fel/driftavbrott med snabb tillgänglighet.

• Bostadsrättsförening - Vi erbjuder den bästa möjliga planlösning för Brf:er då vi vet hur viktig en underhållsplanering är och vilka dyra kostnader som läggs på den tekniska anläggningen. Vi tar hand om all skötsel året runt för både hiss och el där vår största prioritet är att förebygga driftfel, öka säkerheten, sänka driftkostnader samt minimera jouruttryckningar som är väldigt kostsamma i Stockholm.

Samtliga elektriker hos oss är utbildade elektriker och företaget är auktoriserad hos Elsäkerhetsverket.

Er trygghet är viktigt för oss. Vi är mycket måna om att snabbt få ett kvalitativt arbete utfört med god service och personligt bemötande i alla led.

Varmt välkommen att höra av dig till oss om du vill veta mer om hur vi kan hjälpa just dig eller beskriv vad du behöver hjälp med genom att fråga oss om ett prisförslag.

Läs vad 57 kunder tycker om Kraft Express AB 2

2022-10-28 Verifierad kund
    Haider was very communicative and helpful and came up with solutions to solve problems.

Haider and his team worked on my apartment (1950s) and did a full re wire and provided a new el-central.

I was very happy with the workmanship.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Professional, friendly and very helpful
    Thank you for the kind review Reza!

Best regards,
    2022-09-02 Verifierad kund
    Supertrevlig personal, 10 poäng!
    Vi kommer anlita Kraft Express igen, tycker dom verkar seriösa och kunniga. Så skönt med hantverkare som svarar på mail och kommer på utsatt tid.. :)
    Stort tack för ditt omdöme Michael!

2022-08-18 Verifierad kund
    Lägenhet på 140 KVM krävde genomgående byte av el vilket Kraft Express gjorde med bravur. Bra och transparent dialog vilket inte ledde till onödiga överraskningar. Tydlig och rak dialog om budget och potentiella merkostnader mot grundoffert.
    Stort tack för ditt omdöme Daniel!

2022-08-16 Verifierad kund
    Vi behövde dra om all el i vårt hus och fick kontakt med Kraft Express. Haidar kom snabbt ut och tittade på jobbet och gav en offert lika snabbt!

De kunde komma igång inom två veckor och killarna som gjorde jobbet var supertrevliga och tillmötesgående när vi ville göra lite tillägg. Över lag ett mycket snabbt, trevligt och professionellt bemötande!

Kommer definitivt anlita dem igen för några tillägg till våren.
    Stort tack för ditt omdöme Fredrik!

2022-08-05 Verifierad kund
    Det jag behövde åtgärda var en elsanering för en villa på ca 150 kvadrat+garage.

Haidar var trevlig, ärlig och professionell. När det uppkom nya frågor var Haidar väldigt flexibel och positiv.
    Peter och Adam var flexibla och kom med bra lösningsförslag. Allt som allt är vi nöjda med arbetet.

/Rasmus
    Stort tack för ditt omdöme Rasmus!

2022-07-10 Verifierad kund
    Vi behövde få hjälp med ett stort jobb snabbt och de var mycket tillmötesgående. De hade två man hos oss en lördag i juni för att hinna klart i tid. Kommer anlita dem igen.
    Stort tack för ditt omdöme Henrik!

2022-06-23 Verifierad kund
    Riktigt bra kvalité på arbetet det utförde, allt gick smidigt enligt tidsplan. Vi kan starkt rekommendera Kraft express! :)
    Stort tack för ditt omdöme Simpla!

2022-06-20 Verifierad kund
    Snabba svar och kan alltid skicka ut någon med relativ kort varsel.

Arbetet de gjorde hos oss var lite påskyndat och en del saker hade missats, men elektikerna dök upp dagen efter för att fixa det som kvar.
    Stort tack för ditt omdöme Claire!

2022-06-17 Verifierad kund
    Trevlig bemötande, snabb återkoppling och arbete utförd enligt plan .
    Stort tack för ditt omdöme Katerina!

2022-05-24 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Arbetet drog ut på tiden men fick uppdatering om arbetet dagligen. Kan rekommendera kraftexpress.
    Stort tack för ditt omdöme Martin!

2022-04-14 Verifierad kund
    Utmärkt firma. Pålitliga, gör det de lovar, snabba på att svara, superduktiga och effektiva. Rekommenderas starkt.
    Stort tack för ert omdöme Flexibel Bygg!

2022-04-07 Verifierad kund
    Kraftexpress levererade allt enligt önskemål. Snyggt utfört och bra leverans. Dom kan sin sak!
    Stort tack för ditt omdöme Michelle!

2022-04-06 Verifierad kund
    Snabba, trevlig, och tydligt offert som följdes till punkt och prickar. mkt nöjd
    Stort tack för ditt omdöme Emil!

2022-03-29 Verifierad kund
    Fantastiskt dialog och samarbete
    Stort tack för ditt omdöme Christoffer!

2022-03-14 Verifierad kund
    Snabba, skickliga, lätta att prata med. Rekommenderar verkligen att ta in en offert från dom när ni letar efter elektriker för större jobb.
    Stort tack för ditt omdöme Lukas!

2022-03-13 Verifierad kund
    Jag har fått kontakt med Haider och han bemötte mig på ett väldigt bra sätt.
    Vi har gått genom det jag behövde och han kom med förslag vilket jag tyckte var bra då jag hade ingen aning om el och elsystem.

Jag har gjort el ändring i hela lägenhet nya dragning och en ny elprop samt byte ut till jordbytare.
    Företaget levde upp till mina förväntningar och jag är glad och nöjd. :)
    Stort tack för ditt omdöme Sara!

2022-03-11 Verifierad kund
    Jag blir ganska förvånad att Kraft Express bett Reco att skicka mig en recensionförfrågan, eftersom de vet att jag är rätt missnöjd med dem.
    Jag hade egentligen inte tänkt skriva nån recension eftersom det här får mig att känna mig som en gammal gubbe, men Kraftexpress är den sortens företag som även kan få en trettionånting att känna sig gubbig.
    Det är synd, eftersom både Haidar (killen från Kraftexpress) och hans underleverantörer (diverse polacker och uzbeker) är supertrevliga och duktiga på sina jobb.

Den korta versionen:
    Kraft Express överfakturerade och använde billiga material i en rätt enkel installation. De åtgärdade en del "andra" fel som fanns i installationen innan, och det är jag tacksam för, men i slutändan är jag ändå inte nöjd.

Den långa versionen:
    - Jag mailade Kraft Express och sa "Jag har billiga skitspottar av märket Malmbergs installerade i min lägenhet. Jag vill byta ut dem mot bättre grejjer som inte flimrar, surrar, och går att dimma ordentligt."
    - Haidar kom och kollade på den befintliga installationen. Skickade en offert på 18 000 kr för att byta ut 43 spottar och dra en del ny kabel, då den tidigare installationen var riktigt undermålig.
    - Nästa vecka kom Haidar med ett par elektiker. Tyvärr fick spottarna de hade med sig inte plats, så de var tvungna att skjuta på arbetet och beställa dyrare lågprofilspottar. Haidar skickade även en ny offert på 42 000 kr (specat som 32000 för material och 12000 för jobbet) då installationen skulle blir mer komplicerad och det behövdes dyrare spotlights av lågprofiltyp.
    - Av olika anledningar, covid, resor, jobb och annat tog det några veckor innan vi kunde få till ett nytt försök att få jobbet gjort. När jag sen hörde av mig till Haidar berättade han att de hade haft en brand på sitt lager och alla fina spottar de beställt åt mig gått sönder. Vet fortfarande inte om jag tror på detta... men så kanske det var.
    - Fick några vidarebefodrade mail från Haidars leverantör som sa att de hade slut på spottarna som de beställt.
    - Och här kommer det som gör mig så gubb-arg. Haidar messade och sa "Nu har vi äntligen fått tag på spottarna! Vi var tvugna att ta ännu dyrare spottar, men det är en kostnad vi (alltså Kraftexpress) får ta." Jag sa ok, och bokade in ett datum.
    - Installationen gick bra, men när killarna (det var 7 elektriker totalt+Haidar) var klara såg jag att de använt... billiga Malmbergsspottar! Alltså samma billiga skit som jag hade innan. Om jag sett det innan de börjat hade jag så klart inte låtit dem börja. Jag ska säga att installationen var mycket bättre än den innan, dimmrarna var bättre, och de åtgärdade flera el-fel som lägenhetens tidigare ägare gjort. Men spottarna suger... de blinkar till när man tänder dem och går inte att dimma ner lågt alls. När jag försiktigt frågade vad de där spottarna kostade ljög Haidar för mig och sa 280 kr/st när jag själv sett att de bara gick för 120. Han sänkte fakturan från 48 000 till 40 000, men även om de faktiskt kostade 280kr/st så går hans matte ändå inte ihop, för han insisterade ändå på att spec:a 30 000 för materialet (dvs 43 spottar, en billig armatur, 5 dimmers och typ 40 meter elkabel). Det var helt nix nej på att få det första priset som han offerterat... och jag bävar för tanken på vad jag fått för kina-skräp installerat för den pengen.
    Jag kan bara anta att han spec:at fakturan på detta sätt för att slippa betala lön/sociala avgifter för killarna som faktiskt gjorde jobbet, och när jag frågade om så var fallet så förnekade han det inte.

Och det som är så irriterande är egentligen inte priset, som jag var beredd att betala, utan att jag fortfarande har billiga varor i mitt hem, när hela poängen var att ha kvalitetsprodukter installerade. Igen: jobbet de utförde var bra, men de lurade mig på materialet. Jag kan förstå att Haidar ville få jobbet gjort, då det redan blivit uppskjutet några gånger, men han borde frågat om jag kunde gå med på att få det gjort med lite billigare material.

Så i slutändan skulle jag säga att om man inte har problem med lite shady affärsrutiner (hur var det med den där branden...?) och vill anlita Kraft Express, så ska man ändå se till att vara väldigt specifik med vad man vill ha installerat, annars kanske man får billigt skräp utan att veta om det.

Som sagt, väldigt synd att det blev så, för Haidar och hans underleverantörer var ett trevligt gäng som kan sitt jobb. Bara trist att känna sig lurad.
    Hej Anton, synd att du tycker som du gör efter alla långa dialoger vi har haft samt tjänster som vi har ställt upp med för att ditt arbete ska bli klart.

Mvh,
    2022-03-09 Verifierad kund
    Ett företag med säkerhet, punktlighet samt ett företag som håller vad de säger.
    Stort tack för ditt omdöme Milan!

2022-03-03 Verifierad kund
    Kraftexpress utförde ett bra och snabbt jobb.
    Stort tack för ditt omdöme Karin!

2022-02-01 Verifierad kund
    Vi bytte ut all el i huset från 1965. Trots mycket sjukskrivningar i personalen så var dom snabba och löste så att det hela tiden gick framåt. Väldigt hjälpsamma och snabba.
    Rekommenderas!
    Stort tack för ditt omdöme Hannah!

2022-01-28 Verifierad kund
    Väldigt nöjd! Kommer anlita Kraftexpress igen för framtida jobb samt rekommendera till andra!
    Stort tack för ditt omdöme Tahirih!

2022-01-20 Verifierad kund
    Grym service och väldigt lösningsorienterade! Vi fick inte endast ett pris vid offert utan en förklaring samt flera olika alternativ till jobbet så att jag som kund lärde jag mig samtidigt vid beställning utav arbete.

Rekommenderar starkt och vi kommer höra av oss till Kraftexpress igen!
    Stort tack för ditt omdöme Maria!

2022-01-17 Verifierad kund
    Blev myk nöjd med bemötande.
    Myk nöjd med arbetet som blev utfört och fick det väl förklarat så jag förstod vad som behövde göras och även utförtdes.
    Kommer rekommendera kraft express i framtiden för vänner och bekanta.
    Stort tack för ditt omdöme Agneta!

2021-12-29 Verifierad kund
    Vi behöver byta ut vår elcentral, installera jordfelsbrytare och sätta upp några fler uttag i vårt villa.

Vi lade ut en annons på offerta.se och blev snabbt kontaktade av Kraft Express.

Vi kunde reda ut några detaljer över telefon och e-post och fick därefter en offert.

Tack vare det bästa bemötandet och bäst pris valde vi Kraft Express.

Arbetet kunde påbörjas och slutföras inom rimlig tid.

Vi är väldigt nöjda och skulle anlita dem igen om behov skulle uppstå.
    Stort tack för ditt omdöme Per!

2021-11-05 Verifierad kund
    Dem var jätte hjälpsamma och professionella.
    Vi hade inte höga förväntningar då alla el firmor är struliga.
    men Kraft Express var sjukt imponerade och dessutom väldigt effektiva , det märks att dem har en lång erfarenhet inom el branschen. De hade massa bra tips och idéer som vi inte hade tänkt på.
    Stort tack för ditt omdöme Mikael!

2021-11-04 Verifierad kund
    Utmärkt och mycket professionell
    Stort tack för ditt omdöme Ehsan!

2021-08-09 Verifierad kund
    Första gången jag och min sambo gjorde en mer omfattande renovering som inkluderade större elarbeten. Kollade på tidigare omdömen och referenser som jag hade fått från Haidar och reco.se som alla var väldigt nöjda.
    Riktigt bra bemötande och fortsatt bra kontakt under hela arbetet. Haidar hjälpte oss med att sy ihop allting på ett felfritt sätt och slutresultatet blev fantastiskt!

Rekommenderar absolut att använda Kraft Express!!
    Stort tack för ditt omdöme Gustav!

2021-07-27 Verifierad kund
    Toppen! Måna om sina kunder och väldigt professionella. Mycket nöjd med Kraft Express.
    Stort tack för ditt omdöme Malin!

2021-07-09 Verifierad kund
    Kraft Express hjälpte oss byta el och elcentral samt element i vårt hus. Projektet levererades med viss försening som bägge parter hade del i, men problemen löstes med god vilja, och till gemensam belåtenhet.
    Prismässigt kom man in med en mycket konkurrenskraftig offert, som också hölls genom projektet. Vi gjorde en del tillval, och de kostnaderna redovisades tydligt.
    Vi är klart nöjda med jobbet och kan rekommendera företaget till liknande uppdrag.
    Stort tack för ditt omdöme Britta!

• Zayera K
    2021-05-18 Verifierad kund
    Jag har renoverat lägenhet, behövde gå igenom elen i hela bostaden, byta ut strömbrytare, nya kablar och elcentral.
    Trevligt bemötande, får arbetet gjort och tillmötesgående.
    Nöjd med insatsen och rekommenderas!
    Stort tack för ditt omdöme Zayera! Hälsningar, Kraftexpress AB Kraft Express AB
    2021-05-12 Verifierad kund
    Renovering av badrum
    Trevlig bemötande, flexibel hantering av olika processer.
    Mina förväntningar var, att de ska använda dagens senaste standard och metoder gällande EL, VVS, tätskick osv....och det har de gjort.
    Slutresultatet blev väldigt fint. Jag kan tänka mig, att anlita de i framtiden.
    Stort tack för ditt omdöme Lajos! Hälsningar, Kraftexpress AB Kraft Express AB
    2021-05-04 Verifierad kund
    Grymt bra kvalitet på arbetsutförande samt kommunikation. Dem håller vad de lovar ! Vi har arbetat tillsammans med kraftexpress ett bra tag nu och jag kan rekommendera dem starkt !

Vilket team :)
    Tack för all hjälp !
    Stort tack för ert omdöme Byggrakt, kan säga direkt att kvaliteten på arbetet har varit ömsesidigt och vi ser fram emot att jobba med er igen! =)

2021-05-03 Verifierad kund
    Riktigt bra, lyhörda och bra service. Vi var inte dem lättaste kunderna då mycket ändrades efterhand men de löste allt och satt oss i fokus.
    Stort tack för ditt omdöme Robin!

2021-04-24 Verifierad kund
    Kraft Express visade ett stort intresse, gav bäst intryck samt att deras offert var mycket bra.

Uppdraget var att bytta elcentralen som var från 50-talet, omtrådning av hela lägenheten och uttag.
    Samt ny eldragning till nya köket.

De tog på sig också uppdraget att montera och installera köket

Hela elinstallationen gick som det hade sagts, på 5 dagar.

Köket blev också monterat på ett korrekt sätt, dessvärre med lite slarv men det mesta har åtgärdats efteråt - det som gick.

Sammanfattninsvis; Rekommenderas för eljobb.
    Stort tack för ditt omdöme Daniel!

• KIM G
    2021-04-21 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera Kraft Express. Snabb och smidigt initial kontakt. Elektrikerna är proffsiga, lyhörda och är supernöjd med resultatet. Dessutom har dem konkurrenskraftigt pris för sina tjänster! Stort tack för bra service!
    Stort tack för ditt omdöme Kim!

2021-04-15 Spontant omdöme
    Bristfällig och slarvigt jobb stämmer inte als med offerten eller förväntningar. Tvungen att ta in en firma som förde om jobbet som innebär extra kostnader. Jag har tagit massor med bilder och video.
    Hej Polykarpos,

Vi har förtydligat detta flertal gånger och varit i kontakt med föreningen angående stolparna som har tagit skada pågrund av påkörningar från er sida. Att klandra oss efter att du har skadat stolparna med bilen är trist och inget som man ska förvänta entreprenören åtgärda gratis.

Vi har gett förslag och varit kontaktbara i efterhand samt gällande offert så har ni fått bästa möjliga pris.

2021-04-12 Spontant omdöme
    Vi ville installera rörelsesensorer för belysning i fastigheten.
    Vi satte upp ett möte och kom mkt bra överens.
    De förstod direkt vad vi ville göra. Bara några dagar senare var jobbet igång och inom en vecka var arbetet klart. Vi är mkt nöjda.Kraftexpress var otroligt professionella, tillgängliga för frågor och engagerade.
    Stort tack för ert omdöme Brf Essingehöjden!

2021-03-09 Verifierad kund
    Installation av utomhusbelysning på innergård.

Mycket tillgängliga, bra kommunikation och måna om att göra ett bra arbete. Lite strul gällande information om armatur och tillbehör som skapande en del merjobb. Även lite slarv vid infästning av armatur men som åtgärdades snabbt vid påpekande. Jag som kund önskar dock inte behöva göra sådan kontroll utan vill luta mig tillbaka och förlita mig på de jag anlitar som ska vara proffs i sin yrkesroll. Slutresultatet blev bra och den sammantagna upplevelsen är bra.
    Stort tack för ert omdöme Brf Spegeldammen!

2021-03-07 Spontant omdöme
    Vi anlitade Kraft Express för badrumsrenovering och installering av nytt kök. Det som genomsyrat arbetet har varit att jag som kund skall känna mig 100 % nöjd och trygg genom hela processen. De har även varit supporterande i val av material och har öga för detaljer. Jag kan varmt rekommendera dem!
    Stort tack för ditt omdöme Marie!

2021-02-16 Verifierad kund
    Gick väldigt snabbt o smidigt från första kontakt!
    Stort tack för ditt omdöme Inger!

• 2021-02-09 Spontant omdöme
    Eldragning i badrum till spegelskåp, spotlights och eluttag samt installation av undertak och byte till dimmer i kök. Väl genomfört arbete och bra dialog under arbetets gång. Väldigt nöjd med slutresultat. Rekommenderas starkt.
    Stort tack för ditt omdöme Christoffer!

2021-02-09 Verifierad kund
    Kraft Express AB gjorde ett riktigt bra jobb från start till mål. Seriösa och väldigt bra hantverkare som var tydliga och lätta att kommunicera med samt utförde jobbet perfekt. Rekommenderar denna firma starkt!
    Stort tack för ditt fina omdöme!

2021-01-26 Verifierad kund
    I hired Kraft Express to replace the elcentral, rewire the electric outlets so that they are earthed, and a few electrical installations e.g. ceiling lamps, heater, electric outlets. They did a very good job and completed the work within the scheduled time. The quality of the work certainly met my expectations. They are very polite and always willing to hear the customer's request/concerns, and do the work to satisfy the customer's needs. It would be really great if they are more detailed and transparent about the pricing so that the customer is assured about the cost of the project. Overall, I can strongly recommend them for good quality work.
    Many thanks for your great review Akshay!

With kind regards,

2021-01-19 Verifierad kund
    Vi hade för avsikt att byta ut samtliga eluttag mot jordade i en nyinköpt lägenhet samt lite småfix med bl.a. ny el till tvättmaskin. Kraftexpress gav bäst intryck av de vi tog in för offert och de vi tillslut valde att gå med.

Väl igång visade det sig finnas en hel del dolda elfel i vår nya lägenhet och det var minst sagt en lång och mödosam process att komma till rätta med allt.

Under detta projekt, som växte till betydligt större än bara byte av uttag, var Haidar och hans kollegor väldigt lösningsorienterade, alltid tillgängliga och fixade med småförändringar längs vägen på ett bra sätt utan att det blev extra mental påfrestning.

Kan varmt rekommendera Kraftexpress och deras tillvägagångssätt. Deras främsta signum är det glada humöret och sättet att hantera oförutsägbara problem - de kommer definitivt gå hela vägen tills du som slutkund blir nöjd!
    Stort tack för ditt fina omdöme Cristopher!

2020-12-21 Verifierad kund
    Hej!
    Vill ändra betyget till 2/5. Dels pga att placeringen av lamporna i slutändan inte blev bra. Sen att det hade läckt in vatten i kablaget pga av bristfälligt kabelrör.
    Att flytta lamporna skulle kosta väldigt mycket. Väldigt mycket av min tid har gått åt till att hålla på och fixa med detta enligt företagets utsago väldigt enkla jobb. Vi lejde bort jobbet för att slippa tänka på allt men det har tagit mig många arbetstimmar att hålla på att fixa med detta. Företaget hade fått 1/5 om man hade smitit undan det gjorde man inte utan man har iaf kommit med förslag på lösning. Tyvärr inget som vi kommer ha nytta av.
    Hej igen Jörgen,

Synd att du har ändrat ditt omdöme från 5 stjärnor till 2 stjärnor pågrund av en offert som du tyckte var kostsam och vi förklarade varför priset skulle kosta så.

Placeringen hade ni som förening valt ut och vi följde dina beskrivningar på vart stolparna skulle stå. Efter utfört jobb så var ni nöjda men ni förstod direkt att placeringen av stolparna gjorde att en boende inte fick tillräckligt med belysning.

Läckage i kabelrören är inget du har förmedlat till oss samt att vi båda vet att stolparna har fått ordentliga smällar pågrund av bilar som försökt parkera men tyvärr råkat slå i stolparna.

Som sagt tidigare så är vi mer än villiga att lösa problemet för er och du får gärna kontakta oss =)

2020-12-03 Spontant omdöme
    Very good service. I had a problem with fuses and a light switch. I called in the afternoon and an electrician came the same day! Was very helpful and informative. I would recommend.
    Many thanks for your review Konrad!
    Sincerely,

// KraftExpress
  • 2020-12-01 Spontant omdöme
    Tackar kraftexpress för extra hjälpen vi fick i vår nya villa, roligt gäng samt att de har en bred kompetens inom fastigheter som vi nyttjade av, Rekommenderar starkt!
    Stort tack för ditt omdöme John!

2020-11-23 Spontant omdöme
    Tackar Kraftexpress för den snabba hjälpen och kommer att anlita igen definitivt, gillade att arbetet gick till snabbt och företaget ger den lilla extra servicen man förtjänar som kund.

Mvh Noor
    Stort tack för ditt omdöme Noor!

• KHALED I
    2020-11-19 Spontant omdöme
    Grymt bra service, prisvärt samt kvalité på jobbet, rekommenderar starkt !!
    Stort tack för ditt omdöme Khaled!