Yogakliniken
Aktiv på Reco.se sedan 2015
Här jobbar Emma Fredriksson, Karin Forsselius Bremer & Karin Spjuth Läs mer

Läs vad 43 kunder tycker om Yogakliniken

• Ingela A skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2018-03-09

Lite rörigt vid fakturabetalning men väl där är det trivsamma lokaler och du ges ett varmt bemötande. Ett härligt ställe att utöva yoga på. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Ingela A
    Tack för din fina rekommendation Ingela. Rörigheten beror på hur man väljer att betala. Eftersom du betalar flera olika omgångar o med olika slags betalmedel, så kan det kanske upplevas rörigt. Men slutsumman är densamma.

Vi använder oss för er kunders service att få betala med friskvårdscheckar odyligt, o tillåter att få betala kursavgiften i delbetalningar o efter kursstart.
    Enklast o minst rörigt hade givetvis varit att ej erbjuda denna tjänst (som vi som företag måste betala extra för) o låta alla kunder betala hela fakturan innan terminsstarten.
    Vill bara ge denna förklaring från vår sida. Så kanske förståelsen blir förklarbar.
    Kram Karin Karin
  • Gun E
    Gun E skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2018-03-08

Jag har bara superlativ att ge Yogakliniken, kontakten har varit positiv, välkomnande och empatisk. Det är med glädje på läpparna jag går på mina pass i Mediyoga . Det jag ångrar är att jag inte startade tidigare medan jag ännu jobbade, då hade jag sluppit min migrän/spänningshuvudvärk
    Yogan har fört med sig att jag slipper värk och mår så mycket bättre samt att jag känner mig glad och stark. Inför yoga på schemat i skolan Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Gun E
    Tack snälla Gun för din fina rekommendation o din fina återkoppling av vad mediyogan ger för dig.! Är så tacksam över att du delar med dig av detta. Kram Karin
  • Eva E
    Eva E skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2018-03-08

Alltid ett trevligt och varmt bemötande. MediYoga kursen hos Karin Spjut är helt magisk. 🙏 Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Eva E
    Varmt Tack Eva. Så värmande! Kram Karin
  • Annelie L skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2018-03-08

Gått där på Yoga ett antal år och kan varmt rekommendera kliniken. Ett proffsigt gäng som arbetar där som har kunden i fokus och Man får alltid ett bra bemötande . Liten mysig lokal och man får en lugn / varm känsla när man kliver innanför dörrarna . Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Annelie L
    Tack snälla Annelie för din fina rekommendation o återkoppling! Kram Karin
  • Anna B skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2018-03-08

Yogakliniken är super, skönt att komma på yoga och stressa ner efter hektisk dag. Ofta somnar jag till under slutvilan :) Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Anna B
    Tack snälla Anna, för din fina återkoppling! Kram Karin
  • Maria F skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2018-03-07

Karin är vara bäst och sådan duktig yogalärare.
    Hennes lektioner har hjälpt mig så mycket i min väg tillbaka från min utmattning. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Maria F
    Tack snälla Maria för denna fina rekommendation! Dina ord värmer enormt! Kram Karin
  • 2018-03-07

Fantastisk upplevelse i sin helhet. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Marie-Louise V
    Tack snälla Marie-Louise! Är så glad att du tog steget o kom! Kram från oss alla Karin
  • Carolina L
    Carolina L skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2018-03-07

Bra och kunniga instruktörer med ett gott bemötande. Själva yogarummet är mysigt inrett och yogan bra.
    Ett minus för lokalen utanför yogarummet som är trångt och saknar ett ordentlig omklädningsrum. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Carolina L
    Tack snälla Carolina för din fina rekommendation o återkoppling! Kan hålla med ditt minustecken, o önskar av hela mitt hjärta att vi kunde bygga ut... Det är mitt önskemål med. Kram Karin
  • Lotta F
    Lotta F skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2018-03-07

Fantastisk liten pärla i Trollbäcken. Här finns allt man behöver och med hög kvalitet. Vill inte gå nån annan stans! Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Lotta F
    Tack snälla Lotta! Så tacksam! Kram Karin
  • Birgitta L skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2018-03-07

Helt fantastiskt! Kan inte tänka mig bättre bemötande. Får alltid information i god tid. Behöver jag får jag alltid hjälp. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Birgitta L
    Tack snälla Birgitta! Är så tacksam för din närvaro o för din respons. Kram Karin
Karin Spjuth
Yogakliniken