Alla kategorier Byggvaruhus Kronoberg Växjö Kronfönster AB

Illervägen 3, 352 45 Växjö — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Kronfönster AB

• N
    N skrev om Kronfönster AB
    Ingen hjälp vid reklamation, de har slutat svara och jag kommer snart arn-anmäla dem.
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Kronfönster AB
    Jag fick en förfrågan om att betygsätta Kronfönster och lägga upp bilder på Facebook på fönstren för att marknadsföra Kronfönster AB. Så klart att jag kan göra det;
    1. Leveransen skulle vara 5-6 veckor. Det har nu gått 8 veckor.
    2. Jag ringde och frågade säljaren om specifikt datum, fick ett tydligt besked om när fönstren skulle skickas. De kom inte, utan supporten menade att det blivit något missförstånd eller att fönstren gått sönder vid produktion.
    3. Får ett samtal om leverans (väntar på 7 fönster), så jag tar inte hantverkare. Leveransen blir försenad och när den kommer så är det ett fönster.

Det är mitt betyg

Vh

Thomas
  • Nicolae C
    Nicolae C skrev om Kronfönster AB
    Uselt service fast jag köpte 22st till mitt hus.
    Kant stötta i varje hörna, dålig kvalité och ovilliga att hjälpa!!!
  • Dag  J
    Dag J skrev om Kronfönster AB
    Köpte ett pvc skjutparti ur serien princess av kronfönster, partiet såg mycket bättre ut än vad jag hade föreställt mig! Seriösa och tillmötesgående! Blir att köpa av kronfönster nästa gång!
  • C
    C skrev om Kronfönster AB
    Undvik detta företag! Kronfönster kommer du få problem med.
    De glömde att producera min order, och vid kontakt med företaget så svarade deras VD otroligt spydigt
    på alla förfrågningar. De har ingen känsla för service och behandlar kunder som idioter.
    Detta gäller inte bara mig utan flera av mina bekanta.

Illervägen 3, 352 45 Växjö