Yogakliniken
en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

Här jobbar Emma Fredriksson, Karin Forsselius Bremer & Karin Spjuth
Trollbäckens Centrum
135 51 Tyresö — Visa karta

Läs vad 43 kunder tycker om Yogakliniken

• Ingela A skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Lite rörigt vid fakturabetalning men väl där är det trivsamma lokaler och du ges ett varmt bemötande. Ett härligt ställe att utöva yoga på. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Ingela A
    Tack för din fina rekommendation Ingela. Rörigheten beror på hur man väljer att betala. Eftersom du betalar flera olika omgångar o med olika slags betalmedel, så kan det kanske upplevas rörigt. Men slutsumman är densamma.

Vi använder oss för er kunders service att få betala med friskvårdscheckar odyligt, o tillåter att få betala kursavgiften i delbetalningar o efter kursstart.
    Enklast o minst rörigt hade givetvis varit att ej erbjuda denna tjänst (som vi som företag måste betala extra för) o låta alla kunder betala hela fakturan innan terminsstarten.
    Vill bara ge denna förklaring från vår sida. Så kanske förståelsen blir förklarbar.
    Kram Karin Karin
  • Gun E
    Gun E skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag har bara superlativ att ge Yogakliniken, kontakten har varit positiv, välkomnande och empatisk. Det är med glädje på läpparna jag går på mina pass i Mediyoga . Det jag ångrar är att jag inte startade tidigare medan jag ännu jobbade, då hade jag sluppit min migrän/spänningshuvudvärk
    Yogan har fört med sig att jag slipper värk och mår så mycket bättre samt att jag känner mig glad och stark. Inför yoga på schemat i skolan Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Gun E
    Tack snälla Gun för din fina rekommendation o din fina återkoppling av vad mediyogan ger för dig.! Är så tacksam över att du delar med dig av detta. Kram Karin
  • Eva E
    Eva E skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Alltid ett trevligt och varmt bemötande. MediYoga kursen hos Karin Spjut är helt magisk. 🙏 Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Eva E
    Varmt Tack Eva. Så värmande! Kram Karin
  • Annelie L skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Gått där på Yoga ett antal år och kan varmt rekommendera kliniken. Ett proffsigt gäng som arbetar där som har kunden i fokus och Man får alltid ett bra bemötande . Liten mysig lokal och man får en lugn / varm känsla när man kliver innanför dörrarna . Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Annelie L
    Tack snälla Annelie för din fina rekommendation o återkoppling! Kram Karin
  • Anna B skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Yogakliniken är super, skönt att komma på yoga och stressa ner efter hektisk dag. Ofta somnar jag till under slutvilan :) Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Anna B
    Tack snälla Anna, för din fina återkoppling! Kram Karin
  • Maria F skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Karin är vara bäst och sådan duktig yogalärare.
    Hennes lektioner har hjälpt mig så mycket i min väg tillbaka från min utmattning. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Maria F
    Tack snälla Maria för denna fina rekommendation! Dina ord värmer enormt! Kram Karin
  • Fantastisk upplevelse i sin helhet. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Marie-Louise V
    Tack snälla Marie-Louise! Är så glad att du tog steget o kom! Kram från oss alla Karin
  • Carolina L
    Carolina L skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Bra och kunniga instruktörer med ett gott bemötande. Själva yogarummet är mysigt inrett och yogan bra.
    Ett minus för lokalen utanför yogarummet som är trångt och saknar ett ordentlig omklädningsrum. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Carolina L
    Tack snälla Carolina för din fina rekommendation o återkoppling! Kan hålla med ditt minustecken, o önskar av hela mitt hjärta att vi kunde bygga ut... Det är mitt önskemål med. Kram Karin
  • Lotta F
    Lotta F skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Fantastisk liten pärla i Trollbäcken. Här finns allt man behöver och med hög kvalitet. Vill inte gå nån annan stans! Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Lotta F
    Tack snälla Lotta! Så tacksam! Kram Karin
  • Birgitta L skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Helt fantastiskt! Kan inte tänka mig bättre bemötande. Får alltid information i god tid. Behöver jag får jag alltid hjälp. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Birgitta L
    Tack snälla Birgitta! Är så tacksam för din närvaro o för din respons. Kram Karin
  • Aina N skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Blir alltid väl bemött. Yogapassen är alltid bra förberedda och
    vi får alltid information om vad de olika övningarna är bra för.
    En extra bonus är att vi får passen med länkar till meditationerna
    på mail så att det går att yoga hemma.
    Kan inte bli bättre! Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Aina N
    Tack snälla Aina, för din fina rekommendation o återkoppling av det extra. Blir så glad. Kram Karin
  • Jenny S skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Mysig atmosfär, och det känns verkligen som man får lugn och ro på passet. Bemötandet är alltid trevligt och avslappnat. Läs mer
  • Margareta S skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Fantastiskt bemötande av Kroppskliniken. Personligt och snabba svar. Väldigt tillmötesgående och med mycket värme och hjärta. Det är enkelt och smidigt att ha med Kroppskliniken att göra. Läs mer
  • Birgitta O skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Bemötandet på Yogakliniken är så trevligt, varmt och personalen är glad och alltid hjälpsam. Att gå till Yogakliniken är stärkande och man fylls av positiv energi, det är en lisa för själen.
    Yogakliniken rekommenderar jag varmt. Läs mer
  • Seija B skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Helt ok underbar ledare, bra bemötande och trivsam lokal. Läs mer
  • Carin D
    Carin D skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Längtar tillbaka efter en termins uppehåll pga av operation.

De tidigare 4 åren, hade jag inte velat vara utan.
    Alltid lika mysigt att komma dit och sedan med nya krafter lämna efter en härlig lektion.. Läs mer
  • Tuija B skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jättetrevligt bemötande och mycket bra information om passbyten. Tyvärr upplevde jag att det var mycket trångt i lokalen vilket gjorde att det var svårt att ta ut rörelser.
    Bra service att via Mail få passen. Läs mer
  • Gunilla I skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag har fått ett mycket bra bemötande, jag är supernöjd med min kurs.
    Tydliga och bra instruktioner!
    + på trevliga deltagare! Läs mer
  • Susanna A skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Karin är bästa yogaläraren man kan önska sig. Hela kliniken utstrålar ett varmt välkomnande och harmoni, rekommenderas varmt vidare. Läs mer
  • Emil N skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Vi har fått ett trevligt och varmt bemötande.
    Catharina och Emil Läs mer
  • Eva T skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Professionell yoga i närheten och på tider som passar mig. Läs mer
  • Marie G skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Har endast besökt kroppskliniken 1 gång på en yoga och gongavslappning.
    Bra bemötande bra avslappning, Läs mer
    2017-02-28 Karin S svarar Marie G
    Tack snälla för din rekomendation! Varmt välkommen tillbaka! Med Vänlig Hälsning Karin o Mattias
    Karin S gillar detta
  • Petri M skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag tyckte att den va bra musigt. Läs mer
    2017-02-28 Karin S svarar Petri M
    Tack snälla för din rekommendation! Välkommen åter! Med Vänlig Hälsning Karin o Mattias
    Karin S gillar detta
  • Carina G skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag kan varmt rekommendera Kroppskliniken I Tyresö . 👍🏼 Yoga är en super härlig start att börja dagen med . Karin Spjut är en jätte duktig yoga lärare och hon har en härlig personlighet ❤️ Mvh Carina Läs mer
    2016-12-11 Karin S svarar Carina G
    Tack snälla Carina för din fina återkoppling o rekommendation. Värmer <3
    Kramar Karin
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Skön miljö. Underbart avstressande. Karin har en så lugnande röst Läs mer
    2016-12-11 Karin S svarar Kerstin H
    Tack snälla Kerstin för din återkoppling o fina ord!
    Varmaste Hälningen Karin Spjuth
  • Marianne H skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Mycket vänligt personligt mottagande! Man känner sig verkligen välkommen. Läs mer
    2016-12-06 Karin S svarar Marianne H
    Tack Marianne, för din fina rekommendation till kliniken!
    kram Karin
  • Ann-Sofie G skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jättetrevliga och bra bemötande av de som arbetar som yoga instruktörer! Man känner sig alltid välkommen o blir bemött med värme och ett leende.
    Lugn och skön atmosfär och helt enkelt myysigt 🌟✨🙏🙏🙏. Jag rekommenderar denna klinik till alla som vill testa yoga. Ingen prestation, utan du lyssnar alltid till din egen kropp och vad den klarar av och hur den mår. Läs mer
    2016-12-05 Karin S svarar Ann-Sofie G
    Varmasre Tack för de fina orden du ger oss! Blir så glad att höra din sista mening :-)
    Karin S o Karin F 🙏🏻
  • Tatiana B skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Helt magisk. jag känner som ny efter varje pass Läs mer
    2016-12-05 Karin S svarar Tatiana B
    Varmt Tack för din fina återkoppling Tatiana!
    Karin🙏🏻
  • Suzanne H skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Sååå familjärt - värdens bästa yoga ställe! Läs mer
    2016-02-25 Karin S svarar Suzanne H
    Vad roligt att höra Suzanne! Tusen tack för denna fina rekommendation. Varma hälsningar Karin
  • Lottha H skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Yogan är fantastisk. Karin är mycket bra. bra info på mail och via sms. Läs mer
    2016-02-25 Karin S svarar Lottha H
    Blir så glad av dina ord Lottha! Å att få höra om din respons om sms o mail uppskattas från din sida. Varma hälsningar Karin
  • Anna-karin O
    Anna-karin O skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Trevligt, god snabb mail service, fina loker, duktiga inspirerande instruktörer, väl val aktivitet, massor av rogivande detaljer. Läs mer
    2016-02-20 Karin S svarar Anna-karin O
    Tack snälla Annacarin för din fina respons! Varma hälsningar Karin
  • Teresia F skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Kan varmt rekommendera kroppskliniken. En gemytlig och trevlig yogastudio. 🙏🏻 Läs mer
    2016-02-20 Karin S svarar Teresia F
    Tack snälla för dina fina ord! Varma hälsningar Karin o Emma
  • Jesper C skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    En härlig upplevelse för kropp och själ. Mycjet duktiga instruktörer, kan varmt rekommenera Kroppskliniken! Läs mer
    2016-02-20 Karin S svarar Jesper C
    Tack för dina fina ord Jesper! Varma hälsningar Karin
  • Cecilia W skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Trevliga lokaler, bra bemötande och bra information inför kursstart. Läs mer
  • Nina S
    Nina S skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Kroppskliniken rekommenderar jag varmt. Bra yoga klasser, bra frisör och ett mycket trevligt bemötande. Mvh, Nina Läs mer
    2016-02-20 Karin S svarar Nina S
    Tack för din fina respons Nina! Varma hälsningar Karin
  • Annika S skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Öronhåltagning på min 7-åriga dotter. Trevligt bemötande och lugn och fin miljö. Rent och snyggt. Fick förklarat hur det fungerar och vad som är viktigt efter för att undvika komplikationer. Läs mer
    2016-02-18 Karin S svarar Annika S
    Tack snälla för denna fina rekommendation! Varma Hälsningar Karin
  • Kristina S skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    En mycket fin helhetsupplevelse när jag är där. Känns proffsigt och kompetent. Läs mer
    2016-05-31 Karin S svarar Kristina S
    Varmt Tack för din fina återkoppling
  • Helena T skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Resultat fina fötter med lack och jättefina formade bryn med färg. Alltid lika nöjd, kommer tillbaka för nya behandlingar. Läs mer
    2016-02-17 Karin S svarar Helena T
    Tack snälla för din fina rekommendation till oss! Varma hälsningar Karin
  • Eva B skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jättenöjd
    Jag går på medicinsk Yoga, underbart Läs mer
    2016-02-17 Karin S svarar Eva B
    Tack Eva för din fina rekommendation! Varma Hälsningar Karin
  • Christina A
    Christina A skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag har tidigare gått på mediyoga hos Karin Spjuth en termin.
    Karin Spjuth är en fantastiskt underbar person som sprider glädje och harmoni bland sina kunder.
    Och har ett fantastiskt bemötande och vill alltid ge det där extra till varje deltagare. Läs mer
    2016-02-17 Karin S svarar Christina A
    Tack snälla Christina för din jättefina rekommendation! Du är alltid välkommen tillbaka när tiden finns... Varma Hälsningar Karin
  • Linda F skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag kan varmt rekommendera Kroppskliniken.
    Man känner sig alltid varmt välkommen och Karins yogaklasser är toppenbra. Läs mer
    2016-05-31 Karin S svarar Linda F
    Varmt tack för din fina återkoppling!
  • Sara N skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Underbar meditativ och avstressande Medi-Yoga på fredagmornar!

Sara Läs mer
    2016-02-17 Karin S svarar Sara N
    Varmaste tack för den fina rekommendationen Sara! Hälsningar Karin Forsselius / genom Karin Spjuth :-)
  • marie l skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    Jag bor sedan många år tillbaka i Kalifornien men är i sommar hemma på besök i Sverige. Då jag är van att undvika solen så gott det går och tar hand om min hud med microdermabrasion så ville jag även göra det här. Det var då jag kom till underbara och duktiga Karin i Trollbäcken. Att komma in på hennes mysiga praktik gav mig ett lugn och det var som att komma hem. Karin behandlade mig med microdermabrasion kombinerat med IPL och avslutades med en nack massage som var gudomlig. Jag är djupt imponerad av hennes varma bubbliga personlighet och samtidigt professionella kunskap om allt när det gäller huden och underhåll. Det var en mycket givande upplevelse med bra resultat som jag hoppas alla kan unna sig själva. Tack Karin och jag ser redan fram emot nästa besök när jag kommer hem igen! Läs mer
    2015-09-28 Karin S svarar marie l
    Tack snälla för din fina rekommendation! Du är varmt välkommen tillbaka nästa år igen! Hälsningar Karin Spjuth
Karin Spjuth
Yogakliniken