Kristall Bygg & VVS AB

Kristall Bygg & VVS AB

Ring 08-408 323 56 kristallbygg.se

Välkommen till Kristall Bygg & VVS AB! Vi är det självklara valet för dig som ska renovera och utföra diverse VVS relaterade arbeten. Vi förstår att du är trött på företag som har luddiga avtal och som inte kan hålla överenskomna tider. Detta är någon vi på Kristall Bygg & VVS har tagit fasta på och skapat ett så öppet och...

31 omdömen om Kristall Bygg & VVS AB

Mahdi S
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

2023-05-05 Verifierad kund De installerade en varmvattenberedare åt oss. Proffsigt och trevligt!

Tack så mycket för förtroende! Du är alltid välkommen! Mvh Kristall Bygg

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Saeid H
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Bra kommunikation och nöjd med jobbet

Tack för förtroendet! Mvh Kristall Bygg

Mikaela B
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Väldigt nöjd med Kristall! Fick hjälp med en helhetsrenovering av lägenhet; rivning av vägg mellan kök och vardagsrum, bygge av sovalkov, bredspackling, dragning av el, målning av väggar och tak samt golvslipning (allt tidigare nämnt gjordes i hall, vardagsrum, kök, badrum). Bra samarbete med projektledare och kommunikationsmissar reddes ut utan extra kostnad. Arbetet är mycket väl utfört och proffsigt rätt igenom. Mycket omsorg har lagts på detaljer och grundarbete. Offert var noga specad från början och arbetet...

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
OLOF G
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Dem utförde arbetet som överenskommet. Kommunikationen var lite otydlig ibland, men överlag så var allt bra och jag är nöjd med resultatet.

Jenny K
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Jag fick hjälp med innerfoder till takfönster. Snabbt och snyggt. Tillmötesgående och nöjd med att det inte blev några sura miner när jag ville göra målningsjobbet själv. Skulle definitivt anlita dem igen. Det som fattades för allra högsta betyg var avslutet med spacklad slät yta mot en vävtapet där avslutet kunnat bli snyggare med raka kanter. Men det var heller inget jag tänkte på att be om när vi gick igenom hur jobbet skulle göras.

Svar från Kristall Bygg & VVS AB

Tack för din feedback Iryna ! Vi är glada över att du uppskattade vårt arbete. Ni är alltid välkommen💗! Mvh Kristall Bygg

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Iryna S
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Nogrann, duktig och vänlig. Har gjort flera jobb för oss och vi har alltid varit nöjda!

Mikael S
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Hela VVS jobbet gick mycket bra . Det blev fint och de kom igång snabbt. Så jag rekommenderar Kristall bygg o vvs ab!

Svar från Kristall Bygg & VVS AB

Tack för din feedback Mikael ! Vi är glada över att du uppskattade vårt arbete. Du är alltid välkommen💗! Mvh Kristall Bygg

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
AMANDA D
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Jag fick besök av Tim trots att jag avbokat konsultationen då jag var osäker på när leverans av mina badrumsmöbler skulle ske. Badrumsmöblerna hade kommit och som tur var var jag hemma när Tim plingade på. Jag fick ett väldigt bra intryck av Tim som kom med egna bra idéer och jag bestämde mig på stående for för att anlita Kristall Bygg då de kunde komma redan kommande vecka. Jag behövde hjälp med att planera mått för en tvättmaskinsmöbel men det var tydligt att detta inte riktigt ingick så jag bestämde själv på en höft...

Svar från Kristall Bygg & VVS AB

Tack för din feedback Amanda ! Vi är glada över att du uppskattade vårt arbete. Du är alltid välkommen💗! Mvh Kristall Bygg

KIM V
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Vi skulle ta hjälp av Kristall Bygg med att flytta en duschvägg samt blandare och hållare till dusch 10 cm. Tim var hos oss och gav ett bra intryck och vi fick ett första pris som vi tyckte lät ok så vi bokade in jobbet. Rörmokaren var här i endast 3 timmar men ändå så fakturerar företaget för en hel dag och trots att jag frågar varför detta inte korrigeras så får jag inget svar från dom. På mitt företag så fakturerar vi för faktiska timmar så att inte en kund betalar för tid som inte utnyttjats. Så 5200 kr måste vi betala...

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Magnus S
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Tycker kristall bygg gjorde ett väldigt bra jobb när jag renovera min tvättstuga, trots det blev missuppfattningar om värmeslingor i golvet, så löste dom det utan behöva betala.Nåt som jag uppskatta var bra kommunikation tim var bra alltid ringa tillbaka så rekommendera kristall bygg

Svar från Kristall Bygg & VVS AB

Tack Magnus . Det är viktig till oss att se glada och nöjda kunder.

Alexandra Uvabäc U
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Kristall Bygg hjälpte oss ändra planlösning med flytt av kök/sovrum och rivning av vägg för öppen planlösning. Otroligt bra kundbemötande. Överträffade våra förväntningar. De kom alltid med mycket egna förslag och tankar vilket uppskattas. Noggrant arbete och löpande kommunikation under hela processen så att vi alltid hade kontroll över hur det fortlöpte. Rekommenderas starkt!

Svar från Kristall Bygg & VVS AB

Tack för det jag hoppas ni får det trevligt i er nyrenoverade lägenhet.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Peder Jorup J
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Installation av duschdörr och toalettstol. Det gick smidigt och vi är nöjda.

Tack Peder.

Mirja L
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

köpte renovering av köket toa och duschrum- Köket fick nytt golv och hela utrustningen nya från inköp till montering mm. Med tanke på Corona och min överkänslighet på infektioner fick jag lita på Tim och allt blev bra. Även byte till el från 1 till 3fas. Kommer att ge bästa betyg och anlita företaget till nästa projekt. Svaren är sent eftersom insjuknade Corona och krafterna vill inte återkomma så fort jag önskar.

Svar från Kristall Bygg & VVS AB

Tack Mirja Önskar dig och din man all lycka och krya på er👍

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 648 omdömen 3.7 av 648 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Kent S
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

dom var mkt duktiga och höll tidsplanen

OLGA M
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Kan inte skriva annat än varmt rekommendera Kristall bygg &VVS AB Fantastisk duktiga hantverkare och plattsättare som jobbade med stor precision. Sist men inte minst tusen tack till den fantastiska projektledaren Nazar som fanns vid vår sida under hela resan, gav råd, återkopplade snabbt och fixade allt så att projektet rullade smidigt från början till slut.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Dmytro K
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Tack för fin arbete. Vi är nöjda med servicen och varmt rekommenderar. Snabba killar och hög kvalitet.

Iryna S
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Väldigt nöjd med Kristall bygg. Tack igen!

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Suhad J
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Generellt så var det gott bemötande och enkel kommunikation med projektledaren. Däremot så kändes det att kommunikationen mellan teamet och projektledaren var inte lika tydlig. Vi förväntade oss att det skulle gå fortare med renoveringen men det dröjde längre än planerat utan bra anledning. Sammanfattningsvis så var vi nöjda med resultatet men det krävdes mycket mer engagemang, uppmärksamhet och tid av oss än det skulle ha behövt.

Kristall Bygg & VVS gillar detta
Kheira I
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

de gjorde ett bra jobb Jag är nöjd

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

NazVik Badrum och VVS AB
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Vi använde oss av Kristall bygg för att renovera vårt badrum. Seriöst bolag med en bra ägare! Mycket fin arbete ni hade gört! Tackar

Carl-Johan M
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Riktigt nöjd med arbetet som utförts! Pålitliga och noggranna!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

LAB Construction AB
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Vi använder NazVik som underleverantörer regelbundet. Vi är helt nöjda med servicen som de levererar.

Artin R
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Kan varmt rekommendera Nazar och hans team. NazVik har gjort flera uppdrag för oss både badrum och VVS-arbete. Rekommenderar starkt. Serviceminded och kunnig personal och alltid trevlig.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

ISLAM Y
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Mycket nöjda med Nazvik AB! Rekommenderar och skulle inte tveka att anlita dem igen. Alla som vi haft att göra med har varit proffsiga, trevliga och framför allt duktiga. Jag är så nöjd med slutfinishen.

EDGAR S
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Gjorde ett otroligt fint jobb i mitt badrum! Kan verkligen rekommendera NazVik Badrum & VVS! Levererade inom tidsramen samt att dem alltid var tillgängliga när man hade frågor eller funderingar. Mycket flexibla och samarbetsvilliga. Prisvärt!

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Zana Amin D
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Jätte bra kommunikation med byggarna och projektansvarige. Professionell företag som renoverade mitt badrum till ett dröm badrum. Allt gick så smidigt till. Kan inte vara mer nöjd ! Rekommenderas starkt!

Svar från Kristall Bygg & VVS AB

Tack att ni litar på oss! Det är viktig till oss att se glada och nöjda kunder. Tack så mycket för eran respons.

Sima J
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

NazVik team var hos mig på Salong Bella vita och fixade rör för mina schamponeringar och kök samt toa. De är otrolig duktiga. Jag rekommenderar värmt. Jag kommer definitivt tillbaka för allt rörarbete.

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 105 omdömen 4.5 av 105 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

SIMON S
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Jag använde mig av Nazvik vvs nyligen för att renovera mitt badrum. Detta företag var super härliga att prata med. Dom gjorde ett bra jobb och blev nöjd med renoveringen och fick ett bra pris också! kan starkt rekommendera dessa till andra :)

Maximum Kakel & Bygg Ab M
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Super bra företag . en seros företag som jag vet

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Jld Bygg & Entreprenad Ab J
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Rekommenderas stark! Vi är nöjda med NazVik Badrum och VVS AB, seriös samarbetspartner. //JLD Bygg & Entreprenad AB

Zeromax Bygg Ab Z
Skrev om Kristall Bygg & VVS AB

Vi är mycket nöjda med NazVik Badrum och VVS AB. Rekommenderar till dem andra. Snabba killar med hög kvalitet!

Svar från Kristall Bygg & VVS AB

Tack så mycket och tack att ni litar på oss!

Badrumsdröm Stockholm
5.0/5 i betyg av 33 omdömen 5.0 av 33 omdömen
Badge2023

Mycket sympatiskt företag. God dialog med Panos som alltid var tillgänglig och höll vad han lovade. Perfekt slutresultat. Rekommenderas varm