Alla kategorier Massage Stockholms län Tyresö Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

Vendelsövägen 26, 135 51 Tyresö — Visa karta

KROPPSKLINIKEN - Framtidens Friskvård!

Vi erbjuder dig en härlig vilsam stämning och ett mycket stort utbud av behandlingar samt yogaklasser som utförs av mycket duktiga välutbildade o inkännande terapeuter o instruktörer. Vi vill att du skall känna dig trygg i våra händer.......

Vi är alla välutbildade, erfarna o besitter tillsammans med en stor kunskapsbank. Vårt största intresse o målsättning är att kunna hjälpa dig att få den allra bästa behandlingen som passar just dig, den dag.du kommer till oss... Vi har ett gemensamt holistiskt tänkande o har alla som specialområde att se helheten hos varje människa från insidan till utsidan, ej tvärtom...

Karin Spjuth är huvudansvarig ägarinna o samordnare, och till henne vänder du dig om du önskar friskvård till ditt företag eller har några andra frågor o önskemål.
Vi som arbetar tillsammans med varandra i Kroppsklinikens Terapeutiska TEAM.
Karin S, Elisabeth, Annika, Stephanie, Emma o Karin F o Karin W o Sara

KROPPSKLINIKEN'S YOGAKLINIK
Karin Spjuth driver kliniken, och arbetar tillsammans med sina egna Instruktörer Emma Fredriksson o Karin Forsselius o Karin Wiregård o Sara Blomkvist i Team Kroppsklinikens Instruktörer. Du som kund ges möjlighet att kunna ta igen ett missat pass under terminen, samt prova på både mediyoga o viryayoga i vårt eget teams klasser. Klinikens spetskompetens är Mediyoga - Medicinsk Yoga.

Vi håller mindre klasser i en lugn miljö, då vi som instruktörer har en större möjlighet att kunna "se alla" o ge
dig de bästa förutsättningarna för dig, ur yogiskt perspektiv. Vi vet alla hur gott yogan gör, när den utförs på rätt sätt. Vår målsättning är att föra YOGA vidare in i samhället, ej bara i kliniken, utan även i din hemmiljö, ut på företag,
 skolor o in i vården genom Mediyoga, som är en terapeutisk form av självläkning.

Det finns ingen åldersgräns på Yoga. Alla kan Yoga!

Alla klasser hos oss blandas helt med nybörjare och med
vana yogautövare (om det ej står något annat). Yogan gör dig smidig och starkare med tiden. Ju mer regelbundet
 du yogar, desto djupare kommer du komma in i positioner och avslappning. Men yogan är som allt annat....
 Regelbundenheten är målsättningen.

Vår spetskompettens i kliniken är givetvis mediyogan som vi totalt per vecka håller 11st fasta klasser i. Vi har även Yinyoga, ren Kundaliniyoga, samt den enda mer atletsiska formen av yoga hos oss - Viryayoga samt Hathayoga

Varmt Välkommen till Yogans värld! - Framtidens Friskvård!
Mån-Tor: 08:00-20:00
Fre: 08:00-16:00
Lör: Stängt
Sön: 16:00-17:30

Läs vad 245 kunder tycker om Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

• 2019-05-23

Yvette A skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Grymt bra personal. Mysiga lokaler. Läs mer
  • Siv L

2019-05-20

Siv L skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Toppen! Alltid proffsig.

Alltid nöjd när jag går därifrån. Annika är dessutom bra att prata med. Psykologlsk
    Person. Rekommen deras varmt! Kram Läs mer
  • 2019-05-20

Denny N skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Går på MediYoga. Hög kvalitet, fint bemötande, vänliga och kunniga personer. Mina förväntningar infriades helt klart. Läs mer
  • 2019-05-18

Ullrika M skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Lugn och harmonisk, en super härlig behandling. Läs mer
  • 2019-05-16

Eva B skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Hon är en energi spridare, glad o positiv. Mycket kunnig och bäst. Läs mer
  • 2019-05-16

Suzanne N skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Har gått på IPL som har varit värt vartenda öre. Fantastiskt bra resultat och alltid bästa bemötandet av Karin och Elisabeth! Outstanding! Solklar rekommendation från mig! Läs mer
  • Gun E

2019-05-16

Gun E skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Proffsig, personlig och tillmötesgående företags- och yogaledare mm som alltid ser dig och dina behov. Du känner dig omhändertagen. Det är en ren fröjd att gå på hennes lektioner! Läs mer
  • 2019-05-16

Britt-marie H skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Karin ger allt man förväntar sig i form av yoga, massage mm Läs mer
  • 2019-05-16

Helena V skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Yoga
    Kursledaren var super gullig och hade en super skön yoga
    Hade inga direkta förväntningar men det var jättebra yoga
    har en fantastisk upplevelse och kommer att rekommendera
    Yogakliniken till andra. Läs mer
  • 2019-05-14

Annette W skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Köp av produkter- smidigt och lätt.
    God service och väl omhändertagen vid behandling. Läs mer
  • 2019-05-14

Elisabet O skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag köpte senast en ögonbrynsfärgning och jag blev väldigt nöjd. Karin är mycket duktig o professionell. Jag går gärna tillbaka till henne. Läs mer
  • ?

2019-05-14

? skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Glad, trevlig och duktig. Jag har alltid varit nöjd. Läs mer
  • 2019-05-14

Lise-lotte G skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Pratiga med inspelning av fantastiskt lyhörda och tillmötesgående Karin!
    Jag använder hennes program varje dag vilket hjälper mig mycket.
    Förväntningar var att få tips på ev nya övningar till medicinsk yoga, bekräftat att jag gör rätt och öka förståelsen o inspirera min man till att förstå detta. Förväntningarna uppfyllelses nästa till fullo och Karina är stor del till det. Helt enkelt tack Karin! Jsg kommer tillbaka mär kroppen tillåter. Kram Lise-Lotte Läs mer
  • 2019-05-14

Ingela J skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag har varit på stressbehandling hos Karin. Alltid ett fantastiskt bemötande, och själva behandlingen är magi! Var väl lite skeptisk innan, men det funkar verkligen. Karin är jätteduktig och hon är en varm och härlig person. Rekommenderar henne verkligen❤👍 Läs mer
  • 2019-05-14

Margaretha H skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    En fantastisk kvinna! Alltid glad o positiv. Hjälpsam! Jag bor i Örnsköldsvik och är ofta på besök i Stockholm och bokar alltid in mig på färgning o plock av ögonbryn! Jag är alltid nöjd o glad när jag går hem! Läs mer
  • Eva E

2019-05-13

Eva E skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Supernöjd! Den bästa behandling, massage som jag någonsin har fått! ♥️ Läs mer
  • 2019-05-13

Anna-karin K skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Yoga och hudvård bra bemött serviceinriktat alltid lösningar till kundens fördel Läs mer
  • 2019-05-13

Jenny J skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Massage 60 min. Överförväntan, bra råd och kändes verkligen välgörande! Läs mer
  • 2019-05-13

Lena A skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    jag har varti på olika behandlingar samt yoga hos Karin. Kan inte nog säga hur fantatisk hon är, den Bästa ! Har varje gång gått därifrån som en mcket nöjd kund. Om jag inte bodde en bit bort så hade jag definitivt besökt Kroppskliniken flera gånger Läs mer
  • 2019-05-12

Christina R skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Helkroppsmassage. Annika var både trevlig och mycket förtroendeingivande. Hon lyssnade in vad det var jag hade för behov och önskemål. Annika kändes mycket erfaren och kunnig. Läs mer
  • Katarina N

2019-05-11

Katarina N skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Massage. Jag blev mkt väl bemött och massagen var välgörande och mina förväntningar överträffades. Läs mer
  • 2019-05-11

Catharina N skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Medicinsk yoga. Utmärkt instruktör, tydlig och behaglig.

Fotvård: utmärkt behandling Läs mer
  • 2019-05-11

Katta T skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Alltid proffsigt, seriöst och viktigast av allt: omtanke, bryr sig om kunderna, tillmötesgående. Pure love! Läs mer
  • 2019-05-11

Berit S skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Färgning ögonfransar.
    Blev mycket väl omhändertagen. Läs mer
  • 2019-05-11

Britt-Marie K skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Bra bemötande. Fina lokaler.
    Levde mer än väl upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Magdalena M

2019-05-10

Magdalena M skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Karin Spjut som yogalärare är för mig den bästa. Välkomnande, lugn, positiv, tydlig i sitt utförande och beskrivande vad all rörelse är bra mot.
    Fantastisk ansiktsbehandling och produkter.
    Får olika tips som är bra för mig.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-10

Anneli N skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Mycket nöjd. Hon kändes mycket kompetent, kunde ge råd. Den proffsigaste massage jag fått Läs mer
  • 2019-05-09

Johanna W skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Yogar sedan flera år tillbaka på Tyresö Kroppsklinik. Alltid vänligt bemött av Karin och hennes kollegor, snabba svar vid eventuella frågor. Läs mer
    2019-05-09 Karin S svarar Johanna W
    Tack snälla Johanna för din fina återkoppling. Kram Karin
  • 2019-05-09

Martina F skrev om Elisabeth Flygar en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Hårborttagning med ipl, supertrevlig tjej och mkt omhändertagande
    Skulle önska lite mer ingående info innan o under behandlingen vad som kan hända/förvänta mig under veckorna
    Vet att det är mkt lyhört i lokalerna när man sitter o väntar, det är lite jobbigt o att man kan se vad som händer bakom gardinen Läs mer
    2019-05-09 Karin S svarar Martina F
    Hej Martina! Tack snälla för din fina återkoppling till oss. Information om behandling bör du fått innan du bestämmer dig för att påbörja denna behandlingsform, likaså att du skall få information löpande. Vi beklagar att du ej upplevt att du fått det av oss, o detta tar vi lärdom av. Ljudlöst kan vi dessvärre ej helt få. Däremot önskar vi gärna önska få information ifrån dig vad du ser bakom gardinerna. Då dessa ej är genomskinliga o varje behandling är insynsskyddad o under fullständig sekretess. Kontakta mig gärna på karin@kroppskliniken.se, så jag kan åtgärda detta, då vi verkligen vill att alla skall känna sig trygg i våran klinik, och din åsikt är viktig för oss. Varma hälsningar Elisabeth genom Karin
  • 2019-05-09

Karina S skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Har varit på ansiktsbehandling hos Karin många gånger och blir alltid behandlad på bästa sätt. Karin är en varm, omtänksam och oerhört duktig hudterapeut. Har alltid var jättnöjd. Läs mer
  • 2019-05-09

Marianne W skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Prova på Medicinsk yoga
    Vänligt bemött
    Helt ok yogapass, men alltför lugnt för mig. Yogan är för dyr för att jag skulle kunna delta en hel termin. Läs mer
    2019-05-09 Karin S svarar Marianne W
    Tack för din fina återkoppling! Det finna många olika slags former i yoga, beroende tycke, smak o leverne. Prisklassen i kliniken är utformat av antalet deltagare, då vi medvetet valt att hålla mindre mer personliga grupper hos oss, och därför prismässigt omöjligt kan konkurrera med större anläggningar o gym. Kontakta oss gärna för frågor direkt, för vidare rekommendation till vad som skulle kunna passa dig, ifall du skulle önska prova annan yogaform, men är osäker på vad o var. Maila gärna karin@kroppskliniken.se
    Varma Hälsningar Karin Spjuth
  • 2019-05-08

Kristina W skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Massage var mycke nöjd och kommer tillbaka igen framöver .Tack 🙂👍 Läs mer
    2019-05-09 Karin S svarar Kristina W
    Tack snälla för din fina rekommendation. Varma hälsningar Annika o Karin
  • 2019-05-08

Lukas L skrev om Stephanie Magnusson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Lyhörd, koll på det en undrar över och ger fantastiskt, djupgående och hård massage om man önskar det. Rekommenderar! Läs mer
    2019-05-09 Karin S svarar Lukas L
    Tack snälla för din fina rekommendation! Varma hälsningar Stephanie o Karin
  • 2019-05-08

Eva B skrev om Stephanie Magnusson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Mycket mycket bra massör
    Men glöm inte att Kroppskliniken har massor med gott för både kropp och knopp.
    Allt från hår till tår
    Boka direkt! Läs mer
  • Jonna R

2019-05-08

Jonna R skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Annika är en proffsig massör! Hon lyssnar på kundens önskemål. Toppen att hon kombinerar den vanliga massagen med medicinsk laser som mjukar upp musklerna. Jag är nöjd varje gång! Läs mer
    2019-05-09 Karin S svarar Jonna R
    Tack snälla för din fina rekommendation o återkoppling! Varma hälsningar Annika, genom Karin
  • 2019-05-08

Pernilla M skrev om Elisabeth Flygar en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Ansiktsbehandling. Blev väldigt fint bemött av Elisabeth som jag känner stort förtroende för. Hon kan sin sak, är professionell. Läs mer
    2019-05-09 Karin S svarar Pernilla M
    Tack snälla Pernilla, för din jättefina återkoppling! Varm Hälsning Elisabeth o Karin
  • 2019-05-08

Anna H skrev om Elisabeth Flygar en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag fick hjälp med borttagning av oönskad hårväxt. Elisabeth är väldigt proffsig och vänlig, glad och rar. Jag kände mig väl mottagen och är nöjd med behandlingen. Läs mer
    2019-05-09 Karin S svarar Anna H
    Tack snälla för din fina återkoppling! Varma hälsningar Elisabeth o Karin
  • 2019-05-08

Linda N skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Kunnig och arbetar med djupgående massage. Kan rekommendera! Läs mer
    2019-05-08 Karin S svarar Linda N
    Tack snälla Linda för din fina återkoppling! Med Vänlig Hälsning Annika o Karin
  • 2019-05-08

Johan B skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Kom dit med rygg/nack smärtor för en massage och fick en strålande behandling med goda resultat.

Jag är definitivt en återkommande kund efter besöket! Läs mer
    2019-05-08 Karin S svarar Johan B
    Tack snälla Johan för din fina återkoppling! Med Vänlig Hälsning Annika o Karin
  • 2018-03-14

Elisabeth F skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    En härlig kvinna med hjärtat på rätt ställe. Läs mer
  • 2018-03-13

Torbjörn F skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Bemötandet är bra, behandlingen är bra. Karin ör en underbar person. Jag upplever en härlig atmosfär i och runt Kroppskliniken. Läs mer
  • 2018-03-10

Ingela A skrev om Stephanie Magnusson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    En expert på spända muskler. Hon var väldigt inkännande o ingav snabbt tillit. Lyssnade på kundens behov/önskemål o arbetade därefter :0) Läs mer
  • 2018-03-09

Ingela A skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Lite rörigt vid fakturabetalning men väl där är det trivsamma lokaler och du ges ett varmt bemötande. Ett härligt ställe att utöva yoga på. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Ingela A
    Tack för din fina rekommendation Ingela. Rörigheten beror på hur man väljer att betala. Eftersom du betalar flera olika omgångar o med olika slags betalmedel, så kan det kanske upplevas rörigt. Men slutsumman är densamma.

Vi använder oss för er kunders service att få betala med friskvårdscheckar odyligt, o tillåter att få betala kursavgiften i delbetalningar o efter kursstart.
    Enklast o minst rörigt hade givetvis varit att ej erbjuda denna tjänst (som vi som företag måste betala extra för) o låta alla kunder betala hela fakturan innan terminsstarten.
    Vill bara ge denna förklaring från vår sida. Så kanske förståelsen blir förklarbar.
    Kram Karin Karin
  • Gun E

2018-03-08

Gun E skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag har bara superlativ att ge Yogakliniken, kontakten har varit positiv, välkomnande och empatisk. Det är med glädje på läpparna jag går på mina pass i Mediyoga . Det jag ångrar är att jag inte startade tidigare medan jag ännu jobbade, då hade jag sluppit min migrän/spänningshuvudvärk
    Yogan har fört med sig att jag slipper värk och mår så mycket bättre samt att jag känner mig glad och stark. Inför yoga på schemat i skolan Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Gun E
    Tack snälla Gun för din fina rekommendation o din fina återkoppling av vad mediyogan ger för dig.! Är så tacksam över att du delar med dig av detta. Kram Karin
  • Eva B

2018-03-08

Stephanie är en för mig fantastisk massör/massageterapeut . Hon känner så exakt var insatser är nödvändiga och har en fingertoppskänsla hur hon ska hantera problemet
    Lyssnar på både mitt och kroppens behov Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Eva B
    Tack snälla för din fina rekommendation Eva! Kram Stephanie, genom Karin
  • Zandra E

2018-03-08

Zandra E skrev om Stephanie Magnusson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jättebra massör, lyssnar vad man önskar Läs mer
  • 2018-03-08

Katarina E skrev om Stephanie Magnusson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Nära där jag bor och lätt att få tid. Mycket kunnig och väldigt duktig på massage. Hittade direkt mina svåra ställen. Jag har rek henne till andra och min man och dotter har också gått till henne. Supernöjd!!! Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Katarina E
    Tack snälla för din fina rekommendation o beskrivning! Kram Stephanie, genom Karin
  • 2018-03-08

Helena T skrev om Stephanie Magnusson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Superduktig och har fingertoppskänsla hur man ska massera en som är ryggskadad. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Helena T
    Tack snälla för din fina rekommendation! Kram Stephanie, genom Karin
  • Eva E

2018-03-08

Eva E skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Alltid ett trevligt och varmt bemötande. MediYoga kursen hos Karin Spjut är helt magisk. 🙏 Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Eva E
    Varmt Tack Eva. Så värmande! Kram Karin
  • 2018-03-08

Annelie L skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Gått där på Yoga ett antal år och kan varmt rekommendera kliniken. Ett proffsigt gäng som arbetar där som har kunden i fokus och Man får alltid ett bra bemötande . Liten mysig lokal och man får en lugn / varm känsla när man kliver innanför dörrarna . Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Annelie L
    Tack snälla Annelie för din fina rekommendation o återkoppling! Kram Karin