Alla kategorier Massage Stockholms län Tyresö Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
Rekommenderat företag 2016 - Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
Rekommenderat företag 2015 - Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)

Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)

Trollbäckens Centrum, 135 51 Tyresö — Visa karta

KROPPSKLINIKEN erbjuder Massagebehandlingar, Skönhetsvård o Terapi o Yoga, och har ett mycket stort utbud av behandlingar som utförs av duktiga välutbildade inkännande terapeuter.

Våra Yogaklasser instrueras av unikt Certifierade Lärare och Instruktörer av olika inriktningar. Både i öppna klasser, privat och ute på företag. Vi har även MediYoga certifierad Yogaterapeut i kliniken och utbildar även YogaInspiratörer som vill arbeta med yoga.

Vi skräddarsyr företagslösningar i friskvård i både förebyggande och rehabiliterande form, både på kliniken och ute på företag.

Vi ALLA arbetar under fullständig tystnadsplikt på alla nivåer, just för att "du skall känna dig trygg och omhändertagen i våra händer"

Verksamhetsansvarig och ägarinna är Karin Spjuth som ansvarar och samordnar för alla företagslösningar och utbildningar i kliniken
För direktkontakt: karin@kroppskliniken.se
Mån-Tor: 08:00-20:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 154 kunder tycker om Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)

• Carina G
    Carina G skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Jag kan varmt rekommendera Kroppskliniken I Tyresö . 👍🏼 Yoga är en super härlig start att börja dagen med . Karin Spjut är en jätte duktig yoga lärare och hon har en härlig personlighet ❤️ Mvh Carina
  • Anne-christine L
    Anne-christine L skrev om Karin Forsselius Bremer en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Karin är en duktig instruktör och genom sin lugna och behagliga röst blir Yoga-timmen en skön och avstressande början på dagen.
    2016-12-07 Karin F svarar Anne-christine L
    Kram Anki!
    Ses på fredag igen.
  • Patricia S
    Patricia S skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    trevlig, lugn som person, bra massage, genomgående +
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Skön miljö. Underbart avstressande. Karin har en så lugnande röst
  • Helene C
    Helene C skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Karin är väldigt duktig och professionell. Du blir alltid mycket vänligt bemött och du går ifrån Karins behandlingar och klasser med en stor dos possetiv enerigi inom dig.
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Mycket vänligt personligt mottagande! Man känner sig verkligen välkommen.
    2016-12-06 Karin S svarar Marianne H
    Tack Marianne, för din fina rekommendation till kliniken!
    kram Karin
  • Niklas I
    Niklas I skrev om Momo Yasdani en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Duktig, trevlig, fina lokaler, avslappnande musik.
    2016-12-05 Momo Y svarar Niklas I
    Med Vänlig Hälsning Karin
  • Britt-Marie L
    Britt-Marie L skrev om Momo Yasdani en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Kunnig och proffsig, med bra kund-bemötande.
    2016-12-05 Momo Y svarar Britt-Marie L
    Med Vänlig Hälsning Karin
  • Ann-Sofie G
    Ann-Sofie G skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Jättetrevliga och bra bemötande av de som arbetar som yoga instruktörer! Man känner sig alltid välkommen o blir bemött med värme och ett leende.
    Lugn och skön atmosfär och helt enkelt myysigt 🌟✨🙏🙏🙏. Jag rekommenderar denna klinik till alla som vill testa yoga. Ingen prestation, utan du lyssnar alltid till din egen kropp och vad den klarar av och hur den mår.
    2016-12-05 Karin S svarar Ann-Sofie G
    Varmasre Tack för de fina orden du ger oss! Blir så glad att höra din sista mening :-)
    Karin S o Karin F 🙏🏻
  • Barbro J
    Barbro J skrev om Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    masage ansiktsbehandling yoga.

allt till belåtenhet.
    2016-12-05 Karin S svarar Barbro J
    Tack snälla Barbro för din rekommendation
  • Catharina J
    Catharina J skrev om Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Jag blev rekommenderad att prova på yoga av en kollega till yogainstruktören. Jag tycker att information kommer snabbt via mail. Trevligt och personligt bemötande och jag känner mig trygg som kund.
    2016-12-05 Karin S svarar Catharina J
    Varmt Tack, för din fina återkoppling Catharina
    Karin 🙏🏻
  • Tatiana B
    Tatiana B skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Helt magisk. jag känner som ny efter varje pass
    2016-12-05 Karin S svarar Tatiana B
    Varmt Tack för din fina återkoppling Tatiana!
    Karin🙏🏻
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Bästa massagen man få! Rekommenderas starkt!
    2016-12-05 Karin S svarar Bengt L
    Vilken jättefin rekomendation! Tack snälla. /Annika o Karin
  • Mirja L
    Mirja L skrev om Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Karins mediyoga är fantastiskt för kropp och själ!
    Karin är Mycket kunnig, har fantastisk röst att leda klassen och en inlevelseförmåga med sin yogagrupp utifrån allas olika behov och förutsättningar.
    2016-10-12 Karin S svarar Mirja L
    Tusen Tack Mirja för din fina rekommendation! Kram Karin
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Momo Yasdani en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Jag fick ett vänligt bemötande och upplevde Momo som professionell och kunnig.
    2016-10-12 Karin S svarar Pernilla H
    mvh Karin
  • Monica E
    Monica E skrev om Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Hej!
    Jag har fått ett mycket trevligt bemötande. Det har också varit snabba
    svar på mailen .Mediyoga har jag rekomenderat.till flera personer.

Med vänlig hälsning
    Monica Eriksson
    2016-10-12 Karin S svarar Monica E
    Tack snälla Monica för din fina rekommendation!
    /Karin
  • Mari W
    Mari W skrev om Karin Forsselius Bremer en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Mycket trevligt bemötande från Karin som ofta själv deltar i yogan när hon själv inte håller "lektionen". Mysig och hemtrevlig lokal.
    2016-09-19 Karin F svarar Mari W
    Tack Mari! Ses på fredag igen. Ha en fin vecka!
  • Eva S
    Eva S skrev om Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Yoga kurs en gång per vecka hösten 2015.
    2016-10-12 Karin S svarar Eva S
    Tack snälla för din fina rekommendation! Välkommen tillbaka/Karin
  • Susann A
    Susann A skrev om Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Jag känner mig välkommen att vara mig själv. Kravlöst. Jag behöver inte vara social o trevlig o duktig. Behöver ej prestera.Yogan ger mig frihet.
    2016-10-12 Karin S svarar Susann A
    Tack Susann, för din fina rekommendation!
    kram Karin
  • Katja F
    Katja F skrev om Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Trevligt varmt bemötande otrolig bra ledare Karin S
    2016-10-12 Karin S svarar Katja F
    Tack snälla för din fina respons!
  • Leda S
    Leda S skrev om Emma Fredriksson en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Jag är väldigt nöjd och positivt överraskat över det lugna men också lätt utmanande yoga som Emma delar sin kunskap kring. Nöjd!
    2016-10-12 Karin S svarar Leda S
    Tack Leda, för din fina rekommendation till Emma. Denna vidarförmedlar jag
    /Karin
  • Magdalena M
    Magdalena M skrev om Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Fantastiskt bemötande. Kände mig varmt välkommen när jag klev in där för första gången. Ett härligt lugn. Fina lokaler. Karin är en yogaledaren jag gillar att gå till.
    Går på mediyoga på måndagar.
    2016-10-12 Karin S svarar Magdalena M
    Tack snälla Magdalena för din fina återkoppling till både kliniken o min klass
    mvh Karin
  • Eva B
    Eva B skrev om Karin Forsselius Bremer en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    En härlig inspirerande yoga instruktör och en bra klinik
    NÖJD
    2016-09-15 Karin F svarar Eva B
    Tack Eva! Det är härligt att yoga med er. Vi ses i morgon bitti. Karin
  • Helena T
    Helena T skrev om Karin Forsselius Bremer en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Yogan som Kroppskliniken har på fredag mornar är en fantastisk start på dagen, jag längtar.
    2016-09-15 Karin F svarar Helena T
    Tack Helena! Ser fram emot att ses på fredag igen. Varma hälsningar Karin
  • Mimmie E
    Mimmie E skrev om Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Karin på Kroppskliniken är helt fantastisk, så otroligt omtänksam och värnar om alla sina kunder. Hennes yogaklasser är helt outstanding!
    2016-10-12 Karin S svarar Mimmie E
    Tack snälla Mimmie för denna fina återkoppling!
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Bättre kan det inte bli!

Karin har under en svår tid i mitt liv masserat mig tillbaka till livslust! Ytterligare en kris i mitt liv så ställer hon upp 100% och på kort varsel! En skickligare och mer kompetent person finns inte!
    Under en tid då Karin inte har haft massagetider var jag hänvisad till andra aktörer i samma bransch som i jämförelsen med Karin var både bortkastad tid och pengar.

Karin 100%
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Annika Bergman en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Mycket bra, proffesionellt. Kan rekommenderas
  • Eva H
    Eva H skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Alltid trevligt bemötande och proffsigt utförd behandling.
  • Charlotte P
    Charlotte P skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Karin bemöter mig med respekt och tar alltid väl hand om mig som kund. Hon är alltid pigg och glad och utför sina tjänster så som jag förväntat mig att hon ska göra.
    2016-08-18 Karin S svarar Charlotte P
    Tack Charlotte för din fina återkoppling o rekommendation
  • Paula S
    Paula S skrev om Elisabeth Flygar en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Är så otroligt glad av att ha hamnat under Elisabeths varsamma omhändertagande.
    Blir alltid bemött med ett varmt leende och hennes 100%-iga professionalism.
    Tack för allt Elisabeth Flygar.
  • Ylva H
    Ylva H skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Är jättenöjd med behandling av ögonbryn och fransar samt Karins varma mottagande. Därför är det alltid till Karin jag vänder mig för att få hjälp med detta.
    2016-08-17 Karin S svarar Ylva H
    Tack snälla Ylva för din fina återkoppling o rekommendation!
  • Nina H
    Nina H skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Suverän o proffsig massage. Karin har underbara o helande händer. Vet precis vad som behöver masseras varje gång. Underbar upplevelse o avslappning som ger dig ny energi
    2016-08-17 Karin S svarar Nina H
    Tack snälla Nina, för din fina rekommendation o återkoppling!
  • Sanna A
    Sanna A skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Mycket bra service och bemötande med kunden i fokus!
    2016-07-19 Karin S svarar Sanna A
    Tack Sanna för din fina återkoppling :-)
  • Pia C
    Pia C skrev om Momo Yasdani en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Bra bemötande jättetrevlig kille! Ska boka in en ny tid nästa vecka:) Bästa massagen jag någonsin fått, känner mig lättare i kroppen och är inte alls lika stel.
  • Ingalill K
    Ingalill K skrev om Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Fina och avslappnande lokaler. Kan absolut rekommenderas! :)
    2016-08-17 Karin S svarar Ingalill K
    Tack för din fina återkoppling!
  • Malin T
    Malin T skrev om Marie Michelsson en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Jätte fint och bra bemötande. Kände att jag kunde öppna mig lätt.
  • Johan E
    Johan E skrev om Emma Fredriksson en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Duktig, trevlig och ambitiös. Skulle rekommendera till vänner & bekanta
  • Linda A
    Linda A skrev om Elisabeth Flygar en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Super trevlig och professionell. Hit går jag gärna igen!
  • Anna-karin O
    Anna-karin O skrev om Emma Fredriksson en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Emma är jätte duktig, suverän på att utföra positioner rätt och rätta till, otroligt vacker insida och utsida. Vänligt omtänksamt bemötande och fantastisk avslutningsceremoni. Möjligen skulle jag rekomendera att hon inte pratar i så hög ton och mer avslappnat jag tror hon skulle tjäna på det. Vacker stil. Tackar för givande yoga som fått mig lugnare och mer harmonisk.
  • Charlotte G
    Charlotte G skrev om Emma Fredriksson en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Kunnig, väl förberedd, mjuk och vänligt bemötande. Önskemål om mer aktivt tillrättavisande vid behov.
  • Carola G
    Carola G skrev om Emma Fredriksson en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Emma vari början rätt bly i sin framtoning.
    men efter att terminen har gått ser jag vilken glädje hon har i det hon lär ut.
    Emma är en person med stort hjärta
  • Teresia F
    Teresia F skrev om Emma Fredriksson en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Kroppskliniken är en mycket trevlig och gemytlig yoga studio. Emma som lärare är fantastisk hon är pedagogisk och förklarar varje övning. Denna termin har jag lärt mig positioner som jag inte trodde jag skulle klara och det är pga Emma. Så ett stort tack! Namaste
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Momo Yasdani en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Sakkunninga och förklarande om orsak till besvären.
  • Eva W
    Eva W skrev om Elisabeth Flygar en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Jag bokade IPL och blev väldigt trevligt bemött samtidigt proffsigt och med en ansvarskänsla.
  • Elin H
    Elin H skrev om Marie Michelsson en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Varmt och bra bemötande.
    Man blir avslappnad och lugn när man är där.
    Mycket nöjd.
  • Tina H
    Tina H skrev om Karin Spjuth en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Ansiktsbehandling som var underbar!
    2016-02-25 Karin S svarar Tina H
    Tack snälla för denna fina återkoppling ifrån dig! Varmaste hälsningarna Karin
  • Suzanne H
    Suzanne H skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Sååå familjärt - värdens bästa yoga ställe!
    2016-02-25 Karin S svarar Suzanne H
    Vad roligt att höra Suzanne! Tusen tack för denna fina rekommendation. Varma hälsningar Karin
  • Lottha H
    Lottha H skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Yogan är fantastisk. Karin är mycket bra. bra info på mail och via sms.
    2016-02-25 Karin S svarar Lottha H
    Blir så glad av dina ord Lottha! Å att få höra om din respons om sms o mail uppskattas från din sida. Varma hälsningar Karin
  • Anna S
    Anna S skrev om Momo Yasdani en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Massagen av "Mamos varmahänder" (?om jag skriver nu rätt hans eget företags namn?) var bra och jag var nöjd.
    2016-02-25 Momo Y svarar Anna S
    Tack snälla för din fina återkoppling! Ja korrekt Momos varma händer. Arbetar även hos Karin på Kroppsklinknen. Varma hälsningar Momo
  • Anna-karin O
    Anna-karin O skrev om Yogakliniken en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Trevligt, god snabb mail service, fina loker, duktiga inspirerande instruktörer, väl val aktivitet, massor av rogivande detaljer.
    2016-02-20 Karin S svarar Anna-karin O
    Tack snälla Annacarin för din fina respons! Varma hälsningar Karin