Kroppskonsulten Kiropraktik

Kroppskonsulten Kiropraktik

Ring 070-714 36 33 kroppskonsulten.se

Välkommen till Kroppskonsulten Kiropraktik! Vi är experter på biomekaniska rörelsemönster. Vi hjälper dig reda ut och behandla med hjälp av kiropraktiks teknik samt rådgivning anpassad till dig. Vi erbjuder behandling av Nack/ryggsmärta , Huvudvärk, ben/fotproblematik stelhet och problem efter Arbetsskada. Kliniken har stor...

96 omdömen om Kroppskonsulten Kiropraktik

Tommy Ninos Ö
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Otroligt bra. Hade problem att kunde ej röra axeln. Två behandlingar så va allt som vanligt igen. Kommer aldrig gå till nån annan.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1021 omdömen 4.7 av 1021 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Teresa E
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Jag sökte hjälp för att jag hadde ryggskott, och fick hjälp. Väldigt trevligt bemötande. Rekomderar Tverin Health.

Jamiele E
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Blev Behsndlad av ryggsmärta och blir alltid bra bemött samt att företaget alltid överträffar förväntningarna!

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 605 omdömen 4.7 av 605 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Amit K
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Undersökte min kropp ordentligt och gjorde behandlingen efter MITT behov, vilket är det optimala. Fick även övningar som skulle stärka mina svaga muskler. Helt suveränt. Samt så har Mats respektfull kundbemötande, det är alltid ett plus.

Magnus S
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Kiropraktor som är helt underbar Kommer ofta dit med otroliga smärtor och dansar därifrån obehindrat Rekommenderar Mats starkt till alla jag känner

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2584 omdömen 4.7 av 2584 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Niklas O
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Mats är en duktig och professionell kiropraktor som hjälp mig med både rygg och knäproblem.

Nicklas I
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Kiropraktor behandling, mycket trevligt bemötande och seriöst intryck. Jag är mycket nöjd med min behandling och kommer absolut boka honom igen. Mina axlar och rygg är mycket bättre nu. Mer en nöjd egenföretagare/fastighet utvecklare

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 875 omdömen 4.7 av 875 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Fredrik D
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Jag har gått till många olika kiropraktorer och naprapater där jag fått gå olika behandlingar, ofta utan bra resultat. När jag träffade Mats första gången gjorde han en snabb bedömning och redan efter två behandlingar var jag 100% bra i ryggen. Mats har alltid ett bra och professionellt bemötande. En styrka jag upplever hos Mats är också att han har hög tillgänglighet och ställer upp för sina kunder, flertalet gånger har han svarat under obekväma arbetstider och stöttat med behandlingar. När jag har svåra eller akuta problem så är Mats utan tvekan mitt förstahandsval!

Tack för de fina orden Fredrik! Sköt om dig och ha en underbar December

Karin R
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Jag fick mycket bra råd och tips.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Anna S
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

En suverän räddare i nöden ❤️ Mats är otrolig på att hitta orsaken till det onda.

Josefin M
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

De va jättetrevligt bemötande och man fick svar på allt man undrade och väldigt bra förklaringar så man visste vad man skulle göra för att få kroppen att må bättre

Mats T gillar detta
Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 319 omdömen 4.8 av 319 omdömen

Jag känner mig väl omhändertagen och bemött av Agilokliniken (Fanny). Mitt knä blir långsamt bättre. Kan rekommenderas!

Anu V
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Trevlig och kunnig. Aldrig problem med tidsbokningar. Inget stress tar sig tid med patienten.

Svar från Kroppskonsulten Kiropraktik

Tack för de fina omdömet Hoppas du får en fin dag

Mårten S
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Mats är outstanding. Jag har haft problem med kroppen i många år och Mats behandlar mig som ingen annan. Han identifierar korrekt problemen och löser dem med fantastisk precision. Mats är av de 30 jag besökt i Stockholm i klass för sig både när det gäller sin yrkeskunskap som sin servicenivå! Mats är dessutom en av få som klarar av justera Nacke och svåra delar av ryggen utan besvär. Många kiropraktorer saknar såväl teknik som styrka. Nej styrkan ska kanske inte användas men den är en förutsättning för att kunna vara...

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 859 omdömen 4.7 av 859 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Marie T
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Fantastiskt , har haft stel rygg och nacke pga mitt fysiska arbete och gått till en annan kiropraktor förut men jag blev aldrig bättre, så efter besöket hos Mats så känns det som blockeringarna i ryggen och nacke släppt och det känns så mycket bättre , har hittat mig en ny kiropraktor som kan sin sak och det är guld värt

christina B
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

ÄR väldigt nöjd med sättet som jag har bemötts på och är mycket nöjd med behandlingarna. Har i stort sett blivit hjälpt med de problem jag hade/har och fått "hemläxa" att göra för att upprätthålla behandlingen. Mats är en mycket bra kiropraktor som jag också rekommenderar varmt.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Catalin C
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

I went in with a painful wrist (as a result of a sports accident, many years ago). The issue has been easily identified and the procedures that have been applied from the first session have helped a lot (both having minimum pain to none and getting the motion back for the wrist). I went in with no clear expectations and got a really positive result. I definitely recommend it!

Peter H
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Mats är skicklig och kunnig, därtill erfaren kampsportare vilket underlättar diagnos.

Margareta E
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Mycket positivt bemötande. Behandlingen för ryggsmärtorna och nedsatt rörelse i ben gav mästan omedelbart effekt.

Rigmor P
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Nackspärr och mkt ont, kunde knappt röra huvudet. Bemött med stor professionalism. Kunde efter första besöket röra huvudet och efter andra besöket gick det mkt bättre. Fick rekommendation att räta på ryggen vid promenader och detta har gjort det lättare att gå längre sträckor. Jag kommer att återkomma till hösten då jag fortfarande har ont i halsmusklerna. Rekommenderas!

Bo B
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Hej , jag fick ett öppet och vänligt bemötande. bra dialog om mitt problem och bra behandling samt mycket bra information och tips med vidare hjälp med mitt problem.

Carlos L
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

En fantastiskt bemötande från första gång. Rekommenderar alltid Tverin Healt för alla som kan behöva en bra kiropraktor.

Micke K
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Kunnig, trevlig och bra atmosfär ❤️

Niklas N
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Mats är en trollkarl, bästa kiropraktor jag varit hos. Jag har varit hos många...

Mattihias G
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Har haft en smärta i ca en månad och träffat allt från sjukgymnast till fysioterapeutet till läkare och ingen har kunnat hjälpa mig. Förutom Mats genuina och personliga bemötande, kunde han snabbt förstå vad jag behövde hjälp med. Efter besöket hos Mats är jag nästan helt återställd från smärtor jag länge burit.

Petter C
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Bra bemötande, kompetent och bra behandling. Noggrann och bryt sig om sona kunder. Bra lokaler och ganska lätt att få tid.

Ivilin D
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Utmärkt! Fick bästa behandling som man kan få. Fixade lätt problem som hade från längre sedan.

Svar från Kroppskonsulten Kiropraktik

Tack för de fina orden Ivilin.

Per W
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Professionellt bemötande, identifierade snabbt mina behov, men kunde inte lösa det helt

Erik H
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötande!

Robert L
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Fick ordning på en krokig artos länd rygg så man står rakt igen. Nu dags för träning så blir man kanske återställd. Annars kommer jag garanterat välja samma igen för justera lite till. Trevlig lokal o personal. Helt klart nöjd!

Anne-Marie R
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Bemötandet har alltid varit trevligt och professionellt. Jag har fått lära mig att gå rätt och har inte längre bekymmer med ryggen när jag går längre sträckor. Kanonbra råd som jag även lärt min mamma (82 år) som fått mycket bättre hållning. Jag är mycket nöjd och talar gärna om det för alla som orkar höra!

Svar från Kroppskonsulten Kiropraktik

Tack så väldigt mycket ditt fina omdöme. Vad kul att din nyvunna kunskap hjälpt din mor

Anna-karin W
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Bra service. Kunnig Bra öppettider o läge Gillar speciellt att han har öppet klämdagar, långfredag etc samt ibland rea på behandling

Svar från Kroppskonsulten Kiropraktik

Tack för det fina omdömet! Hoppas nu allt fungerar som det ska

Magnus B
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Trevligt bemötande. Professionell hjälp av någon som förstår sig på idrottsutövande och de belastningar det innebär att träna och tävla.

Johanna J
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Jag har besokt Kroppskonsulten for att korrigera min rygg samt hjalp med ryggskott 2ggr. Alltid professionellt bemotande och man lyckas alltid fa tid snabbt vid akuta besvar. Det viktigaste ar dock behandlingen man far. Du behover inte vara radd for att det plotsligt skall utstrala smarta utan de vet exakt hur de skall behandla dig utan att orsaka mer smarta. Bara genom att se pa min kropp pekar de ut punkterna dar jag har antingen smarta eller 'sitter fast" och det har alltid varit 100% korrekt. Far aven alltid forklarat...

Svar från Kroppskonsulten Kiropraktik

Tack för ditt fina omdöme om oss. Sköt om dig

Annika E
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Mycket bra bemötande och jag får alltid den hjälp jag behöver, även akut ibland. Dessutom många bra tips och råd angående träning mm.

Svar från Kroppskonsulten Kiropraktik

Tack för de fina orden. Hoppas allting går efter plan nu

Niklas B
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Lyssnar alltid till helheten innan behandling, känns alltid tryggt.Tack Cheyne!att du tog dig tid, när jag var helt ur balans. /Niklas

Milos L
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Riktig bra bemötande. Jag är väldigt nöjd d behandlingen och jag är kund i snart 3 år hos Kroppskonsulten. Jag rekommenderar Mats till alla mina vänner och bekanta.

Ersin C
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Jag hade problem i ryggen, då jag tog kontakt med Tverin Health för hjälp. Jätte trevliga och kunniga inom sitt område. Fick en jätte bra behandling och rekommendationer på hur jag ska förebygga för att inte få problemet igen. Kan starkt rekommendera Tverin Health AB!

Tine E
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Bra koll och på att hänvisa till pt samt ge förslag på hur man blir bättre

Dan-fredrik A
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Proffsig kiropraktor. Trevliga. Kunniga.

Cheyne T
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Väldigt bra bemötande och bra behandling. Kan absolut rekommenderas!

Mikael G
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Jag har gått hos Mats sen han var nybakt och tämligen oprövad som Kiropraktor. Under årens lopp har jag varit där med diverse olika åkommor och jag kan säga att jag i vissa fall stapplat in dit och mer eller mindre skuttat ut. Den största besvikelsen var när Mats flyttade sin praktik från Sundbyberg in till stan just för att det för mig skulle ta lite för lång tid att åka in och bli behandlad där. Hur löser man då det problemet? Jo, man byter jobb så att man mer eller mindre jobbar granne med den nya praktiken...

Emma Å
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Efter 4 års konstant smärta i foten efter en bruten stortå med läkare som sagt att det inte är något fel och att det inte går att göra något åt fixade Mats med en korrigering att jag är av med smärtan i foten! Som gammal hästryttare jobbar vi nu på hållning och större korrigeringar i rygg, nacke och höfter bland annat. Mår bättre i kroppen än jag gjort på flera år och ser verkligen fram mot nästa behandling för att se vad han kan fixa här näst! Gått hos många olika behandlare i över 10 års tid men har aldrig fått så bra resultat med någon av dom som jag fick redan efter ett besök hos Mats!

Fadi S
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Fantastiskt bemötande och en kiropraktor som behandlar en fullt ut. Rekommenderar starkt!

Georgia A
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Trevligt bemötande vid receptionen av personalen..tjänsten jag köpte var kiropraktik och det hjälpte mig oerhört mycket.Jag kände mig som en hel annan person från topp till tå..har rekommenderat till mina bekanda och ska på återbesök.Innan behandlingen fick man info som man visste på ett ungefär vad som väntas.Fantastiskt upplevelse och längtar tillbaka!!!!!

Ted R
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Provat flera, denna är bäst! Lätt att boka tid och väldigt noggrann kille. Förklarar lättförståeligt varför det är som det är och vad man kan göra åt problemen. Löste sen allt.

Daniel K
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Jag fick mycket proffesionellt och vänligt bemötande av kiropraktorn som även visade prov på djup kompetens och engagemang. Jag blev hjälpt av hans behandling.

Marie H
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Jag upplever Mats som engagerad och kunnig.

Elisabeth T
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Jag är jättenöjd med den behandling man får. Man får dessutom tips på vad man ska göra för att bibehålla en frisk kropp. Kanon!

Svar från Kroppskonsulten Kiropraktik

Tack för den fina rekomendationen

Petra K
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

Återbesök kiropraktik och mycket bra beömtande.

Alex T
Skrev om Kroppskonsulten Kiropraktik

köpte tjänst / bemötande perfekt / Tjänsten jag köpte gav mig frihet från besvär jag hade haft i några månader