Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

Vendelsövägen 26, 135 51 Tyresö — Visa karta

KROPPSKLINIKEN - Framtidens Friskvård!

Vi erbjuder dig en härlig vilsam stämning och ett mycket stort utbud av behandlingar samt yogaklasser som utförs av mycket duktiga välutbildade o inkännande terapeuter o instruktörer. Vi vill att du skall känna dig trygg i våra händer.......

Vi är alla välutbildade, erfarna o besitter tillsammans med en stor kunskapsbank. Vårt största intresse o målsättning är att kunna hjälpa dig att få den allra bästa behandlingen som passar just dig, den dag.du kommer till oss... Vi har ett gemensamt holistiskt tänkande o har alla som specialområde att se helheten hos varje människa från insidan till utsidan, ej tvärtom...

Karin Spjuth är huvudansvarig ägarinna o samordnare, och till henne vänder du dig om du önskar friskvård till ditt företag eller har några andra frågor o önskemål.

Vi erbjuder Massage, Stressrealise, LPG endermologie, Ansiktsbehandlingar, IPL Hudförbättring /Hudföryngring, IPL permanent hårborttagning, Medicinsk Fotvård, Yogaterapi och mycket mer.

I vårt Terapeutiska TEAM arbetar Karin tillsammans med alla våra terapeuter och yogainstruktörer och allt är under Kroppsklinikens Regi.
Våra terapeuter är: Karin S - Elisabeth - Annika - Stephanie - Christina

Du bokar enkelt in dig online via vår hemsida www.kroppskliniken.se på den behandling du önskar, alt yogaklass

KROPPSKLINIKENS YOGASTUDIO

Vi håller klasser i en lugn miljö, Vi vet alla hur gott yogan gör, när den utförs på rätt sätt. Vår målsättning är att föra YOGA vidare in i samhället, ej bara i kliniken, utan även i din hemmiljö, ut på företag,
 skolor o in i vården genom Mediyoga, som är en terapeutisk form av självläkning.

Det finns ingen åldersgräns på Yoga. Alla kan Yoga!

Alla klasser hos oss blandas helt med nybörjare och med
vana yogautövare (om det ej står något annat). Yogan gör dig smidig och starkare med tiden. Ju mer regelbundet
 du yogar, desto djupare kommer du komma in i positioner och avslappning. Men yogan är som allt annat....
 Regelbundenheten är målsättningen.

Vår spetskompettens i kliniken är givetvis mediyogan som vi totalt per vecka håller 15st fasta klasser i. Vi har även Yinyoga, Yoganidra, samt den enda mer atletsiska formen av yoga hos oss - Viryayoga
Yogainstruktörer i kliniken: Karin S - Emma - Karin W - Sara

Varmt Välkommen till Yogans värld! - Framtidens Friskvård!
Öppet just nu
Mån: 10:00-21:00
Tis: 08:00-21:00
Ons: 08:00-19:30
Tor: 08:00-21:00
Fre: 08:00-18:00
Lör: 10:00-18:00
Sön: 16:30-18:30

Läs vad 277 kunder tycker om Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

• 2020-02-29

Petra G skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Mycket proffesionellt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-29

Therese G skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag prövade yinyoga och mediyoga. Det var precis sådana lokaler som jag hoppats på. Lugnt och vackert. Ullmattor och bolster. Lärarna var inspirerande och kunniga. Musik som jag tycker är så viktig ingrediens i yoga var väl utvald. Längtar tillbaka! Läs mer
  • 2020-02-28

Anette L skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Går andra terminen på medi och i am yoga.
    Toppen! Läs mer
  • 2020-02-27

Lise-lotte G skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Klangmeditation gav mig en extra dimension av att uppnå avslappning.
    Mycket givande samtal efteråt i en harmonisk miljö också.
    Vänliga människor som ger och lyssnar in. Läs mer
  • 2020-02-27

Åsa Ö skrev om Stephanie Magnusson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    -------------------------------------------------------------------------------------- Läs mer
  • 2020-02-27

Ingela J skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    En varm och empatisk person som är otroligt bra på det hon gör. Både yoga och behandlingar. Rekommenderar henne av hela mitt hjärta. Läs mer
  • 2020-02-26

Silvana W skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Min kollega på jobbet tipsade om kliniken och om Annikas massage, bra tider och jätte bra bemötande, mkt njöd 👍 Läs mer
  • 2020-02-26

Ylva E skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Ofantligt nöjd med både behandling och bemötande! Mycket trevligt, rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-02-26

Anne K skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Mycket duktig och har mycket kunskap Läs mer
  • 2020-02-26

Susanne B skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Kurs i mediyoga.
    Blev mycket bra bemött av företaget i form av kunnig och engagerad yogaläraren.
    Hade höga förväntningar på kursen då jag gått hos en väldigt proffsig tidigare yogalärare. Läs mer
  • 2020-02-26

Carina K skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Massage

Bra utförd - trevligt bemötande - bra miljö

Rekommenderas Läs mer
  • 2020-02-26

Helene C skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag har gått hos Karin i många och är väldigt nöjd. Hon är otroligt kunnig och man känner sig alltid i trygga händer.
    Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-02-26

Birgit F skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Det var mycket bra tyvärr kunde jag inte slutföra min kurs p g s min mycket dåliga syn har haft problem med blödningar i gula fläcken. Går på behandling och blir sakta bättre. Läs mer
  • 2020-02-25

Birgitta L skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Fin lymf och nervbanemassage. Läs mer
  • 2020-02-25

Szilvia B skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Engagerad yoga-lärare (Sara B.) som håller fantastisk yinyoga i en rofylld miljö i lagom stora grupper. Kan varmt rekommendera såväl för nybörjare som erfarna. Läs mer
  • Carina E

2020-02-25

Carina E skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag kan varmt rekommendera yogakliniken.
    Karin Spjuths behandlingar håller en hög kvalitet, är helt underbara.Jag åker gladeligen från Karlaplan till Trollbäcken
    för att njuta av Karins skickliga och helande händer. Läs mer
  • 2020-02-25

Paulina S skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag går på medicinsk yoga på Kroppskliniken. Har blivit bemött fantastiskt bra, det är ett väldigt proffsigt ställe där man samtidigt känner sig som hemma på grund av hur personal bemöter en. Jag slappnar av så fort jag kliver in. Jag hade inte särskilt höga förväntningar innan då jag ej visste så mycket om medicinsk yoga men jag kan starkt rekommendera stället. Läs mer
  • 2020-02-24

Anna L skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Fantastisk massör! Har fått hjälp av Annika i drygt 10 år och är jättenöjd. Jag är en aktivt sportande tjej och har hittills hållit undan för värre krämpor, som ju också kan uppstå utifrån stress och obalans i perioder i livet. Har kompletterat mitt sportande med massage av Annika, som är kraftfull och lättar, nästan fysiskt ibland. Annika har även gett mig övningar som kan stärka min hållning. Läs mer
  • 2020-02-24

Inga-liz N skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    massage, trevligt bemötande ,stor kunnighet hon vet vad hon gör behandlingen har hjälpt mej mycket Läs mer
  • 2020-02-24

Anna Z skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Presentkort på massage(10/tim) och jag är njöt med Annika.

Jag tycker Kroppskliniken i trollbäcken ligger i en bra stället och ger mig mysigt betryckthet. Läs mer
  • Birgitta E

2020-02-24

Birgitta E skrev om Stephanie Magnusson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag beställde akut tid för axelmassage och fick snabbt hjälp. Företaget överträffade mina förväntningar. Vänligt bemötande och bra utförande. Kan rekommenderas Läs mer
    2020-02-25 Karin S svarar Birgitta E
    Så roligt att höra att du vart nöjd! Tack snälla för din fina rekommendation till oss. Med värme! Karin o Stephanie
  • 2020-02-24

Kristin F skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Annika med sin vita laser är fantastisk! Läs mer
  • 2020-02-24

Susanna A skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Yogat hos Karin i 10 år. Karin är en fantastiskt välkomnande, ödmjuk, engagerad och mycket duktig yogalärare. Hon har räddat mig många gånger mot min egen stress och mörka tankar och man går alltid från hennes pass med en skön och harmonisk känsla i kroppen. Har man en gång börjat hos Karin är det svårt att byta yogalärare, något mina 10 år vittnar om. Läs mer
    2020-02-24 Karin S svarar Susanna A
    Åh tack snälla för din fina rekommendation!!! Denna värmer i hela hjärtat.... Kram Karin
  • 2020-02-21

Erika B skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Håltagning i örat på dottern. Karin var väldigt proffsig och hade ett fantastiskt tålamod då dottern plötsligt blev väldigt rädd. Läs mer
    2020-02-21 Karin S svarar Erika B
    Tack snälla Erika för detta. Värmer att höra! Kram Karin
  • 2020-02-20

Kalle S skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Varm och välkomnande miljö, bra behandlingar och produkter. Läs mer
    2020-02-23 Karin S svarar Kalle S
    Tack snälla Kalle för din fina rekommendation till kliniken! Hälsningar Karin
  • 2020-02-19

Maria B skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Köpte tjänst mediyoga och har blivit väldigt bra och ödmjukt bemött på alla passen.
    Jag visste imte riktigt vad mediyoga innebar men fick en oerhört bra känsla redan första passet. Jag är helt såld på denna form av investering på mig själv. Läs mer
    2020-02-24 Karin S svarar Maria B
    Tack för din fina rekommendation! Så härligt att du hittat ett kompliment via mediyogan. Kram Karin
  • 2020-02-19

Mouris L skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Bestämde mig för att pröva yoga under hösten -19 och det blev precis så underbart som jag tänkt mig.
    Supertrevlig personal och jätteservice med att kunna boka om pass när jag inte kunde.

Kommer definitivt köra igång med yogan igen under våren.

//Moris Lahdo Läs mer
    2020-02-24 Karin S svarar Mouris L
    Tack snälla, du är så varmt välkommen igen! Varma hälsningar Karin och Sara
  • 2020-02-19

Catrin A skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Ansiktsbehandling hos Karin Spjuth var en mycket avkopplande och trevlig upplevelse. Kunnig och gott bemötande! Läs mer
    2020-02-24 Karin S svarar Catrin A
    Tack snälla för din fina rekommendation! Med värme Karin
  • 2020-02-19

Melker S skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Helt fantastik massage vilket gjorde mig till en helt ny människa , Karin är bäst Läs mer
    2020-02-24 Karin S svarar Melker S
    Tack snälla Melker för din fina rekommendation! Med värme Karin
  • 2020-02-19

Sara B skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag har gått på både massage, Derma-Pen och Medi-yoga hos Karin. Jag tycker att Karin är helt suverän för att hon alltid sätter mig som kund i fokus när jag är där och förklarar vad varje behandlingssteg eller yoga-övning är bra för. och sen gillar jag att hon är så glad och positiv. När jag jämför det resultat jag fått med Derma-Pen hos Karin med resultatet på en annan klinik, så är det överlägset mycket bättre resultat hos Karin (på min rynkiga hals).
    Jag vill varmt rekommendera Karin för massage, Derma-pen och Medi-yoga. Läs mer
    2020-02-24 Karin S svarar Sara B
    Tack snälla för din utförliga fina rekommendation! Detta värmer enormt. Kram Karin
  • 2020-02-19

Anna B skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Färgning av bryn och fransar.
    Karin var mycket trevlig och duktig.
    Resultatet blev över min förväntan. Läs mer
    2020-02-24 Karin S svarar Anna B
    Tack snälla för din fina rekommendation! Med värme Karin
  • 2020-02-19

Moa N skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Karin är en fantastisk person! Jag har gått till Karin och fått både behandling och köpt produkter och blir alltid väl bemött varje gång jag är där. Jag skulle rekommendera Karin till alla jag känner och kommer definitivt gå till henne fler gånger. Det känns alltid välkomnande att besöka kliniken. Lokalerna är väldigt fina och mysiga och det känns mer personligt vilket gör att man känner sig trygg och man blir avslappnad av miljön. Läs mer
    2020-02-24 Karin S svarar Moa N
    Tack snälla Moa för din fina beskrivning och rekommendation. Värmer i hjärtat! Kram Karin
  • 2019-05-23

Yvette A skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Grymt bra personal. Mysiga lokaler. Läs mer
  • Siv L

2019-05-20

Siv L skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Toppen! Alltid proffsig.

Alltid nöjd när jag går därifrån. Annika är dessutom bra att prata med. Psykologlsk
    Person. Rekommen deras varmt! Kram Läs mer
  • 2019-05-20

Denny N skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Går på MediYoga. Hög kvalitet, fint bemötande, vänliga och kunniga personer. Mina förväntningar infriades helt klart. Läs mer
  • 2019-05-18

Ullrika M skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Lugn och harmonisk, en super härlig behandling. Läs mer
  • 2019-05-16

Eva B skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Hon är en energi spridare, glad o positiv. Mycket kunnig och bäst. Läs mer
  • 2019-05-16

Suzanne N skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Har gått på IPL som har varit värt vartenda öre. Fantastiskt bra resultat och alltid bästa bemötandet av Karin och Elisabeth! Outstanding! Solklar rekommendation från mig! Läs mer
  • Gun E

2019-05-16

Gun E skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Proffsig, personlig och tillmötesgående företags- och yogaledare mm som alltid ser dig och dina behov. Du känner dig omhändertagen. Det är en ren fröjd att gå på hennes lektioner! Läs mer
  • 2019-05-16

Britt-marie H skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Karin ger allt man förväntar sig i form av yoga, massage mm Läs mer
  • 2019-05-16

Helena V skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Yoga
    Kursledaren var super gullig och hade en super skön yoga
    Hade inga direkta förväntningar men det var jättebra yoga
    har en fantastisk upplevelse och kommer att rekommendera
    Yogakliniken till andra. Läs mer
  • 2019-05-14

Annette W skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Köp av produkter- smidigt och lätt.
    God service och väl omhändertagen vid behandling. Läs mer
  • 2019-05-14

Elisabet O skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag köpte senast en ögonbrynsfärgning och jag blev väldigt nöjd. Karin är mycket duktig o professionell. Jag går gärna tillbaka till henne. Läs mer
  • ?

2019-05-14

? skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Glad, trevlig och duktig. Jag har alltid varit nöjd. Läs mer
  • 2019-05-14

Pratiga med inspelning av fantastiskt lyhörda och tillmötesgående Karin!
    Jag använder hennes program varje dag vilket hjälper mig mycket.
    Förväntningar var att få tips på ev nya övningar till medicinsk yoga, bekräftat att jag gör rätt och öka förståelsen o inspirera min man till att förstå detta. Förväntningarna uppfyllelses nästa till fullo och Karina är stor del till det. Helt enkelt tack Karin! Jsg kommer tillbaka mär kroppen tillåter. Kram Lise-Lotte Läs mer
  • 2019-05-14

Ingela J skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag har varit på stressbehandling hos Karin. Alltid ett fantastiskt bemötande, och själva behandlingen är magi! Var väl lite skeptisk innan, men det funkar verkligen. Karin är jätteduktig och hon är en varm och härlig person. Rekommenderar henne verkligen❤👍 Läs mer
  • 2019-05-14

Margaretha H skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    En fantastisk kvinna! Alltid glad o positiv. Hjälpsam! Jag bor i Örnsköldsvik och är ofta på besök i Stockholm och bokar alltid in mig på färgning o plock av ögonbryn! Jag är alltid nöjd o glad när jag går hem! Läs mer
  • Eva E

2019-05-13

Eva E skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Supernöjd! Den bästa behandling, massage som jag någonsin har fått! ♥️ Läs mer
  • 2019-05-13

Anna-karin K skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Yoga och hudvård bra bemött serviceinriktat alltid lösningar till kundens fördel Läs mer
  • 2019-05-13

Jenny J skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Massage 60 min. Överförväntan, bra råd och kändes verkligen välgörande! Läs mer
Karin Spjuth