Aktiv på Reco.se sedan 2015
Viryayoga Instruktör

Examinerad ViryaYoga Lärare / Instruktör av Nordinska YogaInstitutet
Även barnyogainstruktör o arbetar på olika yogafestivaler riket runt.

Emma har yogan som heltidssysselsättning, parallellt utbildar sig nu Emma till Massageterapeut på Axelssons Gymnastiska Institut.

Började att arbeta på kliniken 2014.

Emma håller klass varje måndag o torsdag kl 20:00-21:15

Nyhet VT2018 ungdomsyoga fredagar kl 17:00-18:15 Läs mer

Läs vad 12 kunder tycker om Emma Fredriksson

• Amanda W skrev om Emma Fredriksson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2018-03-05

Emma är en fantastisk yogainstruktör, hennes yogaklasser är superbra för både hjärta och själ. Vår yogaklass känns som en liten familj där inget är rätt och fel utan man får vara precis som man är. Läs mer
  • Hanna A skrev om Emma Fredriksson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2018-03-05

Emma är en fantastisk person som älskar att arbeta som yoga instruktör hon är posditiv glad och spontan hon andas yoga. Är mer än nöjd. Läs mer
  • Anna B skrev om Emma Fredriksson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2017-02-24

Har aldrig gått på yoga förut och visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Det har gått bra som nybörjare att följa med och även om man inte kan rörelserna lära sig samtidigt, från första passet. Läs mer
    2017-02-28 Karin S svarar Anna B
    Tack snälla för din rekommendation! Med Vänlig Hälsning Karin S
    Karin S gillar detta
  • Leda S skrev om Emma Fredriksson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2016-09-16

Jag är väldigt nöjd och positivt överraskat över det lugna men också lätt utmanande yoga som Emma delar sin kunskap kring. Nöjd! Läs mer
    2016-10-12 Karin S svarar Leda S
    Tack Leda, för din fina rekommendation till Emma. Denna vidarförmedlar jag
    /Karin
  • Johan E skrev om Emma Fredriksson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2016-06-02

Duktig, trevlig och ambitiös. Skulle rekommendera till vänner & bekanta Läs mer
  • Anna-karin O
    Anna-karin O skrev om Emma Fredriksson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2016-06-01

Emma är jätte duktig, suverän på att utföra positioner rätt och rätta till, otroligt vacker insida och utsida. Vänligt omtänksamt bemötande och fantastisk avslutningsceremoni. Möjligen skulle jag rekomendera att hon inte pratar i så hög ton och mer avslappnat jag tror hon skulle tjäna på det. Vacker stil. Tackar för givande yoga som fått mig lugnare och mer harmonisk. Läs mer
    Karin S gillar detta
  • Charlotte G skrev om Emma Fredriksson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2016-06-01

Kunnig, väl förberedd, mjuk och vänligt bemötande. Önskemål om mer aktivt tillrättavisande vid behov. Läs mer
    Karin S gillar detta
  • Carola G skrev om Emma Fredriksson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2016-06-01

Emma vari början rätt bly i sin framtoning.
    men efter att terminen har gått ser jag vilken glädje hon har i det hon lär ut.
    Emma är en person med stort hjärta Läs mer
    Karin S gillar detta
  • Teresia F skrev om Emma Fredriksson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2016-06-01

Kroppskliniken är en mycket trevlig och gemytlig yoga studio. Emma som lärare är fantastisk hon är pedagogisk och förklarar varje övning. Denna termin har jag lärt mig positioner som jag inte trodde jag skulle klara och det är pga Emma. Så ett stort tack! Namaste Läs mer
    Karin S gillar detta
  • Linda K skrev om Emma Fredriksson en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2015-09-29

Helt ok men passar kanske inte just mig Läs mer
Karin Spjuth
Yogakliniken