Alla kategorier Camping Kalmar Borgholm KronoCamping Öland AB

Bödasandsallén 11, 387 73 Löttorp — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om KronoCamping Öland AB

• Null
    Null skrev om KronoCamping Öland AB
    Nja, jag gillade verkligen inte att man får betala för att bada i den minimala poolen. Hela 40 kr skulle de ha om man campade på området, mer om man var tillfällig gäst. En tia max hade jag kunnat ge. Väldigt stort, kul med små butiker även om de är väldigt dyra så jag kunde ändå inte handla något. Finns underhållning också men under tiden jag var där körde de enbart schlager, vilket inte är så kul. Omväxling förnöjer. Blandat mellan herrar och damer på toa och i duschar kändes inte så skoj. Fanns knappt några ställen att ställa grejer på vid toaletterna, t.ex. när man borstar tänderna och så. Näe, jag skulle inte gå tillbaka till denna camping, tyvärr.
  • A
    A skrev om KronoCamping Öland AB
    böda sand är en jätte fin camping för alla och är mkt populärt på sommaren. de har en underbar lång sandstrand och även pool om man är badkruka. finns även pub med live-band och varje kväll är de någon aktivitet som händer. så bödasand är ett bra ställe att åka till med nära och kära.

Bödasandsallén 11, 387 73 Löttorp