Alla kategorier Massage Stockholms län Tyresö Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

Trollbäckens Centrum, 135 51 Tyresö — Visa karta

KROPPSKLINIKEN - Framtidens Friskvård!

Vi erbjuder dig en härlig vilsam stämning och ett mycket stort utbud av behandlingar samt yogaklasser som utförs av mycket duktiga välutbildade o inkännande terapeuter o instruktörer. Vi vill att du skall känna dig trygg i våra händer.......

Vi är alla välutbildade, erfarna o besitter tillsammans med en stor kunskapsbank. Vårt största intresse o målsättning är att kunna hjälpa dig att få den allra bästa behandlingen som passar just dig, den dag.du kommer till oss... Vi har ett gemensamt holistiskt tänkande o har alla som specialområde att se helheten hos varje människa från insidan till utsidan, ej tvärtom...

Karin Spjuth är huvudansvarig ägarinna o samordnare, och till henne vänder du dig om du önskar friskvård till ditt företag eller har några andra frågor o önskemål.
Vi som arbetar tillsammans med varandra i Kroppsklinikens Terapeutiska TEAM.
Karin S, Elisabeth, Annika, Stephanie, Emma o Karin F o Karin W

KROPPSKLINIKEN'S YOGAKLINIK
Karin Spjuth driver kliniken, och arbetar tillsammans med sina egna Instruktörer Emma Fredriksson o Karin Forsselius o Karin Wiregård i Team Kroppsklinikens Instruktörer. Du som kund ges möjlighet att kunna ta igen ett missat pass under terminen, samt prova på både mediyoga o viryayoga i vårt eget teams klasser. Klinikens spetskompetens är Mediyoga - Medicinsk Yoga.

Vi håller mindre klasser i en lugn miljö, då vi som instruktörer har en större möjlighet att kunna "se alla" o ge
dig de bästa förutsättningarna för dig, ur yogiskt perspektiv. Vi vet alla hur gott yogan gör, när den utförs på rätt sätt. Vår målsättning är att föra YOGA vidare in i samhället, ej bara i kliniken, utan även i din hemmiljö, ut på företag,
 skolor o in i vården genom Mediyoga, som är en terapeutisk form av självläkning.

Det finns ingen åldersgräns på Yoga. Alla kan Yoga!

Alla klasser hos oss blandas helt med nybörjare och med
vana yogautövare (om det ej står något annat). Yogan gör dig smidig och starkare med tiden. Ju mer regelbundet
 du yogar, desto djupare kommer du komma in i positioner och avslappning. Men yogan är som allt annat....
 Regelbundenheten är målsättningen.

Vår spetskompettens i kliniken är givetvis mediyogan som vi totalt per vecka håller 11st fasta klasser i. Vi har även Yinyoga, ren Kundaliniyoga, samt den enda mer atletsiska formen av yoga hos oss - Viryayoga.

Varmt Välkommen till Yogans värld! - Framtidens Friskvård!
Mån-Tor: 08:00-20:00
Fre: 08:00-16:00
Lör: 10:00-14:00
Sön: 17:00-18:30

Läs vad 206 kunder tycker om Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

• Elisabeth F
    Elisabeth F skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    En härlig kvinna med hjärtat på rätt ställe. Läs mer
  • Torbjörn F
    Torbjörn F skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Bemötandet är bra, behandlingen är bra. Karin ör en underbar person. Jag upplever en härlig atmosfär i och runt Kroppskliniken. Läs mer
  • Ingela A
    Ingela A skrev om Stephanie Magnusson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    En expert på spända muskler. Hon var väldigt inkännande o ingav snabbt tillit. Lyssnade på kundens behov/önskemål o arbetade därefter :0) Läs mer
  • Ingela A
    Ingela A skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Lite rörigt vid fakturabetalning men väl där är det trivsamma lokaler och du ges ett varmt bemötande. Ett härligt ställe att utöva yoga på. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Ingela A
    Tack för din fina rekommendation Ingela. Rörigheten beror på hur man väljer att betala. Eftersom du betalar flera olika omgångar o med olika slags betalmedel, så kan det kanske upplevas rörigt. Men slutsumman är densamma.

Vi använder oss för er kunders service att få betala med friskvårdscheckar odyligt, o tillåter att få betala kursavgiften i delbetalningar o efter kursstart.
    Enklast o minst rörigt hade givetvis varit att ej erbjuda denna tjänst (som vi som företag måste betala extra för) o låta alla kunder betala hela fakturan innan terminsstarten.
    Vill bara ge denna förklaring från vår sida. Så kanske förståelsen blir förklarbar.
    Kram Karin Karin
  • Gun E
    Gun E skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag har bara superlativ att ge Yogakliniken, kontakten har varit positiv, välkomnande och empatisk. Det är med glädje på läpparna jag går på mina pass i Mediyoga . Det jag ångrar är att jag inte startade tidigare medan jag ännu jobbade, då hade jag sluppit min migrän/spänningshuvudvärk
    Yogan har fört med sig att jag slipper värk och mår så mycket bättre samt att jag känner mig glad och stark. Inför yoga på schemat i skolan Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Gun E
    Tack snälla Gun för din fina rekommendation o din fina återkoppling av vad mediyogan ger för dig.! Är så tacksam över att du delar med dig av detta. Kram Karin
  • Eva B
    Eva B skrev om Stephanie Magnusson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Stephanie är en för mig fantastisk massör/massageterapeut . Hon känner så exakt var insatser är nödvändiga och har en fingertoppskänsla hur hon ska hantera problemet
    Lyssnar på både mitt och kroppens behov Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Eva B
    Tack snälla för din fina rekommendation Eva! Kram Stephanie, genom Karin
  • Zandra E
    Zandra E skrev om Stephanie Magnusson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jättebra massör, lyssnar vad man önskar Läs mer
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Stephanie Magnusson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Nära där jag bor och lätt att få tid. Mycket kunnig och väldigt duktig på massage. Hittade direkt mina svåra ställen. Jag har rek henne till andra och min man och dotter har också gått till henne. Supernöjd!!! Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Katarina E
    Tack snälla för din fina rekommendation o beskrivning! Kram Stephanie, genom Karin
  • Helena T
    Helena T skrev om Stephanie Magnusson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Superduktig och har fingertoppskänsla hur man ska massera en som är ryggskadad. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Helena T
    Tack snälla för din fina rekommendation! Kram Stephanie, genom Karin
  • Eva E
    Eva E skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Alltid ett trevligt och varmt bemötande. MediYoga kursen hos Karin Spjut är helt magisk. 🙏 Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Eva E
    Varmt Tack Eva. Så värmande! Kram Karin
  • Annelie L
    Annelie L skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Gått där på Yoga ett antal år och kan varmt rekommendera kliniken. Ett proffsigt gäng som arbetar där som har kunden i fokus och Man får alltid ett bra bemötande . Liten mysig lokal och man får en lugn / varm känsla när man kliver innanför dörrarna . Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Annelie L
    Tack snälla Annelie för din fina rekommendation o återkoppling! Kram Karin
  • Anna B
    Anna B skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Yogakliniken är super, skönt att komma på yoga och stressa ner efter hektisk dag. Ofta somnar jag till under slutvilan :) Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Anna B
    Tack snälla Anna, för din fina återkoppling! Kram Karin
  • Karin F
    Karin F skrev om Stephanie Magnusson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Superbra!!! Mycket bra massage, stor kunskap och bemötande. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Karin F
    Tack snälla Karin för din fina rekommendation! Kram Stephanie, genom Karin
  • Dragica N
    Dragica N skrev om Stephanie Magnusson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Duktig
    Punktlig
    Trevlig
    Kunnig Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Dragica N
    Toppen TACK snälla! Kram Karin Stephanie, genom Karin
  • Carina F
    Carina F skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Blev mycket bra mottagen med mitt ryggskott o allmänna smärttillstånd & fick en totalgenomgång - helt underbart. Mycket kunnig o hade kunskapen i händerna!
    Mina bästa rekommendationer!! Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Carina F
    Tack snälla Carina, för denna fina rekommendation! Kram Annika, genom Karin
  • Randi S
    Randi S skrev om Elisabeth Flygar en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Väldigt positivt , både bemötande o väl uppfyllda förväntningar ! Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Randi S
    Tack snälla Randi, för denna fina rekommendation! Kram Elisabeth, genom Karin
  • Maria F
    Maria F skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Karin är vara bäst och sådan duktig yogalärare.
    Hennes lektioner har hjälpt mig så mycket i min väg tillbaka från min utmattning. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Maria F
    Tack snälla Maria för denna fina rekommendation! Dina ord värmer enormt! Kram Karin
  • Marie-Louise V
    Marie-Louise V skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Fantastisk upplevelse i sin helhet. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Marie-Louise V
    Tack snälla Marie-Louise! Är så glad att du tog steget o kom! Kram från oss alla Karin
  • Carolina L
    Carolina L skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Bra och kunniga instruktörer med ett gott bemötande. Själva yogarummet är mysigt inrett och yogan bra.
    Ett minus för lokalen utanför yogarummet som är trångt och saknar ett ordentlig omklädningsrum. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Carolina L
    Tack snälla Carolina för din fina rekommendation o återkoppling! Kan hålla med ditt minustecken, o önskar av hela mitt hjärta att vi kunde bygga ut... Det är mitt önskemål med. Kram Karin
  • Inger P
    Inger P skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Karin, du är bäst! /Kram från Inger Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Inger P
    Tack Inger för din härliga rekommendation :-) ! Underbart är kort! Kram Karin
  • Lotta F
    Lotta F skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Fantastisk liten pärla i Trollbäcken. Här finns allt man behöver och med hög kvalitet. Vill inte gå nån annan stans! Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Lotta F
    Tack snälla Lotta! Så tacksam! Kram Karin
  • Pia B
    Pia B skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Toppen bra klinik. Kan varmt rekommendera. Bra behandlingar och yoga. Har besökt dem både för nackproblem samt ansiktsbehandlingar.
    Pia blomkvist Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Pia B
    Tack snälla Pia för din fina rekommendation o återkoppling! Du missade att du faktiskt provat yoga en gång med. hihi! Men jag kan ej inspirera alla till detta :-) Kram Karin
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Helt fantastiskt! Kan inte tänka mig bättre bemötande. Får alltid information i god tid. Behöver jag får jag alltid hjälp. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Birgitta L
    Tack snälla Birgitta! Är så tacksam för din närvaro o för din respons. Kram Karin
  • Magdalena M
    Magdalena M skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Helt fantastisk yogalärare. Kompetent och trevlig. Känns som hon vet vad hon håller på med. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Magdalena M
    Tack snälla Magdalena för din rekommendation o din återkoppling! Just din kommentar "det känns som hon vet vad hon håller på med", kan ej värma mer i hjärtat o i skrattmusklerna :-) Kram Karin
  • Aina N
    Aina N skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Blir alltid väl bemött. Yogapassen är alltid bra förberedda och
    vi får alltid information om vad de olika övningarna är bra för.
    En extra bonus är att vi får passen med länkar till meditationerna
    på mail så att det går att yoga hemma.
    Kan inte bli bättre! Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Aina N
    Tack snälla Aina, för din fina rekommendation o återkoppling av det extra. Blir så glad. Kram Karin
  • Johan E
    Johan E skrev om Stephanie Magnusson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Väldigt proffsig i utförande och bemötande Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Johan E
    Tack snälla Johan! Hälsningar Stephanie, genom Karin
  • Linda O
    Linda O skrev om Stephanie Magnusson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Mycket proffsig och duktig massös. Grundligt och bra genomfört . Mycket skönt!! Rekommenderas!! Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Linda O
    Tack snälla Linda för din fina rekommendation! Hälsningar Stephanie, genom Karin
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Mysig atmosfär, och det känns verkligen som man får lugn och ro på passet. Bemötandet är alltid trevligt och avslappnat. Läs mer
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Fantastiskt bemötande av Kroppskliniken. Personligt och snabba svar. Väldigt tillmötesgående och med mycket värme och hjärta. Det är enkelt och smidigt att ha med Kroppskliniken att göra. Läs mer
  • Birgitta O
    Birgitta O skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Bemötandet var väldigt positivt och varmt och jag är så nöjd med den fantastiska hjälp jag fick av Annika, hon är så duktig, ett riktigt varmhjärtat proffs som jag gärna rekommenderar alla att gå till. Läs mer
  • Birgitta O
    Birgitta O skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Bemötandet på Yogakliniken är så trevligt, varmt och personalen är glad och alltid hjälpsam. Att gå till Yogakliniken är stärkande och man fylls av positiv energi, det är en lisa för själen.
    Yogakliniken rekommenderar jag varmt. Läs mer
  • Seija B
    Seija B skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Helt ok underbar ledare, bra bemötande och trivsam lokal. Läs mer
  • Carin D
    Carin D skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Längtar tillbaka efter en termins uppehåll pga av operation.

De tidigare 4 åren, hade jag inte velat vara utan.
    Alltid lika mysigt att komma dit och sedan med nya krafter lämna efter en härlig lektion.. Läs mer
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Elisabeth Flygar en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Väldigt proffesionell och ger dig en härlig upplevelse. Läs mer
  • Ambika J
    Ambika J skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    En utmärkt och professionell behandling med fint bemötande. Läs mer
  • Carina E
    Carina E skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Att komma till Karin är att stiga in i ett rum av omtanke, värme och närvaro., Ansiktsbehandlingarna är toppen och Cranio Sacral behandlingarna går verkligen på djupet.
    Jag kan varmt rekommendera ett besök(eller flera) hos Karin. Läs mer
  • Tuija B
    Tuija B skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jättetrevligt bemötande och mycket bra information om passbyten. Tyvärr upplevde jag att det var mycket trångt i lokalen vilket gjorde att det var svårt att ta ut rörelser.
    Bra service att via Mail få passen. Läs mer
  • Gunilla I
    Gunilla I skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag har fått ett mycket bra bemötande, jag är supernöjd med min kurs.
    Tydliga och bra instruktioner!
    + på trevliga deltagare! Läs mer
  • Susanna A
    Susanna A skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Karin är bästa yogaläraren man kan önska sig. Hela kliniken utstrålar ett varmt välkomnande och harmoni, rekommenderas varmt vidare. Läs mer
  • Petra F
    Petra F skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Ett fantastiskt bemötande med värme och professionalism. Att komma dit är balsam för kropp och själ. Man går därifrån laddad, stark och välmående. Kan på alla sätt rekommenderas! Läs mer
  • Karina F
    Karina F skrev om Elisabeth Flygar en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Eliasbeth är väldigt varm och uppmärksam på kunden. Hon är kunning och ger ett säkert intryck så man känner sig trygg när man är på behandling hos Elisabeth. De allra bästa rekomendationer. Läs mer
  • Amanda W
    Amanda W skrev om Emma Fredriksson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Emma är en fantastisk yogainstruktör, hennes yogaklasser är superbra för både hjärta och själ. Vår yogaklass känns som en liten familj där inget är rätt och fel utan man får vara precis som man är. Läs mer
  • Marita H
    Marita H skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Karin är bäst! I världen!! Överträffar alla förväntningar. Läs mer
  • Emil N
    Emil N skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Vi har fått ett trevligt och varmt bemötande.
    Catharina och Emil Läs mer
  • Eva T
    Eva T skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Professionell yoga i närheten och på tider som passar mig. Läs mer
  • Yvette A
    Yvette A skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Kan inte bli bättre. Massage, yoga och behandlingar av högsta klass.
    //Yvette Läs mer
  • Carina Å
    Carina Å skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Karin är helt enastående, underbar, professionell, kunnig, omtänksam, varm, inkännande, trevlig, ödmjuk och lever helt upp till mina förväntningar och mycket mer därtill! Fantastisk helt enkelt! Läs mer
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Emma Fredriksson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Emma är en fantastisk person som älskar att arbeta som yoga instruktör hon är posditiv glad och spontan hon andas yoga. Är mer än nöjd. Läs mer
  • Annika L
    Annika L skrev om Elisabeth Flygar en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Trevligt bemötande. Helt ok behandling. Läs mer
  • Christer T
    Christer T skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    mycket bra kundmottagning och en väldigt bra behandling Läs mer
    2017-10-31 Karin S svarar Christer T
    Tack snälla Christer för din fina rekommendation! Varm Kram Karin