Karin Forsselius Bremer
en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)

Trollbäckens Centrum, 135 51 Tyresö — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 6 rekommendationer
YOGAINSTRUKTÖR

Läs vad 6 användare tycker om Karin Forsselius Bremer

• Mari W
    Mari W skrev om Karin Forsselius Bremer en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Mycket trevligt bemötande från Karin som ofta själv deltar i yogan när hon själv inte håller "lektionen". Mysig och hemtrevlig lokal.
    2016-09-19 Karin F svarar Mari W
    Tack Mari! Ses på fredag igen. Ha en fin vecka!
  • Eva B
    Eva B skrev om Karin Forsselius Bremer en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    En härlig inspirerande yoga instruktör och en bra klinik
    NÖJD
    2016-09-15 Karin F svarar Eva B
    Tack Eva! Det är härligt att yoga med er. Vi ses i morgon bitti. Karin
  • Helena T
    Helena T skrev om Karin Forsselius Bremer en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Yogan som Kroppskliniken har på fredag mornar är en fantastisk start på dagen, jag längtar.
    2016-09-15 Karin F svarar Helena T
    Tack Helena! Ser fram emot att ses på fredag igen. Varma hälsningar Karin
  • Karin S
    Karin S skrev om Karin Forsselius Bremer en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Är så glad Karin F, är en del av vårt team. Karin F har från börjat varit en av mina elever, och gick YogaInspiratörs Utbildningen hos mig i MediYoga för många år sedan. Karin fortsatte sedan vidare o utexaminerades hos IMY till MediYoga Instruktör detta år. From denna höst kommer även Karin att gå i mina fotspår o utbilda sig till MediYogaterapeut. Vilken fantastisk utveckling! Jag är tacksam över att komma till hennes klasser på kliniken, som jag hoppas bli fler genom åren, så även jag få gå o tanka utan att räkna. Varma Rekommendationer! Hälsningar Karin Spjuth
    2015-10-06 Karin F svarar Karin S
    Tack! Så tacksam för dig Karin, det vet du sedan tidigare. Det känns fint att ha klasser på Krpppskliniken. Härliga lokaler, underbar stämning och stor ödmjukhet. Kram!
    Karin S gillar detta
  • Michaela E
    Michaela E skrev om Karin Forsselius Bremer en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Karin är helt underbar & har hjälpt mig otroligt mycket. Blev rekommenderad att gå till Karin att få hjälp med att finna ett Lugn inom mig, och det har hon lyckats med
    2015-10-01 Karin F svarar Michaela E
    Det är fantastiskt att få vara en liten bit av vägen till lugnet. Kram!
    Karin S gillar detta
  • Ingela J
    Ingela J skrev om Karin Forsselius Bremer en del av Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
    Väldigt bra bemötande. Det var en skön och givande stund. Precis vad jag behövde.
    Ser fram emot nästa gång :-)
    2015-09-29 Karin F svarar Ingela J
    Ser fram emot att ses igen nästa fredag Ingela.
Karin Spjuth
Yogakliniken