Yogakliniken
Aktiv på Reco.se sedan 2015
Här jobbar Emma Fredriksson, Karin Forsselius Bremer & Karin Spjuth Läs mer

Läs vad 50 Läs vad Yogakliniken

• Yvette A skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2019-05-23

Grymt bra personal. Mysiga lokaler. Läs mer
  • Denny N skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2019-05-20

Går på MediYoga. Hög kvalitet, fint bemötande, vänliga och kunniga personer. Mina förväntningar infriades helt klart. Läs mer
  • Helena V skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2019-05-16

Yoga
    Kursledaren var super gullig och hade en super skön yoga
    Hade inga direkta förväntningar men det var jättebra yoga
    har en fantastisk upplevelse och kommer att rekommendera
    Yogakliniken till andra. Läs mer
  • Catharina N skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2019-05-11

Medicinsk yoga. Utmärkt instruktör, tydlig och behaglig.

Fotvård: utmärkt behandling Läs mer
  • Britt-Marie K skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2019-05-11

Bra bemötande. Fina lokaler.
    Levde mer än väl upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Magdalena M
    Magdalena M skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2019-05-10

Karin Spjut som yogalärare är för mig den bästa. Välkomnande, lugn, positiv, tydlig i sitt utförande och beskrivande vad all rörelse är bra mot.
    Fantastisk ansiktsbehandling och produkter.
    Får olika tips som är bra för mig.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Marianne W skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2019-05-09

Prova på Medicinsk yoga
    Vänligt bemött
    Helt ok yogapass, men alltför lugnt för mig. Yogan är för dyr för att jag skulle kunna delta en hel termin. Läs mer
    2019-05-09 Karin S svarar Marianne W
    Tack för din fina återkoppling! Det finna många olika slags former i yoga, beroende tycke, smak o leverne. Prisklassen i kliniken är utformat av antalet deltagare, då vi medvetet valt att hålla mindre mer personliga grupper hos oss, och därför prismässigt omöjligt kan konkurrera med större anläggningar o gym. Kontakta oss gärna för frågor direkt, för vidare rekommendation till vad som skulle kunna passa dig, ifall du skulle önska prova annan yogaform, men är osäker på vad o var. Maila gärna karin@kroppskliniken.se
    Varma Hälsningar Karin Spjuth
  • Ingela A skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2018-03-09

Lite rörigt vid fakturabetalning men väl där är det trivsamma lokaler och du ges ett varmt bemötande. Ett härligt ställe att utöva yoga på. Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Ingela A
    Tack för din fina rekommendation Ingela. Rörigheten beror på hur man väljer att betala. Eftersom du betalar flera olika omgångar o med olika slags betalmedel, så kan det kanske upplevas rörigt. Men slutsumman är densamma.

Vi använder oss för er kunders service att få betala med friskvårdscheckar odyligt, o tillåter att få betala kursavgiften i delbetalningar o efter kursstart.
    Enklast o minst rörigt hade givetvis varit att ej erbjuda denna tjänst (som vi som företag måste betala extra för) o låta alla kunder betala hela fakturan innan terminsstarten.
    Vill bara ge denna förklaring från vår sida. Så kanske förståelsen blir förklarbar.
    Kram Karin Karin
  • Gun E
    Gun E skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2018-03-08

Jag har bara superlativ att ge Yogakliniken, kontakten har varit positiv, välkomnande och empatisk. Det är med glädje på läpparna jag går på mina pass i Mediyoga . Det jag ångrar är att jag inte startade tidigare medan jag ännu jobbade, då hade jag sluppit min migrän/spänningshuvudvärk
    Yogan har fört med sig att jag slipper värk och mår så mycket bättre samt att jag känner mig glad och stark. Inför yoga på schemat i skolan Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Gun E
    Tack snälla Gun för din fina rekommendation o din fina återkoppling av vad mediyogan ger för dig.! Är så tacksam över att du delar med dig av detta. Kram Karin
  • Eva E
    Eva E skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

2018-03-08

Alltid ett trevligt och varmt bemötande. MediYoga kursen hos Karin Spjut är helt magisk. 🙏 Läs mer
    2018-03-30 Karin S svarar Eva E
    Varmt Tack Eva. Så värmande! Kram Karin